Zei??? Tong toch.quote:

Misschien dat hij gestopt is met pijproken, maar verder durf ik niet te gaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:23 schreef raaskal het volgende:
[..]
Misschien is ie wat wijzer geworden met de jaren?

Ik maak wel meer spelfouten nu ik post te snel.Want ik verbaas me hier over.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Zei??? Tong toch.
Maar ze staat nummer 2 op de lijst na Wouter Bos voor de PvdA.

Dan heb je de politiek de laatste jaren slecht gevolgd. Ze is al een tijdje een vrij bekend iemand binnen de PvdA.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
Die staat op nummer 2Een knuffelalechtoon die niemand kent. En lult als een ervaren politica. Wat willen ze er mee bereiken. Ze heeft niet eens een accent.

Kun je nagaan de mensen die het helemaal niet volgen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb je de politiek de laatste jaren slecht gevolgd. Ze is al een tijdje een vrij bekend iemand binnen de PvdA.

Eindelijk iemand die uit z'n woorden komt is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef Aoristus het volgende:
wat een zeikerd, die wielrenner.. met z'n dingen doen die normaal zijn voor een 22 jarige

hij zeikt.. net als voetballers aan wie wordt gevraagd waarom het ging zoals het gingquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die uit z'n woorden komt is het weer niet goed.

Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:52 schreef Aoristus het volgende:
Nova was een betere formule

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |