Die had toch best wel wat verder kunnen komen denk ik zo. Als ie mentaal wat verstandiger was geweest had ie z'n fysieke minpunten deels kunnen compenseren.quote:Op maandag 18 september 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
kijk, nu komt Douwe goed van pas......
en ik mis die aap
Dat is wel vrij sufquote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef Cee het volgende:
3 weken bezig, 4 mensen eruit, niemand eruit gestemd.
ik kwam tot dezelfde conclusie....quote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef Cee het volgende:
3 weken bezig, 4 mensen eruit, niemand eruit gestemd.
Eens kijken hoe lang ze dat gaan volhoudenquote:Op maandag 18 september 2006 22:44 schreef trepper het volgende:
Whaha niet te geloven. 3 Afleveringen verder en nog geen kandidaat officieel weggestemd
mjah... als het net zo'n trailer is als voor de eilandraad van deze keer steld het weinig voor!quote:Op maandag 18 september 2006 22:43 schreef WheeleE het volgende:
Woei! Interessante trailer voor volgende week...
zou op zich wel humor zijn als het tot het einde zo doorgaat...quote:Op maandag 18 september 2006 22:45 schreef Bruce117 het volgende:
Eens kijken hoe lang ze dat gaan volhouden
Inderdaad. Zo wordt het nooit wat.quote:Op maandag 18 september 2006 22:47 schreef DarkElf het volgende:
heb je net een eilandraad overleeft ga je miepen dat je het niet meer trekt.
zwak tiepje hoor
Ach, zorgt weer voor wat emotionele actie in de uitzendingquote:Op maandag 18 september 2006 22:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou op zich wel humor zijn als het tot het einde zo doorgaat...
en dat zo'n suffe Saron dan elke ronde overleeft, omdat er altijd wel íemand ziek, zwak of misselijk is
idd.. shiiiiiiiitquote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef flyguy het volgende:
ER: Huilie-editie!
ik vind dat robin het goed doet! Ik was altijd al fan van robn eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wordt nu al niet goed van die hele psycho-analyses van Klaar en Robin!
Helemaal mee eens. Hij manipuleert als de beste, ook in zijn eerdere expeditie. Slap inlullen op zachtaardige types als de danser en de huisarts, die daar wel gevoelig voor zijn. Tegen iedereen de sympathieke, malle psycholoog uithangen, maar achter ieders rug complotjes stoken en vuurtjes oprakelen. Maar hij speelt het wel erg goed en het levert fijn kijkmateriaal opquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:16 schreef TheGimp het volgende:
Ik vind die Robin een sneak.
Altijd al gevonden.
Ook z'n eerste expeditie toen ie in dat irritante groepje met Judge en Gio zat.
Nu zit ie twe potentieel zwakke mannetjes op te stoken tegen die dikzak. Die stemming werd gelijk overgenomen door die kleine tatoe. Allemaal door dat gestook van Robin. 't Is een oneerlijk mannetje....
Volgens mij was die dame die gisteren het veld moest ruimen havenarbeidster. Bij de mannan zit er een agent bij.quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:22 schreef Knipoogje het volgende:
Er is ook weinig kans op intriges en complotten. Elke keer wordt door externe omstandigheden of deelnemers die de eer aan zichzelf houden de stemming verneukt.
Met die hippie er nog in had je nu al vast een Koen gehad die woest een gitaar op de rotsen kabot beukt. Die politieagente en die vuilnisvrouw waren dames met het hart op de tong, die hadden ook vast voor uitbarstingen in het vrouwenkamp gezorgd.
Arme Erns-Paul...
Maar juist irritante mensen maken dit soort series leukl!quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Slecht seizoen tot nu toe ja. Ik vond dat mens die gister er noodgedwongen uitmoest wel erg irritant, dus dat was wel mooi. Verder is iedereen maar lief en braaf.. Belgen staan erom bekend humorloos en niet spraakmakend te zijn dus daar kan je ook weinig van verwachten. Olga mag winnen van mij, ze komt intelligent en leuk over.
Ditto hier. Komt overigens ook wel een beetje doordat ze dit keer nog selectiever zijn in wat ze uitzenden. Sommige mensen zijn nog nooit in beeld geweest. Vroeger was het wat gelijkwaardiger qua zendtijd per persoon.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:11 schreef weathergirl het volgende:
Voor mij is tekenend dat ik nog vrijwel geen namen van de deelnemers uit mijn hoofd ken, terwijl dat in vorige seizoenen al heel snel gewoon vanzelf ging.
dat vind ik ook, maar volgens mij is dat niet Ernst-Paul als presentator, maar Ernst-Paul als 'ER opperhoofd' die er flink de balen in heeft dat er wederom zoveel afvallers in de eerste week zitten. Ook denk ik dat ze zelf verbaasd zijn dat er zoveel voedsel op de eilanden is aangezien het gebrek aan voedsel in het verleden vaak voor leuke ontwikkelingen zorgde. Okay, met een gebroken enkel is het natuurlijk logisch dat je eruit gaat, maar hij ergert zich denk ik vooral aan de mensen die er zelf uitstappen.quote:Arme Ernst-Paul idd, hij baalt enorm. Je ziet hem ook elk jaar wat bitterder en sacherijniger worden, of ligt dat aan mij?
Volgend seizoen zal het natuurlijk andersom zijn: NL mannen (komplotten!) en belgische vrouwen (labiele popjes àlà Lydiaquote:Op woensdag 20 september 2006 09:59 schreef TheGimp het volgende:
Denk inderdaad dat Belgische mannen watjes zijn.
En Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen bitches.
Potentieel leuke combi, alleen lukt het helaas dit jaar tot nu toe nog niet.
Peking Express kijk ik ook niet meer naar. Volgens mij ben ik PE-moe, het kan me niet meer boeien.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:21 schreef Rainboww het volgende:
Peking Express daarintegen laat ik dit seizoen schieten, met BN-ers is het gewoon niet zo leuk als met onbekenden
Dat zou wel leuk zijn. Van mij mag die koen er wel uit. En die bert ook wel. Hier speciaal voor alle fans nog paar screenshots.quote:Op maandag 18 september 2006 22:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou op zich wel humor zijn als het tot het einde zo doorgaat...
en dat zo'n suffe Saron dan elke ronde overleeft, omdat er altijd wel íemand ziek, zwak of misselijk is
Die was in de vorige serie waar in ie zat op het eind al niet meer leuk.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:29 schreef Molline het volgende:
Ik vind Robin steeds minder leuk ....![]()
dat was de enige goeie opmerking jaquote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef trepper het volgende:
Hehehe wa hebben de hollanders gedaan met voetballen![]()
ik zou zeggen "wie ligt eruit bij Peking Expres" of iets vergelijkbaarsquote:Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Jezus, hoe overdreven idd. Ik zou denk ik ook gewoon over sport gaan ouwehoeren.
Ik denk, trwijl ik hier zit en niet daar, dat ik helemaal geen behoefte zou hebben om te bellen.quote:Op maandag 25 september 2006 22:09 schreef Ambrosius het volgende:
Jezus, hoe overdreven idd. Ik zou denk ik ook gewoon over sport gaan ouwehoeren.
Haha ja iddquote:Op maandag 25 september 2006 22:11 schreef golfer het volgende:
Wat loopt die Koen zich trouwens bij de meiden uit te sloven.![]()
En toch vind ik hm leuk.quote:Op maandag 25 september 2006 22:07 schreef tong80 het volgende:
Robin zit op het eiland terwijl ie een dochter heeft van een paar maanden. Die venjt spoort niet. Daar kan ik met m'n kop niet bij. Wat een randdeboel.l Dat mensen nog inj die Mega egotripper trappen.
Strakke aktie.quote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef trepper het volgende:
Haha Kamp noord gaat z'n spullen opeisen![]()
Vergeleken met toen vind ik haar nu nog wel meevallen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef Apache4U het volgende:
wat is die Klaar een uberbitch zeg.
Ik ken haar niet uit "haar" expeditie maar wat ik hier zie bevalt me niks.
Jammer dat ze er niet uit gestemd kan worden.
De vorige keer zat ze de gehele uitzending in de mangrove.quote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef Apache4U het volgende:
wat is die Klaar een uberbitch zeg.
Ik ken haar niet uit "haar" expeditie maar wat ik hier zie bevalt me niks.
Jammer dat ze er niet uit gestemd kan worden.
Same herequote:
Ja, ze heeft nog steeds niet stiekum aan de dode vissen van de tegenstander zitten knagen om hun eten te verpesten.quote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef trepper het volgende:
[..]
Vergeleken met toen vind ik haar nu nog wel meevallen.
Ze had haar grenzen al bereikt en voelde zich niet goed in de groep.quote:Op maandag 25 september 2006 21:34 schreef josja het volgende:
Waarom wilde ze weg?
http://www.cbs.com/primetime/survivor13/quote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef cora4034 het volgende:
Ik heb eens de usa variant van ER gekeken. afgelopen week. Dat is andere koek dan deze softies.
Viel me ook al op ja, geen gesprek met EPquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:21 schreef The_Goaly het volgende:
Die Michelle komt nog wel terug, omdat er natuurlijk weer een vrijwillige opgave was en ze had ook nog eens geen gesprekje met EP
Ik denk het niet. Het is nu Talpa die de regie voert. Waarschijnlijk boeit het Talpa niet om eindgesprekjes te houden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:21 schreef The_Goaly het volgende:
Die Michelle komt nog wel terug, omdat er natuurlijk weer een vrijwillige opgave was en ze had ook nog eens geen gesprekje met EP
We zagen na de eliminatieproef ook al geen beelden van het eiland van Klaar. Daar zou dus, als het goed is, een en ander besproken moeten worden over wie er uit moet.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:45 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het is nu Talpa die de regie voert. Waarschijnlijk boeit het Talpa niet om eindgesprekjes te houden.
Van ondertitelen hebben ze ook geen kaas gegeten![]()
Hopelijk met Piratenvlag op het vlot. Maar is het niet verboden (tegen de spelregels) om het andere kamp te bezoeken ?quote:Haha Kamp noord gaat z'n spullen opeisen
Olga stemde op Michelle. Je zag dat ze een lange naam opschreef. Dat kon dus geen Bert zijn.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We zagen na de eliminatieproef ook al geen beelden van het eiland van Klaar. Daar zou dus, als het goed is, een en ander besproken moeten worden over wie er uit moet.
Guess not, de vrouwen zijn niet eens zo slim geweest om een complot tegen de mannen te smeden van 4 tegen 3. Sterker nog, Michelle kreeg 4 stemmen. Klaar stemde niet op haar, dan blijven Bernadette en Olga over. Ik mag hopen dat dat volgende week nog een rel wordt.
Lijkt me niet meer dan logisch, tenslotte is het niet 'haar' expeditie maar is ze slechts een soort van buitenstaandster, wanneer er dan één iemand niet mee moet doen neemt zij die taak op zich.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:13 schreef Fargo het volgende:
en zelf al twee eliminatieproeven aan de kant gebleven.
Ze is toch kampleidster? Tijdens de dagelijkse beslommeringen neemt ze toch ook het voortouw en deelt ze orders uit? Als het 'haar' expeditie niet is, zodat ze lekker constant aan de kant kan blijven, wat is dan het nut van Klaar? Zet mij er dan weg, want ik blijf ook wel vrolijk langs de kant staan, hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch, tenslotte is het niet 'haar' expeditie maar is ze slechts een soort van buitenstaandster, wanneer er dan één iemand niet mee moet doen neemt zij die taak op zich.
Twee stemmen op Bert, toch? Dus dat zijn Klaar en Michelle die allebei op Bert gestemd hebben. Michelle zal in ieder geval zeker niet op zichzelf gestemd hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:51 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Olga stemde op Michelle. Je zag dat ze een lange naam opschreef. Dat kon dus geen Bert zijn.
Vorig jaar vond ik juist vreselijk. Ergste ER ooit, met die afgrijselijke Belgische kindjes die toen Esther in de steek lieten. De Belgen stemden ook alle Nederlanders eruit, de Nederlanders waren heel naief en stemden ongeacht de nationaliteit. Door die achterbaksheid van de Belgen vorig jaar vond ik het niet om aan te zien.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Nou ernaar uitkijken wil ik ook niet zeggen, maar tis niet een top seizoen. Zeker door de vele opgevers. Bedoel vorig jaar was gewoon top, met klaar en john , heerlijk was dat toen. Lekker ergeren voor de buis.
Klaar was en blijft een labiele teef.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:48 schreef JustMeLizz het volgende:
Mjaa dat van Esther vond ik echt een hele laffe streek! Lekker met z'n allen tegen 1, achterbaks!
Ik vind Klaar ontzettend meevallen in vergelijking met de eerste keer. Toen zei iemand in mijnomgeving heel treffend: 'Ik ben er Klaar mee' haha
Dat was juist super om naar te kijken. Toen ging het hard met deze topic reeksquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:51 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Vorig jaar vond ik juist vreselijk. Ergste ER ooit, met die afgrijselijke Belgische kindjes die toen Esther in de steek lieten. De Belgen stemden ook alle Nederlanders eruit, de Nederlanders waren heel naief en stemden ongeacht de nationaliteit. Door die achterbaksheid van de Belgen vorig jaar vond ik het niet om aan te zien.
Ken de namen niet uit m'n hoofd. Maar Robin doet z'n best om van het voetstuk te vallen.quote:
Jaaaaaaaaaa, dat is vanavond!!!! Ik zit er alweer klaar voor...quote:Op maandag 2 oktober 2006 18:25 schreef borisz het volgende:
en ze gaan hun spullen terug halen volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |