Wanneer gaan we nou s daten?quote:Op zondag 17 september 2006 19:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
No way dat dat gebeurt, dus opzouten.
Ik moest er toch echt niet aan denken dat iedereen zo aan mij zit te frutten als ik verga van de pijn.quote:Op zondag 17 september 2006 19:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Afleiding lijkt mij beter en dat wijntje ook. Wijn ontspant de geest dus ook het lichaam.
Hilde is hun huisdierquote:Op zondag 17 september 2006 19:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Echt belachelijk dat er met drie mensen voor die verlepte oude kut wordt gezorgd.
Jij bent ook niet zo'n mooi en sterk mens als Hilde.quote:Op zondag 17 september 2006 19:50 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Ik moest er toch echt niet aan denken dat iedereen zo aan mij zit te frutten als ik verga van de pijn.
En ook opvallend dat dat dan weer niet teveel is. Daar word je toch gek van als je kermt van de pijn?quote:Op zondag 17 september 2006 19:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Echt belachelijk dat er met drie mensen voor die verlepte oude kut wordt gezorgd.
Nee, ik ook niet, maar ze zitten niet aan haar geest te frutten hehquote:Op zondag 17 september 2006 19:50 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Ik moest er toch echt niet aan denken dat iedereen zo aan mij zit te frutten als ik verga van de pijn.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij bent ook niet zo'n mooi en sterk mens als Hilde.
Er komt een dag dat je niet meer aan jezelf moet denken, maar zo'n beessie moet laten inslapenquote:
Ze zei net zelf dat de minste aanraking haar teveel is omdat het zo'n pijn doet.. Wat heeft dat met haar geest te maken???quote:Op zondag 17 september 2006 19:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar ze zitten niet aan haar geest te frutten heh![]()
Als Tijn heeft gewonnen.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 19:52 schreef Fronsertje het volgende:
Hilde wordt gebalsemd door haar dochter...waar is de kleding hanger om de zachte weefsels via de neusholte te verwijderen?
Laat E10datmaar doen, hij is tenslotte Necrofiel.quote:Op zondag 17 september 2006 19:50 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Een goeie beurt werkt ook tegen veel kwaaltjes.
Ik bedoel daarmee dat haar pijn voornamelijk geestelijk is en dat ze daar niks mee aan het doen zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Ze zei net zelf dat de minste aanraking haar teveel is omdat het zo'n pijn doet.. Wat heeft dat met haar geest te maken???![]()
Ik denk dat Morwen bedoelt, dat haar pijn voornamelijk tussen de oren zit.quote:Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Ze zei net zelf dat de minste aanraking haar teveel is omdat het zo'n pijn doet.. Wat heeft dat met haar geest te maken???![]()
Oké..begrepen.quote:Op zondag 17 september 2006 19:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik denk dat Morwen bedoelt, dat haar pijn voornamelijk tussen de oren zit.
Wat is het saaiste dat je kunt bedenken?quote:Op zondag 17 september 2006 19:58 schreef kukeleku het volgende:
Semih doet wel heel geheimzinnig.....ben wel benieuwd wat die 2 te wachten staat straks
Marcel die langs komt om de Vlieger te zingenquote:Op zondag 17 september 2006 19:59 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
Wat is het saaiste dat je kunt bedenken?
Ik denk dat je helderziend bentquote:Op zondag 17 september 2006 20:01 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Marcel die langs komt om de Vlieger te zingen![]()
Ja, dat vind ik nu ook voor het eerst.quote:Op zondag 17 september 2006 20:02 schreef arneaux het volgende:
Wat is Milicia een lieve schat zeg.
Je vraagt erom. Hij werkt hier gewoon:quote:Op zondag 17 september 2006 20:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Heeft iemand een werkende stream 3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |