quote:Op zondag 17 september 2006 20:08 schreef Addi het volgende:
Hilde beweert dat wat zij heeft nog erfelijk kan zijn ook,nu weet ik 100% dat ze liegt.
Haar vriendje zit goed aan de dope geloof ik.quote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef Sonique het volgende:
Wat is er met Marcia en drugs?
Dat heeft ze wel eens gebruikt. Daarom kijkt ze nog steeds bleekjes.quote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef Sonique het volgende:
jaquote:Op zondag 17 september 2006 20:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Heeft iemand een werkende stream 3?
Ik moet zeggen dat het wel eens boeiend om te zien is.quote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef golfer het volgende:
Zelden iemand zich zo zien aanstellen.
Nou - tis nog niet bewezen maar theatraliteit zou best wel eens erfelijk kunnen zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 20:08 schreef Addi het volgende:
Hilde beweert dat wat zij heeft nog erfelijk kan zijn ook,nu weet ik 100% dat ze liegt.
Hij zou er nu vanaf zijn maar heeft zwaar gebruikt,dat is de reden waarom Egbert niet blij is met Floris.quote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Haar vriendje zit goed aan de dope geloof ik.
De vraag is: zie je iets anders dan Hilde in blauw shirtje op stream 3?quote:
Ex vriendje hoop ik dan toch?quote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Haar vriendje zit goed aan de dope geloof ik.
Ik al bijna 2 dagen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dat beeld heb ik al een uur of zo.
vriendje zat/zit aan de cokequote:Op zondag 17 september 2006 20:09 schreef Sonique het volgende:
Egbert's got a point.quote:Op zondag 17 september 2006 20:11 schreef Addi het volgende:
[..]
Hij zou er nu vanaf zijn maar heeft zwaar gebruikt,dat is de reden waarom Egbert niet blij is met Floris.
Probeer deze stream maar eens:quote:Op zondag 17 september 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
De vraag is: zie je iets anders dan Hilde in blauw shirtje op stream 3?
quote:Op zondag 17 september 2006 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fibromyalgie.
Hilde: dat kan je vergelijken met MS.
Monique: Je bedoelt ME?
Hilde, Nee, MS![]()
(gesprekje van een tijd geleden tussen Hilde en Monique, niet van nu dus)
http://www.radio.nl/bigbrother/quote:Op zondag 17 september 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat zo onthouden hebquote:Op zondag 17 september 2006 20:14 schreef tandpasta het volgende:GROM ! Dit viel toen al verkeerd bij me en nu ik weer lees valt het nog steeds verkeerd.
Ik heb zelf al bijna 9 jaar MS en ken een aantal mensen met Fybromyalgie.
Geloof mij als ik zeg dat het zeker niet met elkaar te vergelijken is.![]()
ja nu zie ik egbert....nee semie nee die homo...zucht marcia...egbert......nou ja ...de serre dusquote:Op zondag 17 september 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja hoorquote:Op zondag 17 september 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
zij heeft verteld dat het bijna een jaar is uitgeweest, maar sinds een paar weken voor bb weer aanquote:Op zondag 17 september 2006 20:11 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ex vriendje hoop ik dan toch?
De woorden drugs, cocaine en snuiven is ze allergisch voor...
yupzz...Eggbert met een rood shirtje op die draaistoelquote:Op zondag 17 september 2006 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DUHquote:Op zondag 17 september 2006 19:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hallo, wat Isa zegt is gewoon zo.
regels 2, 4 en 7 lijken mij ook niet misquote:Op zondag 17 september 2006 20:16 schreef MsInfidelity het volgende:
10 leefregels voor Fibro
En dan vooral regel 8 en 10...![]()
Ik mis een regeltje Voorkom Overgewicht.quote:Op zondag 17 september 2006 20:16 schreef MsInfidelity het volgende:
10 leefregels voor Fibro
Regel 8 heeft Hilde niet helemaal goed begrepen....quote:Op zondag 17 september 2006 20:18 schreef Verida het volgende:
[..]
regels 2, 4 en 7 lijken mij ook niet mis
Ik wist het...er zijn veel meer dan 4 streams online te vinden...en dan bedoel ik dus ook echt met verschillende camerapunten cq overgangen....quote:Op zondag 17 september 2006 20:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Probeer deze stream maar eens:
http://www.radio.nl/bigbrother/
regel 1,2 ,3 ,4, 5, 6, 7,8 en 10 allemaal wel de moeite om te lezenquote:Op zondag 17 september 2006 20:16 schreef MsInfidelity het volgende:
10 leefregels voor Fibro
Ja eigenlijk wel..quote:Op zondag 17 september 2006 20:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
regel 1,2 ,3 ,4, 5, 6, 7,8 en 10 allemaal wel de moeite om te lezen
Sommige streams lopen voor en sommige achter, daarom lijkt dat zo.quote:Op zondag 17 september 2006 20:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wist het...er zijn veel meer dan 4 streams online te vinden...en dan bedoel ik dus ook echt met verschillende camerapunten cq overgangen....
na 2 glazen wijn is de pijn vergeten en zoekt ze waarschijnlijk een andere manier om in het middelpunt te staanquote:Op zondag 17 september 2006 20:22 schreef Isabeau het volgende:
Zal een gezellig etentje worden voor Etienne. Ik vrees dat het de hele tijd om Hilde en haar pijn zal gaan.
Denk je dat dat gaat gebeuren?quote:Op zondag 17 september 2006 20:23 schreef Marrije het volgende:
Ik zie hil nog steeds niet achter de rollator of in een rolstoel.
Ik kreeg even de indruk van wel inderdaad.quote:Op zondag 17 september 2006 20:21 schreef miraculeus het volgende:
probeert Janine Tijn nou te versieren?
Dat weet ik...maar dan nog zijn de stream 3 die ik nu dankzij puntoortje in mijn bass proggie heb gekwakt en de stream 3 die op die link van golfer zijn te vinden niet continu gelijk...er word geswitched tussen verschillende camerposities...quote:Op zondag 17 september 2006 20:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Sommige streams lopen voor en sommige achter, daarom lijkt dat zo.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 17 september 2006 20:25 schreef berney het volgende:
Ik hoop echt dat Hilde blijft tot het einde.
Anders wordt het me toch saai.
continu dat geklaag. Ik denk dat Hilde nu zeker gaat blijvenquote:Op zondag 17 september 2006 20:25 schreef T-lex het volgende:
Gaan ze de deur van de serre dicht houden voor de rook. Maar ondertussen zit die pad wel te roken in de keuken. En nog klagen...![]()
Ik mag zowel Etienne als Hilde niet echt, maar qua amusementswaarde zou ik ze allebei wel willen houdenquote:Op zondag 17 september 2006 20:25 schreef berney het volgende:
Ik hoop echt dat Hilde blijft tot het einde.
Anders wordt het me toch saai.
Ik ben ook geen fan van ze maar heb ze veeeeeeel liever dan Marlies en bv Jeroentjequote:Op zondag 17 september 2006 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mag zowel Etienne als Hilde niet echt, maar qua amusementswaarde zou ik ze allebei wel willen houden![]()
Stream 1/2 en stream 3/4 laten toch bijna altijd hetzelfde zien uit een ander standpunt, dus kun je net zo goed HQ kijken. Je mist bijna niets als 1 stream ontbreekt toch ?quote:Op zondag 17 september 2006 20:24 schreef arneaux het volgende:
Die radio.nl hebben een lage bitrate, das kut.
* berney fluistert,quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef Addi het volgende:
Kan iedereen wat stiller zijn,er is iemand die vreselijke pijnen lijdt.
Jeroen had wel mogen oprotten. Graag zelfs. Heb je niks aan.quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef berney het volgende:
Ik ben ook geen fan van ze maar heb ze veeeeeeel liever dan Marlies en bv Jeroentje
Wat jij wilt,ik vind dat er veel te zien is op stream 3.quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Stream 1/2 en stream 3/4 laten toch bijna altijd hetzelfde zien uit een ander standpunt, dus kun je net zo goed HQ kijken. Je mist bijna niets als 1 stream ontbreekt toch ?![]()
niet echt, of echt nietquote:Op zondag 17 september 2006 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag zowel Etienne als Hilde niet echt, maar qua amusementswaarde zou ik ze allebei wel willen houden![]()
Ow nee...je hebt toch gelijk denk ik... er zit zo'n bizar tijdsverschil tussen beiden dat er in sommige gevallen al 6 cameraswitches tussen hebben gezeten voordat de andere eindelijk aangekomen is bij waar de ene een minuut geleden was.quote:Op zondag 17 september 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat weet ik...maar dan nog zijn de stream 3 die ik nu dankzij puntoortje in mijn bass proggie heb gekwakt en de stream 3 die op die link van golfer zijn te vinden niet continu gelijk...er word geswitched tussen verschillende camerposities...
En Marcia en Marlies wel?quote:Op zondag 17 september 2006 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeroen had wel mogen oprotten. Graag zelfs. Heb je niks aan.
Ik heb stiekem natuurlijk ook een stuk of 8 links, zowel HQ als LQ !quote:Op zondag 17 september 2006 20:30 schreef Addi het volgende:
[..]
Wat jij wilt,ik vind dat er veel te zien is op stream 3.
Jeroen is cool, Jeroen heeft coole kwoots.quote:Op zondag 17 september 2006 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeroen had wel mogen oprotten. Graag zelfs. Heb je niks aan.
Ga je ook het blok kijken?quote:Op zondag 17 september 2006 20:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen is cool, Jeroen heeft coole kwoots.
Ik zet de streams ff uit, waarschuw ff als t feestje begint?.
Die streams zijn idd wel irritant als je wilt leechenquote:Op zondag 17 september 2006 20:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zet de streams ff uit, waarschuw ff als t feestje begint?.
Supersize Me.quote:
Oke dan!quote:Op zondag 17 september 2006 20:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb stiekem natuurlijk ook een stuk of 8 links, zowel HQ als LQ !![]()
![]()
leg eens uit schat....ik loop dus achter????quote:Op zondag 17 september 2006 20:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow nee...je hebt toch gelijk denk ik... er zit zo'n bizar tijdsverschil tussen beiden dat er in sommige gevallen al 6 cameraswitches tussen hebben gezeten voordat de andere eindelijk aangekomen is bij waar de ene een minuut geleden was.![]()
Que?quote:Op zondag 17 september 2006 20:35 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Die streams zijn idd wel irritant als je wilt leechen
quote:Op zondag 17 september 2006 20:37 schreef schatje het volgende:
Het Blok kijk ik een woensdagavond wel. Ik weten wat Semmie precies bedoelde.
Wat wil ik downloaden dan.quote:
Als je keihard wilt downloaden dan gaan de streams haperen. Dan moet je wat streams uitzetten oid. Tenzij je lijntje snel genoeg is.quote:
Mmmmmz, als dat zo is... Doe mij ook zo'n rantsoen!quote:Op zondag 17 september 2006 20:40 schreef ruby het volgende:
Zitten ze nu aan hun rantsoen?
Gaat pas op donderdag in volgens mij.quote:Op zondag 17 september 2006 20:40 schreef ruby het volgende:
Zitten ze nu aan hun rantsoen?
quote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef BBoon het volgende:
Is Semih de ober????
Wat een vieze nagels heeft ze zeg!quote:Op zondag 17 september 2006 20:45 schreef Mike1964 het volgende:
En toen waren er de traantjes.
[afbeelding]
Dat was Semih.quote:Op zondag 17 september 2006 20:45 schreef BBoon het volgende:
hahah Ik hoop niet dat we geflitst worden onderweg ( weet niet wie dat zei )
Jantje huilt, Jantje lachtquote:
Ze vergeet in haar zeikrol te blijven.quote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn, dames en heren zo onbedaarlijk lachen?
Ben je gek.quote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn, dames en heren zo onbedaarlijk lachen?
quote:Op zondag 17 september 2006 19:58 schreef kukeleku het volgende:
Semih doet wel heel geheimzinnig.....ben wel benieuwd wat die 2 te wachten staat straks
quote:Wat is het saaiste dat je kunt bedenken?
Laat saaiheid maar aan BB over: ganzenbordquote:Op zondag 17 september 2006 20:01 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Marcel die langs komt om de Vlieger te zingen![]()
Afscheidsdiner. En Hilde voelt zich ineens zo goed...ongelofelijk.quote:Op zondag 17 september 2006 20:48 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel net weer in. Wat moet dit nou weer voorstellen!!!
de wederopstanding van jezus is er niets bij...quote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dus... weer helemaal in staat om haar sigaretten naar haar porum te brengen, te schaterlachen en daarmee weer volledig genezen.
Misschien komt Dries Roelvink wel binnen zoquote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef schatje het volgende:
Nu nog muziek van Marianne Weber op de achtergrond.
Nope...die stream van jou loopt ongeveer een minuut voor op diezelfde stream die te zien is op die link van golfer .quote:Op zondag 17 september 2006 20:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
leg eens uit schat....ik loop dus achter????
Doe mij ook maar zo'n entourage, ik hou daar wel van.quote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef golfer het volgende:
De kampers worden te kakken gezet.. Perzisch tapijtje op tafel en ganzenborden in een rolstoel.![]()
AMENquote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
de wederopstanding van jezus is er niets bij...![]()
Vijf minuten geleden huilde ze nog.quote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef arneaux het volgende:
Nou de pijn van Hilde is in 2 uur toch wel redelijk afgezakt zeg.
Lachen is nou eenmaal gezond.quote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef arneaux het volgende:
Ik dacht ook al: 'First Mozes, now this...'quote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
de wederopstanding van jezus is er niets bij...![]()
had ik dit kunnen bedenkenquote:Op zondag 17 september 2006 20:49 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laat saaiheid maar aan BB over: ganzenbord![]()
Dat zei ik al : Dries Roelvink .......of Frans Bauerquote:Op zondag 17 september 2006 20:55 schreef Kinga het volgende:
Ik heb ook zo'n gevoel dat er iemand binnen gaat komen zo...
Ja zit ik ook te kijken en moet onwillekeurig toch steeds aan Hilde denken.quote:
Ik hoop iemand van de Sociale Dienst om Hilde alsnog passend werk aan te bieden.quote:Op zondag 17 september 2006 20:55 schreef Kinga het volgende:
Bonnie St.Claire komt zo binnen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:55 schreef Kinga het volgende:
Ik kan me er niet toe zetten om te kijken en volg nu de streams weer. Kansloos he.quote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja zit ik ook te kijken en moet onwillekeurig toch steeds aan Hilde denken.![]()
Komt door de wijntjes....snap dat dan!quote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef arneaux het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef schatje het volgende:
Jeroen is ook helemaal niet te volgen. Mijn god zeg.
ja ze kan altijd nog tolk wordenquote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop iemand van de Sociale Dienst om Hilde alsnog passend werk aan te bieden.![]()
Arm kind.quote:Op zondag 17 september 2006 20:57 schreef Fronsertje het volgende:
en milicia is volledig overtuigd van haar moeders problemen...te ernstig
Ik heb zo met dat meisje te doen... ze zou haar nu moeten zien zitten.quote:Op zondag 17 september 2006 20:57 schreef Fronsertje het volgende:
en milicia is volledig overtuigd van haar moeders problemen...te ernstig
quote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop iemand van de Sociale Dienst om Hilde alsnog passend werk aan te bieden.![]()
Jááá...quote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef golfer het volgende:
Perzisch tapijtje op tafel en ganzenborden in een rolstoel.![]()
Ehhh... begrijp ik hieruit dat het er bij jou ook zo uit ziet?quote:Op zondag 17 september 2006 20:57 schreef ruby het volgende:
Godsamme, zo verschrikkelijk komisch is dat interieur toch ook weer niet?
Dat is dan prettig geregeld.quote:Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef Jesssica het volgende:
[..]
Anders bied ik me wel aan om langs te komen (ik werk bij een sociale dienst)
Welke plaats/stad?quote:Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef Jesssica het volgende:
[..]
(ik werk bij een sociale dienst)
Voor mij blijft hij Jantje Smitquote:Op zondag 17 september 2006 20:59 schreef Sonique het volgende:
er komt zo iemand van het 'levenslied' een liedje doen.
Zou me niets verbazen als het 'mediahoer' Jan Smit is...
Mooi...![]()
Nee, verre van.quote:Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ehhh... begrijp ik hieruit dat het er bij jou ook zo uit ziet?
Hij mag gaan ipv E10 en Hilde.quote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef natronic het volgende:
kan iemand die Jeroen er uit pleuren...wat een niets zeggend figuur
Terwijl ze gisteren nog liep te vertellen dat ze iemand pas een vriend noemt na een jaar of 15quote:Op zondag 17 september 2006 20:55 schreef ruby het volgende:
Ja Hilde, deze 19-jarige jongen zal voor altijd jouw goeie vriend blijven.![]()
Sssstt... dat moet je niet te hard roepen hier, anders loopt dit halve forum leeg...quote:Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef Jesssica het volgende:
[..]
Anders bied ik me wel aan om langs te komen (ik werk bij een sociale dienst)
Ik vinnut wel meevallenquote:Op zondag 17 september 2006 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij zijn we allemal OFF-TOPIC bezig. Dit valt allemaal onde Flugeltjes wedstrijd: De beste FAKE van BB6!
Erger zelfs het is boerenkool met worstquote:Op zondag 17 september 2006 21:01 schreef Sonique het volgende:
eten staat in de DBK.
Direct zijn het frieten met kroketten!!!
![]()
vind je ?quote:Op zondag 17 september 2006 21:03 schreef intoyou het volgende:
En ook nog delfsblauw bord. Oh ik vind dit eigenlijk wel lachen
Ik heb 'm gemute.quote:Op zondag 17 september 2006 21:04 schreef CartWOman het volgende:
Ik schaam me dat ik naar deze vertoning zit te kijken.![]()
ok, ik heb niks gezegdquote:Op zondag 17 september 2006 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Sssstt... dat moet je niet te hard roepen hier, anders loopt dit halve forum leeg...
ze moeten er een glas melk bij zettenquote:Op zondag 17 september 2006 21:05 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Volgens mij hoort er geen wijn bij boerenkool met worst
Vrees niet ! Je bevindt je onder lotgenoten !quote:Op zondag 17 september 2006 21:04 schreef CartWOman het volgende:
Hier zijn idd geen woorden voor, perplex ben ik.quote:Op zondag 17 september 2006 21:04 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Dit is toch niet meer normaal man
Herkenbaar?quote:Op zondag 17 september 2006 21:04 schreef CartWOman het volgende:
Ieuwww, met stukjes. Dat lust ik niet.quote:Op zondag 17 september 2006 21:07 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/17-9-2006-01.jpg]afbeelding][/URL]
Dat had je kunnen verwachten, pomp er wijn in, en ze danst weerquote:Op zondag 17 september 2006 21:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hier zijn idd geen woorden voor, perplex ben ik.
En vooral voor Milica, die was/is zó bezorgd om haar moeder.
Maar goed, dat had ik al gezegd.![]()
Milica is een schat die dit niet verdient.quote:Op zondag 17 september 2006 21:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hier zijn idd geen woorden voor, perplex ben ik.
En vooral voor Milica, die was/is zó bezorgd om haar moeder.
Maar goed, dat had ik al gezegd.![]()
Je kent me wel beter.quote:
Wie weet doet ze dat al jaren. Al is het alleen al om de welkomst- en afscheidsborrel.quote:Op zondag 17 september 2006 20:59 schreef BBoon het volgende:
Mag Hilde nou ook mee met de Zonnebloem ?? Kan ze morgen gelijk inschrijven
Ik kijk met veel tussenpozen, lieverd. Dus het meeste laat ik qua ergenis aan mij voorbij gaan.quote:Op zondag 17 september 2006 21:09 schreef CartWOman het volgende:
Je kent me wel beter.![]()
Ik jou ook en jij wordt hier ook niet goed van.![]()
Ik vind het verder een nietszeggend meisje maar ze is wel zorgzaam en lief, dit verdient ze echt niet.quote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Milica is een schat die dit niet verdient.
In ieder geval kan hij die wel in zijn mond stoppen...quote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef Kinga het volgende:
Zou Etienne jaloers zijn op die worst op zijn bord?
Mee eens. Redt het kind van haar manipulerende moeder.quote:Op zondag 17 september 2006 21:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vind het verder een nietszeggend meisje maar ze is wel zorgzaam en lief, dit verdient ze echt niet.
quote:Op zondag 17 september 2006 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zwart maken op een sneaky manier, gelul om iemands rug om is niks voor hillie en E10.
Dan missen we AL die roddels ( BB dus ook)quote:Op zondag 17 september 2006 21:14 schreef Sonique het volgende:
Waarom Andre Hazes in de woonkamer, maar niet in de kroeg?
Een waarheidsserum voor Hildequote:Op zondag 17 september 2006 21:14 schreef T-lex het volgende:
Ik hoop echt dat er wat in die boerenkool zit....![]()
Mooi juist!!quote:Op zondag 17 september 2006 21:16 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Wat is Janine weer irritant dominant aanwezig![]()
Nog niets. Hilde gaat daar later in liggen.quote:Op zondag 17 september 2006 21:18 schreef intoyou het volgende:
Wat zit er in die gele kist?
Hilde wordt in de reguliere én Live afgemaakt worden, Hummie moet zich flink verneukt voelen en dan kan ze leuke streken uithalen.quote:Op zondag 17 september 2006 21:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Allemaal weer vet voer voor de live uitzending van maandag. Hummie voelt zich lekker vandaag.
Een echte alcoholist eet in principe niets of weinig.quote:Op zondag 17 september 2006 21:18 schreef Snoet123 het volgende:
Hilde heeft nog een vol bord staan ( veeeeeeeeeeel te druk met roddelen)![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 21:20 schreef Snoet123 het volgende:
E10 heeft een hekel aan mensen die "lullen" over elkaar.
Maar "praten over" mensen heeft hij geen moeite mee![]()
Marcel die de Vlieger komt zingenquote:Op zondag 17 september 2006 21:18 schreef intoyou het volgende:
Wat zit er in die gele kist?
Zit er dik inquote:Op zondag 17 september 2006 21:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hilde wordt in de reguliere én Live afgemaakt
Ik ook Zeker na vanmorgen met Mo.... Was weer erg duidelijk hoe Hilde is.quote:Op zondag 17 september 2006 21:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit er dik in![]()
O, wat heb ik een hekel aan dat wijf!!!
wèl een toepasselijke ava heb jij nu;)quote:Op zondag 17 september 2006 21:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Zit er dik in![]()
O, wat heb ik een hekel aan dat wijf!!!
Drankpraat.quote:Op zondag 17 september 2006 21:22 schreef arneaux het volgende:
Wat loopt Hilde allemaal te ijlen? Shit. Jeroen makes more sense.
Dit is nu echt weer zo'n post die ik liever niet had gelezen.quote:Op zondag 17 september 2006 21:20 schreef ruby het volgende:
Hilde zit nu te soppen van genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |