Ja. Ze kan anders prachtig schrijvenquote:
het is electoraal te gevaarlijk haar weg te sturen voor de coalitie, dat is al die tijd zo.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:48 schreef golfer het volgende:
Dat meisje heeft ZO gelijk over Verdonk.
En Rita ontspringt voorlopig nog steeds de dans.
Helemaal eens met jou.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:04 schreef SunChaser het volgende:
P&W moet t echt hebben van of je de gasten leuk vindt. Bij DWDD is het wat luchtiger en vrijblijvender
Dat had de vader van Maxima al jaren geleden uitgevonden die show.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:59 schreef tong80 het volgende:
Big Brother in een vliegtuigWie weggestemd wordt word in zee gedumpt ?
Beetje respect mag wel als je hem vergelijkt met de andere gasten.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:00 schreef golfer het volgende:
Zo, weer even lekker ergeren om Harry Mulisch.
Misschien is ie wat wijzer geworden met de jaren?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:19 schreef Aoristus het volgende:
Mulisch is een Castro aanhanger
Nu behoort hij niet tot de groep die vindt dat Bush de wereld naar de ondergang helpt..
wat een hufter
Zei??? Tong toch.quote:
Misschien dat hij gestopt is met pijproken, maar verder durf ik niet te gaanquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:23 schreef raaskal het volgende:
[..]
Misschien is ie wat wijzer geworden met de jaren?
Ik maak wel meer spelfouten nu ik post te snel.Want ik verbaas me hier over.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Zei??? Tong toch.
Maar ze staat nummer 2 op de lijst na Wouter Bos voor de PvdA.
Dan heb je de politiek de laatste jaren slecht gevolgd. Ze is al een tijdje een vrij bekend iemand binnen de PvdA.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:25 schreef tong80 het volgende:
Die staat op nummer 2Een knuffelalechtoon die niemand kent. En lult als een ervaren politica. Wat willen ze er mee bereiken. Ze heeft niet eens een accent.
Kun je nagaan de mensen die het helemaal niet volgen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan heb je de politiek de laatste jaren slecht gevolgd. Ze is al een tijdje een vrij bekend iemand binnen de PvdA.
Eindelijk iemand die uit z'n woorden komt is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:31 schreef Aoristus het volgende:
wat een zeikerd, die wielrenner.. met z'n dingen doen die normaal zijn voor een 22 jarige
hij zeikt.. net als voetballers aan wie wordt gevraagd waarom het ging zoals het gingquote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die uit z'n woorden komt is het weer niet goed.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:52 schreef Aoristus het volgende:
Nova was een betere formule
dat pauw en witteman een doodgeboren kindje isquote:
Had ik ook hoe zou het met het beestje zijn afgelopen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:34 schreef raaskal het volgende:
Mijn gedachten gingen ook eerst uit naar die hond...
De kijkcijfers zeggen wel iets anders.quote:Op zaterdag 23 september 2006 00:14 schreef Aoristus het volgende:
dat pauw en witteman een doodgeboren kindje is
Dat zal best, maar zowel Pauw als Witteman zijn lang niet zo écht meer als dat ze voorheen waren. Dat kan ook gewoon niet, elke avond presteren alsof het de avond van hun leven moet voorstellenquote:Op zaterdag 23 september 2006 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
De kijkcijfers zeggen wel iets anders.
Peins, en dat betekent?quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:25 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat P&W niet in de nachtcarousel gaat
Op Ned 2 heb je Nieuws herhalingen de hele nacht en op Ned 3 Wereld Draait door de hele nacht. Die worden erg goed bekeken.quote:
Daar heb je gelijk in alhoewel je de uitzending terug kan zien.quote:Op zaterdag 23 september 2006 11:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Op Ned 2 heb je Nieuws herhalingen de hele nacht en op Ned 3 Wereld Draait door de hele nacht. Die worden erg goed bekeken.
Ik heb straks een stukje van Syb vd Ploeg gezien als Rembrandt in RTL Boulevard.quote:Op maandag 25 september 2006 17:43 schreef Mike het volgende:
# Syb van der Ploeg, ex-leadzanger van De Kast en nu (tweemaal in de week als vervanger van Henk Poort) hoofdrolspeler in de musical 'Rembrandt'.
# De nieuwe lijsttrekker van de LPF die maandag in de loop van de dag bekend wordt.
# Zakenman Rinus Beusenberg over City of Love, het sexparadijs dat hij graag wil bouwen langs de A4.
Ik ging over m'n nek.quote:Op maandag 25 september 2006 19:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb straks een stukje van Syb vd Ploeg gezien als Rembrandt in RTL Boulevard.
Leuk [afbeelding]
Schijnt een nogal smakeloos spotje te zijn geweest, hopelijk laten ze dat zien, kunnen wij ook oordelen.quote:
Welke achtjarige jochiequote:Op maandag 25 september 2006 22:05 schreef SunChaser het volgende:
Komt Frits Barend niet eens klagen over dat achtjarige jochie?
Dat Verdonk achter de tralies heeft gesmeten. Frits voert actie.quote:Op maandag 25 september 2006 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Welke achtjarige jochieWie bedoel je
![]()
Ik hoorde vanavond wel zeggen op tv, dat kinderen die in de gevangenis zitten gauw mogelijk vrij komen !quote:Op maandag 25 september 2006 22:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat Verdonk achter de tralies heeft gesmeten. Frits voert actie.
Nope Syb is geen homoquote:Op maandag 25 september 2006 23:07 schreef SunChaser het volgende:
Is Sieb ook al homo. Vind ik m nog enger dan ik al vond. Bah.
Mag je toch vragen.quote:Op maandag 25 september 2006 23:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oh, het was een woordgrapje dus: Sieb uit de kast
Daar begon het programma mee, vet smakeloos, of je nou vóór of tegen Pim bent, 3x niks.quote:Op maandag 25 september 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg de link. Echt waanzin.Hoop dat ze het laten zien.
| 1 |
En idd, net doen of deze man de reïncarnatie van Pim is. Net zoals Marten zegt.quote:Op maandag 25 september 2006 23:29 schreef golfer het volgende:
Walgelijk spotje van de LPF. Koketeren met een dooie en diens stem.
Hij is niet voor niets gestorvenquote:Op maandag 25 september 2006 23:30 schreef Luccide het volgende:
[ code verwijderd ]
ik vond het juist wel geinig, onze pim draait zich nu om in het graf![]()
Eensch, écht stom ja, die quotesquote:Op maandag 25 september 2006 23:26 schreef Aoristus het volgende:
wat een dom spelletje, in 60 seconden belachelijke lpf quotes raden
Klopt, maar moeten ze daar die nare Marten Fortuin voor opgraven?quote:Op maandag 25 september 2006 23:32 schreef SunChaser het volgende:
Lijkenpikkerij
Al was t alleen maar om deze lijsttrekker af te zeikenquote:Op maandag 25 september 2006 23:33 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Klopt, maar moeten ze daar die nare Marten Fortuin voor opgraven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |