quote:Op zondag 17 september 2006 12:44 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ladies and gentlemen... We got her.
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet echt.quote:
1 zoektocht is genoegquote:Op zondag 17 september 2006 12:56 schreef eQuaL het volgende:
LOL
maar als we toch bezig zijn,
[afbeelding] mag er ook wel zijn
Godverdomme.quote:Op zondag 17 september 2006 12:44 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 september 2006 17:51 schreef winterapfel het volgende:
[..]
proest
met koffie op bureau en zo
Nee.quote:Op woensdag 27 september 2006 22:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
't is Elisha Cuthbert!!!
whehehe....quote:Op zondag 17 september 2006 12:44 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
ja die viel mij ook al opquote:Op woensdag 27 september 2006 22:32 schreef TimC het volgende:
op de cover van de metro van 18 sept jl staat ook een lekkere.. echt de moeite waard om eens te kijken..
Waar is het Bier?quote:
Mennnnn.....quote:Op donderdag 28 september 2006 13:20 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
daarvoor moet eerst iemand zoeken
behalve geilen gebeurt er hier niet veel![]()
terugpostvind? das een nieuwequote:
ja, ik typte per ongeluk "Tpv" want ik had te diep in haar decoleté gekekenquote:Op donderdag 28 september 2006 13:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
terugpostvind? das een nieuwe
hoe oud is die foto zelf al niet dan
2004-2005 als ik 't me goed herinner uit deel 1quote:Op donderdag 28 september 2006 13:32 schreef oshiro het volgende:
[..]
terugpostvind? das een nieuwe
hoe oud is die foto zelf al niet dan
Ja, zou dat lekker smaken denk je, zo'n bierdoos?quote:
doe eens beter je best dan!quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik zoek der ook nog steeds!
Volgens mij hoort het juist andersom.quote:Op donderdag 28 september 2006 14:08 schreef _van_puffelen het volgende:
Zo kan het dus ook hé
[afbeelding]
vorig jaar dan?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 01:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik ben speciaal naar Munchen geweest voor Oktoberfest. Ze was er helaas niet dit jaar.
Ik kan hem gewoon zien heur, maar dat plaatje wil je denk ik toch liever niet zienquote:
quote:Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef renz0r het volgende:
Zo denderend is ze ook weer niet, heb mooiere duitsers gezien!
BrauN?quote:
Is ze omgebouwd dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:10 schreef KansloosForEver het volgende:
En we hebben een winnaar
![]()
[afbeelding]
kick komt denk uit het buitenland aangezien het merk in het glas opsporing een optiequote:Op woensdag 13 december 2006 10:47 schreef Finch het volgende:
kickje.. en damn ik kan helemaal niks vinden van haar...
ohh, heavenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:08 schreef _van_puffelen het volgende:
Zo kan het dus ook hé
[afbeelding]
Dus ik mag er niet tvp'en ?quote:
Nee dat is nog niet bekend, iemand in deel 1 zou contact opnemen met de brouwerij.. nooit meer iets van gehoord..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb niet zo'n zin om alles weer door te lezen, maar wisten we nou al wie het meisje is?
Subtiel kickjequote:Op zondag 17 september 2006 12:32 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wie is het? De zoektocht die al bijna en jaar duurt.
Vorige deel: Het bierdrinkende meisje..
[ afbeelding ]
Die vorige foto was trouwens niet van de FP gejat amar stond eerder in het topic al. Ik heb het trouwens neit daarvan gejat en op de FP gezet: ik heb het van Google
als ze dr mond houdt hoor je daar niks van.quote:
alleen zij is geliefdquote:Op donderdag 10 april 2008 17:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Deze foto stond 4 april in de Telegraaf
Met de kop "Duitsers meest geliefd"
Tietenquote:
sjalalalalalaquote:
Ach, dan zetten we hier de oproep maar in mn beste Duits, voor onze oosterlijke googleaars:quote:Op donderdag 10 april 2008 23:23 schreef NED het volgende:
Is er eik in die 2 topics uberhaupt iemand op eht idee gekomen om deze vraag op tal van duitstalige forums te flikkeren?
Ik ken zelf geen duitstalige forums en dat wil ik eik ook zo houden
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:44 schreef Walter81 het volgende:
Vrouwen en bier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Hij hing ook bij ons op de verenigingquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:07 schreef Susi het volgende:
Beste liefhebbers, de telegraaf heeft haar weer !
[ afbeelding ]
Omg, check die mannelijke handquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:22 schreef -SL- het volgende:
[..]
Op de site hebben ze een andere foto
[ afbeelding ]
Check die gast haar checken trouwens!quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:06 schreef elfzesendertig het volgende:
Dit zal wel haar broer zijn:
[ afbeelding ]
Of verpest ik nu jullie natte droom?
case closedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Check die gast haar checken trouwens!
(Viel me in de eerste instantie niet op omdat mijn aandacht getrokken werd door andere dingen op die foto!)
Helemaal niks. Wie zegt dat dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:37 schreef teenstar het volgende:
wat is er mis met bierdrinkende vrouwen?:D:P
Je bent een vrouw zie ik net, want ik keek in je fotoboek. Zoals het een FOK!-er betaamt heb ik mezelf afgetrokken en je daarna verwelkomd. Je drinkt dus bier?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Helemaal niks. Wie zegt dat dan?
rent al bijna hard weg nu:Pquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je bent een vrouw zie ik net, want ik keek in je fotoboek. Zoals het een FOK!-er betaamt heb ik mezelf afgetrokken en je daarna verwelkomd. Je drinkt dus bier?
denk dat iedereen dat heeftquote:
Rosé bier zeker?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:17 schreef teenstar het volgende:
[..]
rent al bijna hard weg nu:P
maar drink af en toe wel een biertje;) vooral als het lekker weer is kan ik er echt van genieten om even een biertje te drinken op een terrasje! als er dan maar geen vieze mannetjes met hun handen onder tafel gaan zitten;)
Wij willen bewijs zien, in de vorm van bier & tieten!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:17 schreef teenstar het volgende:
[..]
rent al bijna hard weg nu:P
maar drink af en toe wel een biertje;)
neej vind ik niet eens zo lekker, als ik rosé wil neem ik wel een wijntje;) wieckse witte met citroen is wel lekker en anders is een hertog jan ook wel goed weg te drinken. wat drink jij dan?quote:
In ieder geval niks met alcoholquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:23 schreef teenstar het volgende:
[..]
neej vind ik niet eens zo lekker, als ik rosé wil neem ik wel een wijntje;) wieckse witte met citroen is wel lekker en anders is een hertog jan ook wel goed weg te drinken. wat drink jij dan?
Ze heeft blond haarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:32 schreef elfzesendertig het volgende:
Je mag nu in dit topic uitsluitend nog helpen om het bierdrinkende meisje te identificeren
Hey dit is ONZ, hier kun je alles verwachten!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:30 schreef teenstar het volgende:
weer wat geleerd:P zal me mond wel even houden:P
jah dat heb ik gemerkt jah:D:P maar wat is het favoriete bier van de mannen hier?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey dit is ONZ, hier kun je alles verwachten!
Ik drink weinig bier. Ik drink vooral een ander moutdrankje.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:40 schreef teenstar het volgende:
[..]
jah dat heb ik gemerkt jah:D:P maar wat is het favoriete bier van de mannen hier?
Een stemmetje in mij zegt dat ik nu iets sexistisch moet zeggenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:53 schreef teenstar het volgende:
kan ik het niet op een of andere manier goedmaken met je???(A):P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pils?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik drink weinig bier. Ik drink vooral een ander moutdrankje.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:56 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Een stemmetje in mij zegt dat ik nu iets sexistisch moet zeggenMaar ik hou het beschaafd: je mag vanaf nu mijn eeuwige dienares zijn.
ben blij dat je naar je goede stem luisterd;) naaktfoto's had je waarschijnlijk niet aangekund;):PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar waarmee kan ik u van dienst zijn?
Leg uit?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:58 schreef teenstar het volgende:
[..]
naaktfoto's had je waarschijnlijk niet aangekund;):P
Ja, kom nou zegquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:03 schreef teenstar het volgende:
is mijn geheim en dat blijft voorlopg ook zo;)
je wil te graag:Pquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:04 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja, kom nou zeg![]()
Je mag het ook via PM zeggen als je erover wilt praten hoor, ik kan erg goed luisteren![]()
Ik ga nu wel even buiten zitten nu het nog kan
quote:
Maar ik was serieusquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:15 schreef teenstar het volgende:
hahaha jah sorry vertel mijn geheimpjes niet aan iedereen
neej idd:P straks krijg ik ook nog een slechte naam:oquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar ik was serieusAlleen had ik dat misschien niet hier op dit forum moeten zeggen, want ik zet hier toch een bepaald karakter neer
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:24 schreef teenstar het volgende:
[..]
neej idd:P straks krijg ik ook nog een slechte naam:o
ik word er een beetje moe van, al die na-apersquote:
mja teenstar is in principe ook niet echt een goede naamquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:24 schreef teenstar het volgende:
[..]
neej idd:P straks krijg ik ook nog een slechte naam:o
ach jah ik moest toch wat:P en neej ik ben niet omgebouwd:P moet er ook niet aan denken:Dquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja teenstar is in principe ook niet echt een goede naam
Maar wat is dan je geheim?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:29 schreef teenstar het volgende:
[..]
ach jah ik moest toch wat:P en neej ik ben niet omgebouwd:P moet er ook niet aan denken:D
kusje voor jou;) (K)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:30 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Maar wat is dan je geheim?
edit: ik zie net dat dit mijn 1700e post is. feliciteer me
Was ook meteen mijn conclusie, maar ik postte dat niet omdat IK tenminste WEL fatsoen heb!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik zou nu natuurlijk de conclusie kunnen trekken dat je half omgebouwd bent . Dat vertel je natuurlijk niet zomaar en het verklaart waarom ik de naaktfoto's niet aan zou kunnen
ach jah sommige zijn niet zo slimquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ook meteen mijn conclusie, maar ik postte dat niet omdat IK tenminste WEL fatsoen heb!![]()
![]()
Dankje, dat is liefquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:33 schreef teenstar het volgende:
[..]
kusje voor jou;) (K)
en gefeliciteerd met je 1700e post;)
Nee hoor, maak je geen zorgen. Zo interessant ben je nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:38 schreef teenstar het volgende:
gaan jullie vechten voor mij?(A):P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
ToT, hou je rustig. Jij vroeg nadrukkelijk om naaktfoto's.
Klopt!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik quote: "MAAR IK WIL HET NIET GRAAG HOOR!!" .Of zoiets
Teenstar kan daar verandering in brengen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:38 schreef PeZu het volgende:
nogmaasl te weinig bier en tieten in dit topic, sluiting dreigt
Dat is wel gemeenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:46 schreef iuvenis het volgende:
Jongens... jullie moeten niet geinteresseerd zijn in deze dame, want deze dame zal je nooit alleen hebben....
Wel met zijn 2en dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:46 schreef iuvenis het volgende:
Jongens... jullie moeten niet geinteresseerd zijn in deze dame, want deze dame zal je nooit alleen hebben....
en hoe kan jij dat met zekerheid zeggen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:46 schreef iuvenis het volgende:
quote:
gooi het eruit:Pquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:53 schreef ToT het volgende:
Oh God, wat moet ik me INHOUDEN in dit topic zeg!![]()
doei!! (K) (K)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:56 schreef teenstar het volgende:
zo nu mogen jullie weer wat doen hoor:P ik heb genoeg gedaan voor dit forum op het moment
quote:
Denk toch niet dat ze nu gaat slapenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:59 schreef ToT het volgende:
Hehehe nee dan ga ik mensen voor de grap onnodig ernstig beledigen!
Is goed meid, trusten!Of ga je stappen?
Nou, ik ben niet zo'n internet playerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:12 schreef ToT het volgende:
Ach we waren toch bezig haar zo ver te krijgen dat ze met bier & tieten op de foto kwam?
Goed, het is niet het zelfde meisje als van de OP, maar het gaat om het principe!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:20 schreef duplicaat het volgende:
3 pagina's in geen tijd erbij dus ik maar denken dat ze gevonden is![]()
Maar nee TOT, elfzesendertig en teenstar planten dit hele topic vol
Ja je was toch nog geen mod in het paint de usernaam topicquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:29 schreef ToT het volgende:Nog 64 posts doorbaggeren voordat dat het geval is!
Ik zou me moeten schamen als moddy zijnde!
Hint:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:36 schreef duplicaat het volgende:
waarvan ben jij eigenlijk mod? (Ja ik ben dom)
O hiervan dus zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hint:
[ afbeelding ](Ben ik trouwens niet.)
Nee hoor ik denk dat ze nog maagd isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:25 schreef ToT het volgende:
Die chick is intussen ongetwijfeld al een gerimpeld oud besje, of is inmiddels al compleet uitgewoond door al haar aanbidders!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoevaak is die foto nou al het topic doorgegaan.
quote:Dear reader,
On the internet there is a picture going around from a girl who is holding a big glass of beer from your brewery. This is the picture.
http://web.syr.edu/~srlong/comix/beer_girls.jpg
Do you have any idea who the girl in front is? Because we're searching for her for ages! Thanks in Advance,
quyxz
Nooit opgeven!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:36 schreef Quyxz_ het volgende:
ok ik heb een mailtje gestuurd in mijn brakke engels.
[..]
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
onmogelijk, ze is onvindbaar voor haar aanbiddersquote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:25 schreef ToT het volgende:
Die chick is intussen ongetwijfeld al een gerimpeld oud besje, of is inmiddels al compleet uitgewoond door al haar aanbidders!
Ik kliktequote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
waarom zouden die mensen weten wie het is???quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee maar het kan wel zo zijn dat het een promotiebabe van die brouwerij is. Net zoals automerken altijd van die vrouwen inhuren om geil te doen op de motorkap op zo'n autobeurs, misschien geldt dat hier ook wel.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom zouden die mensen weten wie het is???
als je een foto hebt met een meisje dat nike schoenen draagt kan je nike ook een mailtje sturen alleen weten die heus niet wie de persoon is hoor
perfectte combinatie van bier en tietenquote:
Nee ik dacht er gewoon aanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:20 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dit omdat ze weer eens op de FP stond?
mooie rick rollquote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bier! En...?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:02 schreef neegij het volgende:
http://www.spatenbraeu.de/0_start/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |