Strakke aktie.quote:Op maandag 25 september 2006 22:35 schreef trepper het volgende:
Haha Kamp noord gaat z'n spullen opeisen![]()
Vergeleken met toen vind ik haar nu nog wel meevallen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef Apache4U het volgende:
wat is die Klaar een uberbitch zeg.
Ik ken haar niet uit "haar" expeditie maar wat ik hier zie bevalt me niks.
Jammer dat ze er niet uit gestemd kan worden.
De vorige keer zat ze de gehele uitzending in de mangrove.quote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef Apache4U het volgende:
wat is die Klaar een uberbitch zeg.
Ik ken haar niet uit "haar" expeditie maar wat ik hier zie bevalt me niks.
Jammer dat ze er niet uit gestemd kan worden.
Same herequote:
Ja, ze heeft nog steeds niet stiekum aan de dode vissen van de tegenstander zitten knagen om hun eten te verpesten.quote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef trepper het volgende:
[..]
Vergeleken met toen vind ik haar nu nog wel meevallen.
Ze had haar grenzen al bereikt en voelde zich niet goed in de groep.quote:Op maandag 25 september 2006 21:34 schreef josja het volgende:
Waarom wilde ze weg?
http://www.cbs.com/primetime/survivor13/quote:Op maandag 25 september 2006 21:23 schreef cora4034 het volgende:
Ik heb eens de usa variant van ER gekeken. afgelopen week. Dat is andere koek dan deze softies.
Viel me ook al op ja, geen gesprek met EPquote:Op dinsdag 26 september 2006 07:21 schreef The_Goaly het volgende:
Die Michelle komt nog wel terug, omdat er natuurlijk weer een vrijwillige opgave was en ze had ook nog eens geen gesprekje met EP
Ik denk het niet. Het is nu Talpa die de regie voert. Waarschijnlijk boeit het Talpa niet om eindgesprekjes te houden.quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:21 schreef The_Goaly het volgende:
Die Michelle komt nog wel terug, omdat er natuurlijk weer een vrijwillige opgave was en ze had ook nog eens geen gesprekje met EP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |