Gaat pas op donderdag in volgens mij.quote:Op zondag 17 september 2006 20:40 schreef ruby het volgende:
Zitten ze nu aan hun rantsoen?
quote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef BBoon het volgende:
Is Semih de ober????
Wat een vieze nagels heeft ze zeg!quote:Op zondag 17 september 2006 20:45 schreef Mike1964 het volgende:
En toen waren er de traantjes.
[afbeelding]
Dat was Semih.quote:Op zondag 17 september 2006 20:45 schreef BBoon het volgende:
hahah Ik hoop niet dat we geflitst worden onderweg ( weet niet wie dat zei )
Jantje huilt, Jantje lachtquote:
Ze vergeet in haar zeikrol te blijven.quote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn, dames en heren zo onbedaarlijk lachen?
Ben je gek.quote:Op zondag 17 september 2006 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet dat geen pijn, dames en heren zo onbedaarlijk lachen?
quote:Op zondag 17 september 2006 19:58 schreef kukeleku het volgende:
Semih doet wel heel geheimzinnig.....ben wel benieuwd wat die 2 te wachten staat straks
quote:Wat is het saaiste dat je kunt bedenken?
Laat saaiheid maar aan BB over: ganzenbordquote:Op zondag 17 september 2006 20:01 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Marcel die langs komt om de Vlieger te zingen![]()
Afscheidsdiner. En Hilde voelt zich ineens zo goed...ongelofelijk.quote:Op zondag 17 september 2006 20:48 schreef Kinga het volgende:
Ik schakel net weer in. Wat moet dit nou weer voorstellen!!!
de wederopstanding van jezus is er niets bij...quote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dus... weer helemaal in staat om haar sigaretten naar haar porum te brengen, te schaterlachen en daarmee weer volledig genezen.
Misschien komt Dries Roelvink wel binnen zoquote:Op zondag 17 september 2006 20:51 schreef schatje het volgende:
Nu nog muziek van Marianne Weber op de achtergrond.
Nope...die stream van jou loopt ongeveer een minuut voor op diezelfde stream die te zien is op die link van golfer .quote:Op zondag 17 september 2006 20:37 schreef puntoortje het volgende:
[..]
leg eens uit schat....ik loop dus achter????
Doe mij ook maar zo'n entourage, ik hou daar wel van.quote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef golfer het volgende:
De kampers worden te kakken gezet.. Perzisch tapijtje op tafel en ganzenborden in een rolstoel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |