Ik denk dat 90 % tussen haar oren zit, dus de pijn heeft ze wel maar doordat ze eraan toegeeft wordt het versterkt. Ze kan beter afleiding zoeken dmv beweging of iets. Voelt ze zich veel beter door. Ik herken veel van mijn moeder in haar, dus ik weet precies hoe het in elkaar steekt.quote:Op zondag 17 september 2006 19:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als het werkelijk zo ernstig zou zijn wel ja, maar alleen al het feit dat ze geen pijnstillers wenst te slikken, maakt het er voor mij niet bepaald geloofwaardiger op allemaal. Als ik zo verrek van de pijn wil ik graag wat pakken om snel weer redelijk verder te kunnen. Plus het overdreven zielig doen, klagen etc.. gewoon een chronisch geval van de aanstelleritis.
Zal vast wat voelen hoor, maar niet in de mate die ze wil doen geloven... Komt op mij in ieder geval niet geloofwaardig over.
Dat was ook mijn gedachte...en de rest laat haar ook links liggen.quote:Op zondag 17 september 2006 19:22 schreef Kinga het volgende:
E10 gelooft het ook niet, check dat hoofd
quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef Capaja het volgende:
zou semih moeten koken voor die 2 ?
wat snaptnix zegt!quote:Op zondag 17 september 2006 19:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als het werkelijk zo ernstig zou zijn wel ja, maar alleen al het feit dat ze geen pijnstillers wenst te slikken, maakt het er voor mij niet bepaald geloofwaardiger op allemaal. Als ik zo verrek van de pijn wil ik graag wat pakken om snel weer redelijk verder te kunnen. Plus het overdreven zielig doen, klagen etc.. gewoon een chronisch geval van de aanstelleritis.
Zoveel pijn vreet energie, dan wil je echt niet alsnog hele verhalen ophangen en al helemaal je bed niet uit voor dat etentje...
Zal vast wat voelen hoor, maar niet in de mate die ze wil doen geloven... Komt op mij in ieder geval niet geloofwaardig over.
Jij boef...jij zag hem in de AT list he.... ?quote:Op zondag 17 september 2006 19:23 schreef AgentSteel het volgende:
dom van me misschien, maar waar staat dit topic voor?
Yep, door haar manier van omgaan met haar pijn versterkt ze de hele ervaring en wordt het alleen maar erger voor haar (en haar omgeving).quote:Op zondag 17 september 2006 19:23 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat 90 % tussen haar oren zit, dus de pijn heeft ze wel maar doordat ze eraan toegeeft wordt het versterkt. Ze kan beter afleiding zoeken dmv beweging of iets. Voelt ze zich veel beter door.
sinds wanneer ben jij medisch expert????quote:Op zondag 17 september 2006 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, door haar manier van omgaan met haar pijn versterkt ze de hele ervaring en wordt het alleen maar erger voor haar (en haar omgeving).
Denk je maar eens een paar uurtjes in hoe misselijk je bent en dat je toch zo'n vreselijke hoofdpijn hebt en oh wat ben je zielig. Gegarandeerd dat je vanavond nog hoofdpijn hebt en je misselijk voelt.
Het ligt er ook zo dik bovenop; kreunend naar haar handen zitten kijken.quote:Op zondag 17 september 2006 19:22 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik geloof het ook voor geen meter.
Ik weet dat er aandachttrekkers zijn bij patienten bij pijn, maar zij wil zo graag de aandacht hebben, ze is zo aandachtsgeil dat ik er misselijk van word
Oooow....je bedoeld zeg maar de standaard mannelijke reactie op pijn.quote:Op zondag 17 september 2006 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, door haar manier van omgaan met haar pijn versterkt ze de hele ervaring en wordt het alleen maar erger voor haar (en haar omgeving).
Denk je maar eens een paar uurtjes in hoe misselijk je bent en dat je toch zo'n vreselijke hoofdpijn hebt en oh wat ben je zielig. Gegarandeerd dat je vanavond nog hoofdpijn hebt en je misselijk voelt.
Hier word ze naar de slaapkamer gebracht, zuchtend van de pijn.quote:Op zondag 17 september 2006 18:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind dit werkelijk te erg voor woorden hoe Hilde d'r aanstelt...![]()
![]()
[afbeelding]
Er wordt bekend gemaakt dat er een etentje zal zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 18:51 schreef arneaux het volgende:
Hilde en Etiënne krijgen een etentje, met wijn waarschijnlijk. Ik ben benieuwd hoe snel t weer goedgaat met r.
Ze geeft aan dat het écht niet gaat.quote:Op zondag 17 september 2006 18:55 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Zal ik gaan vragen hoelang t nog duurt?"
Jeroen :"Zodat je ff kan slapen."
*Hilde zie je denken*
Milicia :"Nee dat kan ze niet van de pijn."
Hilde :"Nee dat lukt echt niet."
Bahbah.
Dan is ze opeens uit bed.quote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef CartWOman het volgende:
Ze gaat er al uit. Terwijl je haar nergens kon aanraken...
Ik word hier echt onpasselijk van.
En dan is ze al in de woonkamer.quote:Op zondag 17 september 2006 19:17 schreef schizolientje het volgende:
De diva maakt haar entree
Niet.quote:Op zondag 17 september 2006 19:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
Semih genomineerd staat op Talpa![]()
Het zou kunnen dat de pijnstillers die ze slikt niet voldoende effect hebben, dan kan je ze inderdaad maar beter niet slikken zeker niet als ze ook nog een paar wijntjes gaat drinken.quote:Op zondag 17 september 2006 19:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoveel pijn vreet energie, dan wil je echt niet alsnog hele verhalen ophangen en al helemaal je bed niet uit voor dat etentje...
het ballonnen incidentquote:Op zondag 17 september 2006 19:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
Semih genomineerd staat op Talpa![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 19:23 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Bij pijnstillers mag je wel drinken, hoor.
Die grap was me te flauw om te maken.quote:
Hallo, wat Isa zegt is gewoon zo.quote:Op zondag 17 september 2006 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij medisch expert????
ik weet zeker dat je een punt hebtquote:Op zondag 17 september 2006 19:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hier word ze naar de slaapkamer gebracht, zuchtend van de pijn.
[..]
Er wordt bekend gemaakt dat er een etentje zal zijn.
[..]
Ze geeft aan dat het écht niet gaat.
[..]
Dan is ze opeens uit bed.
[..]
En dan is ze al in de woonkamer.
Dit alles is dus in een tijdsbestek van minder dan 3 kwartier!!!
Als je écht zoveel pijn hebt dat je ligt te rillen en het koud hebtm, kan je écht niet binnen 3 kwartier rustig aan een wijntje zitten. Ik denk dat ik wel een punt heb.
Idd. Doe 'm s naar Hilde toe.quote:Op zondag 17 september 2006 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zijn die streams zo ver uitgezoomd. Ik hoor niets en op stream 3 staat nog steeds een bevroren beeldje van Hilde in blauw shirt.
Dat weet hij ook wel; maar bij elke post die Isa doet komt Bommie er meer en meer achter dat ze richting zijn ideale vrouw gaat.quote:Op zondag 17 september 2006 19:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hallo, wat Isa zegt is gewoon zo.
http://www.serviceapotheek.nl/geneesmiddelen/index.asp?geneesmiddelId=2055&productId=5672quote:
Fibromyalgie.quote:Op zondag 17 september 2006 19:34 schreef Taurus het volgende:
Wát heeft ze dan? Ik bedoel wat zegt ze zelf dat ze heeft?![]()
Fibromyalgie, dacht ik.quote:Op zondag 17 september 2006 19:34 schreef Taurus het volgende:
Wát heeft ze dan? Ik bedoel wat zegt ze zelf dat ze heeft?![]()
Misschien wel aardig voor de weblog.quote:Op zondag 17 september 2006 19:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je een punt hebt
Het kan niet zo snel, echt niet.
Juist, en ons Hil kan het echt niet af met een paracetamolletje.quote:Op zondag 17 september 2006 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Ook wel alcohol hoor, maar niet te veel. Paracetamol + alcohol vergroot de kans op leverschade en een NSAID (zoals naproxen, ibuprofen, nurofen) met alcohol vergroot de kans op maagklachten.
Denk niet dat ik de goede persoon ben om over pijn te schrijvenquote:Op zondag 17 september 2006 19:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien wel aardig voor de weblog.
Heb je zitten fotoshoppen?quote:Op zondag 17 september 2006 19:20 schreef Ifa het volgende:
Maria Callas, maar dan anders...
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0570a.jpg]afbeelding][/URL]
En dat is dus niks qua hoeveelheden van Hilde.quote:Op zondag 17 september 2006 19:36 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
http://www.serviceapotheek.nl/geneesmiddelen/index.asp?geneesmiddelId=2055&productId=5672
* Alcohol: gebruikt u regelmatig meer dan 4 glazen per dag, dan mag u niet meer dan 2 gram paracetamol per dag slikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |