Alles gebeurt opeens tegelijkquote:Op zondag 17 september 2006 11:02 schreef Mike1964 het volgende:
En ondertussen in de slaapkamer...
[afbeelding]
ze staat met de mond vol tanden die Hilde...hahahahaquote:Op zondag 17 september 2006 11:02 schreef CartWOman het volgende:
Ah daar komt de dooddoener: 'Ik ben zo niet.'![]()
confrontatie dag en roddeldagquote:Op zondag 17 september 2006 11:07 schreef Bommel12 het volgende:
Het is Rloddeldag.. in Big Brother huiss..
Ja zo van. Jongens hummie wil dat jullie vanaf nu elkaar confronteert.quote:Op zondag 17 september 2006 11:11 schreef BBoon het volgende:
Zou iedereen een opdracht hebben om het wat leuker te maken voor de kijker???
Dat valt wel een beetje mee vind ik, al zal ze het wel zo voelen.quote:Op zondag 17 september 2006 11:10 schreef itsme het volgende:
Tijn waarschuwt marlies dat iedereen het zo voelt
Nu over marlies haar reactie op het roken.
Goh ze wordt wel keihard afgemaakt.
Ja dat ga je toch denken nu. Weken doen ze lief een aardig tegen elkaar en opeens is het boem knal Iedereen gaat de confrontatie aan. Dan ga ik toch sterk aan een geheime opdracht denkenquote:Op zondag 17 september 2006 11:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja zo van. Jongens hummie wil dat jullie vanaf nu elkaar confronteert.
Jullie krijgen dan een uurtje meer buitenlucht.
En dat gaat erg gezellig worden met het geweldige zonnige ochtendhumeur van Janine !quote:Op zondag 17 september 2006 11:08 schreef CartWOman het volgende:
Dusss, straks een confrontatie Marlies-Janine.![]()
Nou ze krijgt opeens allerlei dingen te horen waar tijn en haar groep zich aan ergeren.quote:Op zondag 17 september 2006 11:12 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat valt wel een beetje mee vind ik, al zal ze het wel zo voelen.![]()
Het is nu al leuk....2 erg leuke confrontaties op de zondagochtend.quote:Op zondag 17 september 2006 11:14 schreef Jesssica het volgende:
Zo ik ga dr weer voor zitten.
rond 13.00 zal de telefoon gaan toch?![]()
Zeker, maar ik bedoel de manier waarop Tijn het aanpakt, doet 'ie verder wel netjes.quote:Op zondag 17 september 2006 11:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou ze krijgt opeens allerlei dingen te horen waar tijn en haar groep zich aan ergeren.
dat is hard.
vooral als een buitenstaander dat bij ze heeft ingefluisterd
dat is een normale reaktie van een groep die weken op elkaars lip zitquote:Op zondag 17 september 2006 11:13 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ja dat ga je toch denken nu. Weken doen ze lief een aardig tegen elkaar en opeens is het boem knal Iedereen gaat de confrontatie aan. Dan ga ik toch sterk aan een geheime opdracht denken
Ik heb het niet gevolgd..zat naar de andere stream te luisteren maar afgaande op hetgeen hier geschreven is zou i zeggen dat het terugslaat op het "joker"bieden van een paar weken terug....dat Tijn aan Marlies heeft verteld hoe Janine Marlies haar biedgedrag van toen heeft ervaren?quote:Op zondag 17 september 2006 11:16 schreef intoyou het volgende:
Wat is er met Sjaan en Marlies?? Wat heeft Tijn verteld? OMG, ik ben net wakker.. wat is er gebeurt?
moniek zei effe tegen hilde dat ze niet zo dom moest lullen over moniek, en tijn is effe wat aan het glad strijken met die gluiperige langequote:Op zondag 17 september 2006 11:16 schreef intoyou het volgende:
Wat is er met Sjaan en Marlies?? Wat heeft Tijn verteld? OMG, ik ben net wakker.. wat is er gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |