Maar juist irritante mensen maken dit soort series leukl!quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Slecht seizoen tot nu toe ja. Ik vond dat mens die gister er noodgedwongen uitmoest wel erg irritant, dus dat was wel mooi. Verder is iedereen maar lief en braaf.. Belgen staan erom bekend humorloos en niet spraakmakend te zijn dus daar kan je ook weinig van verwachten. Olga mag winnen van mij, ze komt intelligent en leuk over.
Ditto hier. Komt overigens ook wel een beetje doordat ze dit keer nog selectiever zijn in wat ze uitzenden. Sommige mensen zijn nog nooit in beeld geweest. Vroeger was het wat gelijkwaardiger qua zendtijd per persoon.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:11 schreef weathergirl het volgende:
Voor mij is tekenend dat ik nog vrijwel geen namen van de deelnemers uit mijn hoofd ken, terwijl dat in vorige seizoenen al heel snel gewoon vanzelf ging.
dat vind ik ook, maar volgens mij is dat niet Ernst-Paul als presentator, maar Ernst-Paul als 'ER opperhoofd' die er flink de balen in heeft dat er wederom zoveel afvallers in de eerste week zitten. Ook denk ik dat ze zelf verbaasd zijn dat er zoveel voedsel op de eilanden is aangezien het gebrek aan voedsel in het verleden vaak voor leuke ontwikkelingen zorgde. Okay, met een gebroken enkel is het natuurlijk logisch dat je eruit gaat, maar hij ergert zich denk ik vooral aan de mensen die er zelf uitstappen.quote:Arme Ernst-Paul idd, hij baalt enorm. Je ziet hem ook elk jaar wat bitterder en sacherijniger worden, of ligt dat aan mij?
Volgend seizoen zal het natuurlijk andersom zijn: NL mannen (komplotten!) en belgische vrouwen (labiele popjes àlà Lydiaquote:Op woensdag 20 september 2006 09:59 schreef TheGimp het volgende:
Denk inderdaad dat Belgische mannen watjes zijn.
En Nederlandse vrouwen zijn over het algemeen bitches.
Potentieel leuke combi, alleen lukt het helaas dit jaar tot nu toe nog niet.
Peking Express kijk ik ook niet meer naar. Volgens mij ben ik PE-moe, het kan me niet meer boeien.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:21 schreef Rainboww het volgende:
Peking Express daarintegen laat ik dit seizoen schieten, met BN-ers is het gewoon niet zo leuk als met onbekenden
Dat zou wel leuk zijn. Van mij mag die koen er wel uit. En die bert ook wel. Hier speciaal voor alle fans nog paar screenshots.quote:Op maandag 18 september 2006 22:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou op zich wel humor zijn als het tot het einde zo doorgaat...
en dat zo'n suffe Saron dan elke ronde overleeft, omdat er altijd wel íemand ziek, zwak of misselijk is
Die was in de vorige serie waar in ie zat op het eind al niet meer leuk.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:29 schreef Molline het volgende:
Ik vind Robin steeds minder leuk ....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |