bagger slechtquote:Op zondag 17 september 2006 12:52 schreef versteegrob het volgende:
Hoe doet ajax het??
luister radio 1quote:Op zondag 17 september 2006 12:52 schreef versteegrob het volgende:
Hoe doet ajax het??
Ik weet het niet. Het komt een beetje laakmoedig over allemaal. Ballen van de voet springen, slechte passes..quote:Op zondag 17 september 2006 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Waarom komt dit op papier zo sterkte team nou niet los????
wisselen elkaar gewoon af hoorquote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef X-fi het volgende:
[..]
Meerendeels is het PSV-FEYMaarja, wat wil je
Ik snap het echt niet. Alleen Stam is altijd sterk... de rest is soms briljant, maar vaker heel erg slap, zoals nu.quote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het komt een beetje laakmoedig over allemaal. Ballen van de voet springen, slechte passes..
En dat bijna na een half uur. Het op-ritme-komen moet toch nu wel zo zijn geweest?quote:Op zondag 17 september 2006 12:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het komt een beetje laakmoedig over allemaal. Ballen van de voet springen, slechte passes..
Blessure hequote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef Superheld het volgende:
Harry al eruit
Motivatie?quote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Alleen Stam is altijd sterk... de rest is soms briljant, maar vaker heel erg slap, zoals nu.
Waar zit hem dat nou in?
jep liesquote:
Laksheid, concentratie. Als ze even aanzetten als het moet scoren ze zo. Dat zag je tegen NAC en ook tegen IK Start.quote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Alleen Stam is altijd sterk... de rest is soms briljant, maar vaker heel erg slap, zoals nu.
Waar zit hem dat nou in?
Dat moet dan haast wel, maar dan kunnen ze beter stoppen. De competitie hoort er ook bij hoorquote:
Inderdaad. Ik weet echt niet wat er met Feyenoord aan de hand is zeg..quote:Op zondag 17 september 2006 12:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Pfff Tardelli net naast, had al 5-0 kunnen staan.![]()
Die hebben gewoon een heel matig team, en bij hun zie je dat meteenquote:Op zondag 17 september 2006 12:57 schreef X-fi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet echt niet wat er met Feyenoord aan de hand is zeg..
Niets meer aan toe te voegen. Misschien Rosenberg>quote:Op zondag 17 september 2006 12:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hebben gewoon een heel matig team, en bij hun zie je dat meteen.
maar Ajax doet het met een 10 keer betere selectie niet veel beter, dat vind ik veel erger.
Die gaat het ook niet brengen denk ik. Harry was beter gweestquote:Op zondag 17 september 2006 12:59 schreef X-fi het volgende:
[..]
Niets meer aan toe te voegen. Misschien Rosenberg>
Niet minder dan Groningen of Heracles, er mist teamspirit en vertrouwen, deze selectie kan veel beter.quote:Op zondag 17 september 2006 12:58 schreef HeatWave het volgende:
Die hebben gewoon een heel matig team, en bij hun zie je dat meteen.
Flutmiddenveld, flutverdediging, waardeloze kutcoach, etc.quote:Op zondag 17 september 2006 12:57 schreef X-fi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet echt niet wat er met Feyenoord aan de hand is zeg..
quote:Op zondag 17 september 2006 13:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gaat het ook niet brengen denk ik. Harry was beter gweest.
Is dat verboden ofzo? Wij hebben het toch ook dat ajax bagger is?quote:Op zondag 17 september 2006 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom ga je het nu als ajax fan over Feyenoords spel hebben, terwijl je eigen team ook achter staat en slecht speelt
Waarom in godsnaam niet? Wie ben jij om te bepalen waar we het over hebben dan?quote:Op zondag 17 september 2006 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom ga je het nu als ajax fan over Feyenoords spel hebben, terwijl je eigen team ook achter staat en slecht speelt
Misschien staart niet elke Ajacied zich blind op z'n eigen club. En je moet wat tijdens het nieuwsquote:Op zondag 17 september 2006 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Tja. Komt wel goedquote:Op zondag 17 september 2006 13:02 schreef Cheiron het volgende:
AJax wordt constant van de bal gezet alsof het een stel 15 jarigen zijn die tegen enorme spierbundels aan het voetballen zijn.
Ze komen er nauwelijks aan te pas, en als het fel wordt maken ze NET de verkeerde overtredingen waardoor Ajax dus wel geel krijgt.....quote:Op zondag 17 september 2006 13:02 schreef Cheiron het volgende:
AJax wordt constant van de bal gezet alsof het een stel 15 jarigen zijn die tegen enorme spierbundels aan het voetballen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |