Mo is naar Hilde gestapt en gezegt dat Hilde achterbaks is. Hilde ontkent dat ze achter mensen hun rug om praat.quote:Op zondag 17 september 2006 11:18 schreef iam_Tasja het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist, kan iemand mij even een beetje update?
iemand een cheat voor de Godmode?quote:Op zondag 17 september 2006 11:21 schreef BBoon het volgende:
Sms game on naar 1010 en voorspel wie de winnaar is in de strijd Sjaan Marlies. ( Ik denk Sjaan )
Haha nee zal ff zoekenquote:Op zondag 17 september 2006 11:22 schreef toxikon het volgende:
[..]
iemand een cheat voor de Godmode?
maar dat was 1 maand geleden al besproken en nu komt janine er weer mee.quote:Op zondag 17 september 2006 11:20 schreef toxikon het volgende:
lange jan schijnt tegen sjaan te hebben gezegd dat ze geen 30k moest bieden voor de joker en toen heeft lange jan zelf 30k voor de joker geboden. daar is sjaan pissig om. en terecht
Dat zegt ze nu zelf ook tegen Tijn.quote:Op zondag 17 september 2006 11:22 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb geen idee of Janine hierover gelogen heeft, lijkt me niet iets wat je zomaar verzint.
thanks voor de tipquote:Op zondag 17 september 2006 11:23 schreef BBoon het volgende:
Tijn vs Sjaan in de keuken
heel veel.quote:Op zondag 17 september 2006 11:24 schreef neferhone het volgende:
hmmmm heb weer veel gemist
denk ik ook. Jammer .quote:Op zondag 17 september 2006 11:24 schreef BBoon het volgende:
Dat kan Marlies nooit winnen van Sjaan. Sjaan is echt een bitch wat dat betreft.
Ben benieuwd of scanman nog vind dat de zusjes geen eigen mening hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 11:07 schreef riri het volgende:
Hilde is niet gewend dat iemand haar zo rechtstreeks confronteert
ze heeft altijd haar kletsmond open maar dit trekt ze niet dat iemand haar zo openlijk confronteert
Die Tijn gelijk weer sjaan confronteren met z'n ingewonnen informatie die Marlies prijs geeft.quote:Op zondag 17 september 2006 11:23 schreef BBoon het volgende:
Tijn vs Sjaan in de keuken
trek eerst het verbod maar in om dronken te worden hummiequote:Op zondag 17 september 2006 11:26 schreef BBoon het volgende:
Ik weet zeker dat mensen de opdrcaht hebben gehad om een bommetje te laten vallen in het huis. Als dat zo is is Hummie het programma aan het redden
Die heeft net 15minuten tegen die rotkop van marlies aan moeten kijken...echt vrolijk wordt je daar niet van.quote:Op zondag 17 september 2006 11:28 schreef BBoon het volgende:
Tijin is chagrijnig zeg
Die kan niks beargumenteren dus wordt het ordinair schelden of weer imitaties weggeven.quote:Op zondag 17 september 2006 11:29 schreef flugeltje het volgende:
Shit ik zou vanmiddag naar m'n moeder. Ach ja, dat overleeft ze wel
Het kan dus wel eens gezellig gaan worden vandaag. Mo was overigens zeer goed tegen Hilde, ben benieuwd wanneer Hilde knapt en de tegenaanval inzet.
Hoe bedoel je dat CW ?quote:Op zondag 17 september 2006 11:22 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb geen idee of Janine hierover gelogen heeft, lijkt me niet iets wat je zomaar verzint.
Juist daarom zit ik erop te wachtenquote:Op zondag 17 september 2006 11:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die kan niks beargumenteren dus wordt het ordinair schelden of weer imitaties weggeven.
Ook leuk, daar niet van.![]()
Nee had ik geen tijd voor :-)quote:Op zondag 17 september 2006 11:32 schreef toxikon het volgende:
iemand nog gecapt?
Dat er een bedrag zou zijn genoemd, qua bieden op de joker. Wat Marlies dus bij hoog en laag ontkent.quote:
Precies...maar lijkt er haast op dat Marlies met dat in d'r achterhoofd ook niet naar Janine durft te stappen. Ze gaat nu tegen iedereen staan lullen, behalve Janine (die in haar ogen de roddel de wereld in heeft geholpen.)quote:Op zondag 17 september 2006 11:33 schreef bitwizard het volgende:
Marlies ontkent nu dat ze het Janine zou hebben afgeraden om hoog te bieden op de joker
liegebeest
Zo zal het idd gaan. Met het handje omhoog van Sjaan. Talk to the hand. !!!!quote:Op zondag 17 september 2006 11:38 schreef CartWOman het volgende:
Dit wordt straks een welles-nietes tussen Marlies en Janine.
Janine: 'Ik weet wat er gezegd is en ben helemaal klaar met jou, dat gezeur, ik heb hier geen zin in!'![]()
En loopt vervolgens weg op letterlijk hoge poten.
Ja maar ze , lies en sjaan hebben daar 1 maand geleden al over gesproken, dacht ik?quote:Op zondag 17 september 2006 11:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Precies...maar lijkt er haast op dat Marlies met dat in d'r achterhoofd ook niet naar Janine durft te stappen. Ze gaat nu tegen iedereen staan lullen, behalve Janine (die in haar ogen de roddel de wereld in heeft geholpen.)
Heb zelf ook die discussie over die Jokers gezien en Janine liegt daar helemaal niet over...Marlies dus wel...![]()
We horen het zo wel, na het douchen wil ze met Janine praten.quote:Op zondag 17 september 2006 11:36 schreef T-lex het volgende:
[..]
Precies...maar lijkt er haast op dat Marlies met dat in d'r achterhoofd ook niet naar Janine durft te stappen. Ze gaat nu tegen iedereen staan lullen, behalve Janine (die in haar ogen de roddel de wereld in heeft geholpen.)
Heb zelf ook die discussie over die Jokers gezien en Janine liegt daar helemaal niet over...Marlies dus wel...![]()
Ik weet niet meer precies wat er is gezegd......het enige wat ik me kan herinneren is dat Marlies en Janine nog voordat ze moesten bieden een gesprek hebben gehad over welke tactiek het beste zou zijn tijdens het bieden. Mede daardoor heeft Janine laag geboden omdat zij datgene wat Marlies zei ter harte had genomen. Marlies zelf liet zich echter door BB een oor aannaaien tijdens het bieden en kwam dus in tegenstelling met wat ze eerst van plan was op een belachelijk hoog bod uit. Janine heeft haar dit vanaf het begin kwalijk genomen zonder dat direct naar Marlies toe uit te spreken en Marlies zelf heeft bij mijn weten nooit meer stil gestaan bij dat gesprek met Janine wat dus VOORAF was gegaan aan dat bieden zelf. ?quote:Op zondag 17 september 2006 11:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat er een bedrag zou zijn genoemd, qua bieden op de joker. Wat Marlies dus bij hoog en laag ontkent.
Bedankt voor de uitleg, Jap.quote:Op zondag 17 september 2006 11:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wat er gezegd......het enige wat ik me kan herinneren is dat Marlies en Janine nog voordat moesten bieden een gesprek hebben gehad over welke tactiek het beste zou zijn tijdens het bieden. Mede daardoor heeft Janine laag geboden omdat datgene wat Marlies zei ter harte had genomen. Marlies zelf liet zich echter door BB een oor aannaaien tijdens het bieden en kwam dus in tegenstelling wat ze eerst van plan was op een belachelijk hoog bod uit. Janine heeft haar dit vanaf het begin kwalijk genomen zonder dat direct naar Marlies toe uit te spreken en Marlies zelf heeft bij mijn weten nooit meer stil gestaan bij dat gesprek met Janine wat dus VOORAF was gegaan aan dat bieden zelf. ?
Mijn 2 centen zijn dus dat Marlies zich oprecht van de prins geen kwaad weet en dat Janine vanmiddag na het gesprek tussen haar en Marlies wel bij zal trekken.
idd, hopelijk laten ze beelden nog eens terug zien, maar in mijn ogen is Marllies schijnheilig.. "het liefst zou ik die joker nu aan haar geven"quote:Op zondag 17 september 2006 11:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, Jap.
Maar Marlies heeft dus wél iets gezegd qua niet hoog bieden waardoor Janine zich achteraf verneukt voelde.
Yep...het gesprek momenteel in de badkamer is wat dat betreft zeer verhelderend.quote:Op zondag 17 september 2006 11:44 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg, Jap.
Maar Marlies heeft dus wél iets gezegd qua niet hoog bieden waardoor Janine zich achteraf verneukt voelde.
Nee dit geeft een hele andere kijk op de nominatiesquote:Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef intoyou het volgende:
Ohhh dit is leuk. Morgen Hilde eruit, moeten ze gaan nomineren en dan zal je zien dat Etienne niet op de bank zit. Jaah, die vind ik goed.
Ik vraag me af of dit gesprek Marlies heeft geholpen.quote:Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef intoyou het volgende:
Ohhh dit is leuk. Morgen Hilde eruit, moeten ze gaan nomineren en dan zal je zien dat Etienne niet op de bank zit. Jaah, die vind ik goed.
Wat ik er van heb meegekregen is dat zodra dit punt ter sprake kwam Marlies beweerde dat ze niet meer weet wat ze heeft gezegd.quote:Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep...het gesprek momenteel in de badkamer is wat dat betreft zeer verhelderend.
Ik vind dat weinig met schijnheiligheid te maken hebben......ik denk dat ze het oprecht meent.quote:Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef bitwizard het volgende:
[..]
idd, hopelijk laten ze beelden nog eens terug zien, maar in mijn ogen is Marllies schijnheilig.. "het liefst zou ik die joker nu aan haar geven"
ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 17 september 2006 11:49 schreef riri het volgende:
Mo...ze kwam...ze zei...en ze zegevierde en liet Hilde flabbergasted achter![]()
![]()
Prachtig mens die Mo
Ik weet het niet hoor, ze probeert zich er de laatste dagen echt een beetje tussen te wringen. Momenteel is ze heel erg met 'het spel' bezig, ik weet niet of daar destijds ook al sprake van was.quote:Op zondag 17 september 2006 11:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind dat weinig met schijnheiligheid te maken hebben......ik denk dat ze het oprecht meent.
Marlies heeft een beeld van een gesprek met Janine waarin ze tactieken doorspraken zonder daarbij het gevoel te hebben beloftes gedaan te hebben. (wat ook niet zo is idd)quote:Op zondag 17 september 2006 11:48 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat ik er van heb meegekregen is dat zodra dit punt ter sprake kwam Marlies beweerde dat ze niet meer weet wat ze heeft gezegd.
Vooralsnog denk ik dat Janine niet heeft gelogen en Marlies zich tijdens het bieden heeft laten meeslepen door BB.
same herequote:Op zondag 17 september 2006 11:55 schreef Addi het volgende:
Naar mijn mening is Marlies oprecht.
daar geloof ik niet in. ze liegt over haar tieten volgens de bewoners ook.quote:Op zondag 17 september 2006 11:54 schreef Sonique het volgende:
Ik krijg juist bij Marlies dat ze juist heel erg aardig gevonden wil worden bij iedereen. Ik kan me niet voorstellen dat ze Janine onderuit zou schoppen of iets dergelijks, en als dat wel zo zou zijn, zou dat waarschijnlijk onbewust zijn geweest.
Maar dat is mijn visie.
Dit vind ik helemaal nergens op slaan.quote:Op zondag 17 september 2006 11:56 schreef toxikon het volgende:
[..]
daar geloof ik niet in. ze liegt over haar tieten volgens de bewoners ook.
rooien en valen zijn donderstralen is een gezegde...
Marlies heeft haar visie gegeven, Janine heeft dit ter harte genomen.quote:Op zondag 17 september 2006 11:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Marlies heeft een beeld van een gesprek met Janine waarin ze tactieken doorspraken zonder daarbij het gevoel te hebben beloftes gedaan te hebben. (wat ook niet zo is idd)
Janine heeft een beeld van een gesprek met Marlies waarbij zij wel het gevoel heeft dat ze dingen met zijn tweeen hadden afgesproken.
Gewoon een stukje miscommunicatie wat IRL ook vaak voor heel wat commotie;hartpijn en verbroken relaties kan zorgen.![]()
Roodharige vrouwen hebben meer sexquote:Op zondag 17 september 2006 11:56 schreef toxikon het volgende:
rooien en valen zijn donderstralen is een gezegde...
quote:Op zondag 17 september 2006 11:58 schreef Addi het volgende:
[..]
Dit vind ik helemaal nergens op slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |