ach jah sommige zijn niet zo slimquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ook meteen mijn conclusie, maar ik postte dat niet omdat IK tenminste WEL fatsoen heb!![]()
![]()
Dankje, dat is liefquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:33 schreef teenstar het volgende:
[..]
kusje voor jou;) (K)
en gefeliciteerd met je 1700e post;)
Nee hoor, maak je geen zorgen. Zo interessant ben je nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:38 schreef teenstar het volgende:
gaan jullie vechten voor mij?(A):P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
ToT, hou je rustig. Jij vroeg nadrukkelijk om naaktfoto's.
Klopt!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:41 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik quote: "MAAR IK WIL HET NIET GRAAG HOOR!!" .Of zoiets
Teenstar kan daar verandering in brengen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:38 schreef PeZu het volgende:
nogmaasl te weinig bier en tieten in dit topic, sluiting dreigt
Dat is wel gemeenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:46 schreef iuvenis het volgende:
Jongens... jullie moeten niet geinteresseerd zijn in deze dame, want deze dame zal je nooit alleen hebben....
Wel met zijn 2en dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:46 schreef iuvenis het volgende:
Jongens... jullie moeten niet geinteresseerd zijn in deze dame, want deze dame zal je nooit alleen hebben....
en hoe kan jij dat met zekerheid zeggen?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:46 schreef iuvenis het volgende:
quote:
gooi het eruit:Pquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:53 schreef ToT het volgende:
Oh God, wat moet ik me INHOUDEN in dit topic zeg!![]()
doei!! (K) (K)quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:56 schreef teenstar het volgende:
zo nu mogen jullie weer wat doen hoor:P ik heb genoeg gedaan voor dit forum op het moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |