Maar ik vind Axl Rose ook gaver, hoor... en ook Mike Muir van STquote:Beide benen op de grond ?
Hij vertelde net dat er meer was dan we denken want het menselijk lichaam kan nioet zomaar zijn ontstaan.
Was het maar waar dat ze zijn graf konden bezoeken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:10 schreef Aoristus het volgende:
Syb is de nederlandse Elvis Presley natuurlijk
Elvis' Grave, the musical ?quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ze zijn graf konden bezoeken.
Ja, Joure, de nieuwe Lourdess.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ze zijn graf konden bezoeken.
finding nimmerlandquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, Joure, de nieuwe Lourdess.
Dat dacht ik ook. Hij begon ineens te snotteren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 00:40 schreef BobbyHill het volgende:
Ik had een beetje het idee dat die Stuger bijna moest huilen, toen het over zijn spotje ging. Hij snifte veel met zijn neus en was als een gek aan het drinken. Terwijl hij in het begin veel 'cooler' overkwam. Maar dat zal wel aan mij liggen, want ik ben vast niet voor niets de eerste die het opmerkt
En ik maar denken dat hij cocaine had gesnoven voor de uitzendingquote:Op dinsdag 26 september 2006 00:40 schreef BobbyHill het volgende:
Ik had een beetje het idee dat die Stuger bijna moest huilen, toen het over zijn spotje ging. Hij snifte veel met zijn neus en was als een gek aan het drinken. Terwijl hij in het begin veel 'cooler' overkwam. Maar dat zal wel aan mij liggen, want ik ben vast niet voor niets de eerste die het opmerkt
Leuke combinatie van gasten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:12 schreef BobbyHill het volgende:
Joop Schafthuizen, de levenspartner van wijlen Gerard Reve, naar aanleiding van het nieuwe boek ’Het volle leven; Herinneringen aan Gerard Reve’.
Ruud de Wild, dj en kunstenaar. Beschilderde een Trabant met U2-teksten.
Andries Knevel, presentator.
Die heeft idd weinig te meldenquote:Op dinsdag 26 september 2006 23:27 schreef Aoristus het volgende:
kan die gristenhannes niet effe z'n kop houden
En Joop in 'pielemuisjes'.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:35 schreef Aoristus het volgende:
Reve geloofde in de kleine jongetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |