O hiervan dus zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hint:
[ afbeelding ](Ben ik trouwens niet.)
Nee hoor ik denk dat ze nog maagd isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:25 schreef ToT het volgende:
Die chick is intussen ongetwijfeld al een gerimpeld oud besje, of is inmiddels al compleet uitgewoond door al haar aanbidders!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoevaak is die foto nou al het topic doorgegaan.
quote:Dear reader,
On the internet there is a picture going around from a girl who is holding a big glass of beer from your brewery. This is the picture.
http://web.syr.edu/~srlong/comix/beer_girls.jpg
Do you have any idea who the girl in front is? Because we're searching for her for ages! Thanks in Advance,
quyxz
Nooit opgeven!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:36 schreef Quyxz_ het volgende:
ok ik heb een mailtje gestuurd in mijn brakke engels.
[..]
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
onmogelijk, ze is onvindbaar voor haar aanbiddersquote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:25 schreef ToT het volgende:
Die chick is intussen ongetwijfeld al een gerimpeld oud besje, of is inmiddels al compleet uitgewoond door al haar aanbidders!
Ik kliktequote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
waarom zouden die mensen weten wie het is???quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee maar het kan wel zo zijn dat het een promotiebabe van die brouwerij is. Net zoals automerken altijd van die vrouwen inhuren om geil te doen op de motorkap op zo'n autobeurs, misschien geldt dat hier ook wel.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom zouden die mensen weten wie het is???
als je een foto hebt met een meisje dat nike schoenen draagt kan je nike ook een mailtje sturen alleen weten die heus niet wie de persoon is hoor
perfectte combinatie van bier en tietenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |