Daar komt het echt niet op neer. 'Of je nou wilt of niet'!quote:Op maandag 18 september 2006 21:59 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik heb het voor de zekerheid nog even opgezocht:
boe·rin (de ~ (v.), ~nen)
1 echtgenote van een boer
2 vrouwelijke landbouwer of veeteler
3 [Belg., bel., inf.] lompe, ongemanierde vrouw
Het komt er dus op neer, dat als je bij een boer intrekt, je je toch echt zult moeten inzetten voor en op de boerderij, of je dat nou wilt of niet. Of je dan nog tijd hebt voor een eigen carriere, vraag ik mij af ...
Ja hoi. Ik doe ook iets waarbij ik regelmatig in contact kom met boeren en tuinders, maar er zijn voldoende voorbeelden van vrouwen die NIET meewerken op de boerderij of op de tuin, en gewoon een eigen baan hebben! Jawel!quote:Op maandag 18 september 2006 21:59 schreef Molline het volgende:
Ik heb het voor de zekerheid nog even opgezocht:
boe·rin (de ~ (v.), ~nen)
1 echtgenote van een boer
2 vrouwelijke landbouwer of veeteler
3 [Belg., bel., inf.] lompe, ongemanierde vrouw
Het komt er dus op neer, dat als je bij een boer intrekt, je je toch echt zult moeten inzetten voor en op de boerderij, of je dat nou wilt of niet. Of je dan nog tijd hebt voor een eigen carriere, vraag ik mij af ...
Dat kan ook prima natuurlijk, een eigen carriere hebben.quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef dwerg het volgende:
Ja hoi. Ik doe ook iets waarbij ik regelmatig in contact kom met boeren en tuinders, maar er zijn voldoende voorbeelden van vrouwen die NIET meewerken op de boerderij of op de tuin, en gewoon een eigen baan hebben! Jawel!
Amenquote:Op maandag 18 september 2006 22:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar komt het echt niet op neer. 'Of je nou wilt of niet'!![]()
Jij verbindt definitie 1 automatisch aan definitie 2. Dat hoeft helemaal niet.Net zo min houdt definitie 1 of 2 ook automatisch definitie 3 in.
Dat was Sieta van boer Piet! En die twee zijn dus nog steeds bij elkaar, wonen hier vlakbij...quote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef maartena het volgende:
[..]
Wellicht.... maar als je de man trouwt, trouw je ook zijn carriere natuurlijk. Ik kan me vorig jaar nog wel herrinneren dat er een vrouw was die dus echt doodsbang voor varkens was, en alhoewel je best een goede relatie met een boer kan hebben zonder ook direcht boerin te zijn, denk ik dat je als de relatie langdurig zal moeten duren dat je toch enige afiniteit hebt met het boeren leven, en in ieder geval niet bang bent voor beestjes
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:05 schreef kkkk het volgende:
Zouden ze niet alsnog iets regelen voor die Loesje? Zij was toch degene die al in Frankrijk woonde?
Dirk-Jan leek vanaf het begin in haar geinteresseerd, en wie weet is zij net de vrouw van zijn dromen..... En ze kon er tenslotte ook niets aan doen dat ze er bij de speeddate niet bij was.
Vorig jaar hebben ze toen ook nog wat geregeld met dat meisje dat haar benen gebroken had en dus niet naar de boerderij kon komen. En uiteindelijk bleek Joris (?) toch liever nog eens te kijken of het tussen hen wat kon worden ipv de twee meiden die wel bij hem over de vloer waren. En bingo!
quote:Op maandag 18 september 2006 15:50 schreef Mark het volgende:
Overigens denk ik dat Loesje nog wel eens een Renske-achtige rol zou kunnen gaan spelen, anders blijf je er niet op terugkomen. Zou me niks verbazen als ze nog bij de date of in Frankrijk opduikt.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:56 schreef Smots het volgende:
Dat mens met die groene bloes en die appelwangen bij boer Hans heeft me een stem, zeg! Riet heet ze. Die moet ècht niet in lachen uitbarsten als ze naast mijn verzameling kristallen miniatuurtjes staat.
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk? De uitgekozen boeren zijn heel normaal...quote:
quote:Op zondag 24 september 2006 19:07 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk? De uitgekozen boeren zijn heel normaal...
Precies. Dan moet je gewoon onbeperkt spare ribs eten ofzo.quote:Op zondag 24 september 2006 20:54 schreef tong80 het volgende:
Jochum gaat kaas fonduen. Arme Jochem hoe kun je nou stoer overkomen bij het kaasfonduen
Misschien iets voor Koefnoen.quote:Op zondag 24 september 2006 20:56 schreef tong80 het volgende:
Arjan Ederveen zou nog een hele kluif hebben om Jochem te spelen.
Nee. Hij is niet seksloos. Hij is dodelijk verlegen en heeft volgens mij nog nooit een vrouw gehad. Stom van hem om hier aan mee te gaan doen. Hij had het misschien beter eerst op een datingsite kunnen proberen ofzo.quote:Op zondag 24 september 2006 20:58 schreef MissX het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat hij homo is, maar volgens mij valt hij ook niet op vrouwen.
Ik denk dat hij gewoon sexloos is en eigenlijk alleen maar de boerderij interessant vindt.
Ach dat maakt voor een kippenneuker niks uit.quote:Op zondag 24 september 2006 21:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zie het bij Jochum wel gebeuren dat alle vrouwen voor de eindstreep al vertrokken zijn
En z'n Friese accent begint me ook steeds meer te irriterenquote:Op zondag 24 september 2006 21:05 schreef Hexagon het volgende:
Die Gerrit
Zit gewoon in zn sjonniehemd te dineren
van de vrouwen of van de mannen?quote:Op zondag 24 september 2006 21:18 schreef Christine het volgende:
Sowieso is het een raar principe om met vijf vrouwen op een date te gaan. Of met drie, for that matter. Ik vind het een beetje wanhopig overkomen.
Beiden. Bovendien snap ik de lol niet echt van het op een date gaan met vier andere vrouwen die allemaal op dezelfde man vallen.quote:
ik mag hopen van niet nee...quote:Op zondag 24 september 2006 21:40 schreef Christine het volgende:
Beiden. Bovendien snap ik de lol niet echt van het op een date gaan met vier andere vrouwen die allemaal op dezelfde man vallen.
Die kerels hebben ze in principe gewoon voor het uitkiezen. Maar ik denk dat liefde niet zo werkt.
Mwah waarom, als het je echt een leuke vent lijkt. Is het toch juist alleen maar een uitdaging om ervoor te zorgen dat ie ook helemaal voor jou gaat?quote:Op zondag 24 september 2006 21:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Beiden. Bovendien snap ik de lol niet echt van het op een date gaan met vier andere vrouwen die allemaal op dezelfde man vallen.
Die kerels hebben ze in principe gewoon voor het uitkiezen. Maar ik denk dat liefde niet zo werkt.
In het introductiefilmpje was hij anders heel normaal hoor. Anders was hij ook nooit tot de vijf winnaars gaan behoren. Volgens mij zijn het wel degelijk de zenuwen en komt het straks op de 'boederie' helemaal dik in orde.quote:Op maandag 25 september 2006 00:49 schreef Toad het volgende:
Pffff.... ik zit even terug te kijken via internet. Je kan het wel steeds op de zenuwen steken bij Jochem, maar lijkt mij dat zijn communicatieve en sociale capaciteiten belabberd zijn.
Volgens mij komt hij uit Noord-Hollandquote:Op maandag 25 september 2006 12:23 schreef Christine het volgende:
Ik vind Hans de leukste. Echt zo'n rasechte brabantse boer. Met het hart op de goede plek..
Je hebt gelijkquote:Op maandag 25 september 2006 12:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij uit Noord-Holland
quote:Op maandag 25 september 2006 13:04 schreef FuifDuif het volgende:
Iedereen zou een kruisje moeten slaan voor het eten. En anders voor straf een slag in het kruis.
Ze vallen best mee ! Sommige zijn leuker dan andere.quote:Op zondag 24 september 2006 19:07 schreef broodje_poep het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk? De uitgekozen boeren zijn heel normaal...
Jochum is erg verlegenquote:Op zondag 24 september 2006 20:36 schreef Nouk het volgende:
Die Jochum, wat een rare gast zeg. Hij lijkt wel niet helemaal goed.
In Noord-Noord-Holland zijn ze overwegend protestant. Zou kunnen dat Hans katholiek is, maar de Wieringermeer, waar hij woont, is 95% van de bevolking protestant. Ik denk dus dat het geen katholiek isquote:Op maandag 25 september 2006 12:41 schreef Christine het volgende:
Je hebt gelijk.
Maar het is wel zo'n katholiek die een kruisje wil slaan voor het eten en dat belangrijk vindt.
"Ze moet iets aan de kerk doen", geweldige uitspraak.
Hij had het expliciet over een kruisje slaan voor het etenquote:Op maandag 25 september 2006 19:53 schreef maartena het volgende:
[..]
In Noord-Noord-Holland zijn ze overwegend protestant. Zou kunnen dat Hans katholiek is, maar de Wieringermeer, waar hij woont, is 95% van de bevolking protestant. Ik denk dus dat het geen katholiek is
Verder gaf hij trouwens al aan het niet superbelangrijk te vinden, maar het zou "mooi meegenomen" zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 03:17 schreef Shira het volgende:
SPOILER!!!Als dat klopt had ik het dus goed gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Pijnlijk moment dat. Zo'n knappe vrouw die een brief naar je schrijft en dan té verlegen zijn en daarmee al je sex appeal verliezen. Best klote. Hij moet snel veranderen wil hij de rest behouden.quote:Op maandag 25 september 2006 13:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jochum is erg verlegenDat is best vervelend. Nanny weest af bij hem.
Ze wilde wel bevriend zijn met Jochum.![]()
Ja dat lijkt mij van wel dat hij zijn verlegenheid moet onderdrukken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:47 schreef Disorder het volgende:
[..]
Pijnlijk moment dat. Zo'n knappe vrouw die een brief naar je schrijft en dan té verlegen zijn en daarmee al je sex appeal verliezen. Best klote. Hij moet snel veranderen wil hij de rest behouden.
Als je je ware persoonlijkheid maskeert door je op een dergelijke extraverte manier te gedragen, dan ben je wel degelijk verlegen. Ik zeg niet dat hij dat doet, maar als hij dat doet, dan is hij verlegen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Maar Gerrit is niet verlegen vind ik !
Ik ben weleens bij Jochem op de boerderij geweest om groente te halen (hij woont vlakbij harlingen waar ik woon), maar toen was hij niet zo? Maarja, ik ben ook een man en had geen camerateam meequote:Op dinsdag 26 september 2006 21:29 schreef maartena het volgende:
Gerrit heeft al een aantal malen wat lompe opmerkingen gemaakt, zoals die opmerking dat ze de rest van de vragen in haar hol kon stoppen.....Maar hij doet het toch redelijk met de vrouwen denk ik.
Jochum is het grootste probleem, hij durft niets en zit erg in zichzelf gekeerd. Erg verlegen, en als je dan met 5 vrouwen op stap moet.... tja.....
Ik wil volgende week wel even zien of hij op eigen turf wat meer op zijn gemak is.
Omdat de meeste mensen doordeweeks druk zijn met kinderen naar de zwemles, administratie, timmeren aan het huis, minares vermaken...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:43 schreef Tharalom het volgende:
Echt supergoed programma, heerlijke tv. Wat ik alleen niet begrijp is dat de hele zondagavond volgestouwd wordt met leuke programma's (Blok, Peking-Expres, enz.) en dat er doordeweeks nooit geen ene f*ck op tv is. Lang leve uitzendinggemist.
Leuk voor d'r!quote:HILVERSUM - Boer Zoekt Vrouw presentatrice Yvon Jaspers is zwanger.
Ze verwacht haar tweede kindje in maart.
Yvon was gisteren bij P&W en daar vertelde zij dat ze in verwachting is van haar tweede kind.quote:
Niets, alleen kookte deze meneer het water niet, maar tapte 'ie rechtstreeks uit de warmwaterkraan zo in de theepotquote:
Zekerquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Gerrit valt echt compleet door de mand, wat een lompe zak is dat zeg
Gelukkig maar, niet van dat halfzapige gedoequote:Op zondag 8 oktober 2006 21:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
en volgende week valt er overal weer 1 af.
Gerrit? Kijken wij naar hetzelfde programma?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:36 schreef Bayswater het volgende:
Alleen Gerrit en Hans maken er nog wat van.
Yep Gerrit, door zijn lompheid en zijn bingo. Of zal die ook een ander hebben net als die van verleden jaar?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:38 schreef dwerg het volgende:
[..]
Gerrit? Kijken wij naar hetzelfde programma?
Stiekem je bericht wijzigen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:36 schreef Bayswater het volgende:
overigens zonder dat Gerrit het doorheeft.
Hij heeft toch gezellig bingo met ze gespeeldquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Gerrit is veel ze druk met zijn werk bezig ..Besteed geen tijd aan de dames.
Ja dat deed die Gerrit welquote:Hij heeft toch gezellig bingo met ze gespeeld![]()
whehe, inderdaadquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:51 schreef tong80 het volgende:
Gerrit valt de laatste 2 afleveringen dwars door de mand. Wat een hork.
wie is Lies voor Hansquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:18 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Lies, die voor Hans gaat zo lachen. Die is zo leuk.
ja okquote:
geweldig mens inderdaadquote:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/martijn/default.aspxquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:37 schreef tong80 het volgende:
Ik ken de namen niet zo snel. Maar de barkeepster uit Friesland is wel fuckable
Een boer proberen te bespringenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:51 schreef Fargo het volgende:
Wat doet zo'n mooie meid als Eva eigenlijk op zo'n boerderij?
Misschien maak je nog wel een kans! De vorige keer had Martijn al door laten schemeren dat hij voor Bibi zou gaan. En Marlies woont ook op een boerderij, dat maakt het misschien wel extra leuk voor je!quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:45 schreef klabbakus het volgende:
Zo lief als Marlies ingaat op Martijn als hij roept "Als het maar nat is".
Dat haar, dat gezichtje, die heupjes, zoals ze zo zelfstandig met 'dingen' omgaat.![]()
Ik ben fokking verliefd!kutzooi
![]()
irritant mens is het, net als het hele programma irritant begint te worden omdat er werkelijk niets interessants gebeurt. Doe mij dan lekker een jankende wereldkampioen schaatsen die naar huis wil, zoals in Peking Express.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
Ja, daarvoor zet ie 't in een spoilerquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat je toch in een spoiler gezet hebtNu kan iedereen toch lezen , net als ik
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daarvoor zet ie ze 't in een spoiler.
Sorry, dat wist ik natuurlijk welquote:
IK heb gekeken slimmerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daarvoor zet ie 't in een spoiler.
Maar waarom is het dan jammer? Dat is juist het doel van de spoiler, dat je 'm alleen leest als je dat zelf wilt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
IK heb gekeken slimmerdDat snap ik dat ie daarom in een spoiler gekeken hebt.
Stalker![]()
Je kan na gaan dat iedereen de spoiler toch gaat lezenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan jammer? Dat is juist het doel van de spoiler, dat je 'm alleen leest als je dat zelf wilt.
Waarom? Als je het niet wilt weten, lees je het niet. Je hóeft die spoiler niet aan te klikken hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kan na gaan dat iedereen de spoiler toch gaat lezen![]()
Ja zeg, als het leven zo makkelijk zou zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom? Als je het niet wilt weten, lees je het niet. Je hóeft die spoiler niet aan te klikken hoor.
Gelukkig iemand die zelfde denkt als ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja zeg, als het leven zo makkelijk zou zijn..
Mocht Laura uitgeschakeld worden, ze mag zo bij me langskomen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:49 schreef Nouk het volgende:
Ik vind die Laura van Martijn echt 3 keer niks!
Die Marlies is het leukste voor hem..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:14 schreef Zwansen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef Molline het volgende:Bleke ballen in waterige jusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Commentaar van Gerrit na dit voorval: Als het om vrouwen gaat heb ik zelden bingo daarom komt dit succes als geroepen.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Ik vond die gehaktballen smerig kijkenquote:
Nee, gehaktballen met oogjes zou ik ook niet hoevenquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vond die gehaktballen smerig kijken
Dan kijken ze zo van: "Wat mot je?!" Nou, dan hoef ik al niet meer.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, gehaktballen met oogjes zou ik ook niet hoeven![]()
Of dat zo'n bal ineens naar je gaat knipogen ofzoquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan kijken ze zo van: "Wat mot je?!" Nou, dan hoef ik al niet meer.![]()
Ja een pariciperend spel voor allemaalquote:Op maandag 9 oktober 2006 22:48 schreef snellejelle het volgende:
Bingo'en![]()
wat een communicatiewonder die Gerrit
"diegene die wint krijgt en prijs"quote:Op maandag 9 oktober 2006 22:59 schreef Bayswater het volgende:
En dan die hoofdprijs: een zoen van Gerrit![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
"diegene die wint krijgt en prijs"
"en de prijs, dat ben ik"
quote:KRO-Boer Jochum is een Turboneger
Tijd voor nadere kennismaking met de Fryske agra-ariër Jochum uit Boer zoekt Vrouw. Deze Jochum is u niet onbekend want u kijkt massaal naar deze CDA Televisie op de zondagavond. Naar eigen zeggen is Jochum liev, houdt hij van Norah Jones, jonge poezen, de zon en de lente. En het vrouwtje dat hij zoekt, krijgt van hem een mooie witte jurk. Dat zegt hij althans op z'n KRO-profieltje. De werkelijkheid is anders. Jochum is in zijn vrije tijd een Gay Nazi Turbo Neger. Kortom. Braaf Boertje Jochum blijkt een dikke vette HOAX. Jochum is namelijk lid van de Turbojugend Friesland, gepassioneerde volgers van de Noorse cryptohomo band Turbojugend. Boer Jochum is zelfs president van de Friese 'chapter', hij gaat door het nachtleven met de nickname Grutte Pier. En elk weekend gaan de turbonegers helemaal los op speedrock en andere herrie. En met los bedoelen we ook los: duwen, trekken, beuken, springen in de moshpit. Niets is boer Jochum te gek. Lekker strak in het leer, en beklad met mascara, oogschaduw, lippenstift. Vellen wij verder geen oordeel over. Is slechts een kleine waarschuwing voor de toekomstige mevrouw Jochum...
Update: Tsss, Jochum heeft al een boerin!
GeenStijl.
Nou hij is dus daar lid van en zelfs de president. En lijkt dus een heel ander type te zijn dan op tv.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:37 schreef Zwansen het volgende:
Op die foto is Jochem echt wel. Maar dat andere snap ik niet helemaal/
Ik heb dat forum ff gelezen. Het is idd de president ofzo.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:48 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou hij is dus daar lid van en zelfs de president. En lijkt dus een heel ander type te zijn dan op tv.
Heb de forum ook gezienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb dat forum ff gelezen. Het is idd de president ofzo.
Die marieke vind ik ook engquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:17 schreef Lienekien het volgende:
Ik vond Jochum de laatste keer wel assertief. Zoals hij tegen Marieke zei: "Dat vind ik niet genoeg", toen hij met haar een onderonsje had.
Ze oogt een beetje freaky, hoe ze praat en reageert op dingenquote:
Ja, bij alles wat ze zegt denk je echt 'Dit kan ze toch niet serieus bedoelen'.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:07 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ze oogt een beetje freaky, hoe ze praat en reageert op dingen![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, bij alles wat ze zegt denk je echt 'Dit kan ze toch niet serieus bedoelen'.
Ze articuleert zo erg en praat zo doordringend, ihelw.
"Ik ben wel benieuwd wat je nou eigenlijk van me vindt"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, bij alles wat ze zegt denk je echt 'Dit kan ze toch niet serieus bedoelen'.
Ze articuleert zo erg en praat zo doordringend, ihelw.
Ja zodat hij geen blauwtje loopt en niet mensen kiest die hem ms niet zien zitten of mensen wegstuurt die hem wel zagen zitten. Over kansloos gesproken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:58 schreef maartena het volgende:
nam alle drie de dames eens even apart om te polsen en vragen te stellen etc....
Hij vertelde zn vrouwen eerst wel wat hij van hun vond, dus wat dat betreft is het niet zo'n slechte actiequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:12 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ja zodat hij geen blauwtje loopt en niet mensen kiest die hem ms niet zien zitten of mensen wegstuurt die hem wel zagen zitten. Over kansloos gesproken.
Vooral niet afgaan op je eigen keuze![]()
Ja zou tijd worden, verlegen mannetjequote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hij vertelde zn vrouwen eerst wel wat hij van hun vond, dus wat dat betreft is het niet zo'n slechte actie.
Van z'n uiterlijk hoeft hij het niet te hebben, over het karakter zonder enig ruggegraat nog maar te zwijgenquote:
Ik vind hem ook eng hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 21:51 schreef IV_Xample het volgende:
wil je het proberen dan tong?
ik vind hem heel eng...en dat zeg ik als vrouw zijnde
hehehehe
T'is zo'n puur-natuur alles voor de natuur en wetenschap meidquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Marieke is eng met haar toneelspel. Je kan niet altijd zo vrolijk over komen.
Dat vond ik nog de vreselijkste uitspraak van allemaal!quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:04 schreef Christine het volgende:
Ze roept ook steeds "hoera!".
Ik vind het wel schattig juist.
Erg kinderachtig vind ikquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat vond ik nog de vreselijkste uitspraak van allemaal!
'Ik heb taart voor je'
'Ohh jaa!!! hoera!!!'
Dat zeg je toch niet, achterlijk mens..
Zelfs op haar profiel op de boerzoekvrouw.kro.nl website staat ergens een misplaatste "hoera"quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat vond ik nog de vreselijkste uitspraak van allemaal!
'Ik heb taart voor je'
'Ohh jaa!!! hoera!!!'
Dat zeg je toch niet, achterlijk mens..
Ze roept vast "hoera!" op haar hoogtepunt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:21 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind ze allebei een beetje eng en freaky. Als het wat wordt, geloof ik niet dat ik wil weten wat voor sex die twee hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |