Wie wil het in godsnaam zienquote:
Deze musical is van Henk van der Meijden !!! Heeft liefs 10 miljoen euro's gekostquote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Er is een publiek voor. Vooral vrouwen. Een potentieel van 8 miljoen mensen, dat wist Joop van den Ende
ah, vrouwen.. voor hen is het natuurlijk net supermarktmuzakquote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Er is een publiek voor. Vooral vrouwen. Een potentieel van 8 miljoen mensen, dat wist Joop van den Ende
Dat was ie al sinds zn kansloos kort gedingquote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Suko het volgende:
Gooit tv uit, kan niet meer tegen Sieb, bezadigd mannetje geworden.![]()
Nee, joh. Dat zijn de echte kunstkenners.quote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Aoristus het volgende:
Wie wil het in godsnaam zien
Ik zou wel eens iemand willen ontmoeten die enthousiast is over Rembrandt de musical... volgens mij zijn dat de ongeletterden en de melaatsen![]()
Nee, ik doelde meer op de markt die Van de Ende aangeboord heeft .quote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Deze musical is van Henk van der Meijden !!! Heeft liefs 10 miljoen euro's gekost![]()
Het zou Nova sieren als ze daar eens een peiling hieldenquote:Op maandag 25 september 2006 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, joh. Dat zijn de echte kunstkenners.![]()
Ik ga er niet heen, veel ze duur zo'n kaartjequote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ah, vrouwen.. voor hen is het natuurlijk net supermarktmuzak
Mies Bouwman en Rob de Nijs vonden het fan-tas-tisch!.quote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Aoristus het volgende:
Ik zou wel eens iemand willen ontmoeten die enthousiast is over Rembrandt de musical...
Vraag 1: heeft u wel eens van Rembrandt gehoord?quote:Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef Aoristus het volgende:
Het zou Nova sieren als ze daar eens een peiling hielden
Dat klopt.quote:Op maandag 25 september 2006 23:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mies Bouwman en Rob de Nijs vonden het fan-tas-tisch!.
Bron: Boulevard.
Kijk jij naar boulevard?quote:Op maandag 25 september 2006 23:56 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mies Bouwman en Rob de Nijs vonden het fan-tas-tisch!.
Bron: Boulevard.
Tuurlijk.quote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef Aoristus het volgende:
Kijk jij naar boulevard?
Ik heb wel eens van zijn schilderijen gehoordquote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Vraag 1: heeft u wel eens van Rembrandt gehoord?
a. Ja, ik ken zijn schilderijen uit de musea.
b. Ja, ik heb een koekblik met zijn afbeelding erop
c. Ja, dat is toch die man van die musical.
Gewordenquote:Op maandag 25 september 2006 23:52 schreef Suko het volgende:
Gooit tv uit, kan niet meer tegen Sieb, bezadigd burgelijk mannetje geworden.![]()
Beide benen op de grond ?quote:Op maandag 25 september 2006 23:57 schreef Luccide het volgende:
Wat zijn jullie toch allemaal aan het smieren tegen Syb. Vind ik op erg weinig gestaafd. Gewoon leuke hollandse knul. Gewoon zichzelf en beide benen op de grond! Goed, ciao :-)
Maar toen was ie nog wel mooi een atheistische rockster met een groot ego, als ik het zo mag gelovenquote:Op maandag 25 september 2006 23:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geworden
Alsof de Kast niet mainstream afschuwelijke middle off the road was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |