Die had toch best wel wat verder kunnen komen denk ik zo. Als ie mentaal wat verstandiger was geweest had ie z'n fysieke minpunten deels kunnen compenseren.quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
kijk, nu komt Douwe goed van pas......
en ik mis die aap
Dat is wel vrij sufquote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef Cee het volgende:
3 weken bezig, 4 mensen eruit, niemand eruit gestemd.
ik kwam tot dezelfde conclusie....quote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef Cee het volgende:
3 weken bezig, 4 mensen eruit, niemand eruit gestemd.
Eens kijken hoe lang ze dat gaan volhoudenquote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef trepper het volgende:
Whaha niet te geloven. 3 Afleveringen verder en nog geen kandidaat officieel weggestemd
mjah... als het net zo'n trailer is als voor de eilandraad van deze keer steld het weinig voor!quote:Op maandag 18 september 2006 22:43 schreef WheeleE het volgende:
Woei! Interessante trailer voor volgende week...
zou op zich wel humor zijn als het tot het einde zo doorgaat...quote:Op maandag 18 september 2006 22:45 schreef Bruce117 het volgende:
Eens kijken hoe lang ze dat gaan volhouden
Inderdaad. Zo wordt het nooit wat.quote:Op maandag 18 september 2006 22:47 schreef DarkElf het volgende:
heb je net een eilandraad overleeft ga je miepen dat je het niet meer trekt.
zwak tiepje hoor
Ach, zorgt weer voor wat emotionele actie in de uitzendingquote:Op maandag 18 september 2006 22:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou op zich wel humor zijn als het tot het einde zo doorgaat...
en dat zo'n suffe Saron dan elke ronde overleeft, omdat er altijd wel íemand ziek, zwak of misselijk is
idd.. shiiiiiiiitquote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef flyguy het volgende:
ER: Huilie-editie!
ik vind dat robin het goed doet! Ik was altijd al fan van robn eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wordt nu al niet goed van die hele psycho-analyses van Klaar en Robin!
Helemaal mee eens. Hij manipuleert als de beste, ook in zijn eerdere expeditie. Slap inlullen op zachtaardige types als de danser en de huisarts, die daar wel gevoelig voor zijn. Tegen iedereen de sympathieke, malle psycholoog uithangen, maar achter ieders rug complotjes stoken en vuurtjes oprakelen. Maar hij speelt het wel erg goed en het levert fijn kijkmateriaal opquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:16 schreef TheGimp het volgende:
Ik vind die Robin een sneak.
Altijd al gevonden.
Ook z'n eerste expeditie toen ie in dat irritante groepje met Judge en Gio zat.
Nu zit ie twe potentieel zwakke mannetjes op te stoken tegen die dikzak. Die stemming werd gelijk overgenomen door die kleine tatoe. Allemaal door dat gestook van Robin. 't Is een oneerlijk mannetje....
Volgens mij was die dame die gisteren het veld moest ruimen havenarbeidster. Bij de mannan zit er een agent bij.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:22 schreef Knipoogje het volgende:
Er is ook weinig kans op intriges en complotten. Elke keer wordt door externe omstandigheden of deelnemers die de eer aan zichzelf houden de stemming verneukt.
Met die hippie er nog in had je nu al vast een Koen gehad die woest een gitaar op de rotsen kabot beukt. Die politieagente en die vuilnisvrouw waren dames met het hart op de tong, die hadden ook vast voor uitbarstingen in het vrouwenkamp gezorgd.
Arme Erns-Paul...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |