amperquote:Op zondag 17 september 2006 13:13 schreef X-fi het volgende:
Heeft Huntelaar nog wat laten zien?
is ook zo, maar als Rosales gewoon zelf scherp is KAN die Kah er niet eens bij omdat hij dan allang weg is.quote:Op zondag 17 september 2006 13:12 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik loop een minuutje of 2 achter
Ka moet ook gewoon niet natrappen
Nou nou nou, zo kennie wel weer.quote:Op zondag 17 september 2006 13:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij is weer aan het natrappen die smerige oereboeroe aap.
let even op je taal gebruikquote:Op zondag 17 september 2006 13:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij is weer aan het natrappen die smerige oereboeroe aap.
De Fauwquote:Op zondag 17 september 2006 13:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
rofl alex een verdediger van psv scoort hahahahahahha
Eerst nog de 1-1.quote:Op zondag 17 september 2006 13:15 schreef Houniet het volgende:
fluit a.u.b. voor de rust
En dan mag HtC laten zien waarom hij een betere coach is dan Blind... ingrijpen als het niet goed gaat en dat NIET in de fucking 70ste minuut....quote:Op zondag 17 september 2006 13:15 schreef Houniet het volgende:
fluit a.u.b. voor de rust
inderdaad, want dit gaat echt helemaal nergens overquote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan mag HtC laten zien waarom hij een betere coach is dan Blind... ingrijpen als het niet goed gaat en dat NIET in de fucking 70ste minuut....
Al gaat het de laatste 10 minuten wel iets beterquote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan mag HtC laten zien waarom hij een betere coach is dan Blind... ingrijpen als het niet goed gaat en dat NIET in de fucking 70ste minuut....
Ja maar wie moet erin komen danquote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helaasquote:
Boeiend.quote:Op zondag 17 september 2006 13:15 schreef HeatWave het volgende:
F'noord gaat echt geslacht worden vandaag.... Zal gezellig zijn in rotterdam vandaag (maar ja, wanneer is het dat daar wel?).
Rosenberg moet er dan maar gewoon in, dit gaat ook niet dus.quote:Op zondag 17 september 2006 13:17 schreef X-fi het volgende:
We hebben eigenlijk niet zo'n topspits op de bank...
Je kunt beter naar WestHam gaan, daar hebben ze wel geldquote:
Inderdaad. Misschien brengt hij wel wat in het spel! Laten wij dat maar hopen!!quote:Op zondag 17 september 2006 13:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rosenberg moet er dan maar gewoon in, dit gaat ook niet dus.
In iedergeval iemand die voorzetten kan geven....quote:Op zondag 17 september 2006 13:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rosenberg moet er dan maar gewoon in, dit gaat ook niet dus.
quote:Op zondag 17 september 2006 13:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Feyenoord wordt volgens mijn voorspelling 2-2 dus ze zitten op schema.
Ze hebben een bal voor de voeten. Hey een rond geval.quote:
PSV gaat stomeN!!quote:Op zondag 17 september 2006 13:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Lekkere goal voor Feyenoord, zo vlak voor rust. De wedstrijd is nog niet gespeeld.
goeiemorgenquote:
Winst is veel beter..quote:Op zondag 17 september 2006 13:20 schreef Roeni3 het volgende:
Gelijkspel is sowieso beter voor Ajax.
Wat boeit mij PSV of FEY. Als ajax maar wint dan vindt ik alles best.quote:Op zondag 17 september 2006 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar voor jullie is een gelijkspel of winst van Feyenoord gunstiger hoor![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 13:23 schreef X-fi het volgende:
[..]
Wat boeit mij PSV of FEY. Als ajax maar wint dan vindt ik alles best.
ik hoor hem hierquote:Op zondag 17 september 2006 13:26 schreef Ayaxola het volgende:
Hopelijk is Henk ff flink aant schreeuwen nu.
Ik hoop het wel jaquote:Op zondag 17 september 2006 13:26 schreef Ayaxola het volgende:
Hopelijk is Henk ff flink aant schreeuwen nu.
Vroeger was ie ook voor Ajaxquote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef zjroentje het volgende:
Wat hou je je maar veel met Ajax bezig Robbie.
Mijn clubje speelt pas om half 3quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef zjroentje het volgende:
Wat hou je je maar veel met Ajax bezig Robbie.
Vond Lindenbergh afgelopen donderdag anders goed invallen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef HeatWave het volgende:
nou we zijn begonnen weer.
Lindenbergh ipv Roger... daar win je de oorlog mee.
Kan best, maar die gaat dit team niet wakker krijgen, dan bedoel ik meer...quote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Vond Lindenbergh afgelopen donderdag anders goed invallen.
Hey, ze beginnen het te snappen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:32 schreef HeatWave het volgende:
stelletje over het paard getilde eikels!!!!.
Sparta?quote:Op zondag 17 september 2006 13:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mijn clubje speelt pas om half 3
Rosenberg eral in?quote:Op zondag 17 september 2006 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan best, maar die gaat dit team niet wakker krijgen, dan bedoel ik meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |