Nope...Scan...ik zie dat niet...sterker nog...ik vind het zelfs vrij slecht geacteerd...quote:Op zondag 17 september 2006 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, t'is goed met je. Marcia zegt net terecht "wij hebben hier al spierpijn van. moet je nagaan hoe zij zich voelt."
Maar okee, gewoon consequent een aansteller blijven noemen is veel veiliger en komt veel leuker over op een forum.
Ik vind Hilde alles behalve leuk, maar je ziet toch duidelijk dat ze donders veel pijn heeft.
We kunnen beter met z'n allen roepen dat ze zich enorm loopt aan te stellen, want dat is de gangbare mening hier op FOK.quote:Op zondag 17 september 2006 18:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Welke streams heb jij gekeken? Die heeft gepompt als een gek...
Lijkt mij helder...ik ben zo objectief als de neten..quote:Op zondag 17 september 2006 18:35 schreef scanman01 het volgende:
Wie zal er dan wel en wie zal er niet objectief zijn denk je?
Moeten we nou een muntje opgooienquote:Op zondag 17 september 2006 18:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De vraag is wie er objectief is. Jullie mogen haar sowieso al niet en roepen daarom dat ze zich aanstelt. Ik mag haar ook voor geen meter en denk dat ze zich niet aanstelt. Wie zal er dan wel en wie zal er niet objectief zijn denk je?
Leeftijd maakt niets uit indien er echt iets aan je mankeert......quote:Op zondag 17 september 2006 18:35 schreef natronic het volgende:
42 en nu al een wrak?
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op zondag 17 september 2006 18:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We kunnen beter met z'n allen roepen dat ze zich enorm loopt aan te stellen, want dat is de gangbare mening hier op FOK.
Als jij denkt dat dat nodig is naar aanleiding van mijn bericht. Ga vooral je gang ^ O^quote:
Sorry, maar ik moet er niet aan denken dat Hilde echt pijn ligt te lijden en dat wij hier dan met z'n allen roepen dat ze zich enorm loopt aan te stellen. Iets ergers kan ik me nauwelijks voorstellen. Maar ik zal me er verder buiten houden en geen tegengas meer geven.quote:
Wat heeft ze allemaal gedaan dan ? Ik heb hier toch de hele middag gezeten....heb ik wat gemist ?quote:Op zondag 17 september 2006 18:39 schreef flugeltje het volgende:
Hilde heeft zo hard gewerkt vanmiddag daar kunnen sommige mensen echt een puntje aanzuigen.
Ze deed niet veel voor de rest onder... Ging harstikke goed. Kan mooi weer aan het werk die vrouw.quote:Op zondag 17 september 2006 18:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat heeft ze allemaal gedaan dan ? Ik heb hier toch de hele middag gezeten....heb ik wat gemist ?
Of bedoel je die vastzittende stream 3 ?![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 18:43 schreef Kinga het volgende:
Confrontatie Marlies en Janine!!!!!
O...je bedoelt die opdracht van 45 minuten ... lolquote:Op zondag 17 september 2006 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze deed niet veel voor de rest onder... Ging harstikke goed. Kan mooi weer aan het werk die vrouw.
Juist!quote:Op zondag 17 september 2006 18:42 schreef miraculeus het volgende:
Hilde gebruikt haar pijn puur functioneel, ik geloof best dat ze pijn heeft, maar ze buit het wel erg uit en probeert daarmee vaak in het middenpunt van de belangstelling te komen.
zo zullen we dr altijd herinneren.......quote:
anderhalf uurquote:Op zondag 17 september 2006 18:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
O...je bedoelt die opdracht van 45 minuten ... lol...ze heeft daar op ongeveer halve kracht van de anderen gewerkt dus laten we het afmaken op al met al een half uurtje intensief bezig zijn...
Dat heet een coke-neusquote:Op zondag 17 september 2006 18:46 schreef Bocaj het volgende:
Waarom praat Janine altijd door haar neus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |