AMENquote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
de wederopstanding van jezus is er niets bij...![]()
Vijf minuten geleden huilde ze nog.quote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef arneaux het volgende:
Nou de pijn van Hilde is in 2 uur toch wel redelijk afgezakt zeg.
Lachen is nou eenmaal gezond.quote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef arneaux het volgende:
Ik dacht ook al: 'First Mozes, now this...'quote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
de wederopstanding van jezus is er niets bij...![]()
had ik dit kunnen bedenkenquote:Op zondag 17 september 2006 20:49 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Laat saaiheid maar aan BB over: ganzenbord![]()
Dat zei ik al : Dries Roelvink .......of Frans Bauerquote:Op zondag 17 september 2006 20:55 schreef Kinga het volgende:
Ik heb ook zo'n gevoel dat er iemand binnen gaat komen zo...
Ja zit ik ook te kijken en moet onwillekeurig toch steeds aan Hilde denken.quote:
Ik hoop iemand van de Sociale Dienst om Hilde alsnog passend werk aan te bieden.quote:Op zondag 17 september 2006 20:55 schreef Kinga het volgende:
Bonnie St.Claire komt zo binnen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:55 schreef Kinga het volgende:
Ik kan me er niet toe zetten om te kijken en volg nu de streams weer. Kansloos he.quote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja zit ik ook te kijken en moet onwillekeurig toch steeds aan Hilde denken.![]()
Komt door de wijntjes....snap dat dan!quote:Op zondag 17 september 2006 20:52 schreef arneaux het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef schatje het volgende:
Jeroen is ook helemaal niet te volgen. Mijn god zeg.
ja ze kan altijd nog tolk wordenquote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop iemand van de Sociale Dienst om Hilde alsnog passend werk aan te bieden.![]()
Arm kind.quote:Op zondag 17 september 2006 20:57 schreef Fronsertje het volgende:
en milicia is volledig overtuigd van haar moeders problemen...te ernstig
Ik heb zo met dat meisje te doen... ze zou haar nu moeten zien zitten.quote:Op zondag 17 september 2006 20:57 schreef Fronsertje het volgende:
en milicia is volledig overtuigd van haar moeders problemen...te ernstig
quote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop iemand van de Sociale Dienst om Hilde alsnog passend werk aan te bieden.![]()
Jááá...quote:Op zondag 17 september 2006 20:50 schreef golfer het volgende:
Perzisch tapijtje op tafel en ganzenborden in een rolstoel.![]()
Ehhh... begrijp ik hieruit dat het er bij jou ook zo uit ziet?quote:Op zondag 17 september 2006 20:57 schreef ruby het volgende:
Godsamme, zo verschrikkelijk komisch is dat interieur toch ook weer niet?
Dat is dan prettig geregeld.quote:Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef Jesssica het volgende:
[..]
Anders bied ik me wel aan om langs te komen (ik werk bij een sociale dienst)
Welke plaats/stad?quote:Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef Jesssica het volgende:
[..]
(ik werk bij een sociale dienst)
Voor mij blijft hij Jantje Smitquote:Op zondag 17 september 2006 20:59 schreef Sonique het volgende:
er komt zo iemand van het 'levenslied' een liedje doen.
Zou me niets verbazen als het 'mediahoer' Jan Smit is...
Mooi...![]()
Nee, verre van.quote:Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ehhh... begrijp ik hieruit dat het er bij jou ook zo uit ziet?
Hij mag gaan ipv E10 en Hilde.quote:Op zondag 17 september 2006 21:00 schreef natronic het volgende:
kan iemand die Jeroen er uit pleuren...wat een niets zeggend figuur
Terwijl ze gisteren nog liep te vertellen dat ze iemand pas een vriend noemt na een jaar of 15quote:Op zondag 17 september 2006 20:55 schreef ruby het volgende:
Ja Hilde, deze 19-jarige jongen zal voor altijd jouw goeie vriend blijven.![]()
Sssstt... dat moet je niet te hard roepen hier, anders loopt dit halve forum leeg...quote:Op zondag 17 september 2006 20:58 schreef Jesssica het volgende:
[..]
Anders bied ik me wel aan om langs te komen (ik werk bij een sociale dienst)
Ik vinnut wel meevallenquote:Op zondag 17 september 2006 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens mij zijn we allemal OFF-TOPIC bezig. Dit valt allemaal onde Flugeltjes wedstrijd: De beste FAKE van BB6!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |