Erger zelfs het is boerenkool met worstquote:Op zondag 17 september 2006 21:01 schreef Sonique het volgende:
eten staat in de DBK.
Direct zijn het frieten met kroketten!!!
![]()
vind je ?quote:Op zondag 17 september 2006 21:03 schreef intoyou het volgende:
En ook nog delfsblauw bord. Oh ik vind dit eigenlijk wel lachen
Ik heb 'm gemute.quote:Op zondag 17 september 2006 21:04 schreef CartWOman het volgende:
Ik schaam me dat ik naar deze vertoning zit te kijken.![]()
ok, ik heb niks gezegdquote:Op zondag 17 september 2006 21:02 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Sssstt... dat moet je niet te hard roepen hier, anders loopt dit halve forum leeg...
ze moeten er een glas melk bij zettenquote:Op zondag 17 september 2006 21:05 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Volgens mij hoort er geen wijn bij boerenkool met worst
Vrees niet ! Je bevindt je onder lotgenoten !quote:Op zondag 17 september 2006 21:04 schreef CartWOman het volgende:
Hier zijn idd geen woorden voor, perplex ben ik.quote:Op zondag 17 september 2006 21:04 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Dit is toch niet meer normaal man
Herkenbaar?quote:Op zondag 17 september 2006 21:04 schreef CartWOman het volgende:
Ieuwww, met stukjes. Dat lust ik niet.quote:Op zondag 17 september 2006 21:07 schreef Sonique het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/17-9-2006-01.jpg]afbeelding][/URL]
Dat had je kunnen verwachten, pomp er wijn in, en ze danst weerquote:Op zondag 17 september 2006 21:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hier zijn idd geen woorden voor, perplex ben ik.
En vooral voor Milica, die was/is zó bezorgd om haar moeder.
Maar goed, dat had ik al gezegd.![]()
Milica is een schat die dit niet verdient.quote:Op zondag 17 september 2006 21:06 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hier zijn idd geen woorden voor, perplex ben ik.
En vooral voor Milica, die was/is zó bezorgd om haar moeder.
Maar goed, dat had ik al gezegd.![]()
Je kent me wel beter.quote:
Wie weet doet ze dat al jaren. Al is het alleen al om de welkomst- en afscheidsborrel.quote:Op zondag 17 september 2006 20:59 schreef BBoon het volgende:
Mag Hilde nou ook mee met de Zonnebloem ?? Kan ze morgen gelijk inschrijven
Ik kijk met veel tussenpozen, lieverd. Dus het meeste laat ik qua ergenis aan mij voorbij gaan.quote:Op zondag 17 september 2006 21:09 schreef CartWOman het volgende:
Je kent me wel beter.![]()
Ik jou ook en jij wordt hier ook niet goed van.![]()
Ik vind het verder een nietszeggend meisje maar ze is wel zorgzaam en lief, dit verdient ze echt niet.quote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Milica is een schat die dit niet verdient.
In ieder geval kan hij die wel in zijn mond stoppen...quote:Op zondag 17 september 2006 21:08 schreef Kinga het volgende:
Zou Etienne jaloers zijn op die worst op zijn bord?
Mee eens. Redt het kind van haar manipulerende moeder.quote:Op zondag 17 september 2006 21:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vind het verder een nietszeggend meisje maar ze is wel zorgzaam en lief, dit verdient ze echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |