Ga dat in SC slowchatten!!quote:Op zondag 17 september 2006 04:30 schreef henk.jansen het volgende:
Gastslotje, er gebeurt nietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gaat een beetje moeilijk héquote:Op zondag 17 september 2006 04:33 schreef luciano het volgende:
7 views Al , maar niemand die bij MIJ post .......om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hallo? hij zegt dat er niks gebeurd.... hoe ontopic kun je zijn?quote:Op zondag 17 september 2006 04:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ga dat in SC slowchatten!!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat schreef ik net, daar zitten de kampers en wil ik niet bijhorenquote:Op zondag 17 september 2006 04:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ga dat in SC slowchatten!!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ontopic, Hilde loopt nog steeds op stream3quote:Op zondag 17 september 2006 04:41 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat schreef ik net, daar zitten de kampers en wil ik niet bijhorenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 17 september 2006 04:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ontopic, Hilde loopt nog steeds op stream3
Offtopic, ik heb geen caravan, ik wil er wel een, en een opel een golden retriever, is dat ook goed?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hilde is met een record poging bezig voor Talpaquote:Op zondag 17 september 2006 04:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ontopic, Hilde loopt nog steeds op stream3
Offtopic, ik heb geen caravan, ik wil er wel een, en een opel een golden retriever, is dat ook goed?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop