Mo is naar Hilde gestapt en gezegt dat Hilde achterbaks is. Hilde ontkent dat ze achter mensen hun rug om praat.quote:Op zondag 17 september 2006 11:18 schreef iam_Tasja het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist, kan iemand mij even een beetje update?
iemand een cheat voor de Godmode?quote:Op zondag 17 september 2006 11:21 schreef BBoon het volgende:
Sms game on naar 1010 en voorspel wie de winnaar is in de strijd Sjaan Marlies. ( Ik denk Sjaan )
Haha nee zal ff zoekenquote:Op zondag 17 september 2006 11:22 schreef toxikon het volgende:
[..]
iemand een cheat voor de Godmode?
maar dat was 1 maand geleden al besproken en nu komt janine er weer mee.quote:Op zondag 17 september 2006 11:20 schreef toxikon het volgende:
lange jan schijnt tegen sjaan te hebben gezegd dat ze geen 30k moest bieden voor de joker en toen heeft lange jan zelf 30k voor de joker geboden. daar is sjaan pissig om. en terecht
Dat zegt ze nu zelf ook tegen Tijn.quote:Op zondag 17 september 2006 11:22 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb geen idee of Janine hierover gelogen heeft, lijkt me niet iets wat je zomaar verzint.
thanks voor de tipquote:Op zondag 17 september 2006 11:23 schreef BBoon het volgende:
Tijn vs Sjaan in de keuken
heel veel.quote:Op zondag 17 september 2006 11:24 schreef neferhone het volgende:
hmmmm heb weer veel gemist
denk ik ook. Jammer .quote:Op zondag 17 september 2006 11:24 schreef BBoon het volgende:
Dat kan Marlies nooit winnen van Sjaan. Sjaan is echt een bitch wat dat betreft.
Ben benieuwd of scanman nog vind dat de zusjes geen eigen mening hebbenquote:Op zondag 17 september 2006 11:07 schreef riri het volgende:
Hilde is niet gewend dat iemand haar zo rechtstreeks confronteert
ze heeft altijd haar kletsmond open maar dit trekt ze niet dat iemand haar zo openlijk confronteert
Die Tijn gelijk weer sjaan confronteren met z'n ingewonnen informatie die Marlies prijs geeft.quote:Op zondag 17 september 2006 11:23 schreef BBoon het volgende:
Tijn vs Sjaan in de keuken
trek eerst het verbod maar in om dronken te worden hummiequote:Op zondag 17 september 2006 11:26 schreef BBoon het volgende:
Ik weet zeker dat mensen de opdrcaht hebben gehad om een bommetje te laten vallen in het huis. Als dat zo is is Hummie het programma aan het redden
Die heeft net 15minuten tegen die rotkop van marlies aan moeten kijken...echt vrolijk wordt je daar niet van.quote:Op zondag 17 september 2006 11:28 schreef BBoon het volgende:
Tijin is chagrijnig zeg
Die kan niks beargumenteren dus wordt het ordinair schelden of weer imitaties weggeven.quote:Op zondag 17 september 2006 11:29 schreef flugeltje het volgende:
Shit ik zou vanmiddag naar m'n moeder. Ach ja, dat overleeft ze wel
Het kan dus wel eens gezellig gaan worden vandaag. Mo was overigens zeer goed tegen Hilde, ben benieuwd wanneer Hilde knapt en de tegenaanval inzet.
Hoe bedoel je dat CW ?quote:Op zondag 17 september 2006 11:22 schreef CartWOman het volgende:
Ik heb geen idee of Janine hierover gelogen heeft, lijkt me niet iets wat je zomaar verzint.
Juist daarom zit ik erop te wachtenquote:Op zondag 17 september 2006 11:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die kan niks beargumenteren dus wordt het ordinair schelden of weer imitaties weggeven.
Ook leuk, daar niet van.![]()
Nee had ik geen tijd voor :-)quote:Op zondag 17 september 2006 11:32 schreef toxikon het volgende:
iemand nog gecapt?
Dat er een bedrag zou zijn genoemd, qua bieden op de joker. Wat Marlies dus bij hoog en laag ontkent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |