tuurlijk niet, dan zat ze met drie peuken in dr bek en een flessie rood als grote winnaar te schaken nuquote:Op zondag 17 september 2006 18:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit in dubio:
Stel de weekopdracht was geslaagd ? Was Hilde dan nu ook zo ???
het ziet er niet best uit, maar of het al zover is..?quote:Op zondag 17 september 2006 18:24 schreef Addi het volgende:
Is Ze stervende?
Dan had ze voorop gelopen bij de polonaise!quote:Op zondag 17 september 2006 18:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit in dubio:
Dat zou weer een stunt van John de Mol zijn. Eerst die baby en nu dit.quote:Op zondag 17 september 2006 18:24 schreef Addi het volgende:
Is Ze stervende?
Staat er op het plasmascherm...quote:Op zondag 17 september 2006 18:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zit in dubio:
de eerste therminale in BBquote:Op zondag 17 september 2006 18:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dat zou weer een stunt van John de Mol zijn. Eerst die baby en nu dit.
Dat is toch stom, ze kan beter wijn gaan drinken. Morgen mag het niet meer.quote:Op zondag 17 september 2006 18:25 schreef ThaSandman het volgende:
Zoals Hilde zich gedraagt deed ik dat vroeger ook als ik ziek was en niet naar school wilde. Kermen en puffen tot je erbij neervalt.
Ongelooflijk hoe iedereen hier al lekker z'n oordeel klaar heeftquote:Op zondag 17 september 2006 18:27 schreef schatje het volgende:
Jeetje, wat een aanstellerij.
Zal ik je ff een kleenex geven? Kan je je verdriet en traantjes mee drogen. Ik denk dat 99% van de streamers nu met tranen in hun ogen zit.quote:Op zondag 17 september 2006 18:27 schreef Kinga het volgende:
damn stream 3 en 4 kan ik niet aanhoren hoor
quote:Op zondag 17 september 2006 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe iedereen hier al lekker z'n oordeel klaar heeft
quote:Op zondag 17 september 2006 18:28 schreef Inca het volgende:
Ken der niet ff iemand een flessie rooie wijn daar naar binnen pleuren.
Het is nep.... 100 % zou eggie zeggen....quote:Op zondag 17 september 2006 18:24 schreef Kinga het volgende:
als dit nep is, kan hilde verdomde goed acteren
Ja, t'is goed met je. Marcia zegt net terecht "wij hebben hier al spierpijn van. moet je nagaan hoe zij zich voelt."quote:Op zondag 17 september 2006 18:29 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze wil er gewoon niet uitgestemd worden. Vandaar dit toneelstukje.
JJij hebt je oordeel over iedereen hier toch ook zo af.quote:Op zondag 17 september 2006 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe iedereen hier al lekker z'n oordeel klaar heeft
hilde heb nog wel andere manieren om aan drank te komenquote:Op zondag 17 september 2006 18:30 schreef Addi het volgende:
Ach,Rik drinkt het laatste flesje rose al op
Doe eens een keer objectief joh. Zij heeft alleen maar knoopjes gedraaid en niet gepompt.quote:Op zondag 17 september 2006 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, t'is goed met je. Marcia zegt net terecht "wij hebben hier al spierpijn van. moet je nagaan hoe zij zich voelt."
Maar okee, gewoon consequent een aansteller blijven noemen is veel veiliger en komt veel leuker over op een forum.
Ik vind Hilde alles behalve leuk, maar je ziet toch duidelijk dat ze donders veel pijn heeft.
Welke streams heb jij gekeken? Die heeft gepompt als een gek...quote:Op zondag 17 september 2006 18:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe eens een keer objectief joh. Zij heeft alleen maar knoopjes gedraaid en niet gepompt.
waaromquote:Op zondag 17 september 2006 18:32 schreef Kinga het volgende:
Laten we het gezellig houden mensen..
De vraag is wie er objectief is. Jullie mogen haar sowieso al niet en roepen daarom dat ze zich aanstelt. Ik mag haar ook voor geen meter en denk dat ze zich niet aanstelt. Wie zal er dan wel en wie zal er niet objectief zijn denk je?quote:Op zondag 17 september 2006 18:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe eens een keer objectief joh. Zij heeft alleen maar knoopjes gedraaid en niet gepompt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |