Klopt, maar het huidige team stelt echt niet veel voor. Reuser is de enige die echt talent heeft en niet met ijver hoeft te compenseren. En in mindere mate vd Haar en Fuchs dan. Maar al met al stelt het nu niet veel voor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:53 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Mwah, ze hadden wel goeie ploeg hoor, stond goed. Heb zwaar respect voor scouting en aankoopbeleid in Waalwijk, maar het houdt een keer op als je steeds tijdens het seizoen leeggeplukt wordt door dat succes. Donk, Molhoek, Martens, Ceulear, Zuiverloon, Hoogendorp etc etc.
Maar jullie hebben met Buijs ook jullie belangrijkste (thuis)wapen verloren!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Absoluut, vond ze vorige week in Groningen niks minder eigenlijk.
Mwah, die speelde thuis vaak alleen de tweede helft (een bepaalde kant op) goed.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar jullie hebben met Buijs ook jullie belangrijkste (thuis)wapen verloren!!
Vrees ook voor hen dat ze onderaan eindigen dit jaar, want is nu teveel kwaliteit ingeleverd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Klopt, maar het huidige team stelt echt niet veel voor. Reuser is de enige die echt talent heeft en niet met ijver hoeft te compenseren. En in mindere mate vd Haar en Fuchs dan. Maar al met al stelt het nu niet veel voor.
Daar doe ik geen uitspraken meer over. Toen Bosz naar Almelo kwam lag ik te huilen in de kamer, maar een kampioenschap en 13e plaats later kan ik beter m'n mond houden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:01 schreef Ruudt het volgende:
Heracles heeft met Ruud Brood ook nog een hele goede coach.
Zeker JOUW kant op?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mwah, die speelde thuis vaak alleen de tweede helft (een bepaalde kant op) goed.
Toevallig wel jaquote:
Bakens is 24quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Vrees ook voor hen dat ze onderaan eindigen dit jaar, want is nu teveel kwaliteit ingeleverd.
Reuser en Fuchs vind ik trouwens over de top, en v.d. Haar heb ik nooit iets gevonden. Bakens en Mulder vind ik dan weer wel zeer talentvolle verdedigers, maar nog te jong.
Vooral thuis ja, want uit kon hij absoluut geen potten breken. Wellicht dat we daar wat meer punten gaan pakken!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar jullie hebben met Buijs ook jullie belangrijkste (thuis)wapen verloren!!
Sorry, maar ik vind Utrecht geen Europees-voetbal materiaal meer. Enkele jaren terug wel, maar momenteel minder dan Ajax, PSV, AZ, Groningen, Vitesse, Groningen, Heerenveen, Roda, Twente en misschien zelfs Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef Eilanden het volgende:
pfaf, pp basis waarvan beweer je dat Utreg uit overschat wordtDit is slechts de tweede uitwedstrijd van het seizoen!
En vorig seizoen zijn er veel punten buitenshuis gehaald.
Maar wel een spirit in het stadion bracht die afgelopen week ( naar horen zeggen ) ontbrak!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mwah, die speelde thuis vaak alleen de tweede helft (een bepaalde kant op) goed.
Verdedigers zijn als wijn, ze worden pas echt goed op latere leeftijd met veel ervaring.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bakens is 24als dat nog te jong is!
![]()
Dat kan je echt al zeggen na twee wedstrijdenquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind Utrecht geen Europees-voetbal materiaal meer. Enkele jaren terug wel, maar momenteel minder dan Ajax, PSV, AZ, Groningen, Vitesse, Groningen, Heerenveen, Roda, Twente en misschien zelfs Feyenoord.
Voor een materiaal analyse hoef ik geen wedstrijden te zien?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat kan je echt al zeggen na twee wedstrijden![]()
Ok.quote:Utrecht heeft echt geen minder matriaal dan bijvoorbeeld Vitesse, Groningen, Twente en Roda
En net was 'ie nog te jong?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:08 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Verdedigers zijn als wijn, ze worden pas echt goed op latere leeftijd met veel ervaring.
Dat werd gezegd ja, maar dat vind ik te gemakkelijk. Jongens als Fledderus maar ook Nevland pikten dat goed op.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar wel een spirit in het stadion bracht die afgelopen week ( naar horen zeggen ) ontbrak!
Jong in de zin van te groen. Te weinig ervaring. Te nat achter de oren. Nou goed.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En net was 'ie nog te jong?Zo kan ik ook alles wat krom is recht lullen
Gaat goed met Aadquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:47 schreef LuukBes het volgende:
Wowwww, NAC 0-1, Zonneveld. Tering wat een goal.
Tempert het grote vertrouwen in Arnhem wel een beetje denk ikquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:51 schreef clauwheee het volgende:
NAC in blessuretijd, hehe.
Het is gewoon [voeg hier een vrouwelijk geslachtsdeel in] Als je zo graag in de subtop mee wil draaien, moet je constanter presteren en uit de afgelopen wedstrijden meer punten halen. Er moet wel een half elftal ingepast worden, maar dat mag geen excuus zijn want spelers zoals Vorm en Dickoh staan er gewoon gelijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:55 schreef clauwheee het volgende:
Verliezen van Heracles uit is geen schande Eilanden, maar zuur is het wel natuurlijk. Jullie start had iets beter gekund.
Vergeet Balkenende niet!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:58 schreef LuukBes het volgende:
Het is allemaal de schuld van Talpa, kunstgras en George Bush.
Maar hij had de bal wel klemvast!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:00 schreef LuukBes het volgende:
En Grandel niet te vergeten. Zoals hij op de bank zat, was een schande.
Ik zit ook al te wachten ja, heb er zin in.quote:Op zondag 17 september 2006 11:40 schreef Messenga het volgende:
Ik ben er al klaar voor. Nog een 50 minuten wachten.
In elk geval niet nog een tegengoal...quote:Op zondag 17 september 2006 12:48 schreef HeatWave het volgende:
het is nog vroeg.
maar Ajax moet snel scoren......
die hebben ze alquote:Op zondag 17 september 2006 12:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In elk geval niet nog een tegengoal...
waar zie je dat?quote:Op zondag 17 september 2006 12:49 schreef Cheiron het volgende:
Zo ziet het er niet uit, het is echt HEEL slap wat Ajax momenteel laat zien
ja?quote:
Dat wel jaquote:Op zondag 17 september 2006 12:49 schreef Cheiron het volgende:
Zo ziet het er niet uit, het is echt HEEL slap wat Ajax momenteel laat zien
Hoorde net een vrije trap?quote:Op zondag 17 september 2006 12:51 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hoe kwam die goal van Roda tot stand. Gvd die verdediging van onsStam kan het niet alleen jongens...
bagger slechtquote:Op zondag 17 september 2006 12:52 schreef versteegrob het volgende:
Hoe doet ajax het??
luister radio 1quote:Op zondag 17 september 2006 12:52 schreef versteegrob het volgende:
Hoe doet ajax het??
Ik weet het niet. Het komt een beetje laakmoedig over allemaal. Ballen van de voet springen, slechte passes..quote:Op zondag 17 september 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Waarom komt dit op papier zo sterkte team nou niet los????
wisselen elkaar gewoon af hoorquote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef X-fi het volgende:
[..]
Meerendeels is het PSV-FEYMaarja, wat wil je
Ik snap het echt niet. Alleen Stam is altijd sterk... de rest is soms briljant, maar vaker heel erg slap, zoals nu.quote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het komt een beetje laakmoedig over allemaal. Ballen van de voet springen, slechte passes..
En dat bijna na een half uur. Het op-ritme-komen moet toch nu wel zo zijn geweest?quote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het komt een beetje laakmoedig over allemaal. Ballen van de voet springen, slechte passes..
Blessure hequote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef Superheld het volgende:
Harry al eruit
Motivatie?quote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Alleen Stam is altijd sterk... de rest is soms briljant, maar vaker heel erg slap, zoals nu.
Waar zit hem dat nou in?
jep liesquote:
Laksheid, concentratie. Als ze even aanzetten als het moet scoren ze zo. Dat zag je tegen NAC en ook tegen IK Start.quote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Alleen Stam is altijd sterk... de rest is soms briljant, maar vaker heel erg slap, zoals nu.
Waar zit hem dat nou in?
Dat moet dan haast wel, maar dan kunnen ze beter stoppen. De competitie hoort er ook bij hoorquote:
Inderdaad. Ik weet echt niet wat er met Feyenoord aan de hand is zeg..quote:Op zondag 17 september 2006 12:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Pfff Tardelli net naast, had al 5-0 kunnen staan.![]()
Die hebben gewoon een heel matig team, en bij hun zie je dat meteenquote:Op zondag 17 september 2006 12:57 schreef X-fi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet echt niet wat er met Feyenoord aan de hand is zeg..
Niets meer aan toe te voegen. Misschien Rosenberg>quote:Op zondag 17 september 2006 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hebben gewoon een heel matig team, en bij hun zie je dat meteen.
maar Ajax doet het met een 10 keer betere selectie niet veel beter, dat vind ik veel erger.
Die gaat het ook niet brengen denk ik. Harry was beter gweestquote:Op zondag 17 september 2006 12:59 schreef X-fi het volgende:
[..]
Niets meer aan toe te voegen. Misschien Rosenberg>
Niet minder dan Groningen of Heracles, er mist teamspirit en vertrouwen, deze selectie kan veel beter.quote:Op zondag 17 september 2006 12:58 schreef HeatWave het volgende:
Die hebben gewoon een heel matig team, en bij hun zie je dat meteen.
Flutmiddenveld, flutverdediging, waardeloze kutcoach, etc.quote:Op zondag 17 september 2006 12:57 schreef X-fi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet echt niet wat er met Feyenoord aan de hand is zeg..
quote:Op zondag 17 september 2006 13:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gaat het ook niet brengen denk ik. Harry was beter gweest.
Is dat verboden ofzo? Wij hebben het toch ook dat ajax bagger is?quote:Op zondag 17 september 2006 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom ga je het nu als ajax fan over Feyenoords spel hebben, terwijl je eigen team ook achter staat en slecht speelt
Waarom in godsnaam niet? Wie ben jij om te bepalen waar we het over hebben dan?quote:Op zondag 17 september 2006 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom ga je het nu als ajax fan over Feyenoords spel hebben, terwijl je eigen team ook achter staat en slecht speelt
Misschien staart niet elke Ajacied zich blind op z'n eigen club. En je moet wat tijdens het nieuwsquote:Op zondag 17 september 2006 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Tja. Komt wel goedquote:Op zondag 17 september 2006 13:02 schreef Cheiron het volgende:
AJax wordt constant van de bal gezet alsof het een stel 15 jarigen zijn die tegen enorme spierbundels aan het voetballen zijn.
Ze komen er nauwelijks aan te pas, en als het fel wordt maken ze NET de verkeerde overtredingen waardoor Ajax dus wel geel krijgt.....quote:Op zondag 17 september 2006 13:02 schreef Cheiron het volgende:
AJax wordt constant van de bal gezet alsof het een stel 15 jarigen zijn die tegen enorme spierbundels aan het voetballen zijn.
je opmerking sloeg gewoon totaal nergens op.quote:Op zondag 17 september 2006 13:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Die manier waarop sommigen reageren zegt alweer genoeg![]()
Gewoon eens durven te wisselen, zoals Rosales tegen Start.quote:Op zondag 17 september 2006 13:07 schreef Jasza het volgende:
Ik denk dat dit niet goed gaat aflopenHenk mag ze wel is flink uitschelden in de rust.
bal op de paal, daarna redelijk aanval met goeie redding.quote:Op zondag 17 september 2006 13:10 schreef Cheiron het volgende:
Kansen? Waar?
Het begin van hopelijk een hele reeks.quote:Op zondag 17 september 2006 13:10 schreef Cheiron het volgende:
AH! Op de paal! (die kansen dus)
Maart het was wel de eerste kans zo een beetje
Idd, 1-0 bij rust wordt erg moeilijk.quote:Op zondag 17 september 2006 13:09 schreef HeatWave het volgende:
Ajax krijgt iig kansen nu....
1-1 voor rust en Ajax wint dit nog......
Het was een vraag geen opmerking, dus dat scheelt.quote:Op zondag 17 september 2006 13:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je opmerking sloeg gewoon totaal nergens op.
oh nee is Rosales weer bezigquote:Op zondag 17 september 2006 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
bal op de paal, daarna redelijk aanval met goeie redding.
Rosales moet eens niet zo janken en zijn man eens VOORBIJ gaan ipv zeuren over een tikje......
Inderdaad, hij probeert het telkens op het Farfan'squote:Op zondag 17 september 2006 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rosales moet eens niet zo janken en zijn man eens VOORBIJ gaan ipv zeuren over een tikje......
Ik loop een minuutje of 2 achterquote:Op zondag 17 september 2006 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan sloeg je opmerking nergens op. Maar goed, dat zijn we wel van je gewend.quote:Op zondag 17 september 2006 13:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het was een vraag geen opmerking, dus dat scheelt.
misschien zorgverzekeraar Rotterdam wat voor hemquote:Op zondag 17 september 2006 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
Affelay weer geblesseerd. Die knul mag wel een goeie zorgverzekeraar hebben
Blijft moeilijk natuurlijkquote:Op zondag 17 september 2006 13:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dan sloeg je opmerking nergens op. Maar goed, dat zijn we wel van je gewend.
quote:Op zondag 17 september 2006 13:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
misschien zorgverzekeraar Rotterdam wat voor hem![]()
amperquote:Op zondag 17 september 2006 13:13 schreef X-fi het volgende:
Heeft Huntelaar nog wat laten zien?
is ook zo, maar als Rosales gewoon zelf scherp is KAN die Kah er niet eens bij omdat hij dan allang weg is.quote:Op zondag 17 september 2006 13:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik loop een minuutje of 2 achter
Ka moet ook gewoon niet natrappen
Nou nou nou, zo kennie wel weer.quote:Op zondag 17 september 2006 13:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij is weer aan het natrappen die smerige oereboeroe aap.
let even op je taal gebruikquote:Op zondag 17 september 2006 13:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij is weer aan het natrappen die smerige oereboeroe aap.
De Fauwquote:Op zondag 17 september 2006 13:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
rofl alex een verdediger van psv scoort hahahahahahha
Eerst nog de 1-1.quote:Op zondag 17 september 2006 13:15 schreef Houniet het volgende:
fluit a.u.b. voor de rust
En dan mag HtC laten zien waarom hij een betere coach is dan Blind... ingrijpen als het niet goed gaat en dat NIET in de fucking 70ste minuut....quote:Op zondag 17 september 2006 13:15 schreef Houniet het volgende:
fluit a.u.b. voor de rust
inderdaad, want dit gaat echt helemaal nergens overquote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan mag HtC laten zien waarom hij een betere coach is dan Blind... ingrijpen als het niet goed gaat en dat NIET in de fucking 70ste minuut....
Al gaat het de laatste 10 minuten wel iets beterquote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan mag HtC laten zien waarom hij een betere coach is dan Blind... ingrijpen als het niet goed gaat en dat NIET in de fucking 70ste minuut....
Ja maar wie moet erin komen danquote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helaasquote:
Boeiend.quote:Op zondag 17 september 2006 13:15 schreef HeatWave het volgende:
F'noord gaat echt geslacht worden vandaag.... Zal gezellig zijn in rotterdam vandaag (maar ja, wanneer is het dat daar wel?).
Rosenberg moet er dan maar gewoon in, dit gaat ook niet dus.quote:Op zondag 17 september 2006 13:17 schreef X-fi het volgende:
We hebben eigenlijk niet zo'n topspits op de bank...
Je kunt beter naar WestHam gaan, daar hebben ze wel geldquote:
Inderdaad. Misschien brengt hij wel wat in het spel! Laten wij dat maar hopen!!quote:Op zondag 17 september 2006 13:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rosenberg moet er dan maar gewoon in, dit gaat ook niet dus.
In iedergeval iemand die voorzetten kan geven....quote:Op zondag 17 september 2006 13:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rosenberg moet er dan maar gewoon in, dit gaat ook niet dus.
quote:Op zondag 17 september 2006 13:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord wordt volgens mijn voorspelling 2-2 dus ze zitten op schema.
Ze hebben een bal voor de voeten. Hey een rond geval.quote:
PSV gaat stomeN!!quote:Op zondag 17 september 2006 13:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Lekkere goal voor Feyenoord, zo vlak voor rust. De wedstrijd is nog niet gespeeld.
goeiemorgenquote:
Winst is veel beter..quote:Op zondag 17 september 2006 13:20 schreef Roeni3 het volgende:
Gelijkspel is sowieso beter voor Ajax.
Wat boeit mij PSV of FEY. Als ajax maar wint dan vindt ik alles best.quote:Op zondag 17 september 2006 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar voor jullie is een gelijkspel of winst van Feyenoord gunstiger hoor![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 13:23 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wat boeit mij PSV of FEY. Als ajax maar wint dan vindt ik alles best.
ik hoor hem hierquote:Op zondag 17 september 2006 13:26 schreef Ayaxola het volgende:
Hopelijk is Henk ff flink aant schreeuwen nu.
Ik hoop het wel jaquote:Op zondag 17 september 2006 13:26 schreef Ayaxola het volgende:
Hopelijk is Henk ff flink aant schreeuwen nu.
Vroeger was ie ook voor Ajaxquote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef zjroentje het volgende:
Wat hou je je maar veel met Ajax bezig Robbie.
Mijn clubje speelt pas om half 3quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef zjroentje het volgende:
Wat hou je je maar veel met Ajax bezig Robbie.
Vond Lindenbergh afgelopen donderdag anders goed invallen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef HeatWave het volgende:
nou we zijn begonnen weer.
Lindenbergh ipv Roger... daar win je de oorlog mee.
Kan best, maar die gaat dit team niet wakker krijgen, dan bedoel ik meer...quote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Vond Lindenbergh afgelopen donderdag anders goed invallen.
Hey, ze beginnen het te snappen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:32 schreef HeatWave het volgende:
stelletje over het paard getilde eikels!!!!.
Sparta?quote:Op zondag 17 september 2006 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mijn clubje speelt pas om half 3
Rosenberg eral in?quote:Op zondag 17 september 2006 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan best, maar die gaat dit team niet wakker krijgen, dan bedoel ik meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |