In elk geval niet nog een tegengoal...quote:Op zondag 17 september 2006 12:48 schreef HeatWave het volgende:
het is nog vroeg.
maar Ajax moet snel scoren......
die hebben ze alquote:Op zondag 17 september 2006 12:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In elk geval niet nog een tegengoal...
waar zie je dat?quote:Op zondag 17 september 2006 12:49 schreef Cheiron het volgende:
Zo ziet het er niet uit, het is echt HEEL slap wat Ajax momenteel laat zien
ja?quote:
Dat wel jaquote:Op zondag 17 september 2006 12:49 schreef Cheiron het volgende:
Zo ziet het er niet uit, het is echt HEEL slap wat Ajax momenteel laat zien
Hoorde net een vrije trap?quote:Op zondag 17 september 2006 12:51 schreef ik.ben.hier het volgende:
Hoe kwam die goal van Roda tot stand. Gvd die verdediging van onsStam kan het niet alleen jongens...
bagger slechtquote:Op zondag 17 september 2006 12:52 schreef versteegrob het volgende:
Hoe doet ajax het??
luister radio 1quote:Op zondag 17 september 2006 12:52 schreef versteegrob het volgende:
Hoe doet ajax het??
Ik weet het niet. Het komt een beetje laakmoedig over allemaal. Ballen van de voet springen, slechte passes..quote:Op zondag 17 september 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Waarom komt dit op papier zo sterkte team nou niet los????
wisselen elkaar gewoon af hoorquote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef X-fi het volgende:
[..]
Meerendeels is het PSV-FEYMaarja, wat wil je
Ik snap het echt niet. Alleen Stam is altijd sterk... de rest is soms briljant, maar vaker heel erg slap, zoals nu.quote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het komt een beetje laakmoedig over allemaal. Ballen van de voet springen, slechte passes..
En dat bijna na een half uur. Het op-ritme-komen moet toch nu wel zo zijn geweest?quote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het komt een beetje laakmoedig over allemaal. Ballen van de voet springen, slechte passes..
Blessure hequote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef Superheld het volgende:
Harry al eruit
Motivatie?quote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Alleen Stam is altijd sterk... de rest is soms briljant, maar vaker heel erg slap, zoals nu.
Waar zit hem dat nou in?
jep liesquote:
Laksheid, concentratie. Als ze even aanzetten als het moet scoren ze zo. Dat zag je tegen NAC en ook tegen IK Start.quote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Alleen Stam is altijd sterk... de rest is soms briljant, maar vaker heel erg slap, zoals nu.
Waar zit hem dat nou in?
Dat moet dan haast wel, maar dan kunnen ze beter stoppen. De competitie hoort er ook bij hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |