Ik begrijp het niet verkeerd, ik begrijp er gewoon helemaal niks van.quote:Op maandag 18 september 2006 17:36 schreef Apropos het volgende:
Dat je het verkeerd begreep dan, he, niet mijn woorden op zich.
I don't step on toes, I step on necks.quote:Op maandag 18 september 2006 16:55 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Awright!! Met welke oneliner? WWCND ?
quote:en een portret van de Amerikaanse president George W. Bush aanbidden.
Daar is niet iedereen het over eens:quote:Op maandag 18 september 2006 09:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
(...)
Die inktvlekmethode – de term is een Nederlandse vinding –
(...)
[ bron ]quote:Anyone looking to understand the U.S. counterinsurgency strategy in Iraq in the last few months need look no farther than Andrew Krepinevich, a prominent analyst who came up with the "oil stain" theory.
Olie is inkt, meneertje?quote:Op maandag 18 september 2006 19:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Daar is niet iedereen het over eens:
[..]
[ bron ]
Deze formulering geeft aanleiding tot misverstanden.quote:
Aha! Waarom niet de Koran?quote:Op maandag 18 september 2006 19:35 schreef Monidique het volgende:
Ik heb de Ilias en de Odyssee gekocht en een boekje over de Islam.
Nee. Had ik zulks dan voorspeld? Als dat zo is, dan kan ik wel pogen er omheen te draaien.quote:Op maandag 18 september 2006 19:37 schreef Apropos het volgende:
Ik ben maar vervelend aan het doen.
Is er nu een aangekondigd begin van de terugtrekking van de Amerikaanse troepen uit Irak? Nee he?
Die zag ik niet liggen. En trouwens, ik zou 'm toch niet lezen, waarschijnlijk.quote:
Niet dat ik weet. Maar het is kennis die van pas komt bij het redeneren over een hypothetische aanval op Iran.quote:Op maandag 18 september 2006 19:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Had ik zulks dan voorspeld? Als dat zo is, dan kan ik wel pogen er omheen te draaien.
Ah, zo. Nee, sterker nog, er komen steeds maar meer troepen bij.quote:Op maandag 18 september 2006 19:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar het is kennis die van pas komt bij het redeneren over een hypothetische aanval op Iran.
Wat ook handige informatie is voor Iran-speculaties.quote:Op maandag 18 september 2006 19:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ah, zo. Nee, sterker nog, er komen steeds maar meer troepen bij.
Ook niet een welgeordende Israelische aanval op de Iraanse kerninstallaties, zoals in 1980?quote:Op maandag 18 september 2006 19:50 schreef Monidique het volgende:
Niet alleen een invasie, dat is al helemaal onwaarschijnlijk, maar ook zelfs maar luchtaanvallen.
Dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Ik weet dat velen het willen, maar een Israëlische aanval is een Amerikaanse aanval en dus zullen de Amerikanen het blokkeren. Nu kan het zo zijn dat de Israëliërs van mening zijn dat de Amerikanen mooi praten hebben, maar dat het hun bestaan bedreigt en daarom toch overgaan tot een aanval. Dan nog lijkt het mij onwaarschijnlijk. Ik ben geen expert, al helemaal geen militaire, maar de situatie is behoorlijk anders: ten eerste zijn er verscheidene locaties, ten tweede zijn deze goed beschermd, ten derde liggen ze drie keer zo ver als de kerncentrale in Irak en ten vierde is de internationale situatie heel verschillend.quote:Op maandag 18 september 2006 19:56 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ook niet een welgeordende Israelische aanval op de Iraanse kerninstallaties, zoals in 1980?
Wat zegt een mus van 10 kilo?quote:Op maandag 18 september 2006 18:38 schreef Jayhawk het volgende:
liggen twee borden soep in bed, zegt de een tegen de ander. Maggie er in
http://www.youtube.com/watch?v=co1_9lR9EpM&eurl=quote:Op maandag 18 september 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
Bijbelkampdocumentaire doet stof opwaaien
[..]
Whoreshipquote:Op maandag 18 september 2006 20:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=co1_9lR9EpM&eurl=
FREAKS.
Heel erg eng en dan ook nog proberen om het indoctrinatie element te verhullenquote:Op maandag 18 september 2006 20:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=co1_9lR9EpM&eurl=
FREAKS.
"Guns don't kill people, Chuck Norris kils people."quote:Op maandag 18 september 2006 20:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.
quote:Op maandag 18 september 2006 21:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
"Guns don't kill people, Chuck Norris kils people."
"Chuck Norris once took down a German warplane raising his hand and shouting "BANG!"
Er is een website met dit soort uitspaken. En ik heb een internetfilmpje waarin Chuck Norris de leukste 10 opleest.quote:Op maandag 18 september 2006 21:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe kom je aan zulke uitspraken?
Deze dus: http://www.chucknorrisfacts.com/quote:Op maandag 18 september 2006 21:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Er is een website met dit soort uitspaken. En ik heb een internetfilmpje waarin Chuck Norris de leukste 10 opleest.
ik wil bewijs zien dat het vuur hen niet raaktquote:Op maandag 18 september 2006 20:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat je je erg goed voelt wanneer je weet dat jij het ware geloof aanhangt en uitverkoren bent door God.
quote:The leading causes of death in the United States are:
1. Heart Disease
2. Chuck Norris
3. Cancer
quote:Op maandag 18 september 2006 21:51 schreef Godslasteraar het volgende:
Blaat.
ik heb nog op Mokkels.nl gekeken of ik hier kon binnenkomen in gezelschap van een stel heftige billen. Maar ik kwam dus niet verder dan een magere tvp ....quote:
Google dan op billen...quote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ik heb nog op Mokkels.nl gekeken of ik hier kon binnenkomen in gezelschap van een stel heftige billen. Maar ik kwam dus niet verder dan een magere tvp ....
Wat zou er nog meer mogelijk moeten zijn?quote:Op maandag 18 september 2006 22:10 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
jammer dat die usericons hier op fok! zo beperkt zijn![]()
groter formaat!quote:Op maandag 18 september 2006 22:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat zou er nog meer mogelijk moeten zijn?
quote:
Je usericon is wel een beetje irritant...quote:Op maandag 18 september 2006 22:25 schreef Autodidact het volgende:
..
Ach zie het als goedkoop amusement. Martijn77 die zichzelf weer eens compleet vast lult of Wolfke die maar niet de Nederlandse cultuur weet te omschrijven. Gewoon lekker stangenquote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef Godslasteraar het volgende:
de vraag is dus eigenlijk, hoe houden jullie dit het vol?
na ja, dan wacht ik morgen maar weer eens afquote:Op maandag 18 september 2006 23:31 schreef Aoristus het volgende:
Nou, morgen weer fokke en sukkes hoor, daar kun je de klok op gelijk zetten..
ben denk ik te moe, en bij mij is de lol om Mutant te stangen er een beetje af.quote:Op maandag 18 september 2006 23:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach zie het als goedkoop amusement. Martijn77 die zichzelf weer eens compleet vast lult of Wolfke die maar niet de Nederlandse cultuur weet te omschrijven. Gewoon lekker stangen.
Probeer Johan eens, die hapt altijd .quote:Op maandag 18 september 2006 23:42 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ben denk ik te moe, en bij mij is de lol om Mutant te stangen er een beetje af.
en jullie neem ik allang niet meer serieus![]()
![]()
(behalve Sigme dan hé slijm slijm)
één goede nach (ies Haags) allemaal![]()
Lijkt me okee, is er weer een interessant symposium ergens?quote:Op maandag 18 september 2006 23:44 schreef Monidique het volgende:
Harryman, moeten wij niet eens nog eens afspreken?
Wanneer niet?quote:Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Lijkt me okee, is er weer een interessant symposium ergens?
quote:Cause Richard hung himself
Richard hung himself
It happened just the other day
Jesus caught and pushed him off the shelf
He thought he find a better way
With slashing, and stabbing, and manning and ramming
Ah, er is behoefte aan een Moniquidequote:
Bel maarquote:Op maandag 18 september 2006 23:47 schreef Monidique het volgende:
Heb je morgen tijd.... eventjes?... dan bel ik je wel, als je je telnr.#.haha nog hebt...?
Fout: Hoogmoed komt voor de cumulatie.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:22 schreef MrX1982 het volgende:
Hoogmoed komt voor de val.
En zo niet.. Dan toch!quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:27 schreef MrX1982 het volgende:
Na een val komt weer een reveil.
Moraal van het verhaal. Uiteindelijk komt alles goed.
Ik heb dan ook tandenquote:Op maandag 18 september 2006 23:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Probeer Johan eens, die hapt altijd .
Het nare is dat je zo tien Nederlandse komieken zou kunnen bedenken die dit soort humor bezigen, waardoor het tamelijk arbitrair wordt om te zeggen dat het een typische Sidekickgrap was.quote:
Ik lees gewoon 95% van het forum niet. Dat scheelt een hoop.quote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef Godslasteraar het volgende:
de vraag is dus eigenlijk, hoe houden jullie dit het vol?
quote:Warme kerkbank is beter
Rotterdam, 14 sept. De kerken lopen leeg, maar de Europese Commissie maakt zich zorgen over de resterende kerkgangers. Tussen 2002 en 2005 subsidieerde zij een Europees onderzoeksteam dat bekeek hoe je kerkgangers kan warm houden, zonder de kerk uren te verwarmen.
Dat voorkomt grote schommelingen in temperatuur en vochtigheid die funest zijn voor de schilderijen, de beelden en ander cultureel erfgoed. Verwarming van de kerkbanken, niet van de kerk, lijkt nu de oplossing te brengen.
De Eindhovense promovenda Dionne Limpens hoopt over twee weken te promoveren op het lokale kerkelijk binnenklimaat. Ze toetste computermodellen in een klimaatkamer. “Het eigenlijke systeem bevindt zich in een kerkje in het dorp Rocca Pietore in de Italiaanse dolomieten”, vertelt zij. “Het zijn verwarmingselementen onder de zittingen en de rugleuningen van de banken en onder de knielbanken. In die elementen zit, afgeschermd, een folie dat tot 60 graden Celsius wordt opgewarmd. Door warmtestraling warmt dat via de lucht de voeten en de benen op, terwijl de bank zelf koel blijft.”
Het systeem beviel. De kerkgangers voelen zich comfortabel, vonden Finse onderzoekers. En de beelden vertonen minder scheuring, vonden Polen. En de temperatuur, zo maten Italianen, varieerde in de loop van een kerkdienst maar een graad of drie. De conventionele verwarming zorgde op een winterdag in een paar uur tijd soms voor 25 graden temperatuurverschil.
Maar het systeem is niet zomaar naar Nederland te vertalen, zegt Limpens. In Nederland is de luchtvochtigheid in de winter een stuk hoger dan in Italië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |