Dat is wel gemeenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:46 schreef iuvenis het volgende:
Jongens... jullie moeten niet geinteresseerd zijn in deze dame, want deze dame zal je nooit alleen hebben....
Wel met zijn 2en dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:46 schreef iuvenis het volgende:
Jongens... jullie moeten niet geinteresseerd zijn in deze dame, want deze dame zal je nooit alleen hebben....
en hoe kan jij dat met zekerheid zeggen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:46 schreef iuvenis het volgende:
quote:
gooi het eruit:Pquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:53 schreef ToT het volgende:
Oh God, wat moet ik me INHOUDEN in dit topic zeg!![]()
doei!! (K) (K)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:56 schreef teenstar het volgende:
zo nu mogen jullie weer wat doen hoor:P ik heb genoeg gedaan voor dit forum op het moment
quote:
Denk toch niet dat ze nu gaat slapenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:59 schreef ToT het volgende:
Hehehe nee dan ga ik mensen voor de grap onnodig ernstig beledigen!
Is goed meid, trusten!Of ga je stappen?
Nou, ik ben niet zo'n internet playerquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:12 schreef ToT het volgende:
Ach we waren toch bezig haar zo ver te krijgen dat ze met bier & tieten op de foto kwam?
Goed, het is niet het zelfde meisje als van de OP, maar het gaat om het principe!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:20 schreef duplicaat het volgende:
3 pagina's in geen tijd erbij dus ik maar denken dat ze gevonden is![]()
Maar nee TOT, elfzesendertig en teenstar planten dit hele topic vol
Ja je was toch nog geen mod in het paint de usernaam topicquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:29 schreef ToT het volgende:Nog 64 posts doorbaggeren voordat dat het geval is!
Ik zou me moeten schamen als moddy zijnde!
Hint:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:36 schreef duplicaat het volgende:
waarvan ben jij eigenlijk mod? (Ja ik ben dom)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |