wat een onzin, dan kom je alleen maar over als de sukkel(s)... al met al hoeven ze nog maar 'n paar dagen tot de samensmelting: niet janken dus, maar gewoon doorgaan!quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
Als ik het leeggeroofde kamp was, dan had ik het simpel gesteld, als gehele groep aankondigen dan jullie opstappen, dat zijn te veel spelers om te negeren, en daarmee zou de spelleiding zich wel degelijk moeten schikken naar hun wensen.
Ach, misschien is dat meer je herinnering, want bij de samensmelting leer je de kandidaten pas echt een beetje kennen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:15 schreef Knipoogje het volgende:
Er wordt gewoon enorm slecht geedit dit keer. Normaal had je nu al lang van elke kandidaat een goed beeld gehad. Iedereen was wel aan bod gekomen met sterke punten en zwakke punten, maar nu is het echt huilen met de pet op. Ik ken sommigen nog steeds amper...
Ze hebben nog geen zak gewonnen, dat ze sukkels zijn is al een feit dat ze zelf zo goed als erkennen. Waarom geen profijt halen uit hetgeen je al weet?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
wat een onzin, dan kom je alleen maar over als de sukkel(s)...
En na de samensmelting worden ze er allemaal een voor een uitgestemd, aangezien het sterkste kamp een sterker gevoel van eenheid heeft dan het andere kamp. De samensmelting halen is uitstel van het onvermijdelijke, misschien dat twee spelers het nog kunnen redden tijdens de samensmelting, en dan ben ik uitermate optimistisch over hun kansen.quote:al met al hoeven ze nog maar 'n paar dagen tot de samensmelting: niet janken dus, maar gewoon doorgaan!
deze editie is echt beneden alle peilquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
en ook vandaag lukt het me maar half om mijn aandacht erbij te houden
zal het deze editie zijn of ben ik eigenlijk gewoon Robinson-moe? ik vrees het laatste
Zekerquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:20 schreef Stranger het volgende:
Ik zie dat Bernadette niet wordt genoemd als sterke speler, maar ik vind haar dus wel heel sterk. Zeker emotioneel sterk. Als je in de introductieaflevering zag wat voor gezin ze had, en dan niet eens even snikken bij het verliezen van de telefoonproef.
Verder is ze voor iemand van haar leeftijd lichamelijk ook sterk, als je het bijvoorbeeld vergelijkt met klaar.
Idd je hebt gelijk, Bernadette was ik ook vergeten. Dit seizoen kan weer is door een vrouw gewonnen worden en dan gok ik op Olga of Bernadette.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:20 schreef Stranger het volgende:
Ik zie dat Bernadette niet wordt genoemd als sterke speler, maar ik vind haar dus wel heel sterk. Zeker emotioneel sterk. Als je in de introductieaflevering zag wat voor gezin ze had, en dan niet eens even snikken bij het verliezen van de telefoonproef.
Verder is ze voor iemand van haar leeftijd lichamelijk ook sterk, als je het bijvoorbeeld vergelijkt met klaar.
dank (en hoi)quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:22 schreef Wup het volgende:
deze editie is echt beneden alle peil
ik heb geen idee hoe jij kijkt maar ik ken [ behalve Robin & Klaar] nu welgeteld 1 naamquote:Op maandag 2 oktober 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
dank (en hoi)
maar help me eens: waarom kijk ik dan??
Welke van de twee?quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:33 schreef Fargo het volgende:
Hoef ik niet meer tegen die grafkop aan te kijken..
Nou, Klaar spant de kroon wat mij betreft.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:35 schreef Cairon het volgende:
of bedoel je Werner... die eruit ziet als een lijk... en dat bedoel ik LETTERLIJK
ik kijk in ieder geval niet meer als 'n paar jaar terug: telefoon uit en in volle concentratie voor de tv...quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:33 schreef Wup het volgende:
ik heb geen idee hoe jij kijkt maar ik ken [ behalve Robin & Klaar] nu welgeteld 1 naam
uit gewoonte dus denk ik.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |