quote:Op zondag 17 september 2006 19:38 schreef gompo het volgende:
[..]
Heb je zitten fotoshoppen?![]()
[afbeelding]
Fibromyalgiequote:Op zondag 17 september 2006 19:34 schreef Taurus het volgende:
Wát heeft ze dan? Ik bedoel wat zegt ze zelf dat ze heeft?![]()
Ho, dat heeft ze er zelf van gemaakt. Er is door een arts geen diagnose gesteld.quote:Op zondag 17 september 2006 19:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ok, dus ik neem aan dat dat echt iets is. Waarom is er dan 'n discussie?![]()
PLUS het aankomende noodrantsoen. Ik kan alleen maar hopen dat ze nog minstens een week mag blijvenquote:Op zondag 17 september 2006 19:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hilde weet dat ze morgen eruit wordt gestemd, is vandaag geconfronteerd met haar onhebbelijkheden (wat ze echt niet kan handelen imo) en heeft amper nog iemand die met haar meelult. Dat speelt vast een grote rol.
Geen scootmobiel ???quote:Op zondag 17 september 2006 19:40 schreef PH52 het volgende:
Hilde heeft twee rolstoelen en een rollator gekregen van BB
Serieus niet? Het is dus niet officieel dat ze iets heeft? Ik neem aan dat met zón ziekte er wel duidelijkheid zou zijn, toch?quote:Op zondag 17 september 2006 19:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ho, dat heeft ze er zelf van gemaakt. Er is door een arts geen diagnose gesteld.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:41 schreef Fronsertje het volgende:
er staat een trekker-oplegger klaar om hilde door het huis te rollen
Oja het rantsoen!quote:Op zondag 17 september 2006 19:40 schreef mamapan het volgende:
[..]
PLUS het aankomende noodrantsoen. Ik kan alleen maar hopen dat ze nog minstens een week mag blijven![]()
*zucht*quote:Op zondag 17 september 2006 19:42 schreef AgentSteel het volgende:
wat voor topic is dit nou
vroeg ik stiekem al op pagina 3
Omdat het over Hilde gaatquote:Op zondag 17 september 2006 19:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ok, dus ik neem aan dat dat echt iets is. Waarom is er dan 'n discussie?![]()
'De artsen weten het ook niet.'quote:Op zondag 17 september 2006 19:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Serieus niet? Het is dus niet officieel dat ze iets heeft? Ik neem aan dat met zón ziekte er wel duidelijkheid zou zijn, toch?
quote:Op zondag 17 september 2006 19:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'De artsen weten het ook niet.'
Dat heb ik haar in het begin echt horen zeggen.
Why?quote:Op zondag 17 september 2006 19:42 schreef arneaux het volgende:
Ik hoop dat Hilde blijft echt waar.
Misschien weten de artsen het wel, maar accepteert ze hun oordeel niet...quote:Op zondag 17 september 2006 19:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'De artsen weten het ook niet.'
Dat heb ik haar in het begin echt horen zeggen.
Omdat ik wil dat ze keihard door de mand valt.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 19:38 schreef gompo het volgende:
[..]
Heb je zitten fotoshoppen?![]()
[afbeelding]
Deze zin zegt toch genoeg:quote:
Dan komt er niemand naar d'r toequote:Op zondag 17 september 2006 19:46 schreef MsInfidelity het volgende:
Mens als je echt zoveel pijn hebt, ga in bed liggen..
Het wondermiddel is al genoemd, er komt WIJN!!!quote:Op zondag 17 september 2006 19:47 schreef Anitra het volgende:
Als je echt pijn hebt kan je ook niet oin een rolstoel zitten.
Afleiding lijkt mij beter en dat wijntje ook. Wijn ontspant de geest dus ook het lichaam.quote:Op zondag 17 september 2006 19:46 schreef MsInfidelity het volgende:
Mens als je echt zoveel pijn hebt, ga in bed liggen..
No way dat dat gebeurt, dus opzouten.quote:Op zondag 17 september 2006 19:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Omdat ik wil dat ze keihard door de mand valt.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het wondermiddel is al genoemd, er komt WIJN!!!
Hilde danst zo weer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |