abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42320735
Met deze losing streak zou volgende week de samensmelting wel al komen.
pi_42320738
Ja wie zal er nu moeten verdwijnen
Het zal wel een belg zijn denk ik
Bertje brave Bertje is een jokkebrok.
pi_42320784
Drie keer raden wie eruit gaat
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:15:24 #229
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42320790
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:08 schreef Cairon het volgende:
Als ik het leeggeroofde kamp was, dan had ik het simpel gesteld, als gehele groep aankondigen dan jullie opstappen, dat zijn te veel spelers om te negeren, en daarmee zou de spelleiding zich wel degelijk moeten schikken naar hun wensen.
wat een onzin, dan kom je alleen maar over als de sukkel(s)... al met al hoeven ze nog maar 'n paar dagen tot de samensmelting: niet janken dus, maar gewoon doorgaan!

Daarnaast hadden ze zelf precies hetzelfde gedaan, that's the game...
pi_42320809
Er wordt gewoon enorm slecht geedit dit keer. Normaal had je nu al lang van elke kandidaat een goed beeld gehad. Iedereen was wel aan bod gekomen met sterke punten en zwakke punten, maar nu is het echt huilen met de pet op. Ik ken sommigen nog steeds amper...
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:16:48 #231
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42320842
Het ligt aan de editie, er zit maar 1 sympathieke speler in en dat is Olga, degene die niemand zag als serieuze speler aan het begin van het spel. De rest valt gewoon tegen, het is een vormloze slappe hap, met voornamelijk spelers waar je maar geen oprechte sympathie voor op kunt wekken.

Of wil iemand beweren dat die getatoeerde bosmongool een sympathiek figuur is? Dat is het soort aggresieve figuur dat je met alle liefde van de wereld ziet wegrotten in een cel omdat meneer weer eens zijn impulsieve neigingen niet kon onderdrukken na een biertje te veel of een heftige voetbalwedstrijd.

of Klaar en Robin, die constant aan ons worden opgedrongen als zijnde experts en leiders, terwijl ze eigenlijk niets toevoegen aan de ervaring, en eigenlijk alleen maar de ontwikkeling van de andere spelers tegenhouden en opslurpen, want het spel schikt zich nu naar hun wensen en inzicht, en dat stoort.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_42320847
Wat een waardeloze casting dit keer. Naar mijn mening maar 3 echt goeie kandidaten en dat zijn Lenny, Ignace en Olga. De rest is echt veel te slap of gewoonweg oninteressant.
pi_42320881
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:15 schreef Knipoogje het volgende:
Er wordt gewoon enorm slecht geedit dit keer. Normaal had je nu al lang van elke kandidaat een goed beeld gehad. Iedereen was wel aan bod gekomen met sterke punten en zwakke punten, maar nu is het echt huilen met de pet op. Ik ken sommigen nog steeds amper...
Ach, misschien is dat meer je herinnering, want bij de samensmelting leer je de kandidaten pas echt een beetje kennen.

Trouwens, even een reclame-irritatie tussendoor: waarom staat 'toppertje' in hemelsnaam op de cd 'de beste hollandse hits ooit'?
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:20:37 #234
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42320957
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:15 schreef babette21 het volgende:
wat een onzin, dan kom je alleen maar over als de sukkel(s)...
Ze hebben nog geen zak gewonnen, dat ze sukkels zijn is al een feit dat ze zelf zo goed als erkennen. Waarom geen profijt halen uit hetgeen je al weet?
quote:
al met al hoeven ze nog maar 'n paar dagen tot de samensmelting: niet janken dus, maar gewoon doorgaan!
En na de samensmelting worden ze er allemaal een voor een uitgestemd, aangezien het sterkste kamp een sterker gevoel van eenheid heeft dan het andere kamp. De samensmelting halen is uitstel van het onvermijdelijke, misschien dat twee spelers het nog kunnen redden tijdens de samensmelting, en dan ben ik uitermate optimistisch over hun kansen.

Nee de samensmelting betekent een slachting.
I'm hungry!
pi_42320963
Ik zie dat Bernadette niet wordt genoemd als sterke speler, maar ik vind haar dus wel heel sterk. Zeker emotioneel sterk. Als je in de introductieaflevering zag wat voor gezin ze had, en dan niet eens even snikken bij het verliezen van de telefoonproef.

Verder is ze voor iemand van haar leeftijd lichamelijk ook sterk, als je het bijvoorbeeld vergelijkt met klaar.
pi_42321040
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
en ook vandaag lukt het me maar half om mijn aandacht erbij te houden
zal het deze editie zijn of ben ik eigenlijk gewoon Robinson-moe? ik vrees het laatste
deze editie is echt beneden alle peil
pi_42321060
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:20 schreef Stranger het volgende:
Ik zie dat Bernadette niet wordt genoemd als sterke speler, maar ik vind haar dus wel heel sterk. Zeker emotioneel sterk. Als je in de introductieaflevering zag wat voor gezin ze had, en dan niet eens even snikken bij het verliezen van de telefoonproef.

Verder is ze voor iemand van haar leeftijd lichamelijk ook sterk, als je het bijvoorbeeld vergelijkt met klaar.
Zeker .
sig verwijderd door FA
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:23:35 #238
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42321068
doei Bertje Belg... Belgje Bert...
I'm hungry!
pi_42321077
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:20 schreef Stranger het volgende:

Idd je hebt gelijk, Bernadette was ik ook vergeten. Dit seizoen kan weer is door een vrouw gewonnen worden en dan gok ik op Olga of Bernadette.
pi_42321139
De fout is gemaakt bij de eerste samensmelting.. Robin die drie mannen mee mocht nemen was veel te veel. Dat krachtsverlies kon Klaar met haar drie vrouwen nooit goedmaken.
pi_42321238
Klaar, kijk anders zelf even hoe je over het strand waggelt...
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:28:33 #242
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42321248
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:22 schreef Wup het volgende:
deze editie is echt beneden alle peil
dank (en hoi)
maar help me eens: waarom kijk ik dan??
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:32:23 #243
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42321367
Klaar en Robin vallen bij de samensmelting sowieso af?! mooi....
pi_42321388
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:28 schreef babette21 het volgende:
dank (en hoi)
maar help me eens: waarom kijk ik dan??
ik heb geen idee hoe jij kijkt maar ik ken [ behalve Robin & Klaar] nu welgeteld 1 naam
uit gewoonte dus denk ik.....
[mja hoi hoi]
pi_42321394
Hoef ik niet meer tegen die grafkop aan te kijken..
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:34:34 #246
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42321433
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:33 schreef Fargo het volgende:
Hoef ik niet meer tegen die grafkop aan te kijken..
Welke van de twee?
I'm hungry!
pi_42321459
Waarom vinden ze haakjes achterhouden allemaal oneerlijk en zijn ze in een oogwenk vergeten dat ze zelf twee bijlen naar dit kamp hebben geloodst for no reason?
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:35:25 #248
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42321463
of bedoel je Werner... die eruit ziet als een lijk... en dat bedoel ik LETTERLIJK
I'm hungry!
pi_42321530
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:35 schreef Cairon het volgende:
of bedoel je Werner... die eruit ziet als een lijk... en dat bedoel ik LETTERLIJK
Nou, Klaar spant de kroon wat mij betreft.

Maar ze komt nog terug blijkbaar
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:40:21 #250
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_42321621
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:33 schreef Wup het volgende:
ik heb geen idee hoe jij kijkt maar ik ken [ behalve Robin & Klaar] nu welgeteld 1 naam
uit gewoonte dus denk ik.....
ik kijk in ieder geval niet meer als 'n paar jaar terug: telefoon uit en in volle concentratie voor de tv...
de laatste jaren is het meer in combinatie met tal van andere bezigheden (waaronder natuurlijk fok), waardoor opletten sowieso minder lukken wil

een misschien is het ook omdat de tijd van de Grote Favorieten al een paar edities voorbij is, de laatste jaren kan het me eigenlijk weinig schelen wie er wint...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')