gaat een beetje moeilijk héquote:Op zondag 17 september 2006 04:33 schreef luciano het volgende:
7 views Al , maar niemand die bij MIJ post .......![]()
![]()
![]()
Hallo? hij zegt dat er niks gebeurd.... hoe ontopic kun je zijn?quote:
Dat schreef ik net, daar zitten de kampers en wil ik niet bijhorenquote:
Ontopic, Hilde loopt nog steeds op stream3quote:Op zondag 17 september 2006 04:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat schreef ik net, daar zitten de kampers en wil ik niet bijhoren![]()
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 04:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ontopic, Hilde loopt nog steeds op stream3
Offtopic, ik heb geen caravan, ik wil er wel een, en een opel een golden retriever, is dat ook goed?![]()
Hilde is met een record poging bezig voor Talpaquote:Op zondag 17 september 2006 04:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ontopic, Hilde loopt nog steeds op stream3
Offtopic, ik heb geen caravan, ik wil er wel een, en een opel een golden retriever, is dat ook goed?![]()
Talpa is snel vandaag, het is nu wel goed, zo te horen.quote:Op zondag 17 september 2006 05:00 schreef Zeehond het volgende:
Het geluid op stream 1 klopt niet met het beeld van stream 1. Ik hoorde net iemand woelen terwijl er niets bewoog op de stream.
Ik lul uit mijn nek maar kan er ook wat vanquote:Op zondag 17 september 2006 05:00 schreef luciano het volgende:
Pik ik je toch ff op . Geen probleem , als het maar gezellig wordt vannacht . Oops , die donald duck wil ook al komen .........gezelligheid !
Zo van, het stinkt op de WC dus schijt ik bij de buren in de woonkamer.quote:Op zondag 17 september 2006 04:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat schreef ik net, daar zitten de kampers en wil ik niet bijhoren![]()
![]()
Of is dat de weekopdracht van Hilde???quote:Op zondag 17 september 2006 04:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hilde is met een record poging bezig voor Talpa
En offtopic: perfect die combinatie, neem er nog een vrouw bij
LIZZY![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 05:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo van, het stinkt op de WC dus schijt ik bij de buren in de woonkamer.
De voortdurend offtopic postenden hebben zelf niet door dat ze het BB forum voor de rest verneuken. Of sommigen misschien ook wel, maar die kan het dan blijkbaar weinig schelen.
Is er dit jaar speciaal een slowchatreeks waar iedereen zijn gang kan gaan, kan men het nog niet opbrengen om COS in tact te laten. Chapeau! De BB-mods willen vanwege de sfeer niet te streng zijn, wilden deze editie bijv. zonder bans halen (niet gelukt), en daar maken jullie gewoon misbruik van door je geen moer van ze aan te trekken. Ze mailen, waarschuwen, vragen, vragen en vragen nog eens en jullie hebben er gewoon schijt aan. Nee hartstikke goed hoor! Het is tenslotte niet zo dat zij hun best doen er iets van te maken ofzo. Hufterig vind ik het. Maar het gaat niet eens om de mods, het gaat dat het ondanks alles toch een herhaling van vorig jaar wordt. Een forum met uiteindelijk nog maar een stuk of vijftien vaste posters met 100+ posts per dag en de rest was afgetaaid. En terecht. Dus ga vooral door en flink lachen om iedereen die vraagt om ontopic te blijven, of het nu users of mods zijn, want verdomme wat is het grappig en gezellig allemaal.
Is het nodig om mij erbij te quoten, zo zie je maar niet iedereen is capabelquote:Op zondag 17 september 2006 05:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik denk dat je het allemaal te negatief ziet. Ik reageer hier niet vaak maar lees wel veel en ik vind dat het best goed loopt. Dat het soms 's nachts een beetje ontspoort, tja, wie heeft daar nou echt last van?quote:Op zondag 17 september 2006 05:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De voortdurend offtopic postenden hebben zelf niet door dat ze het BB forum voor de rest verneuken. Of sommigen misschien ook wel, maar die kan het dan blijkbaar weinig schelen.
Is er dit jaar speciaal een slowchatreeks waar iedereen zijn gang kan gaan, kan men het nog niet opbrengen om COS in tact te laten. Chapeau! De BB-mods willen vanwege de sfeer niet te streng zijn, wilden deze editie bijv. zonder bans halen (niet gelukt), en daar maken jullie gewoon misbruik van door je geen moer van ze aan te trekken. Ze mailen, waarschuwen, vragen, vragen en vragen nog eens en jullie hebben er gewoon schijt aan. Nee hartstikke goed hoor! Het is tenslotte niet zo dat zij hun best doen er iets van te maken ofzo. Hufterig vind ik het. Maar het gaat niet eens om de mods, het gaat dat het ondanks alles toch een herhaling van vorig jaar wordt. Een forum met uiteindelijk nog maar een stuk of vijftien vaste posters met 100+ posts per dag en de rest was afgetaaid. En terecht. Dus ga vooral door en flink lachen om iedereen die vraagt om ontopic te blijven, of het nu users of mods zijn, want verdomme wat is het grappig en gezellig allemaal.
Reactie in [FB] (waar het hoort)quote:Op zondag 17 september 2006 05:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
*knip*
Een aardig idee, maar werkt niet echt geloof ik..quote:Op zondag 17 september 2006 05:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Of is dat de weekopdracht van Hilde???
Goed idee, ik zat te denken aan Yolande!!Goed idee he?
![]()
Ga jij nou eens reacties geven in de BB SC, dan kunnen wij ontopic blijvenquote:Op zondag 17 september 2006 05:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Reactie in [FB] (waar het hoort)
Kon het toch proberen??quote:Op zondag 17 september 2006 05:15 schreef Yolande het volgende:
[..]
Een aardig idee, maar werkt niet echt geloof ik..![]()
Hilde staat nog altijd in de kamer.
Die zou je toch zo wegsturenquote:Op zondag 17 september 2006 05:18 schreef Arliator het volgende:
Ontopic Tijn ligt nog steeds te slapen, slaapkop!![]()
Niemand, maar ik snap wel dat er strak gemodereerd moet worden. Alleen gebeurt dat niet, ook mede doordat de COS volgepost wordt voor de modjes erbij zijn. SSSSSSt dus. Niet te serieus mensen. SV is er voor de mensen die bij willen lezenquote:Op zondag 17 september 2006 05:11 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Ik denk dat je het allemaal te negatief ziet. Ik reageer hier niet vaak maar lees wel veel en ik vind dat het best goed loopt. Dat het soms 's nachts een beetje ontspoort, tja, wie heeft daar nou echt last van?
Werk jij op het gemeentehuis?quote:Op zondag 17 september 2006 05:21 schreef roeland303 het volgende:
Misschien moeten we een topic beginnen over on/off-topic discussie...?....
Dan vervuilen we de cos niet....
Haha, goed plan Roel.quote:Op zondag 17 september 2006 05:21 schreef roeland303 het volgende:
Dat kan prima in de SC, FC, BC.....eh........noujaquote:Op zondag 17 september 2006 05:21 schreef roeland303 het volgende:
Ja, goed hehquote:Op zondag 17 september 2006 05:25 schreef roeland303 het volgende:
veni vedi vagina.....HAHAHHAHA!!!!! Wreed!
Doe jij eens de discussie weer eens aanslingeren danquote:Op zondag 17 september 2006 05:21 schreef roeland303 het volgende:
of ik kwam, zag een kut en overwonquote:Op zondag 17 september 2006 05:27 schreef roeland303 het volgende:
vidi vagina veni......oftewel...ik zag...vagina...ik kwam....
Nope, ik kwam, ik zag en het was kut.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 05:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ik kwam, ik zag en het was kut.
Zow, dat mysterie is ook weer opgelost![]()
Die is als E10 al meer keren klaargekomen zondere te trekkenquote:Op zondag 17 september 2006 05:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
of ik kwam, zag een kut en overwon![]()
Van een dooie kun je niets anders verwachtenquote:Op zondag 17 september 2006 05:32 schreef LudoSanders het volgende:
Fipo!
Ga zo doorquote:Op zondag 17 september 2006 05:33 schreef roeland303 het volgende:
hahahaha....
Vroeg me af ...worden hier echt mensen geband?...(uit de cos, = us ONTOPIC...enigszins)
Wat moet je schrijven om geband te worden?
Ik zal je de link ff sturen om tubgirl hier te posten Roel !! , ben je sneller dan het geluid EN licht weg hier !quote:Op zondag 17 september 2006 05:33 schreef roeland303 het volgende:
hahahaha....
Vroeg me af ...worden hier echt mensen geband?...(uit de cos, = us ONTOPIC...enigszins)
Feli met je sepo, helaas kan niet iedereen zo snel wezen.quote:Op zondag 17 september 2006 05:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Van een dooie kun je niets anders verwachten![]()
Ach ja dat krijg je, als een aantal mensen op zolderkamertjes met opeen volgende huisnummers en msn ernaast online, menen hun kwakkie kwijt te moeten.quote:Op zondag 17 september 2006 05:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een forum met uiteindelijk nog maar een stuk of vijftien vaste posters met 100+ posts per dag en de rest was afgetaaid. En terecht. Dus ga vooral door en flink lachen om iedereen die vraagt om ontopic te blijven, of het nu users of mods zijn, want verdomme wat is het grappig en gezellig allemaal.
Ben jij de Roel van BB5?quote:Op zondag 17 september 2006 05:33 schreef roeland303 het volgende:
hahahaha....
en elkaar plagenquote:Op zondag 17 september 2006 09:15 schreef Marrije het volgende:
Tijn en Monique aan de afwas.
Monique vertelde wel dat ze wil gaan kroelen vandaag. Tijn blijft steeds om bevestiging van zijn goede band vragen....quote:
Dat krijgt ie dan.quote:Op zondag 17 september 2006 09:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Monique vertelde wel dat ze wil gaan kroelen vandaag. Tijn blijft steeds om bevestiging van zijn goede band vragen....![]()
Ze heeft er kennelijk vrede mee. Misschien is het ook wel provoceren naar Rob toe?quote:Op zondag 17 september 2006 09:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat krijgt ie dan.
Tijn staat voorovergebogen tegen het aanrecht, Monique slaat haar armen om zijn middel en drukt haar kruis tegen zijn achterwerk en stoot een UH uit.
Daar lijkt het wel een beetje op.quote:Op zondag 17 september 2006 09:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ze heeft er kennelijk vrede mee. Misschien is het ook wel provoceren naar Rob toe?
Ik snap die Rob niet. Echt niet. Totaal niet. Hij moet zich wat meer inleven in wat het huis met je doet. Monique is absoluut niet de vrouw die rare dingen zou gaan doen in het huis.quote:Op zondag 17 september 2006 09:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel een beetje op.
Dit is sarcastisch neem ik aan?quote:Op zondag 17 september 2006 09:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik snap die Rob niet. Echt niet. Totaal niet. Hij moet zich wat meer inleven in wat het huis met je doet. Monique is absoluut niet de vrouw die rare dingen zou gaan doen in het huis.
![]()
Het gaat verder dan vriendschap, ja,zeker het voorbeeld dat je net schetste van de streams. IRL zou ik er ook een opmerking over maken naar mijn vriendin. Maar dit is dus niet IRL.quote:Op zondag 17 september 2006 09:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit is sarcastisch neem ik aan?
Ik begrijp Rob wel![]()
Het lebberen in je nek valt niet meer onder knuffelen voor mij, vandaar dat ik Rob wel kan begrijpen. Ook kruip je niet bij iemand in bed en al helemaal niet als je er mee gevoel voor hebt dan alleen vriendschap. BBhuis of niet, spanning of niet.quote:Op zondag 17 september 2006 09:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het gaat verder dan vriendschap, ja,zeker het voorbeeld dat je net schetste van de streams. IRL zou ik er ook een opmerking over maken naar mijn vriendin. Maar dit is dus niet IRL.
Dit is BB, je zit continue onder spanning van het spel, en een knuffel is dan zeer gewenst, denk ik.
Blijkbaar valt er een stukje sociale controle weg binnen het huis, en kom je wat sneller "tot elkaar".quote:Op zondag 17 september 2006 09:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het lebberen in je nek valt niet meer onder knuffelen voor mij, vandaar dat ik Rob wel kan begrijpen. Ook kruip je niet bij iemand in bed en al helemaal niet als je er mee gevoel voor hebt dan alleen vriendschap. BBhuis of niet, spanning of niet.
quote:Op zondag 17 september 2006 09:51 schreef Nostalgist het volgende:
BB zal de streams nog vaak op die twee gericht houde, dat is zeker!
Daar heeft ze d'r zusje voorquote:Op zondag 17 september 2006 09:59 schreef PH52 het volgende:
[..]
Blijkbaar valt er een stukje sociale controle weg binnen het huis, en kom je wat sneller "tot elkaar".
Ik zit er klaar voor !quote:Op zondag 17 september 2006 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoop dat we Hilde veel te zien krijgen vandaag, tis tenslotte haar laatste dag. Dusss, kan iemand Hilde ff wakker maken?
En ik hoop ook nog steeds dat over 3 uur de telefoon gaat.
Tijd om je stream te veranderen.... Bij mij zit Egbert aan zijn hoofd te krabbelen...quote:Op zondag 17 september 2006 10:08 schreef Verida het volgende:
Net wakker, streams aan en![]()
![]()
![]()
Hilde is er nog op stream 3
Ik hoop dat ie een enveloppe meekrijgtquote:Op zondag 17 september 2006 10:15 schreef Verida het volgende:
jeroen moet naar de dagboekkamer
tel je zegeningen, je kunt nu hilde op commando laten bewegen, geweldig tochquote:Op zondag 17 september 2006 10:18 schreef markna het volgende:
en ik heb nog steeds problemen met stream 3
dat dacht ik ook al. Wat spannendquote:Op zondag 17 september 2006 10:26 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen heeft weer iets om de hele dag over te vertellen ....
tja niet verwonderlijk als je zo lang achter mekaar het tapijt on de bank staat te trappelenquote:Op zondag 17 september 2006 10:27 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde heeft een slaappilletje genomen. Heeft niet echt geholpen zegt ze. Ze heeft zoveel pijn
quote:Op zondag 17 september 2006 10:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja niet verwonderlijk als je zo lang achter mekaar het tapijt on de bank staat te trappelen![]()
Moet ze eerst leren klokkijken...quote:Op zondag 17 september 2006 10:49 schreef Marrije het volgende:
Whahahaha, Monique zegt dat ze de confrontatie aangaat binnen nu en 10 minuten![]()
Ga er ff een bak koffie bij zetten ...quote:Op zondag 17 september 2006 10:53 schreef CartWOman het volgende:
Mo gaat zo met Hilde praten.![]()
Goed zo.![]()
Ja, je hoort het nu al aan haar stem, ze loopt er ook al een tijdje mee rond.quote:Op zondag 17 september 2006 10:54 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ga er ff een bak koffie bij zetten ...Volgens mij kan Mo best pittig zijn in een gesprek
Ja Hilde zegt genoeg over Mo maar verwacht niet dat sommige mensen dat doorvertellen. Kan leuk worden Of hebben ze een geheime opdrachtquote:Op zondag 17 september 2006 10:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, je hoort het nu al aan haar stem, ze loopt er ook al een tijdje mee rond.
Ik ben trouwens vergeten wat haar zo stoort, kan me alleen nog herinneren dat Hilde Mo had nagedaan in de DBK, vertelde Janine aan haar.
nog niet hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 10:58 schreef riri het volgende:
en the winner is Monique
Alles gebeurt opeens tegelijkquote:Op zondag 17 september 2006 11:02 schreef Mike1964 het volgende:
En ondertussen in de slaapkamer...
[afbeelding]
ze staat met de mond vol tanden die Hilde...hahahahaquote:Op zondag 17 september 2006 11:02 schreef CartWOman het volgende:
Ah daar komt de dooddoener: 'Ik ben zo niet.'![]()
confrontatie dag en roddeldagquote:Op zondag 17 september 2006 11:07 schreef Bommel12 het volgende:
Het is Rloddeldag.. in Big Brother huiss..
Ja zo van. Jongens hummie wil dat jullie vanaf nu elkaar confronteert.quote:Op zondag 17 september 2006 11:11 schreef BBoon het volgende:
Zou iedereen een opdracht hebben om het wat leuker te maken voor de kijker???
Dat valt wel een beetje mee vind ik, al zal ze het wel zo voelen.quote:Op zondag 17 september 2006 11:10 schreef itsme het volgende:
Tijn waarschuwt marlies dat iedereen het zo voelt
Nu over marlies haar reactie op het roken.
Goh ze wordt wel keihard afgemaakt.
Ja dat ga je toch denken nu. Weken doen ze lief een aardig tegen elkaar en opeens is het boem knal Iedereen gaat de confrontatie aan. Dan ga ik toch sterk aan een geheime opdracht denkenquote:Op zondag 17 september 2006 11:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja zo van. Jongens hummie wil dat jullie vanaf nu elkaar confronteert.
Jullie krijgen dan een uurtje meer buitenlucht.
En dat gaat erg gezellig worden met het geweldige zonnige ochtendhumeur van Janine !quote:Op zondag 17 september 2006 11:08 schreef CartWOman het volgende:
Dusss, straks een confrontatie Marlies-Janine.![]()
Nou ze krijgt opeens allerlei dingen te horen waar tijn en haar groep zich aan ergeren.quote:Op zondag 17 september 2006 11:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat valt wel een beetje mee vind ik, al zal ze het wel zo voelen.![]()
Het is nu al leuk....2 erg leuke confrontaties op de zondagochtend.quote:Op zondag 17 september 2006 11:14 schreef Jesssica het volgende:
Zo ik ga dr weer voor zitten.
rond 13.00 zal de telefoon gaan toch?![]()
Zeker, maar ik bedoel de manier waarop Tijn het aanpakt, doet 'ie verder wel netjes.quote:Op zondag 17 september 2006 11:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ze krijgt opeens allerlei dingen te horen waar tijn en haar groep zich aan ergeren.
dat is hard.
vooral als een buitenstaander dat bij ze heeft ingefluisterd
dat is een normale reaktie van een groep die weken op elkaars lip zitquote:Op zondag 17 september 2006 11:13 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ja dat ga je toch denken nu. Weken doen ze lief een aardig tegen elkaar en opeens is het boem knal Iedereen gaat de confrontatie aan. Dan ga ik toch sterk aan een geheime opdracht denken
Ik heb het niet gevolgd..zat naar de andere stream te luisteren maar afgaande op hetgeen hier geschreven is zou i zeggen dat het terugslaat op het "joker"bieden van een paar weken terug....dat Tijn aan Marlies heeft verteld hoe Janine Marlies haar biedgedrag van toen heeft ervaren?quote:Op zondag 17 september 2006 11:16 schreef intoyou het volgende:
Wat is er met Sjaan en Marlies?? Wat heeft Tijn verteld? OMG, ik ben net wakker.. wat is er gebeurt?
moniek zei effe tegen hilde dat ze niet zo dom moest lullen over moniek, en tijn is effe wat aan het glad strijken met die gluiperige langequote:Op zondag 17 september 2006 11:16 schreef intoyou het volgende:
Wat is er met Sjaan en Marlies?? Wat heeft Tijn verteld? OMG, ik ben net wakker.. wat is er gebeurt?
Mo is naar Hilde gestapt en gezegt dat Hilde achterbaks is. Hilde ontkent dat ze achter mensen hun rug om praat.quote:Op zondag 17 september 2006 11:18 schreef iam_Tasja het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist, kan iemand mij even een beetje update?
iemand een cheat voor de Godmode?quote:Op zondag 17 september 2006 11:21 schreef BBoon het volgende:
Sms game on naar 1010 en voorspel wie de winnaar is in de strijd Sjaan Marlies. ( Ik denk Sjaan )
Haha nee zal ff zoekenquote:Op zondag 17 september 2006 11:22 schreef toxikon het volgende:
[..]
iemand een cheat voor de Godmode?
maar dat was 1 maand geleden al besproken en nu komt janine er weer mee.quote:Op zondag 17 september 2006 11:20 schreef toxikon het volgende:
lange jan schijnt tegen sjaan te hebben gezegd dat ze geen 30k moest bieden voor de joker en toen heeft lange jan zelf 30k voor de joker geboden. daar is sjaan pissig om. en terecht
Dat zegt ze nu zelf ook tegen Tijn.quote:Op zondag 17 september 2006 11:22 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb geen idee of Janine hierover gelogen heeft, lijkt me niet iets wat je zomaar verzint.
thanks voor de tipquote:Op zondag 17 september 2006 11:23 schreef BBoon het volgende:
Tijn vs Sjaan in de keuken
heel veel.quote:Op zondag 17 september 2006 11:24 schreef neferhone het volgende:
hmmmm heb weer veel gemist
denk ik ook. Jammer .quote:Op zondag 17 september 2006 11:24 schreef BBoon het volgende:
Dat kan Marlies nooit winnen van Sjaan. Sjaan is echt een bitch wat dat betreft.
Ben benieuwd of scanman nog vind dat de zusjes geen eigen mening hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 11:07 schreef riri het volgende:
Hilde is niet gewend dat iemand haar zo rechtstreeks confronteert
ze heeft altijd haar kletsmond open maar dit trekt ze niet dat iemand haar zo openlijk confronteert
Die Tijn gelijk weer sjaan confronteren met z'n ingewonnen informatie die Marlies prijs geeft.quote:Op zondag 17 september 2006 11:23 schreef BBoon het volgende:
Tijn vs Sjaan in de keuken
trek eerst het verbod maar in om dronken te worden hummiequote:Op zondag 17 september 2006 11:26 schreef BBoon het volgende:
Ik weet zeker dat mensen de opdrcaht hebben gehad om een bommetje te laten vallen in het huis. Als dat zo is is Hummie het programma aan het redden
Die heeft net 15minuten tegen die rotkop van marlies aan moeten kijken...echt vrolijk wordt je daar niet van.quote:Op zondag 17 september 2006 11:28 schreef BBoon het volgende:
Tijin is chagrijnig zeg
Die kan niks beargumenteren dus wordt het ordinair schelden of weer imitaties weggeven.quote:Op zondag 17 september 2006 11:29 schreef flugeltje het volgende:
Shit ik zou vanmiddag naar m'n moeder. Ach ja, dat overleeft ze wel
Het kan dus wel eens gezellig gaan worden vandaag. Mo was overigens zeer goed tegen Hilde, ben benieuwd wanneer Hilde knapt en de tegenaanval inzet.
Hoe bedoel je dat CW ?quote:Op zondag 17 september 2006 11:22 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb geen idee of Janine hierover gelogen heeft, lijkt me niet iets wat je zomaar verzint.
Juist daarom zit ik erop te wachtenquote:Op zondag 17 september 2006 11:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die kan niks beargumenteren dus wordt het ordinair schelden of weer imitaties weggeven.
Ook leuk, daar niet van.![]()
Nee had ik geen tijd voor :-)quote:Op zondag 17 september 2006 11:32 schreef toxikon het volgende:
iemand nog gecapt?
Dat er een bedrag zou zijn genoemd, qua bieden op de joker. Wat Marlies dus bij hoog en laag ontkent.quote:
Precies...maar lijkt er haast op dat Marlies met dat in d'r achterhoofd ook niet naar Janine durft te stappen. Ze gaat nu tegen iedereen staan lullen, behalve Janine (die in haar ogen de roddel de wereld in heeft geholpen.)quote:Op zondag 17 september 2006 11:33 schreef bitwizard het volgende:
Marlies ontkent nu dat ze het Janine zou hebben afgeraden om hoog te bieden op de joker
liegebeest
Zo zal het idd gaan. Met het handje omhoog van Sjaan. Talk to the hand. !!!!quote:Op zondag 17 september 2006 11:38 schreef CartWOman het volgende:
Dit wordt straks een welles-nietes tussen Marlies en Janine.
Janine: 'Ik weet wat er gezegd is en ben helemaal klaar met jou, dat gezeur, ik heb hier geen zin in!'![]()
En loopt vervolgens weg op letterlijk hoge poten.
Ja maar ze , lies en sjaan hebben daar 1 maand geleden al over gesproken, dacht ik?quote:Op zondag 17 september 2006 11:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Precies...maar lijkt er haast op dat Marlies met dat in d'r achterhoofd ook niet naar Janine durft te stappen. Ze gaat nu tegen iedereen staan lullen, behalve Janine (die in haar ogen de roddel de wereld in heeft geholpen.)
Heb zelf ook die discussie over die Jokers gezien en Janine liegt daar helemaal niet over...Marlies dus wel...![]()
We horen het zo wel, na het douchen wil ze met Janine praten.quote:Op zondag 17 september 2006 11:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Precies...maar lijkt er haast op dat Marlies met dat in d'r achterhoofd ook niet naar Janine durft te stappen. Ze gaat nu tegen iedereen staan lullen, behalve Janine (die in haar ogen de roddel de wereld in heeft geholpen.)
Heb zelf ook die discussie over die Jokers gezien en Janine liegt daar helemaal niet over...Marlies dus wel...![]()
Ik weet niet meer precies wat er is gezegd......het enige wat ik me kan herinneren is dat Marlies en Janine nog voordat ze moesten bieden een gesprek hebben gehad over welke tactiek het beste zou zijn tijdens het bieden. Mede daardoor heeft Janine laag geboden omdat zij datgene wat Marlies zei ter harte had genomen. Marlies zelf liet zich echter door BB een oor aannaaien tijdens het bieden en kwam dus in tegenstelling met wat ze eerst van plan was op een belachelijk hoog bod uit. Janine heeft haar dit vanaf het begin kwalijk genomen zonder dat direct naar Marlies toe uit te spreken en Marlies zelf heeft bij mijn weten nooit meer stil gestaan bij dat gesprek met Janine wat dus VOORAF was gegaan aan dat bieden zelf. ?quote:Op zondag 17 september 2006 11:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat er een bedrag zou zijn genoemd, qua bieden op de joker. Wat Marlies dus bij hoog en laag ontkent.
Bedankt voor de uitleg, Jap.quote:Op zondag 17 september 2006 11:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wat er gezegd......het enige wat ik me kan herinneren is dat Marlies en Janine nog voordat moesten bieden een gesprek hebben gehad over welke tactiek het beste zou zijn tijdens het bieden. Mede daardoor heeft Janine laag geboden omdat datgene wat Marlies zei ter harte had genomen. Marlies zelf liet zich echter door BB een oor aannaaien tijdens het bieden en kwam dus in tegenstelling wat ze eerst van plan was op een belachelijk hoog bod uit. Janine heeft haar dit vanaf het begin kwalijk genomen zonder dat direct naar Marlies toe uit te spreken en Marlies zelf heeft bij mijn weten nooit meer stil gestaan bij dat gesprek met Janine wat dus VOORAF was gegaan aan dat bieden zelf. ?
Mijn 2 centen zijn dus dat Marlies zich oprecht van de prins geen kwaad weet en dat Janine vanmiddag na het gesprek tussen haar en Marlies wel bij zal trekken.
idd, hopelijk laten ze beelden nog eens terug zien, maar in mijn ogen is Marllies schijnheilig.. "het liefst zou ik die joker nu aan haar geven"quote:Op zondag 17 september 2006 11:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, Jap.
Maar Marlies heeft dus wél iets gezegd qua niet hoog bieden waardoor Janine zich achteraf verneukt voelde.
Yep...het gesprek momenteel in de badkamer is wat dat betreft zeer verhelderend.quote:Op zondag 17 september 2006 11:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, Jap.
Maar Marlies heeft dus wél iets gezegd qua niet hoog bieden waardoor Janine zich achteraf verneukt voelde.
Nee dit geeft een hele andere kijk op de nominatiesquote:Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef intoyou het volgende:
Ohhh dit is leuk. Morgen Hilde eruit, moeten ze gaan nomineren en dan zal je zien dat Etienne niet op de bank zit. Jaah, die vind ik goed.
Ik vraag me af of dit gesprek Marlies heeft geholpen.quote:Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef intoyou het volgende:
Ohhh dit is leuk. Morgen Hilde eruit, moeten ze gaan nomineren en dan zal je zien dat Etienne niet op de bank zit. Jaah, die vind ik goed.
Wat ik er van heb meegekregen is dat zodra dit punt ter sprake kwam Marlies beweerde dat ze niet meer weet wat ze heeft gezegd.quote:Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep...het gesprek momenteel in de badkamer is wat dat betreft zeer verhelderend.
Ik vind dat weinig met schijnheiligheid te maken hebben......ik denk dat ze het oprecht meent.quote:Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef bitwizard het volgende:
[..]
idd, hopelijk laten ze beelden nog eens terug zien, maar in mijn ogen is Marllies schijnheilig.. "het liefst zou ik die joker nu aan haar geven"
ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 17 september 2006 11:49 schreef riri het volgende:
Mo...ze kwam...ze zei...en ze zegevierde en liet Hilde flabbergasted achter![]()
![]()
Prachtig mens die Mo
Ik weet het niet hoor, ze probeert zich er de laatste dagen echt een beetje tussen te wringen. Momenteel is ze heel erg met 'het spel' bezig, ik weet niet of daar destijds ook al sprake van was.quote:Op zondag 17 september 2006 11:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind dat weinig met schijnheiligheid te maken hebben......ik denk dat ze het oprecht meent.
Marlies heeft een beeld van een gesprek met Janine waarin ze tactieken doorspraken zonder daarbij het gevoel te hebben beloftes gedaan te hebben. (wat ook niet zo is idd)quote:Op zondag 17 september 2006 11:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat ik er van heb meegekregen is dat zodra dit punt ter sprake kwam Marlies beweerde dat ze niet meer weet wat ze heeft gezegd.
Vooralsnog denk ik dat Janine niet heeft gelogen en Marlies zich tijdens het bieden heeft laten meeslepen door BB.
same herequote:Op zondag 17 september 2006 11:55 schreef Addi het volgende:
Naar mijn mening is Marlies oprecht.
daar geloof ik niet in. ze liegt over haar tieten volgens de bewoners ook.quote:Op zondag 17 september 2006 11:54 schreef Sonique het volgende:
Ik krijg juist bij Marlies dat ze juist heel erg aardig gevonden wil worden bij iedereen. Ik kan me niet voorstellen dat ze Janine onderuit zou schoppen of iets dergelijks, en als dat wel zo zou zijn, zou dat waarschijnlijk onbewust zijn geweest.
Maar dat is mijn visie.
Dit vind ik helemaal nergens op slaan.quote:Op zondag 17 september 2006 11:56 schreef toxikon het volgende:
[..]
daar geloof ik niet in. ze liegt over haar tieten volgens de bewoners ook.
rooien en valen zijn donderstralen is een gezegde...
Marlies heeft haar visie gegeven, Janine heeft dit ter harte genomen.quote:Op zondag 17 september 2006 11:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Marlies heeft een beeld van een gesprek met Janine waarin ze tactieken doorspraken zonder daarbij het gevoel te hebben beloftes gedaan te hebben. (wat ook niet zo is idd)
Janine heeft een beeld van een gesprek met Marlies waarbij zij wel het gevoel heeft dat ze dingen met zijn tweeen hadden afgesproken.
Gewoon een stukje miscommunicatie wat IRL ook vaak voor heel wat commotie;hartpijn en verbroken relaties kan zorgen.![]()
Roodharige vrouwen hebben meer sexquote:Op zondag 17 september 2006 11:56 schreef toxikon het volgende:
rooien en valen zijn donderstralen is een gezegde...
quote:Op zondag 17 september 2006 11:58 schreef Addi het volgende:
[..]
Dit vind ik helemaal nergens op slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |