Het is gruwelijk ingekakt, ik denk dat de all-star editie eigenlijk wel de laatste nagel in de kist is. Je ziet hetzelfde bij Peking Express, op een gegeven moment is de rek er uit, en is het een aaneenschakeling van situaties die we al wel eens eerder gezien hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:49 schreef Molline het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik twijfel of ik vanavond wel ga/wil kijken ....![]()
Wat is er nou weer mis met Ignace? Hij speelt het spel ten minste, bijna alle anderen zitten daar alleen voor psychisch gewin.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:59 schreef Cairon het volgende:
lelijker dan klaar = Igance... ook aan de binnenkant is hij lelijk.
Hij speelt idd het spel.Niks mis mee. Hij is eerlijk en doet wat ie zegt. Die andere mannen zijn meelopers en zwakke zakken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Ignace? Hij speelt het spel ten minste, bijna alle anderen zitten daar alleen voor psychisch gewin.
Ignace is weer eens zo hypocriete schijnheilige belg (zoals er zoveel zijn ). Termen als elkaar recht in de ogen kijken na de overwinning en een nieuw complot smeden (mislukt natuurlijk want Expeditie Robinson heeft de plannen alweer klaar). Die 2 vrouwen daar zijn trouwens niet bijster slim. Wel opvallend is hoe snel het voorstel van het complot na de overwinning komt en dat eerdere complot van de 3 heren dan over het hoofd wordt zien.quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Ignace? Hij speelt het spel ten minste, bijna alle anderen zitten daar alleen voor psychisch gewin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |