Het moge zowiezo duidelijk zijn wie de mindere journalist is van de twee.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:00 schreef golfer het volgende:
Beetje jammer van Witteman dat ie zo sensatie-gericht bleef doorvragen over die vader van Frenk v.d. Linden, terwijl v.d. Linden heel duidelijk signalen aangaf om er niet verder over door te willen praten en het over zijn boek te hebben.
Braaf meissie.quote:Op maandag 18 september 2006 23:32 schreef maril het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen PVDA en SP ik nijg naar SP
Huhquote:
na 5 wodka-jusquote:Op maandag 18 september 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
Zwagerman schiet vol bij een fragment uit American Beauty.
Ja Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 18 september 2006 23:52 schreef golfer het volgende:
Morgen o.a. die paranoide Edwin de Roy van Zuidewijn.
Dat wordt genieten.
Da's dan ook de reden waarom ze met John de Mol is getrouwd geweest denk ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:22 schreef Mechamage1982 het volgende:
Willeke kijkt verliefd naar alles met een broek aan... da's d'r charme.
Ze werd door John wel bedrogenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Da's dan ook de reden waarom ze met John de Mol is getrouwd geweest denk ik.
ging hij er destijds niet vandoor met die blonde van Luv?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze werd door John wel bedrogen![]()
Een gemeleerd gezelschap heet dat toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:34 schreef Suko het volgende:
Niks mis met Willeke hoor maar vind het wel gelul dat ze het zo druk had dat ze geen mening had over die pauskwestie, tuurlijk weet ze dat wel maar durfde ze dat kennelijk niet. Verder hadden ze haar vaker moeten onderbreken, kon een gaaaaaaaaap niet onderdrukken. Ooit was ze trouwens lijstduwer bij de VVD (Laren), daar hadden P&P best even naar kunnen vragen. Dat ze tegen Botox is pleit wel weer voor haar.En verder vind ik dit programma buitengewoon boeiend, het enige waar ik echt voor ga zitten.
![]()
Ja met Marga Scheidequote:Op dinsdag 19 september 2006 11:45 schreef milagro het volgende:
[..]
ging hij er destijds niet vandoor met die blonde van Luv?
John de Mol neukte iedereen, zn vrouwen moesten thuis blijven en geen carriere hebben. Het hele showballet moest eraan geloven en nog steeds.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:45 schreef milagro het volgende:
[..]
ging hij er destijds niet vandoor met die blonde van Luv?
En dat vinden/vonden die vrouwen helemaal niet erg..quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
John de Mol neukte iedereen, zn vrouwen moesten thuis blijven en geen carriere hebben. Het hele showballet moest eraan geloven en nog steeds.
welke? de thuisblijvers of de neukertjes?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En dat vinden/vonden die vrouwen helemaal niet erg..
Beide.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:32 schreef milagro het volgende:
[..]
welke? de thuisblijvers of de neukertjes?
Én niet te vergeten, carričre-bepalend, hij kan je maken cq breken. (ik vind hem trouwens niet mooi), dat van Marga Scheide verrast me (van John niet), foute dame dus.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:32 schreef milagro het volgende:
[..]
welke? de thuisblijvers of de neukertjes?
beide ws, het is een aantrekkelijke man, qua uiterlijk, en qua geld, en ws ook nog eens een beest in bed, tja.....
quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:44 schreef Falco het volgende:
Shit gemist. Wie komen er vanavond?
John ziet voor zijn 50 jaar niet onaantrekkelijk uit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:32 schreef milagro het volgende:
[..]
beide ws, het is een aantrekkelijke man, qua uiterlijk, en qua geld, en ws ook nog eens een beest in bed, tja.....
Jammer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:18 schreef SunChaser het volgende:
De Roy van Zuidewijn komt niet.
Een partij afserveren omdat de bijbel een rol speelt is overigens wel een beetje kortzichtig, Manja,quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:29 schreef bolivian het volgende:
Mooie vrouw overigens, die Manja Otten..
Precies, dat laatste houdt mij ook tegen, geloof heeft nooit iets goeds voortgebracht, maar het is een duidelijk en ook sympathiek politicus.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
Rouvoet is een prima prater en kan helder zijn zaken naar voren brengen.
Jammer alleen van dat altijd maar aanwezige Christelijke sausje dat overal overheen ligt bij hem.
Ziekenhuizen, stichtingen, goede doelen, zendelingenwerk, ontwikkelingswerk, asielzoekersopvang, diaconie....quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Suko het volgende:
geloof heeft nooit iets goeds voortgebracht
En oorlog, altijd oorlog...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ziekenhuizen, stichtingen, goede doelen, zendelingenwerk, ontwikkelingswerk, asielzoekersopvang, diaconie....
Hmm, nee je hebt gelijk. Geloof brengt niets goeds voor inderdaad.![]()
Dus jij vind dat geloof niks goeds voortgebracht heeft, maar wel oorlog?quote:
Pardon? Ik geef alleen mijn mening waarom ik niet op Rouvoet zou stemmen hoor. Niet zo hoog van de toren blazen. Ieder z'n mening, ieder z'n geloof cq géén geloof. Over specifieke geloofskwesties zijn zat topics te vinden, maar daar ga ik (gelukkig) niet over, welterusten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus jij vind dat geloof niks goeds voortgebracht heeft, maar wel oorlog?
Dan weet ik genoeg, niet serieus te nemen jij.
Dat je je mening geeft: prima, dat je niet geloof: prima, dat je niet op Rouvoet stemt: prima.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:58 schreef Suko het volgende:
[..]
Pardon? Ik geef alleen mijn mening waarom ik niet op Rouvoet zou stemmen hoor. Niet zo hoog van de toren blazen. Ieder z'n mening, ieder z'n geloof cq géén geloof. Over specifieke geloofskwesties zijn zat topics te vinden, maar daar ga ik (gelukkig) niet over, welterusten.
Koop een taart en ga het vieren.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:29 schreef Joesse het volgende:
wieee ik was bij de opnameswas gaaf! Witteman is maar een klein ventje eigenlijk, en die Manja Otten is wel erg dun hoor
verder vond ik idd dat Rouvoet wel weer goed punten naar voren bracht, maar ja dat vind ik van hem wel vaker
ik vind overigens helemaal niet dat het Rouvoet ontbreekt aan passie, maar dat kan aan mij liggen. Wat mij betreft is hij een van de betere politici, in ieder geval de duidelijkste.
Heb nog een handtekening van Rosenboom in mn Denkend Aan Holland boekje
Ik schreef overigens én oorlog, altijd oorlog, ik sluit dus niet uit wat jij schreef, beter lezen voortaan ipv mij te betichten van domme uitspraken.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat je je mening geeft: prima, dat je niet geloof: prima, dat je niet op Rouvoet stemt: prima.
Maar dat je zegt dat geloof nooit iets goeds heeft voorgebracht vind ik een erg domme uitspraak. Daar wilde ik gewoon even op ingaan. Jouw opmerking daarna bevestigt alleen maar dat je niet weet waar je over praat.
Maar goed, welterusten hoor![]()
Dat wilde ik vragen wie vanavond bij P&W komt, Thanx Sukoquote:Vanavond:
* Minister van Verkeer en Waterstaat, Karla Peis.
* De jonge succesvolle Turkse Aysel Çalişkan aan de hand van haar eerste boek 'De nootjes van het huwelijk' over haar jeugd en huwelijk.
* Bert Keizer, verpleeghuisarts en columnist, die een opera heeft geschreven over Alzheimer
ga ik doenquote:Op woensdag 20 september 2006 02:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Koop een taart en ga het vieren.
Pauw en Witteman hebben een eigen site. Er komt nog een gast, Wubbo Ockels. Over zijn superbus, is die bus wel zo super?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wilde ik vragen wie vanavond bij P&W komt, Thanx Suko!
IK ga dadelijk de aflevering van gisteren kijken
Staat hierboven al wel ergens maar ten overvloede:quote:
Nogalquote:Op woensdag 20 september 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
Aangrijpend verhaal van dat Turkse meisje.
Die wil nooit meer minister worden en liet dat ook nog eens duidelijk blijken met haar slap gelul.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:51 schreef MaJo het volgende:
Wat zat Peijs ongelooflijk slap te lullen![]()
Ja. Ze kan anders prachtig schrijvenquote:
het is electoraal te gevaarlijk haar weg te sturen voor de coalitie, dat is al die tijd zo.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef golfer het volgende:
Dat meisje heeft ZO gelijk over Verdonk.
En Rita ontspringt voorlopig nog steeds de dans.
Helemaal eens met jou.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:04 schreef SunChaser het volgende:
P&W moet t echt hebben van of je de gasten leuk vindt. Bij DWDD is het wat luchtiger en vrijblijvender
Dat had de vader van Maxima al jaren geleden uitgevonden die show.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:59 schreef tong80 het volgende:
Big Brother in een vliegtuigWie weggestemd wordt word in zee gedumpt ?
Beetje respect mag wel als je hem vergelijkt met de andere gasten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:00 schreef golfer het volgende:
Zo, weer even lekker ergeren om Harry Mulisch.
Misschien is ie wat wijzer geworden met de jaren?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef Aoristus het volgende:
Mulisch is een Castro aanhanger
Nu behoort hij niet tot de groep die vindt dat Bush de wereld naar de ondergang helpt..
wat een hufter
Zei??? Tong toch.quote:
Misschien dat hij gestopt is met pijproken, maar verder durf ik niet te gaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:23 schreef raaskal het volgende:
[..]
Misschien is ie wat wijzer geworden met de jaren?
Ik maak wel meer spelfouten nu ik post te snel.Want ik verbaas me hier over.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Zei??? Tong toch.
Maar ze staat nummer 2 op de lijst na Wouter Bos voor de PvdA.
Dan heb je de politiek de laatste jaren slecht gevolgd. Ze is al een tijdje een vrij bekend iemand binnen de PvdA.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
Die staat op nummer 2Een knuffelalechtoon die niemand kent. En lult als een ervaren politica. Wat willen ze er mee bereiken. Ze heeft niet eens een accent.
Kun je nagaan de mensen die het helemaal niet volgen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb je de politiek de laatste jaren slecht gevolgd. Ze is al een tijdje een vrij bekend iemand binnen de PvdA.
Eindelijk iemand die uit z'n woorden komt is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef Aoristus het volgende:
wat een zeikerd, die wielrenner.. met z'n dingen doen die normaal zijn voor een 22 jarige
hij zeikt.. net als voetballers aan wie wordt gevraagd waarom het ging zoals het gingquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die uit z'n woorden komt is het weer niet goed.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:52 schreef Aoristus het volgende:
Nova was een betere formule
dat pauw en witteman een doodgeboren kindje isquote:
Had ik ook hoe zou het met het beestje zijn afgelopen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef raaskal het volgende:
Mijn gedachten gingen ook eerst uit naar die hond...
De kijkcijfers zeggen wel iets anders.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:14 schreef Aoristus het volgende:
dat pauw en witteman een doodgeboren kindje is
Dat zal best, maar zowel Pauw als Witteman zijn lang niet zo écht meer als dat ze voorheen waren. Dat kan ook gewoon niet, elke avond presteren alsof het de avond van hun leven moet voorstellenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
De kijkcijfers zeggen wel iets anders.
Peins, en dat betekent?quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:25 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat P&W niet in de nachtcarousel gaat
Op Ned 2 heb je Nieuws herhalingen de hele nacht en op Ned 3 Wereld Draait door de hele nacht. Die worden erg goed bekeken.quote:
Daar heb je gelijk in alhoewel je de uitzending terug kan zien.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Op Ned 2 heb je Nieuws herhalingen de hele nacht en op Ned 3 Wereld Draait door de hele nacht. Die worden erg goed bekeken.
Ik heb straks een stukje van Syb vd Ploeg gezien als Rembrandt in RTL Boulevard.quote:Op maandag 25 september 2006 17:43 schreef Mike het volgende:
# Syb van der Ploeg, ex-leadzanger van De Kast en nu (tweemaal in de week als vervanger van Henk Poort) hoofdrolspeler in de musical 'Rembrandt'.
# De nieuwe lijsttrekker van de LPF die maandag in de loop van de dag bekend wordt.
# Zakenman Rinus Beusenberg over City of Love, het sexparadijs dat hij graag wil bouwen langs de A4.
Ik ging over m'n nek.quote:Op maandag 25 september 2006 19:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb straks een stukje van Syb vd Ploeg gezien als Rembrandt in RTL Boulevard.
Leuk [afbeelding]
Schijnt een nogal smakeloos spotje te zijn geweest, hopelijk laten ze dat zien, kunnen wij ook oordelen.quote:
Welke achtjarige jochiequote:Op maandag 25 september 2006 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Komt Frits Barend niet eens klagen over dat achtjarige jochie?
Dat Verdonk achter de tralies heeft gesmeten. Frits voert actie.quote:Op maandag 25 september 2006 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Welke achtjarige jochieWie bedoel je
![]()
Ik hoorde vanavond wel zeggen op tv, dat kinderen die in de gevangenis zitten gauw mogelijk vrij komen !quote:Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat Verdonk achter de tralies heeft gesmeten. Frits voert actie.
Nope Syb is geen homoquote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef SunChaser het volgende:
Is Sieb ook al homo. Vind ik m nog enger dan ik al vond. Bah.
Mag je toch vragen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oh, het was een woordgrapje dus: Sieb uit de kast
Daar begon het programma mee, vet smakeloos, of je nou vóór of tegen Pim bent, 3x niks.quote:Op maandag 25 september 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg de link. Echt waanzin.Hoop dat ze het laten zien.
1 |
En idd, net doen of deze man de reďncarnatie van Pim is. Net zoals Marten zegt.quote:Op maandag 25 september 2006 23:29 schreef golfer het volgende:
Walgelijk spotje van de LPF. Koketeren met een dooie en diens stem.
Hij is niet voor niets gestorvenquote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Luccide het volgende:
[ code verwijderd ]
ik vond het juist wel geinig, onze pim draait zich nu om in het graf![]()
Eensch, écht stom ja, die quotesquote:Op maandag 25 september 2006 23:26 schreef Aoristus het volgende:
wat een dom spelletje, in 60 seconden belachelijke lpf quotes raden
Klopt, maar moeten ze daar die nare Marten Fortuin voor opgraven?quote:Op maandag 25 september 2006 23:32 schreef SunChaser het volgende:
Lijkenpikkerij
Al was t alleen maar om deze lijsttrekker af te zeikenquote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Klopt, maar moeten ze daar die nare Marten Fortuin voor opgraven?
Dat doet die commercial al.quote:Op maandag 25 september 2006 23:34 schreef SunChaser het volgende:
Al was t alleen maar om deze lijsttrekker af te zeiken
DNA klonen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef Aoristus het volgende:
het wachten is op de wederopstanding van Pim
Z'n penis staat op sterk water, ergens in Italiequote:
Ik heb er anders nog geen een gehoord.quote:Op maandag 25 september 2006 23:38 schreef Veerboot het volgende:
Slim hoor zo'n spotje, levert je toch een uitnodiging bij P&W op. Negatieve aandacht is ook aandacht, zeker als je je verkiezingspunten nu nog eens uit de doeken kunt doen.
Syb is zondag's alleen Henk Poort zijn vaste understudy.quote:Op maandag 25 september 2006 23:45 schreef SunChaser het volgende:
ik zie liever Henk Poort
Er is een publiek voor. Vooral vrouwen. Een potentieel van 8 miljoen mensen, dat wist Joop van den Endequote:Op maandag 25 september 2006 23:48 schreef Aoristus het volgende:
wat bezielt mensen toch om musicals te maken. Op de lagere school kan je het je nog voorstellen, maar daarna
quote:Op maandag 25 september 2006 23:48 schreef Aoristus het volgende:
wat bezielt mensen toch om musicals te maken. Op de lagere school kan je het je nog voorstellen, maar daarna
Wie wil het in godsnaam zienquote:
Deze musical is van Henk van der Meijden !!! Heeft liefs 10 miljoen euro's gekostquote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Er is een publiek voor. Vooral vrouwen. Een potentieel van 8 miljoen mensen, dat wist Joop van den Ende
ah, vrouwen.. voor hen is het natuurlijk net supermarktmuzakquote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Er is een publiek voor. Vooral vrouwen. Een potentieel van 8 miljoen mensen, dat wist Joop van den Ende
Dat was ie al sinds zn kansloos kort gedingquote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Suko het volgende:
Gooit tv uit, kan niet meer tegen Sieb, bezadigd mannetje geworden.![]()
Nee, joh. Dat zijn de echte kunstkenners.quote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Aoristus het volgende:
Wie wil het in godsnaam zien
Ik zou wel eens iemand willen ontmoeten die enthousiast is over Rembrandt de musical... volgens mij zijn dat de ongeletterden en de melaatsen![]()
Nee, ik doelde meer op de markt die Van de Ende aangeboord heeft .quote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Deze musical is van Henk van der Meijden !!! Heeft liefs 10 miljoen euro's gekost![]()
Het zou Nova sieren als ze daar eens een peiling hieldenquote:Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, joh. Dat zijn de echte kunstkenners.![]()
Ik ga er niet heen, veel ze duur zo'n kaartjequote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ah, vrouwen.. voor hen is het natuurlijk net supermarktmuzak
Mies Bouwman en Rob de Nijs vonden het fan-tas-tisch!.quote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Aoristus het volgende:
Ik zou wel eens iemand willen ontmoeten die enthousiast is over Rembrandt de musical...
Vraag 1: heeft u wel eens van Rembrandt gehoord?quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef Aoristus het volgende:
Het zou Nova sieren als ze daar eens een peiling hielden
Dat klopt.quote:Op maandag 25 september 2006 23:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mies Bouwman en Rob de Nijs vonden het fan-tas-tisch!.
Bron: Boulevard.
Kijk jij naar boulevard?quote:Op maandag 25 september 2006 23:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mies Bouwman en Rob de Nijs vonden het fan-tas-tisch!.
Bron: Boulevard.
Tuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef Aoristus het volgende:
Kijk jij naar boulevard?
Ik heb wel eens van zijn schilderijen gehoordquote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Vraag 1: heeft u wel eens van Rembrandt gehoord?
a. Ja, ik ken zijn schilderijen uit de musea.
b. Ja, ik heb een koekblik met zijn afbeelding erop
c. Ja, dat is toch die man van die musical.
Gewordenquote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Suko het volgende:
Gooit tv uit, kan niet meer tegen Sieb, bezadigd burgelijk mannetje geworden.![]()
Beide benen op de grond ?quote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef Luccide het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal aan het smieren tegen Syb. Vind ik op erg weinig gestaafd. Gewoon leuke hollandse knul. Gewoon zichzelf en beide benen op de grond! Goed, ciao :-)
Maar toen was ie nog wel mooi een atheistische rockster met een groot ego, als ik het zo mag gelovenquote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geworden
Alsof de Kast niet mainstream afschuwelijke middle off the road was.
Maar ik vind Axl Rose ook gaver, hoor... en ook Mike Muir van STquote:Beide benen op de grond ?
Hij vertelde net dat er meer was dan we denken want het menselijk lichaam kan nioet zomaar zijn ontstaan.
Was het maar waar dat ze zijn graf konden bezoeken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:10 schreef Aoristus het volgende:
Syb is de nederlandse Elvis Presley natuurlijk
Elvis' Grave, the musical ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ze zijn graf konden bezoeken.
Ja, Joure, de nieuwe Lourdess.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ze zijn graf konden bezoeken.
finding nimmerlandquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, Joure, de nieuwe Lourdess.
Dat dacht ik ook. Hij begon ineens te snotteren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:40 schreef BobbyHill het volgende:
Ik had een beetje het idee dat die Stuger bijna moest huilen, toen het over zijn spotje ging. Hij snifte veel met zijn neus en was als een gek aan het drinken. Terwijl hij in het begin veel 'cooler' overkwam. Maar dat zal wel aan mij liggen, want ik ben vast niet voor niets de eerste die het opmerkt
En ik maar denken dat hij cocaine had gesnoven voor de uitzendingquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:40 schreef BobbyHill het volgende:
Ik had een beetje het idee dat die Stuger bijna moest huilen, toen het over zijn spotje ging. Hij snifte veel met zijn neus en was als een gek aan het drinken. Terwijl hij in het begin veel 'cooler' overkwam. Maar dat zal wel aan mij liggen, want ik ben vast niet voor niets de eerste die het opmerkt
Leuke combinatie van gasten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:12 schreef BobbyHill het volgende:
Joop Schafthuizen, de levenspartner van wijlen Gerard Reve, naar aanleiding van het nieuwe boek ’Het volle leven; Herinneringen aan Gerard Reve’.
Ruud de Wild, dj en kunstenaar. Beschilderde een Trabant met U2-teksten.
Andries Knevel, presentator.
Die heeft idd weinig te meldenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:27 schreef Aoristus het volgende:
kan die gristenhannes niet effe z'n kop houden
En Joop in 'pielemuisjes'.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:35 schreef Aoristus het volgende:
Reve geloofde in de kleine jongetjes
Dat was Joop toch?quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:35 schreef Aoristus het volgende:
Reve geloofde in de kleine jongetjes
Klopt.quote:
Jammer dat Pauw daar geen subtiele of minder subtiele opmerking over gemaakt heeft.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:44 schreef Xenomaniac het volgende:
Matroos Vos is gewoon een viespeuk. Waarom kijk ik nog?
Ik niet. Wat een authentiek, ontroerend en prachtig gesprekquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Overigens stoor ik me heel erg aan dat stopwoordje "Ja" van die gozer.
Jij bent bevooroordeeldquote:Op woensdag 27 september 2006 08:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik niet. Wat een authentiek, ontroerend en prachtig gesprek
De enorme liefde waarmee hij over Gerard spreekt en de hopeloosheid die hij uitstraalt nu zijn basis is weggevallen. Een van de eerlijkste en mooiste televisie-interviews van de afgelopen tijd. Deden P & W ook goed: met rust en respect en zonder gehijg over de affaires met de politie.
Matrozenpetje af
Joopquote:Op woensdag 27 september 2006 10:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jij bent bevooroordeeldEen vies menneke is het.
Zo is het Haaibaaike.quote:
Het is al een klein bit Koffietijd.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:51 schreef Suko het volgende:
Anders kunnen we net zo goed koffietijd van het programma maken. Inspelen op de actualiteit en gáán!
quote:Op woensdag 27 september 2006 10:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jij bent bevooroordeeldEen vies menneke is het.
Helemaal nietsquote:Op woensdag 27 september 2006 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]Wat is dat nou voor onzin?
Waarover ben ik bevooroordeeld dan?
Dat interview met die jongens van de pedopartij was dan ook wel het dieptepunt van P & W tot nu en toe. Goed dat hij heeft ingezien hoe slecht dat was.quote:Op woensdag 27 september 2006 14:07 schreef milagro het volgende:
Het is wel een beetje hypcriet van Pauw dat hij zo tekeer ging tegen de engerds van de pedopartij en nu zo zat te dwepen toch wel met deze meneer die toch een gelijke voorkeur heeft in zekere zin, of in alle zin of whatever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |