Het moge zowiezo duidelijk zijn wie de mindere journalist is van de twee.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:00 schreef golfer het volgende:
Beetje jammer van Witteman dat ie zo sensatie-gericht bleef doorvragen over die vader van Frenk v.d. Linden, terwijl v.d. Linden heel duidelijk signalen aangaf om er niet verder over door te willen praten en het over zijn boek te hebben.
Braaf meissie.quote:Op maandag 18 september 2006 23:32 schreef maril het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen PVDA en SP ik nijg naar SP
Huhquote:
na 5 wodka-jusquote:Op maandag 18 september 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
Zwagerman schiet vol bij een fragment uit American Beauty.
Ja Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 18 september 2006 23:52 schreef golfer het volgende:
Morgen o.a. die paranoide Edwin de Roy van Zuidewijn.
Dat wordt genieten.
Da's dan ook de reden waarom ze met John de Mol is getrouwd geweest denk ik.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:22 schreef Mechamage1982 het volgende:
Willeke kijkt verliefd naar alles met een broek aan... da's d'r charme.
Ze werd door John wel bedrogenquote:Op dinsdag 19 september 2006 00:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Da's dan ook de reden waarom ze met John de Mol is getrouwd geweest denk ik.
ging hij er destijds niet vandoor met die blonde van Luv?quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze werd door John wel bedrogen![]()
Een gemeleerd gezelschap heet dat toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:34 schreef Suko het volgende:
Niks mis met Willeke hoor maar vind het wel gelul dat ze het zo druk had dat ze geen mening had over die pauskwestie, tuurlijk weet ze dat wel maar durfde ze dat kennelijk niet. Verder hadden ze haar vaker moeten onderbreken, kon een gaaaaaaaaap niet onderdrukken. Ooit was ze trouwens lijstduwer bij de VVD (Laren), daar hadden P&P best even naar kunnen vragen. Dat ze tegen Botox is pleit wel weer voor haar.En verder vind ik dit programma buitengewoon boeiend, het enige waar ik echt voor ga zitten.
![]()
Ja met Marga Scheidequote:Op dinsdag 19 september 2006 11:45 schreef milagro het volgende:
[..]
ging hij er destijds niet vandoor met die blonde van Luv?
John de Mol neukte iedereen, zn vrouwen moesten thuis blijven en geen carriere hebben. Het hele showballet moest eraan geloven en nog steeds.quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:45 schreef milagro het volgende:
[..]
ging hij er destijds niet vandoor met die blonde van Luv?
En dat vinden/vonden die vrouwen helemaal niet erg..quote:Op dinsdag 19 september 2006 12:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
John de Mol neukte iedereen, zn vrouwen moesten thuis blijven en geen carriere hebben. Het hele showballet moest eraan geloven en nog steeds.
welke? de thuisblijvers of de neukertjes?quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
En dat vinden/vonden die vrouwen helemaal niet erg..
Beide.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:32 schreef milagro het volgende:
[..]
welke? de thuisblijvers of de neukertjes?
Én niet te vergeten, carrière-bepalend, hij kan je maken cq breken. (ik vind hem trouwens niet mooi), dat van Marga Scheide verrast me (van John niet), foute dame dus.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:32 schreef milagro het volgende:
[..]
welke? de thuisblijvers of de neukertjes?
beide ws, het is een aantrekkelijke man, qua uiterlijk, en qua geld, en ws ook nog eens een beest in bed, tja.....
quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:44 schreef Falco het volgende:
Shit gemist. Wie komen er vanavond?
John ziet voor zijn 50 jaar niet onaantrekkelijk uit.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:32 schreef milagro het volgende:
[..]
beide ws, het is een aantrekkelijke man, qua uiterlijk, en qua geld, en ws ook nog eens een beest in bed, tja.....
Jammer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:18 schreef SunChaser het volgende:
De Roy van Zuidewijn komt niet.
Een partij afserveren omdat de bijbel een rol speelt is overigens wel een beetje kortzichtig, Manja,quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:29 schreef bolivian het volgende:
Mooie vrouw overigens, die Manja Otten..
Precies, dat laatste houdt mij ook tegen, geloof heeft nooit iets goeds voortgebracht, maar het is een duidelijk en ook sympathiek politicus.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
Rouvoet is een prima prater en kan helder zijn zaken naar voren brengen.
Jammer alleen van dat altijd maar aanwezige Christelijke sausje dat overal overheen ligt bij hem.
Ziekenhuizen, stichtingen, goede doelen, zendelingenwerk, ontwikkelingswerk, asielzoekersopvang, diaconie....quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Suko het volgende:
geloof heeft nooit iets goeds voortgebracht
En oorlog, altijd oorlog...quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ziekenhuizen, stichtingen, goede doelen, zendelingenwerk, ontwikkelingswerk, asielzoekersopvang, diaconie....
Hmm, nee je hebt gelijk. Geloof brengt niets goeds voor inderdaad.![]()
Dus jij vind dat geloof niks goeds voortgebracht heeft, maar wel oorlog?quote:
Pardon? Ik geef alleen mijn mening waarom ik niet op Rouvoet zou stemmen hoor. Niet zo hoog van de toren blazen. Ieder z'n mening, ieder z'n geloof cq géén geloof. Over specifieke geloofskwesties zijn zat topics te vinden, maar daar ga ik (gelukkig) niet over, welterusten.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dus jij vind dat geloof niks goeds voortgebracht heeft, maar wel oorlog?
Dan weet ik genoeg, niet serieus te nemen jij.
Dat je je mening geeft: prima, dat je niet geloof: prima, dat je niet op Rouvoet stemt: prima.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:58 schreef Suko het volgende:
[..]
Pardon? Ik geef alleen mijn mening waarom ik niet op Rouvoet zou stemmen hoor. Niet zo hoog van de toren blazen. Ieder z'n mening, ieder z'n geloof cq géén geloof. Over specifieke geloofskwesties zijn zat topics te vinden, maar daar ga ik (gelukkig) niet over, welterusten.
Koop een taart en ga het vieren.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:29 schreef Joesse het volgende:
wieee ik was bij de opnameswas gaaf! Witteman is maar een klein ventje eigenlijk, en die Manja Otten is wel erg dun hoor
verder vond ik idd dat Rouvoet wel weer goed punten naar voren bracht, maar ja dat vind ik van hem wel vaker
ik vind overigens helemaal niet dat het Rouvoet ontbreekt aan passie, maar dat kan aan mij liggen. Wat mij betreft is hij een van de betere politici, in ieder geval de duidelijkste.
Heb nog een handtekening van Rosenboom in mn Denkend Aan Holland boekje
Ik schreef overigens én oorlog, altijd oorlog, ik sluit dus niet uit wat jij schreef, beter lezen voortaan ipv mij te betichten van domme uitspraken.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat je je mening geeft: prima, dat je niet geloof: prima, dat je niet op Rouvoet stemt: prima.
Maar dat je zegt dat geloof nooit iets goeds heeft voorgebracht vind ik een erg domme uitspraak. Daar wilde ik gewoon even op ingaan. Jouw opmerking daarna bevestigt alleen maar dat je niet weet waar je over praat.
Maar goed, welterusten hoor![]()
Dat wilde ik vragen wie vanavond bij P&W komt, Thanx Sukoquote:Vanavond:
* Minister van Verkeer en Waterstaat, Karla Peis.
* De jonge succesvolle Turkse Aysel Çaliºkan aan de hand van haar eerste boek 'De nootjes van het huwelijk' over haar jeugd en huwelijk.
* Bert Keizer, verpleeghuisarts en columnist, die een opera heeft geschreven over Alzheimer
ga ik doenquote:Op woensdag 20 september 2006 02:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Koop een taart en ga het vieren.
Pauw en Witteman hebben een eigen site. Er komt nog een gast, Wubbo Ockels. Over zijn superbus, is die bus wel zo super?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wilde ik vragen wie vanavond bij P&W komt, Thanx Suko!
IK ga dadelijk de aflevering van gisteren kijken
Staat hierboven al wel ergens maar ten overvloede:quote:
Nogalquote:Op woensdag 20 september 2006 23:24 schreef golfer het volgende:
Aangrijpend verhaal van dat Turkse meisje.
Die wil nooit meer minister worden en liet dat ook nog eens duidelijk blijken met haar slap gelul.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:51 schreef MaJo het volgende:
Wat zat Peijs ongelooflijk slap te lullen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |