Klopt, maar het huidige team stelt echt niet veel voor. Reuser is de enige die echt talent heeft en niet met ijver hoeft te compenseren. En in mindere mate vd Haar en Fuchs dan. Maar al met al stelt het nu niet veel voor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:53 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Mwah, ze hadden wel goeie ploeg hoor, stond goed. Heb zwaar respect voor scouting en aankoopbeleid in Waalwijk, maar het houdt een keer op als je steeds tijdens het seizoen leeggeplukt wordt door dat succes. Donk, Molhoek, Martens, Ceulear, Zuiverloon, Hoogendorp etc etc.
Maar jullie hebben met Buijs ook jullie belangrijkste (thuis)wapen verloren!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:54 schreef Noca het volgende:
[..]
Absoluut, vond ze vorige week in Groningen niks minder eigenlijk.
Mwah, die speelde thuis vaak alleen de tweede helft (een bepaalde kant op) goed.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar jullie hebben met Buijs ook jullie belangrijkste (thuis)wapen verloren!!
Vrees ook voor hen dat ze onderaan eindigen dit jaar, want is nu teveel kwaliteit ingeleverd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Klopt, maar het huidige team stelt echt niet veel voor. Reuser is de enige die echt talent heeft en niet met ijver hoeft te compenseren. En in mindere mate vd Haar en Fuchs dan. Maar al met al stelt het nu niet veel voor.
Daar doe ik geen uitspraken meer over. Toen Bosz naar Almelo kwam lag ik te huilen in de kamer, maar een kampioenschap en 13e plaats later kan ik beter m'n mond houden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:01 schreef Ruudt het volgende:
Heracles heeft met Ruud Brood ook nog een hele goede coach.
Zeker JOUW kant op?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mwah, die speelde thuis vaak alleen de tweede helft (een bepaalde kant op) goed.
Toevallig wel jaquote:
Bakens is 24quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Vrees ook voor hen dat ze onderaan eindigen dit jaar, want is nu teveel kwaliteit ingeleverd.
Reuser en Fuchs vind ik trouwens over de top, en v.d. Haar heb ik nooit iets gevonden. Bakens en Mulder vind ik dan weer wel zeer talentvolle verdedigers, maar nog te jong.
Vooral thuis ja, want uit kon hij absoluut geen potten breken. Wellicht dat we daar wat meer punten gaan pakken!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar jullie hebben met Buijs ook jullie belangrijkste (thuis)wapen verloren!!
Sorry, maar ik vind Utrecht geen Europees-voetbal materiaal meer. Enkele jaren terug wel, maar momenteel minder dan Ajax, PSV, AZ, Groningen, Vitesse, Groningen, Heerenveen, Roda, Twente en misschien zelfs Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef Eilanden het volgende:
pfaf, pp basis waarvan beweer je dat Utreg uit overschat wordtDit is slechts de tweede uitwedstrijd van het seizoen!
En vorig seizoen zijn er veel punten buitenshuis gehaald.
Maar wel een spirit in het stadion bracht die afgelopen week ( naar horen zeggen ) ontbrak!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mwah, die speelde thuis vaak alleen de tweede helft (een bepaalde kant op) goed.
Verdedigers zijn als wijn, ze worden pas echt goed op latere leeftijd met veel ervaring.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bakens is 24als dat nog te jong is!
![]()
Dat kan je echt al zeggen na twee wedstrijdenquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind Utrecht geen Europees-voetbal materiaal meer. Enkele jaren terug wel, maar momenteel minder dan Ajax, PSV, AZ, Groningen, Vitesse, Groningen, Heerenveen, Roda, Twente en misschien zelfs Feyenoord.
Voor een materiaal analyse hoef ik geen wedstrijden te zien?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat kan je echt al zeggen na twee wedstrijden![]()
Ok.quote:Utrecht heeft echt geen minder matriaal dan bijvoorbeeld Vitesse, Groningen, Twente en Roda
En net was 'ie nog te jong?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:08 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Verdedigers zijn als wijn, ze worden pas echt goed op latere leeftijd met veel ervaring.
Dat werd gezegd ja, maar dat vind ik te gemakkelijk. Jongens als Fledderus maar ook Nevland pikten dat goed op.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar wel een spirit in het stadion bracht die afgelopen week ( naar horen zeggen ) ontbrak!
Jong in de zin van te groen. Te weinig ervaring. Te nat achter de oren. Nou goed.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En net was 'ie nog te jong?Zo kan ik ook alles wat krom is recht lullen
Gaat goed met Aadquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:47 schreef LuukBes het volgende:
Wowwww, NAC 0-1, Zonneveld. Tering wat een goal.
Tempert het grote vertrouwen in Arnhem wel een beetje denk ikquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:51 schreef clauwheee het volgende:
NAC in blessuretijd, hehe.
Het is gewoon [voeg hier een vrouwelijk geslachtsdeel in] Als je zo graag in de subtop mee wil draaien, moet je constanter presteren en uit de afgelopen wedstrijden meer punten halen. Er moet wel een half elftal ingepast worden, maar dat mag geen excuus zijn want spelers zoals Vorm en Dickoh staan er gewoon gelijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:55 schreef clauwheee het volgende:
Verliezen van Heracles uit is geen schande Eilanden, maar zuur is het wel natuurlijk. Jullie start had iets beter gekund.
Vergeet Balkenende niet!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:58 schreef LuukBes het volgende:
Het is allemaal de schuld van Talpa, kunstgras en George Bush.
Maar hij had de bal wel klemvast!quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:00 schreef LuukBes het volgende:
En Grandel niet te vergeten. Zoals hij op de bank zat, was een schande.
Ik zit ook al te wachten ja, heb er zin in.quote:Op zondag 17 september 2006 11:40 schreef Messenga het volgende:
Ik ben er al klaar voor. Nog een 50 minuten wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |