Mijn clown was gephotoshopped, daar is toch niets mis mee?quote:
nee maakt niet uit, als het maar gerelateerd is aan het begrip 'fipo'quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:01 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Mijn clown was gephotoshopped, daar is toch niets mis mee?
En die logo's heb ik zitten zoeken omdat ik een trage klant aan de lijn had, je moet iets....
`quote:
Je krijgt van mij een groot voordeel van de eventuele twijfelquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:46 schreef SolidArt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet echt een fipo die onderste maar ik vond het de moeite waard deze te plaatsen..
Nou die heeft 2 hele aardige fipo's hoorquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:46 schreef SolidArt het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een fipo die onderste maar ik vond het de moeite waard deze te plaatsen..
Ik heb niks tegen flinke tieten, maar ik moet zeggen dat ik deze grote tieten op dat magere kind echt drie keer niks vindquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:46 schreef SolidArt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:25 schreef ToT het volgende:
Kan iemand ff een clown laten flauwvallen?
Dan heb je: [FAINT] De Pipo
Toch wel, de reactie later in het filmpje kwam doordat ie de sepo had!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
@Ezechielk: Daar zijn geen mooie plaatjes voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |