Doe jij eens de discussie weer eens aanslingeren danquote:Op zondag 17 september 2006 05:21 schreef roeland303 het volgende:
Misschien moeten we een topic beginnen over on/off-topic discussie...?....
Dan vervuilen we de cos niet....
of ik kwam, zag een kut en overwonquote:Op zondag 17 september 2006 05:27 schreef roeland303 het volgende:
vidi vagina veni......oftewel...ik zag...vagina...ik kwam....
Nope, ik kwam, ik zag en het was kut.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 05:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, ik kwam, ik zag en het was kut.
Zow, dat mysterie is ook weer opgelost![]()
Die is als E10 al meer keren klaargekomen zondere te trekkenquote:Op zondag 17 september 2006 05:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
of ik kwam, zag een kut en overwon![]()
Van een dooie kun je niets anders verwachtenquote:Op zondag 17 september 2006 05:32 schreef LudoSanders het volgende:
Fipo!
Ga zo doorquote:Op zondag 17 september 2006 05:33 schreef roeland303 het volgende:
hahahaha....
Vroeg me af ...worden hier echt mensen geband?...(uit de cos, = us ONTOPIC...enigszins)
Wat moet je schrijven om geband te worden?
Ik zal je de link ff sturen om tubgirl hier te posten Roel !! , ben je sneller dan het geluid EN licht weg hier !quote:Op zondag 17 september 2006 05:33 schreef roeland303 het volgende:
hahahaha....
Vroeg me af ...worden hier echt mensen geband?...(uit de cos, = us ONTOPIC...enigszins)
Feli met je sepo, helaas kan niet iedereen zo snel wezen.quote:Op zondag 17 september 2006 05:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Van een dooie kun je niets anders verwachten![]()
Ach ja dat krijg je, als een aantal mensen op zolderkamertjes met opeen volgende huisnummers en msn ernaast online, menen hun kwakkie kwijt te moeten.quote:Op zondag 17 september 2006 05:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een forum met uiteindelijk nog maar een stuk of vijftien vaste posters met 100+ posts per dag en de rest was afgetaaid. En terecht. Dus ga vooral door en flink lachen om iedereen die vraagt om ontopic te blijven, of het nu users of mods zijn, want verdomme wat is het grappig en gezellig allemaal.
Ben jij de Roel van BB5?quote:Op zondag 17 september 2006 05:33 schreef roeland303 het volgende:
hahahaha....
en elkaar plagenquote:Op zondag 17 september 2006 09:15 schreef Marrije het volgende:
Tijn en Monique aan de afwas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |