dat dacht ik ook al. Wat spannendquote:Op zondag 17 september 2006 10:26 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen heeft weer iets om de hele dag over te vertellen ....
tja niet verwonderlijk als je zo lang achter mekaar het tapijt on de bank staat te trappelenquote:Op zondag 17 september 2006 10:27 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde heeft een slaappilletje genomen. Heeft niet echt geholpen zegt ze. Ze heeft zoveel pijn
quote:Op zondag 17 september 2006 10:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja niet verwonderlijk als je zo lang achter mekaar het tapijt on de bank staat te trappelen![]()
Moet ze eerst leren klokkijken...quote:Op zondag 17 september 2006 10:49 schreef Marrije het volgende:
Whahahaha, Monique zegt dat ze de confrontatie aangaat binnen nu en 10 minuten![]()
Ga er ff een bak koffie bij zetten ...quote:Op zondag 17 september 2006 10:53 schreef CartWOman het volgende:
Mo gaat zo met Hilde praten.![]()
Goed zo.![]()
Ja, je hoort het nu al aan haar stem, ze loopt er ook al een tijdje mee rond.quote:Op zondag 17 september 2006 10:54 schreef BBoon het volgende:
[..]
Ga er ff een bak koffie bij zetten ...Volgens mij kan Mo best pittig zijn in een gesprek
Ja Hilde zegt genoeg over Mo maar verwacht niet dat sommige mensen dat doorvertellen. Kan leuk worden Of hebben ze een geheime opdrachtquote:Op zondag 17 september 2006 10:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja, je hoort het nu al aan haar stem, ze loopt er ook al een tijdje mee rond.
Ik ben trouwens vergeten wat haar zo stoort, kan me alleen nog herinneren dat Hilde Mo had nagedaan in de DBK, vertelde Janine aan haar.
nog niet hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 10:58 schreef riri het volgende:
en the winner is Monique
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |