dat zou zomaar kunnen jaquote:Op zondag 17 september 2006 19:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ze ECHT zoveel pijn heeft kan je dat ook bewonderenswaardig vinden![]()
NOPE!quote:Op zondag 17 september 2006 19:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat zou zomaar kunnen ja
iemand die zich beschikbaar stelt om die taak op zich te nemen ?
"Eerst maar een wijntje"quote:Op zondag 17 september 2006 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Een truitje is ye zwaar op haar schouders, maar vrij vlot en flexibel worden plukjes haar op de plek gedaan en krijgt Milicia bijna een pets dat ze het zelf wil doen.
Dat meen je hopelijk niet serieusquote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef BorTheWolf het volgende:
Volgens mij is het beste voor familie en vrienden als Hilde nu gewoon rustig sterft. Ik denk dat iedereen er vrede mee heeft dan.
Als het werkelijk zo ernstig zou zijn wel ja, maar alleen al het feit dat ze geen pijnstillers wenst te slikken, maakt het er voor mij niet bepaald geloofwaardiger op allemaal. Als ik zo verrek van de pijn wil ik graag wat pakken om snel weer redelijk verder te kunnen. Plus het overdreven zielig doen, klagen etc.. gewoon een chronisch geval van de aanstelleritis.quote:Op zondag 17 september 2006 19:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Als ze ECHT zoveel pijn heeft kan je dat ook bewonderenswaardig vinden![]()
Hoe harder ze schreeuwen, hoe meer aandacht ze willen hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 19:17 schreef arneaux het volgende:
Bij de SEH heb ik geleerd dat je juist moet letten op de mensen die heel erg stil zijn omdat juist die vaak het meeste pijn hebben.
Stil in bewegingen en stil in spraak idd. .....al heb ik geen flauw idee wat de SEH is ??quote:Op zondag 17 september 2006 19:17 schreef arneaux het volgende:
Bij de SEH heb ik geleerd dat je juist moet letten op de mensen die heel erg stil zijn omdat juist die vaak het meeste pijn hebben.
SEH = Spoed Eisende Hulp.quote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Stil in bewegingen en stil in spraak idd. .....al heb ik geen flauw idee wat de SEH is ??
SEHquote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Stil in bewegingen en stil in spraak idd. .....al heb ik geen flauw idee wat de SEH is ??
Uhm...neee...ze neemt zowel letterlijk als figuurlijk te veel space in....laat anderen ook maar eens wat meer op de voorgrond treden...quote:Op zondag 17 september 2006 19:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoe dan ook, is Hilde een van de meest markante figuren in BB.
Die moet blijven![]()
Etienne en Hilde mogen daarom van mij beide blijven. Maar als ik moet kiezen dan moet Hilde eruit. Ik hoor dan liever die overdreven patser verhalen van E10mm.quote:Op zondag 17 september 2006 19:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hoe dan ook, is Hilde een van de meest markante figuren in BB.
Die moet blijven![]()
Spoed eisende Hulp volgens mij, de EHBO afdeling op het ziekenhuis.quote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ze heeft al pijnstillers gehad, nu nog een fles wijn, kan best joh.quote:Op zondag 17 september 2006 19:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als het werkelijk zo ernstig zou zijn wel ja, maar alleen al het feit dat ze geen pijnstillers wenst te slikken, maakt het er voor mij niet bepaald geloofwaardiger op allemaal. Als ik zo verrek van de pijn wil ik graag wat pakken om snel weer redelijk verder te kunnen. Plus het overdreven zielig doen, klagen etc.. gewoon een chronisch geval van de aanstelleritis.
Zoveel pijn vreet energie, dan wil je echt niet alsnog hele verhalen ophangen en al helemaal je bed niet uit voor dat etentje...
Zal vast wat voelen hoor, maar niet in de mate die ze wil doen geloven... Komt op mij in ieder geval niet geloofwaardig over.
het geld ?quote:Op zondag 17 september 2006 19:19 schreef wolferl het volgende:
Ikheb gemengde gevoelens bij Hilde.
ik geloof haar wel wat betreft pijntjes, dat kanje ook moeilijk faken.
Maar wat heeft haar aangezet om maximaal 3 maanden in het BB huis te zitten?
Ik geloof het ook voor geen meter.quote:Op zondag 17 september 2006 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Het ligt er allemaal te dik bovenop. Het kreunen, steunen, het klagen, het zielig doen. Ik geloof het niet.
Tja, nu je het zegt...er is nog hoop dat ze bezwijkt!quote:Op zondag 17 september 2006 19:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
We oordelen hier wel snel. Dat mens is helemaal bezweet, nat.. en die trillingen kan je ook moeilijk faken.
Bij pijnstillers mag je wel drinken, hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 19:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze heeft al pijnstillers gehad, nu nog een fles wijn, kan best joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |