quote:Op zondag 17 september 2006 18:46 schreef mspoez het volgende:
PMR (polymyalgia rheumatica)
In het algemeen noemen we PMR ook wel spierreuma. Deze aandoening veroorzaakt pijn en stijfheid in bepaalde groepen spieren. De meeste mensen schrikken enorm als ze horen dat ze een vorm van reuma hebben, en zien gelijk het spookbeeld van ernstige chronische klachten voor zich. Dit is bij PMR echter niet nodig, PMR is heel goed te behandelen, en na verloop van tijd merkt de patiënt er meestal niks meer van. De aandoening komt meestal voor bij mensen van 50 jaar en ouder.
PMR begint vaak heel plotseling en veroorzaakt hevige pijnen in vooral de nek, schouders en heupen. Een belangrijk kenmerk van de aandoening is dat de pijn aan beide zijden van het lichaam tegelijk optreedt. Stijfheid is een heel belangrijk kenmerk van PMR. Vooral ochtendstijfheid en stijfheid na lang in één houding gezeten te hebben. Andere kenmerken zijn: een hoge bezinking, depressiviteit, gebrek aan eetlust en energie, vermagering en een snelle ontwikkeling van de ziekte.
PMR kan goed worden behandeld, waarbij een kuur van corticosteroïden = bijnierschorshormonen, wordt toegediend. De bekendste is Prednisolon. De kuur slaat meestal zeer goed aan en kan worden afgebouwd zodra de bezinking is gedaald en de klachten weg zijn. Heel af en toe worden ontstekingsremmers voorgeschreven met pijnstillende werking. Meestal duurt het 2 tot 3 jaar eer de ziekte is uitgeblust.
gevonden op http://www.irsauna.nl/Wat%20is%20reuma%20%20deel%201.htm
Klopt het verhaal dan nog?
quote:Op zondag 17 september 2006 18:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
anderhalf uur
maar goed, wat mij betreft is ze weer voor minstens 50% goedgekeurd. aanpassen die uitkering![]()
Had je anders verwacht danquote:Op zondag 17 september 2006 18:51 schreef flugeltje het volgende:
OMG, ze bind écht enorm in...
inderdaad,is toch wel effe wat anders.quote:Op zondag 17 september 2006 18:54 schreef Funnie het volgende:
Ze heeft toch ook geen PMR maar Fibromyalgie?
wat boeit mij dat nou wat ze heeft.... laat haar gewoon opzoutenquote:Op zondag 17 september 2006 18:54 schreef Funnie het volgende:
Ze heeft toch ook geen PMR maar Fibromyalgie?
Ze ligt anders aardig te zuchten en steunen.quote:Op zondag 17 september 2006 18:58 schreef arneaux het volgende:
Hilde kan roddelen en ze heeft geen pijn meer?
is al weer over, was een gesprek zonder gegil en geschreeuw en over en weer veel begrip en uitlegquote:Op zondag 17 september 2006 19:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Op welke stream zijn Sjaan en Marlies?
ze heeft het pas afgeslagen als ik zie dat e10 alleen aan tafel gaatquote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat ze nu echt wel veel pijn heeft. Ze slaat een etentje met wijn af![]()
Volgens mij gaat dat nu echt gebeurenquote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef Capaja het volgende:
[..]
ze heeft het pas afgeslagen als ik zie dat e10 alleen aan tafel gaat
'Ik kan alleen maar janken van de pijn.' Neuh.quote:Op zondag 17 september 2006 19:01 schreef arneaux het volgende:
Hilde :"Ik ga mn haar niet doen, en ik ga me niet opmaken."
Ze bindt al in, die zit zo aan tafel hoor.
Heeft ze ook niet.quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Capaja het volgende:
hmmmmmm mijn moeder zit naast me, heeft fybromyalgie en kan zich hier niet in verplaatsen
sorry
zie je .......quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat nu echt gebeuren![]()
Waar zou jij voor kiezen...het middelpunt van de belangstelling en dus mogelijk wat kredietpuntjes terug verdienen bij de beeldbuiskindertjes of samen met die puber aan een tafel een wijntje nuttigen....quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus niet, die sleept zich nu echt wel richting de wijnquote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 17 september 2006 19:03 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat ze nu echt wel veel pijn heeft. Ze slaat een etentje met wijn af![]()
ze ligt verdomme onder een dekbed met der kleding aan.....quote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
We oordelen hier wel snel. Dat mens is helemaal bezweet, nat.. en die trillingen kan je ook moeilijk faken.
Ik raak ook bezweet als ik in zo'n warm huis onder 1 of 2 dekbedden ga liggen met een paar pijnstillers in mijn lijf.quote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
We oordelen hier wel snel. Dat mens is helemaal bezweet, nat.. en die trillingen kan je ook moeilijk faken.
Ah...ze heeft dus gewoon een griepjequote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
ik geloof best dat ze pijn in dr armen heeft,, ik denk dat ik dat zelf ook zou hebben na zo'n opdrachtquote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Zij faked alles,let maar beter op.quote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik zou die puber kiezen, maar het was niet echt een vraag denk ik maar zoquote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar zou jij voor kiezen...het middelpunt van de belangstelling en dus mogelijk wat kredietpuntjes terug verdienen bij de beeldbuiskindertjes of samen met die puber aan een tafel een wijntje nuttigen....![]()
Wat zeur je over ons? Kijk dan niet op Fok.quote:Op zondag 17 september 2006 19:10 schreef Inca het volgende:
Wat zeuren jullie over Hilde zeg kijk dan niet naar die stream
Wat zeur jij over de reacties zeg, lees die dan niet.quote:Op zondag 17 september 2006 19:10 schreef Inca het volgende:
Wat zeuren jullie over Hilde zeg kijk dan niet naar die stream
Tuurlijk bezweet, niemand ontkent dat ze geen inspanningen heeft verricht.quote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Haar rechterhand was ook onder de dekens....misschien zweet ze ergens anders van?quote:Op zondag 17 september 2006 19:11 schreef schizolientje het volgende:
Geen wonder dat ze transpireert, ze ging helemaal onder het dekbed omdat ze het zo koud had
Jij bent echt errug...quote:Op zondag 17 september 2006 19:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zou die puber kiezen, maar het was niet echt een vraag denk ik maar zo![]()
Juist. Dit is heel erg.quote:Op zondag 17 september 2006 19:12 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Waarom blijft ze dan niet in bed?
Whahahahaaa!!!quote:Op zondag 17 september 2006 19:12 schreef wolferl het volgende:
[afbeelding]
Hier lijkt Hilde sprekend op.
"Throw mama from the Train"
Zou dat mens beseffen dat het geheel een aanfluiting is zoals zij zich gedraagt, en ik bedoel dan een aanfluiting voor mensen die echt fybro hebben,quote:Op zondag 17 september 2006 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Ze staat alweer naar d'r sigaretten te pakken. Nee sorry, ik geloof het gewoon niet. Ze staat alweer overeind, maakt zich druk om hoe heur haar zit en kan alweer lachen....
Als ze ECHT zoveel pijn heeft kan je dat ook bewonderenswaardig vindenquote:Op zondag 17 september 2006 19:13 schreef flugeltje het volgende:
Ze staat alweer naar d'r sigaretten te pakken. Nee sorry, ik geloof het gewoon niet. Ze staat alweer overeind, maakt zich druk om hoe heur haar zit en kan alweer lachen....
En aangezien jij de dokter bent geloof ik jequote:Op zondag 17 september 2006 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Het ligt er allemaal te dik bovenop. Het kreunen, steunen, het klagen, het zielig doen. Ik geloof het niet.
dat zou zomaar kunnen jaquote:Op zondag 17 september 2006 19:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ze ECHT zoveel pijn heeft kan je dat ook bewonderenswaardig vinden![]()
NOPE!quote:Op zondag 17 september 2006 19:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat zou zomaar kunnen ja
iemand die zich beschikbaar stelt om die taak op zich te nemen ?
"Eerst maar een wijntje"quote:Op zondag 17 september 2006 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Een truitje is ye zwaar op haar schouders, maar vrij vlot en flexibel worden plukjes haar op de plek gedaan en krijgt Milicia bijna een pets dat ze het zelf wil doen.
Dat meen je hopelijk niet serieusquote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef BorTheWolf het volgende:
Volgens mij is het beste voor familie en vrienden als Hilde nu gewoon rustig sterft. Ik denk dat iedereen er vrede mee heeft dan.
Als het werkelijk zo ernstig zou zijn wel ja, maar alleen al het feit dat ze geen pijnstillers wenst te slikken, maakt het er voor mij niet bepaald geloofwaardiger op allemaal. Als ik zo verrek van de pijn wil ik graag wat pakken om snel weer redelijk verder te kunnen. Plus het overdreven zielig doen, klagen etc.. gewoon een chronisch geval van de aanstelleritis.quote:Op zondag 17 september 2006 19:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ze ECHT zoveel pijn heeft kan je dat ook bewonderenswaardig vinden![]()
Hoe harder ze schreeuwen, hoe meer aandacht ze willen hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 19:17 schreef arneaux het volgende:
Bij de SEH heb ik geleerd dat je juist moet letten op de mensen die heel erg stil zijn omdat juist die vaak het meeste pijn hebben.
Stil in bewegingen en stil in spraak idd. .....al heb ik geen flauw idee wat de SEH is ??quote:Op zondag 17 september 2006 19:17 schreef arneaux het volgende:
Bij de SEH heb ik geleerd dat je juist moet letten op de mensen die heel erg stil zijn omdat juist die vaak het meeste pijn hebben.
SEH = Spoed Eisende Hulp.quote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Stil in bewegingen en stil in spraak idd. .....al heb ik geen flauw idee wat de SEH is ??
SEHquote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Stil in bewegingen en stil in spraak idd. .....al heb ik geen flauw idee wat de SEH is ??
Uhm...neee...ze neemt zowel letterlijk als figuurlijk te veel space in....laat anderen ook maar eens wat meer op de voorgrond treden...quote:Op zondag 17 september 2006 19:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoe dan ook, is Hilde een van de meest markante figuren in BB.
Die moet blijven![]()
Etienne en Hilde mogen daarom van mij beide blijven. Maar als ik moet kiezen dan moet Hilde eruit. Ik hoor dan liever die overdreven patser verhalen van E10mm.quote:Op zondag 17 september 2006 19:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoe dan ook, is Hilde een van de meest markante figuren in BB.
Die moet blijven![]()
Spoed eisende Hulp volgens mij, de EHBO afdeling op het ziekenhuis.quote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze heeft al pijnstillers gehad, nu nog een fles wijn, kan best joh.quote:Op zondag 17 september 2006 19:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als het werkelijk zo ernstig zou zijn wel ja, maar alleen al het feit dat ze geen pijnstillers wenst te slikken, maakt het er voor mij niet bepaald geloofwaardiger op allemaal. Als ik zo verrek van de pijn wil ik graag wat pakken om snel weer redelijk verder te kunnen. Plus het overdreven zielig doen, klagen etc.. gewoon een chronisch geval van de aanstelleritis.
Zoveel pijn vreet energie, dan wil je echt niet alsnog hele verhalen ophangen en al helemaal je bed niet uit voor dat etentje...
Zal vast wat voelen hoor, maar niet in de mate die ze wil doen geloven... Komt op mij in ieder geval niet geloofwaardig over.
het geld ?quote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef wolferl het volgende:
Ikheb gemengde gevoelens bij Hilde.
ik geloof haar wel wat betreft pijntjes, dat kanje ook moeilijk faken.
Maar wat heeft haar aangezet om maximaal 3 maanden in het BB huis te zitten?
Ik geloof het ook voor geen meter.quote:Op zondag 17 september 2006 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Het ligt er allemaal te dik bovenop. Het kreunen, steunen, het klagen, het zielig doen. Ik geloof het niet.
Tja, nu je het zegt...er is nog hoop dat ze bezwijkt!quote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
Bij pijnstillers mag je wel drinken, hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 19:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft al pijnstillers gehad, nu nog een fles wijn, kan best joh.
Ik denk dat 90 % tussen haar oren zit, dus de pijn heeft ze wel maar doordat ze eraan toegeeft wordt het versterkt. Ze kan beter afleiding zoeken dmv beweging of iets. Voelt ze zich veel beter door. Ik herken veel van mijn moeder in haar, dus ik weet precies hoe het in elkaar steekt.quote:Op zondag 17 september 2006 19:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als het werkelijk zo ernstig zou zijn wel ja, maar alleen al het feit dat ze geen pijnstillers wenst te slikken, maakt het er voor mij niet bepaald geloofwaardiger op allemaal. Als ik zo verrek van de pijn wil ik graag wat pakken om snel weer redelijk verder te kunnen. Plus het overdreven zielig doen, klagen etc.. gewoon een chronisch geval van de aanstelleritis.
Zal vast wat voelen hoor, maar niet in de mate die ze wil doen geloven... Komt op mij in ieder geval niet geloofwaardig over.
Dat was ook mijn gedachte...en de rest laat haar ook links liggen.quote:Op zondag 17 september 2006 19:22 schreef Kinga het volgende:
E10 gelooft het ook niet, check dat hoofd
quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef Capaja het volgende:
zou semih moeten koken voor die 2 ?
wat snaptnix zegt!quote:Op zondag 17 september 2006 19:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zoveel pijn vreet energie, dan wil je echt niet alsnog hele verhalen ophangen en al helemaal je bed niet uit voor dat etentje...
Jij boef...jij zag hem in de AT list he.... ?quote:Op zondag 17 september 2006 19:23 schreef AgentSteel het volgende:
dom van me misschien, maar waar staat dit topic voor?
Yep, door haar manier van omgaan met haar pijn versterkt ze de hele ervaring en wordt het alleen maar erger voor haar (en haar omgeving).quote:Op zondag 17 september 2006 19:23 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat 90 % tussen haar oren zit, dus de pijn heeft ze wel maar doordat ze eraan toegeeft wordt het versterkt. Ze kan beter afleiding zoeken dmv beweging of iets. Voelt ze zich veel beter door.
sinds wanneer ben jij medisch expert????quote:Op zondag 17 september 2006 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, door haar manier van omgaan met haar pijn versterkt ze de hele ervaring en wordt het alleen maar erger voor haar (en haar omgeving).
Denk je maar eens een paar uurtjes in hoe misselijk je bent en dat je toch zo'n vreselijke hoofdpijn hebt en oh wat ben je zielig. Gegarandeerd dat je vanavond nog hoofdpijn hebt en je misselijk voelt.
Het ligt er ook zo dik bovenop; kreunend naar haar handen zitten kijken.quote:Op zondag 17 september 2006 19:22 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik geloof het ook voor geen meter.
Ik weet dat er aandachttrekkers zijn bij patienten bij pijn, maar zij wil zo graag de aandacht hebben, ze is zo aandachtsgeil dat ik er misselijk van word
Oooow....je bedoeld zeg maar de standaard mannelijke reactie op pijn.quote:Op zondag 17 september 2006 19:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Yep, door haar manier van omgaan met haar pijn versterkt ze de hele ervaring en wordt het alleen maar erger voor haar (en haar omgeving).
Denk je maar eens een paar uurtjes in hoe misselijk je bent en dat je toch zo'n vreselijke hoofdpijn hebt en oh wat ben je zielig. Gegarandeerd dat je vanavond nog hoofdpijn hebt en je misselijk voelt.
Hier word ze naar de slaapkamer gebracht, zuchtend van de pijn.quote:Op zondag 17 september 2006 18:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vind dit werkelijk te erg voor woorden hoe Hilde d'r aanstelt...![]()
![]()
[afbeelding]
Er wordt bekend gemaakt dat er een etentje zal zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 18:51 schreef arneaux het volgende:
Hilde en Etiënne krijgen een etentje, met wijn waarschijnlijk. Ik ben benieuwd hoe snel t weer goedgaat met r.
Ze geeft aan dat het écht niet gaat.quote:Op zondag 17 september 2006 18:55 schreef arneaux het volgende:
Etiënne :"Zal ik gaan vragen hoelang t nog duurt?"
Jeroen :"Zodat je ff kan slapen."
*Hilde zie je denken*
Milicia :"Nee dat kan ze niet van de pijn."
Hilde :"Nee dat lukt echt niet."
Bahbah.
Dan is ze opeens uit bed.quote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef CartWOman het volgende:
Ze gaat er al uit. Terwijl je haar nergens kon aanraken...
Ik word hier echt onpasselijk van.
En dan is ze al in de woonkamer.quote:Op zondag 17 september 2006 19:17 schreef schizolientje het volgende:
De diva maakt haar entree
Niet.quote:Op zondag 17 september 2006 19:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
Semih genomineerd staat op Talpa![]()
Het zou kunnen dat de pijnstillers die ze slikt niet voldoende effect hebben, dan kan je ze inderdaad maar beter niet slikken zeker niet als ze ook nog een paar wijntjes gaat drinken.quote:Op zondag 17 september 2006 19:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
het ballonnen incidentquote:Op zondag 17 september 2006 19:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
Semih genomineerd staat op Talpa![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 19:23 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Bij pijnstillers mag je wel drinken, hoor.
Die grap was me te flauw om te maken.quote:
Hallo, wat Isa zegt is gewoon zo.quote:Op zondag 17 september 2006 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij medisch expert????
ik weet zeker dat je een punt hebtquote:Op zondag 17 september 2006 19:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hier word ze naar de slaapkamer gebracht, zuchtend van de pijn.
[..]
Er wordt bekend gemaakt dat er een etentje zal zijn.
[..]
Ze geeft aan dat het écht niet gaat.
[..]
Dan is ze opeens uit bed.
[..]
En dan is ze al in de woonkamer.
Dit alles is dus in een tijdsbestek van minder dan 3 kwartier!!!
Als je écht zoveel pijn hebt dat je ligt te rillen en het koud hebtm, kan je écht niet binnen 3 kwartier rustig aan een wijntje zitten. Ik denk dat ik wel een punt heb.
Idd. Doe 'm s naar Hilde toe.quote:Op zondag 17 september 2006 19:34 schreef Isabeau het volgende:
Waarom zijn die streams zo ver uitgezoomd. Ik hoor niets en op stream 3 staat nog steeds een bevroren beeldje van Hilde in blauw shirt.
Dat weet hij ook wel; maar bij elke post die Isa doet komt Bommie er meer en meer achter dat ze richting zijn ideale vrouw gaat.quote:Op zondag 17 september 2006 19:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hallo, wat Isa zegt is gewoon zo.
http://www.serviceapotheek.nl/geneesmiddelen/index.asp?geneesmiddelId=2055&productId=5672quote:
Fibromyalgie.quote:Op zondag 17 september 2006 19:34 schreef Taurus het volgende:
Wát heeft ze dan? Ik bedoel wat zegt ze zelf dat ze heeft?![]()
Fibromyalgie, dacht ik.quote:Op zondag 17 september 2006 19:34 schreef Taurus het volgende:
Misschien wel aardig voor de weblog.quote:Op zondag 17 september 2006 19:34 schreef Anitra het volgende:
[..]
ik weet zeker dat je een punt hebt
Het kan niet zo snel, echt niet.
Juist, en ons Hil kan het echt niet af met een paracetamolletje.quote:Op zondag 17 september 2006 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Ook wel alcohol hoor, maar niet te veel. Paracetamol + alcohol vergroot de kans op leverschade en een NSAID (zoals naproxen, ibuprofen, nurofen) met alcohol vergroot de kans op maagklachten.
Denk niet dat ik de goede persoon ben om over pijn te schrijvenquote:Op zondag 17 september 2006 19:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Misschien wel aardig voor de weblog.
Heb je zitten fotoshoppen?quote:Op zondag 17 september 2006 19:20 schreef Ifa het volgende:
Maria Callas, maar dan anders...
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap0570a.jpg]afbeelding][/URL]
En dat is dus niks qua hoeveelheden van Hilde.quote:Op zondag 17 september 2006 19:36 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
http://www.serviceapotheek.nl/geneesmiddelen/index.asp?geneesmiddelId=2055&productId=5672
* Alcohol: gebruikt u regelmatig meer dan 4 glazen per dag, dan mag u niet meer dan 2 gram paracetamol per dag slikken.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:38 schreef gompo het volgende:
[..]
Heb je zitten fotoshoppen?![]()
[afbeelding]
Fibromyalgiequote:Op zondag 17 september 2006 19:34 schreef Taurus het volgende:
Ho, dat heeft ze er zelf van gemaakt. Er is door een arts geen diagnose gesteld.quote:Op zondag 17 september 2006 19:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ok, dus ik neem aan dat dat echt iets is. Waarom is er dan 'n discussie?![]()
PLUS het aankomende noodrantsoen. Ik kan alleen maar hopen dat ze nog minstens een week mag blijvenquote:Op zondag 17 september 2006 19:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hilde weet dat ze morgen eruit wordt gestemd, is vandaag geconfronteerd met haar onhebbelijkheden (wat ze echt niet kan handelen imo) en heeft amper nog iemand die met haar meelult. Dat speelt vast een grote rol.
Geen scootmobiel ???quote:Op zondag 17 september 2006 19:40 schreef PH52 het volgende:
Hilde heeft twee rolstoelen en een rollator gekregen van BB
Serieus niet? Het is dus niet officieel dat ze iets heeft? Ik neem aan dat met zón ziekte er wel duidelijkheid zou zijn, toch?quote:Op zondag 17 september 2006 19:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ho, dat heeft ze er zelf van gemaakt. Er is door een arts geen diagnose gesteld.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:41 schreef Fronsertje het volgende:
er staat een trekker-oplegger klaar om hilde door het huis te rollen
Oja het rantsoen!quote:Op zondag 17 september 2006 19:40 schreef mamapan het volgende:
[..]
PLUS het aankomende noodrantsoen. Ik kan alleen maar hopen dat ze nog minstens een week mag blijven![]()
*zucht*quote:Op zondag 17 september 2006 19:42 schreef AgentSteel het volgende:
wat voor topic is dit nou
vroeg ik stiekem al op pagina 3
Omdat het over Hilde gaatquote:Op zondag 17 september 2006 19:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ok, dus ik neem aan dat dat echt iets is. Waarom is er dan 'n discussie?![]()
'De artsen weten het ook niet.'quote:Op zondag 17 september 2006 19:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Serieus niet? Het is dus niet officieel dat ze iets heeft? Ik neem aan dat met zón ziekte er wel duidelijkheid zou zijn, toch?
quote:Op zondag 17 september 2006 19:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'De artsen weten het ook niet.'
Dat heb ik haar in het begin echt horen zeggen.
Why?quote:Op zondag 17 september 2006 19:42 schreef arneaux het volgende:
Ik hoop dat Hilde blijft echt waar.
Misschien weten de artsen het wel, maar accepteert ze hun oordeel niet...quote:Op zondag 17 september 2006 19:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
'De artsen weten het ook niet.'
Dat heb ik haar in het begin echt horen zeggen.
Omdat ik wil dat ze keihard door de mand valt.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 19:38 schreef gompo het volgende:
[..]
Heb je zitten fotoshoppen?![]()
[afbeelding]
Deze zin zegt toch genoeg:quote:
Dan komt er niemand naar d'r toequote:Op zondag 17 september 2006 19:46 schreef MsInfidelity het volgende:
Mens als je echt zoveel pijn hebt, ga in bed liggen..
Het wondermiddel is al genoemd, er komt WIJN!!!quote:Op zondag 17 september 2006 19:47 schreef Anitra het volgende:
Als je echt pijn hebt kan je ook niet oin een rolstoel zitten.
Afleiding lijkt mij beter en dat wijntje ook. Wijn ontspant de geest dus ook het lichaam.quote:Op zondag 17 september 2006 19:46 schreef MsInfidelity het volgende:
Mens als je echt zoveel pijn hebt, ga in bed liggen..
No way dat dat gebeurt, dus opzouten.quote:Op zondag 17 september 2006 19:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Omdat ik wil dat ze keihard door de mand valt.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het wondermiddel is al genoemd, er komt WIJN!!!
Hilde danst zo weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |