Check die gast haar checken trouwens!quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:06 schreef elfzesendertig het volgende:
Dit zal wel haar broer zijn:
[ afbeelding ]
Of verpest ik nu jullie natte droom?
case closedquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Check die gast haar checken trouwens!
(Viel me in de eerste instantie niet op omdat mijn aandacht getrokken werd door andere dingen op die foto!)
Helemaal niks. Wie zegt dat dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:37 schreef teenstar het volgende:
wat is er mis met bierdrinkende vrouwen?:D:P
Je bent een vrouw zie ik net, want ik keek in je fotoboek. Zoals het een FOK!-er betaamt heb ik mezelf afgetrokken en je daarna verwelkomd. Je drinkt dus bier?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Helemaal niks. Wie zegt dat dan?
rent al bijna hard weg nu:Pquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:12 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je bent een vrouw zie ik net, want ik keek in je fotoboek. Zoals het een FOK!-er betaamt heb ik mezelf afgetrokken en je daarna verwelkomd. Je drinkt dus bier?
denk dat iedereen dat heeftquote:
Rosé bier zeker?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:17 schreef teenstar het volgende:
[..]
rent al bijna hard weg nu:P
maar drink af en toe wel een biertje;) vooral als het lekker weer is kan ik er echt van genieten om even een biertje te drinken op een terrasje! als er dan maar geen vieze mannetjes met hun handen onder tafel gaan zitten;)
Wij willen bewijs zien, in de vorm van bier & tieten!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:17 schreef teenstar het volgende:
[..]
rent al bijna hard weg nu:P
maar drink af en toe wel een biertje;)
neej vind ik niet eens zo lekker, als ik rosé wil neem ik wel een wijntje;) wieckse witte met citroen is wel lekker en anders is een hertog jan ook wel goed weg te drinken. wat drink jij dan?quote:
In ieder geval niks met alcoholquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:23 schreef teenstar het volgende:
[..]
neej vind ik niet eens zo lekker, als ik rosé wil neem ik wel een wijntje;) wieckse witte met citroen is wel lekker en anders is een hertog jan ook wel goed weg te drinken. wat drink jij dan?
Ze heeft blond haarquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:32 schreef elfzesendertig het volgende:
Je mag nu in dit topic uitsluitend nog helpen om het bierdrinkende meisje te identificeren
Hey dit is ONZ, hier kun je alles verwachten!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:30 schreef teenstar het volgende:
weer wat geleerd:P zal me mond wel even houden:P
jah dat heb ik gemerkt jah:D:P maar wat is het favoriete bier van de mannen hier?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey dit is ONZ, hier kun je alles verwachten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |