Niets, alleen kookte deze meneer het water niet, maar tapte 'ie rechtstreeks uit de warmwaterkraan zo in de theepotquote:
Zekerquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Gerrit valt echt compleet door de mand, wat een lompe zak is dat zeg
Gelukkig maar, niet van dat halfzapige gedoequote:Op zondag 8 oktober 2006 21:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
en volgende week valt er overal weer 1 af.
Gerrit? Kijken wij naar hetzelfde programma?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:36 schreef Bayswater het volgende:
Alleen Gerrit en Hans maken er nog wat van.
Yep Gerrit, door zijn lompheid en zijn bingo. Of zal die ook een ander hebben net als die van verleden jaar?quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:38 schreef dwerg het volgende:
[..]
Gerrit? Kijken wij naar hetzelfde programma?
Stiekem je bericht wijzigen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:36 schreef Bayswater het volgende:
overigens zonder dat Gerrit het doorheeft.
Hij heeft toch gezellig bingo met ze gespeeldquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Gerrit is veel ze druk met zijn werk bezig ..Besteed geen tijd aan de dames.
Ja dat deed die Gerrit welquote:Hij heeft toch gezellig bingo met ze gespeeld![]()
whehe, inderdaadquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:51 schreef tong80 het volgende:
Gerrit valt de laatste 2 afleveringen dwars door de mand. Wat een hork.
wie is Lies voor Hansquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:18 schreef tong80 het volgende:
Ik vind Lies, die voor Hans gaat zo lachen. Die is zo leuk.
ja okquote:
geweldig mens inderdaadquote:
http://boerzoektvrouw.kro.nl/boeren/martijn/default.aspxquote:Op maandag 9 oktober 2006 04:37 schreef tong80 het volgende:
Ik ken de namen niet zo snel. Maar de barkeepster uit Friesland is wel fuckable
Een boer proberen te bespringenquote:Op zondag 8 oktober 2006 20:51 schreef Fargo het volgende:
Wat doet zo'n mooie meid als Eva eigenlijk op zo'n boerderij?
Misschien maak je nog wel een kans! De vorige keer had Martijn al door laten schemeren dat hij voor Bibi zou gaan. En Marlies woont ook op een boerderij, dat maakt het misschien wel extra leuk voor je!quote:Op maandag 9 oktober 2006 04:45 schreef klabbakus het volgende:
Zo lief als Marlies ingaat op Martijn als hij roept "Als het maar nat is".
Dat haar, dat gezichtje, die heupjes, zoals ze zo zelfstandig met 'dingen' omgaat.![]()
Ik ben fokking verliefd!kutzooi
![]()
irritant mens is het, net als het hele programma irritant begint te worden omdat er werkelijk niets interessants gebeurt. Doe mij dan lekker een jankende wereldkampioen schaatsen die naar huis wil, zoals in Peking Express.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
Ja, daarvoor zet ie 't in een spoilerquote:Op maandag 9 oktober 2006 10:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat je toch in een spoiler gezet hebtNu kan iedereen toch lezen , net als ik
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daarvoor zet ie ze 't in een spoiler.
Sorry, dat wist ik natuurlijk welquote:
IK heb gekeken slimmerdquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daarvoor zet ie 't in een spoiler.
Maar waarom is het dan jammer? Dat is juist het doel van de spoiler, dat je 'm alleen leest als je dat zelf wilt.quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
IK heb gekeken slimmerdDat snap ik dat ie daarom in een spoiler gekeken hebt.
Stalker![]()
Je kan na gaan dat iedereen de spoiler toch gaat lezenquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan jammer? Dat is juist het doel van de spoiler, dat je 'm alleen leest als je dat zelf wilt.
Waarom? Als je het niet wilt weten, lees je het niet. Je hóeft die spoiler niet aan te klikken hoorquote:Op maandag 9 oktober 2006 15:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Je kan na gaan dat iedereen de spoiler toch gaat lezen![]()
Ja zeg, als het leven zo makkelijk zou zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarom? Als je het niet wilt weten, lees je het niet. Je hóeft die spoiler niet aan te klikken hoor.
Gelukkig iemand die zelfde denkt als ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:07 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja zeg, als het leven zo makkelijk zou zijn..
Mocht Laura uitgeschakeld worden, ze mag zo bij me langskomen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 20:49 schreef Nouk het volgende:
Ik vind die Laura van Martijn echt 3 keer niks!
Die Marlies is het leukste voor hem..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:14 schreef Zwansen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier had uw advertentie kunnen staan :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:24 schreef Molline het volgende:Bleke ballen in waterige jusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Commentaar van Gerrit na dit voorval: Als het om vrouwen gaat heb ik zelden bingo daarom komt dit succes als geroepen.Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |