Dat weet ik...maar dan nog zijn de stream 3 die ik nu dankzij puntoortje in mijn bass proggie heb gekwakt en de stream 3 die op die link van golfer zijn te vinden niet continu gelijk...er word geswitched tussen verschillende camerposities...quote:Op zondag 17 september 2006 20:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Sommige streams lopen voor en sommige achter, daarom lijkt dat zo.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 17 september 2006 20:25 schreef berney het volgende:
Ik hoop echt dat Hilde blijft tot het einde.
Anders wordt het me toch saai.
continu dat geklaag. Ik denk dat Hilde nu zeker gaat blijvenquote:Op zondag 17 september 2006 20:25 schreef T-lex het volgende:
Gaan ze de deur van de serre dicht houden voor de rook. Maar ondertussen zit die pad wel te roken in de keuken. En nog klagen...![]()
Ik mag zowel Etienne als Hilde niet echt, maar qua amusementswaarde zou ik ze allebei wel willen houdenquote:Op zondag 17 september 2006 20:25 schreef berney het volgende:
Ik hoop echt dat Hilde blijft tot het einde.
Anders wordt het me toch saai.
Ik ben ook geen fan van ze maar heb ze veeeeeeel liever dan Marlies en bv Jeroentjequote:Op zondag 17 september 2006 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mag zowel Etienne als Hilde niet echt, maar qua amusementswaarde zou ik ze allebei wel willen houden![]()
Stream 1/2 en stream 3/4 laten toch bijna altijd hetzelfde zien uit een ander standpunt, dus kun je net zo goed HQ kijken. Je mist bijna niets als 1 stream ontbreekt toch ?quote:Op zondag 17 september 2006 20:24 schreef arneaux het volgende:
Die radio.nl hebben een lage bitrate, das kut.
* berney fluistert,quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef Addi het volgende:
Kan iedereen wat stiller zijn,er is iemand die vreselijke pijnen lijdt.
Jeroen had wel mogen oprotten. Graag zelfs. Heb je niks aan.quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef berney het volgende:
Ik ben ook geen fan van ze maar heb ze veeeeeeel liever dan Marlies en bv Jeroentje
Wat jij wilt,ik vind dat er veel te zien is op stream 3.quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Stream 1/2 en stream 3/4 laten toch bijna altijd hetzelfde zien uit een ander standpunt, dus kun je net zo goed HQ kijken. Je mist bijna niets als 1 stream ontbreekt toch ?![]()
niet echt, of echt nietquote:Op zondag 17 september 2006 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag zowel Etienne als Hilde niet echt, maar qua amusementswaarde zou ik ze allebei wel willen houden![]()
Ow nee...je hebt toch gelijk denk ik... er zit zo'n bizar tijdsverschil tussen beiden dat er in sommige gevallen al 6 cameraswitches tussen hebben gezeten voordat de andere eindelijk aangekomen is bij waar de ene een minuut geleden was.quote:Op zondag 17 september 2006 20:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat weet ik...maar dan nog zijn de stream 3 die ik nu dankzij puntoortje in mijn bass proggie heb gekwakt en de stream 3 die op die link van golfer zijn te vinden niet continu gelijk...er word geswitched tussen verschillende camerposities...
En Marcia en Marlies wel?quote:Op zondag 17 september 2006 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeroen had wel mogen oprotten. Graag zelfs. Heb je niks aan.
Ik heb stiekem natuurlijk ook een stuk of 8 links, zowel HQ als LQ !quote:Op zondag 17 september 2006 20:30 schreef Addi het volgende:
[..]
Wat jij wilt,ik vind dat er veel te zien is op stream 3.
Jeroen is cool, Jeroen heeft coole kwoots.quote:Op zondag 17 september 2006 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeroen had wel mogen oprotten. Graag zelfs. Heb je niks aan.
Ga je ook het blok kijken?quote:Op zondag 17 september 2006 20:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Jeroen is cool, Jeroen heeft coole kwoots.
Ik zet de streams ff uit, waarschuw ff als t feestje begint?.
Die streams zijn idd wel irritant als je wilt leechenquote:Op zondag 17 september 2006 20:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik zet de streams ff uit, waarschuw ff als t feestje begint?.
Supersize Me.quote:
Oke dan!quote:Op zondag 17 september 2006 20:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb stiekem natuurlijk ook een stuk of 8 links, zowel HQ als LQ !![]()
![]()
leg eens uit schat....ik loop dus achter????quote:Op zondag 17 september 2006 20:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow nee...je hebt toch gelijk denk ik... er zit zo'n bizar tijdsverschil tussen beiden dat er in sommige gevallen al 6 cameraswitches tussen hebben gezeten voordat de andere eindelijk aangekomen is bij waar de ene een minuut geleden was.![]()
Que?quote:Op zondag 17 september 2006 20:35 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Die streams zijn idd wel irritant als je wilt leechen
quote:Op zondag 17 september 2006 20:37 schreef schatje het volgende:
Het Blok kijk ik een woensdagavond wel. Ik weten wat Semmie precies bedoelde.
Wat wil ik downloaden dan.quote:
Als je keihard wilt downloaden dan gaan de streams haperen. Dan moet je wat streams uitzetten oid. Tenzij je lijntje snel genoeg is.quote:
Mmmmmz, als dat zo is... Doe mij ook zo'n rantsoen!quote:Op zondag 17 september 2006 20:40 schreef ruby het volgende:
Zitten ze nu aan hun rantsoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |