abonnement Unibet Coolblue
pi_41850373
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties:

WWE

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de RAW site.

RAW wordt elke Maandag in Amerika uitgezonden.

Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

ECW

Het oude ECW ging falliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terrecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

TNA

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie krijgt binnenkort tv uitzendingen op het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

ROH (Ring of Honor)

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstelfederatie die 'pure' matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE). Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches.
In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een 'bloodfued' aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.
Voor meer info: http://www.rohwrestling.com

Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaallijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spectakel dus.

Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met grasmaaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Veel plezier hier!

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*
Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling View
Wrestling Inc

De vorige topics:
[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer

[ Bericht 1% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 16-09-2006 00:07:56 ]
pi_41850575
fantastische OP
hulde!
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_41850687
Danku! Even alle topics opgezocht enzo, staat wat beter dan die standaard links en maar 3 delen terwijl dit al nummer 9 is

Misschien nog een idee om alle nieuws sites erin te zetten? Noem ze maar
pi_41850730
www.lordsofpain.net
www.pro-wrestling.com
www.wrestleview.com
www.wrestlinginc.com

zijn er vast nog meer, maar dat is waar ik nu op uitkom
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_41850852
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:55 schreef Paxlie het volgende:
www.lordsofpain.net
www.pro-wrestling.com
www.wrestleview.com
www.wrestlinginc.com

zijn er vast nog meer, maar dat is waar ik nu op uitkom
Staan genoteerd

Nog andere dingen die in de OP kunnen?
pi_41850878
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Staan genoteerd

Nog andere dingen die in de OP kunnen?
linkjes naar de verschillende WWE sites?
www.wwe.com
www.ecw.com

*edit* die van wwe had je al zie ik
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_41851037
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:59 schreef Paxlie het volgende:

[..]

linkjes naar de verschillende WWE sites?
www.wwe.com
www.ecw.com

*edit* die van wwe had je al zie ik
Ietsjes bijgewerkt bij RAW/Smackdown en ECW gedeeltjes

Staat nu dat het in Amerika wordt uitgezonden en alle site links erbij naar de shows zelf. En had een klein foutje, stond dat ECW op vrijdag werd uitgezonden, was een copy paste fout
pi_41852183
Ik opende maar geen nieuwe nadat ik de laatste post had in het vorig topic.Mag dan wel dronken zijn, stond me bij dat iemand al een OP gereed had staan.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_41852493
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 00:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik opende maar geen nieuwe nadat ik de laatste post had in het vorig topic.Mag dan wel dronken zijn, stond me bij dat iemand al een OP gereed had staan.
Yea, was even Smackdown kijken toen jij die post maakte.

Over Smackdown gesproken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 16 september 2006 @ 10:48:23 #10
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41856862
Mooie OP! Ik ga snel Smackdown downloaden!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 16 september 2006 @ 10:58:10 #11
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41857048
@ Bramha Bull, dat ben ik helemaal met je eens.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:14:15 #12
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_41857372
All Hail King Booker !!

(tevens tvp)
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:57:09 #13
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_41858280
Ik las trouwens iets op een forum over een eventuele manier om Cena naar Smackdown te krijgen. Dit is gewoon zelf verzonnen door iemand, dus ehh... take it for what it is:

"he (het ging over Teddy Long) might turn heel at unforgiven by costing Cena the title match so he can have cena for SD. maybe having kennedy come down to interfere or maybe a surprise return from Mark Henry where the reunion of Thuggin' Buggin' Enterprises happens right there. "

Dat zou in principe wel een logische manier zijn om Cena naar SmackDown te krijgen (als ze dat willen doen). Je vernieuwt het karakter van Teddy Long. Je houdt Cena sterk door hem via interference te laten verliezen, Edge blijft sterk omdat ie de kampioen blijft, en Kennedy's status gaat omhoog omdat hij Cena in z'n vizier krijgt. Dat laatste gedeelte over Mark Henry ehh... dat skippen we maar gewoon.

Enige probleem is dat je dan misschien weer zo'n Employer vs. Employee storyline krijgt.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_41859278
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 11:57 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik las trouwens iets op een forum over een eventuele manier om Cena naar Smackdown te krijgen. Dit is gewoon zelf verzonnen door iemand, dus ehh... take it for what it is:

"he (het ging over Teddy Long) might turn heel at unforgiven by costing Cena the title match so he can have cena for SD. maybe having kennedy come down to interfere or maybe a surprise return from Mark Henry where the reunion of Thuggin' Buggin' Enterprises happens right there. "

Dat zou in principe wel een logische manier zijn om Cena naar SmackDown te krijgen (als ze dat willen doen). Je vernieuwt het karakter van Teddy Long. Je houdt Cena sterk door hem via interference te laten verliezen, Edge blijft sterk omdat ie de kampioen blijft, en Kennedy's status gaat omhoog omdat hij Cena in z'n vizier krijgt. Dat laatste gedeelte over Mark Henry ehh... dat skippen we maar gewoon.

Enige probleem is dat je dan misschien weer zo'n Employer vs. Employee storyline krijgt.
Haha evil Teddy, dat van Henry zie ik niet gebeuren, maar dat Kennedy langskomt kan best. Zou wel mooi zijn iig.

Vindt het nu wel leuk dat dus echt NIEMAND het zeker weet nu wie er gaat winnen. Eerst waren er zoveel berichten dat Edge gaat winnen en nu dat Cena gaat winnen, en dan weer toch niet etc etc.

Maakt Unforgiven toch wat spannender. Hoor trouwens echt niks over de Hell In A Cell trouwens, zou dat een goed of slecht teken zijn?
  zaterdag 16 september 2006 @ 12:45:24 #15
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41859367
Ben wel benieuwd naar Unforgiven.
A.M.A.B
pi_41863929
JBL blijft trouwens wel grappig heh, ze zitten meer ruzie te maken dan over de wedstrijd te praten, lig echt dubbel erom steeds ook erg grappig als Booker commentaar gaat geven. Als hij ooit stopt met worstelen mag hij van mij best colour commentator worden
  zaterdag 16 september 2006 @ 16:54:05 #17
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41864766
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 16:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
JBL blijft trouwens wel grappig heh, ze zitten meer ruzie te maken dan over de wedstrijd te praten, lig echt dubbel erom steeds ook erg grappig als Booker commentaar gaat geven. Als hij ooit stopt met worstelen mag hij van mij best colour commentator worden
hahaha ja ik heb het ookal vaker gezegd, echt lachen af en toe!! JBL wtf

"Don't call me idiot you moron!!!"
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_41867453
Heb net The History Of The WWE Championship gedownload. En net het eerste uur gekeken, met wedstrijden vanuit 72 enzo Echt grappig om te zien met Vince als commentator enzo. Zit nu ergens rond 1982. Zag net een kooi wedstrijd waar het deurtje gewoon open was de hele tijd en hij was maar 2 meter hoog ofzo

Grappig om te zien, en JR praat het allemaal aan elkaar
pi_41902249
Mooie OP dus dan maar gelijk een TVP.
Hee dat rijmt net als Edge die zeker bij Raw blijft,
En ik hoop dat Cena zijn dagen bij Smackdown slijt.
pi_41902579
Vandaag de rest gekeken, wat mis ik Stone Cold en The Rock toch zeg. Hun tegen elkaar op Wrestlemania X-Seven. Wat heerlijk om naar te kijken zeg. Hoop echt dat Rock nog snel terug komt om die laatste Championship te halen

Morgen vroeg op, zal die er zo rondt 6 uur al zijn trouwens? (Unforgiven dus.)
  zondag 17 september 2006 @ 21:52:08 #21
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41902762
quote:
Op zondag 17 september 2006 21:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Vandaag de rest gekeken, wat mis ik Stone Cold en The Rock toch zeg. Hun tegen elkaar op Wrestlemania X-Seven. Wat heerlijk om naar te kijken zeg. Hoop echt dat Rock nog snel terug komt om die laatste Championship te halen

Morgen vroeg op, zal die er zo rondt 6 uur al zijn trouwens? (Unforgiven dus.)
Mmmmm ik denk 8 uur ofzo.Maar kan ook niet wachten man!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_41905846
hm begint zo rond 2 uur onze tijd ofzo? Dan duurt het 3 uur. Is het om 5 uur afgelopen, dan nog wat converten en uploaden etc. Mja zal wel zo rond 8 uur zijn ja..

Dat red ik dus niet om voor school aan te zetten
pi_41908458
Wow vet, lees net dit op wwe.com:


In just hours, D-Generation X will clash with the McMahons and ECW World Champion Big Show at Unforgiven in a manifestation of Hell never seen before in WWE. Tonight marks the debut of a bigger, badder Hell in a Cell structure, the likes of which no WWE Superstar – including Hell in a Cell veterans, Triple H and Shawn Michaels – has ever encountered.

A full man taller than the previous Cell, the new Hell in a Cell structure stands a formidable 20 feet tall. At 3,500 square feet, the 30-by-30 apparatus is made of unforgiving steel mesh and support beams that will contain the forces of DX, the McMahons and the Extreme Giant later tonight.

WWE.com sources claim that it took two weeks to construct the demonic steel structure which weighs two tons and requires a total of five one-ton motors to suspend the Cell above the ring. Can this massive enclosure contain the five combatants tonight in Toronto? Will the new reinforced structure compromise the experience advantage of the Cell experienced DX?

Tune in tonight at 8/7 CT, live and only on Pay-Per-View to see this war take place within the walls of a new Hell in a Cell structure.

En Teddy is ook binnen:

SmackDown General Manager Theodore Long has arrived at the Air Canada Centre in Toronto – the site of tonight’s Unforgiven pay-per-view.

With an enormous smile on his face, the GM entered the building with a SmackDown contract in hand. That contract, of course, will go to John Cena if he is unable to unseat Edge as WWE Champion in tonight’s TLC Match.

An undoubtedly anxious Theodore Long will be watching from his skybox at the Air Canada Centre. Will the GM be making his way down to the ring after the match to hand a defeated John Cena a SmackDown contract? Watch Unforgiven tonight on pay-per-view to find out.

Asjeblieeeefftt ga naar smackdown *bidt*

Nu slapen, morgen tot 12 uur school dan anderhalf naar huis komen, dan downloaden en kijken
pi_41909651
VNC is the answer Mr. Bull
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  maandag 18 september 2006 @ 08:31:37 #25
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41912078
Unforgiven aan't downen.Gaat uiteraard niet hard met 1 seeders en meer dan 900 leechers.Hij download nu met ongeveer 40kb/s, maar upload met ongeveer 50/kbs, dus mijn share ratio blijft ook wel goed.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  maandag 18 september 2006 @ 09:13:41 #26
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41912638
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_41912688
quote:
Op maandag 18 september 2006 09:13 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41918737
Holy shit die Cell was HUGE!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke matches ik heb echt genoten. Zeker een aanrader om aan te schaffen.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_41925372
Nogsteeds aan het downloaden, wat gaat hij langzaam zeg, heb er al 2 aangezet, download ze van BTzone maar het helpt niet echt. Duurt zo denk ik nog mistens een paar uur
  maandag 18 september 2006 @ 18:55:13 #30
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41926992
Wat een PPV!Ik ben zwaar tevreden!!!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_41937990
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41946952
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_41947197
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 september 2006 @ 13:03:20 #34
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41948679
Simpelweg omdat ze geen storyline hebben om ze uit elkaar te halen....wat al 2 maanden geleden ofzo gezegd is tegen ze dat dat zou gebeuren
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_41952291
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:21:49 #36
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41954400
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 19 september 2006 @ 16:28:24 #37
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41954554
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_41954647
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 16:21 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga dan wat andere pushen in plaats van Cade/Murdoch Van Heat worstelaars naar Main Event slaat nerges op.
pi_41956314
crymetyme komt eraan

ik vond raw wel leuk, had eigelijk nog wle wat van trish verwacht ofzo
  dinsdag 19 september 2006 @ 17:58:27 #40
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41956893
quote:
Ga dan wat andere pushen in plaats van Cade/Murdoch Van Heat worstelaars naar Main Event slaat nerges op.
Wie dan? de rest is bezig in de IC title scene (Masters, Nitro, Orton) dus wie nog meer? Onbekenden zou helemaal niet werken, ik vind het slim gedaan....ipv wat singles bij elkaar te gooien (die ten 1e niet eens voor handen zijn op misschien Shelton na) een Legitiem Tag Team erbij gooien....het ziet er in ieder geval beter uit dan dat je bv ineens Edge/Haas/Conway bijvoorbeeld....het zijn en blijven EX tag team champs (hoe weinig die ook waard zijn tegenwoordig)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_41962195
Het is gewoon helemaal niet nodig vindt ik, enige reden dat ze het gedaan hebben is om Cena en DX samen te laten vechten tegen Edge.
pi_41962776
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:46 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het is gewoon helemaal niet nodig vindt ik, enige reden dat ze het gedaan hebben is om Cena en DX samen te laten vechten tegen Edge.
dx zal ook wel uit elkaar gaan omdat ze beide de title willen, duurt alleen nog wel ff denk ik
pi_41963796
Mja, hoop dat ze er nog zijn in November als ik naar RAW ga

Bedenk me trouwens net een reden waarom SS nog bij elkaar is, ze willen die denk ik nog hebben bij Survivor Series.

Ook zie ik Lita weer moonsaults doen, en dan ook nog dat praten met de hardy boyz. Misschien een hint dat Team Extreme weer terugkomt.

In principe als alles meezit krijgen we dit bij Survivor Series:

Team Extreme, nWo, DX, Highlanders, Spirit Squad, Team ECW, Team Smackdown, Team RAW

Al zullen de eerste 2 er wel niet in zitten

Lees net ook dat Heyman ECW naar Survivor Series gaat leiden, dus daar heb ik iig al gelijk over.

Matches voor No Mercy:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 44% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 19-09-2006 22:18:10 ]
  woensdag 20 september 2006 @ 13:56:43 #44
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_41982003
Survivor series is met teams?Tenminste dat maak ik op uit bovenstaand stukkie.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_41984086
Survivor Series wordt zeer zeker het kijken waard met een ECW team.

Brahma nu je het zegt... Spirit Squad als 1 team bij the Series... Mogelijkheid maar het wordt een drukke boel.
Overigens snap ik niet dat Charlie Haas niet in de IC group zit, das is toch wel iemand die in zn eentje veel meer teweeg brangt dan met Viscera.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 20 september 2006 @ 15:35:00 #46
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_41984956
Unforgiven was een goeie PPV.. heb hem EINDELIJK af kunnen kijken!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_41988930
quote:
Op woensdag 20 september 2006 15:07 schreef roepdeman het volgende:
Survivor Series wordt zeer zeker het kijken waard met een ECW team.

Brahma nu je het zegt... Spirit Squad als 1 team bij the Series... Mogelijkheid maar het wordt een drukke boel.
Overigens snap ik niet dat Charlie Haas niet in de IC group zit, das is toch wel iemand die in zn eentje veel meer teweeg brangt dan met Viscera.
Is denk ik al druk genoeg nu voor de IC Ttitle. En SS zal wel na Suvivor Series eruit gaan, dan hebben ze in principe een heel jaar niks meer aan ze. Of misschien passen ze beter bij Smackdown zelfs.

En Hell In A Cell gaat het niet echt om worstelen vindt ik, Mankind tegen Undertaker zat ook niet zoveel worstelen. Het gaat meer om de shock factor bij die matches.
  woensdag 20 september 2006 @ 18:08:11 #48
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_41989173
wat dacht je van ECW vs RAW vs SD zoals WWE.com een beetje doet vermoeden? lijkt me wel kicke als ze het goed schrijven

Spirit Squad zal wel tegen die tijd uit elkaar zijn, waarvan Johnny en Kenny de meeste potentie hebben, denk dat Mikey een leuke is voor de Cruisers en Nicky is misschien een aardige voor de US title of net eronder....Mitch geen idee
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_41989564
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:08 schreef kidkash19 het volgende:
wat dacht je van ECW vs RAW vs SD zoals WWE.com een beetje doet vermoeden? lijkt me wel kicke als ze het goed schrijven
Dat zeg ik ook.

In mijn edit zei ik nog dat het op de site stond

Trouwens ook vet dat Booker weer eens een spin-a-roonie deed zeg

Het slechste nieuws wat ik ooit gelezen heb:

http://news.scotsman.com/latest.cfm?id=1357452006



misschien spoiler maar staat ook op wwe.com:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 29% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 21-09-2006 00:05:02 ]
  donderdag 21 september 2006 @ 00:06:33 #50
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42003134
Statement van Kurt Angle
quote:
Kurt Angle Releases Statement On Future
Posted by Ashish on 09.20.2006

Looks like Angle is headed to MMA...

Kurt Angle's camp released the following statement today.

Dear Angle Friends and Fans:

Kurt "The Machine" Angle wants to truly thank everyone for their concerns and best regards to his recovery and wellness. Kurt continues to read your kind messages and he feels truly blessed to have your support, as your well wishes continue to strengthen him mentally and physically. He also apologizes as he would love to reply to you everyone but unfortunately due to timing with his family, his rehabilitation, training, and business leaves very little time to converse.

Kurt wants me to update you, he's happy to express his physical condition is fastly rebounding. When Kurt left WWE, he was beaten and battered down at a mirror 220. Over the past many weeks with the right rest, a wonderful wife who is preparing the ideal diet, daily physical therapy, and back to good strength training we are happy to report he's up to a solid 240 with about 85% full flexibility....

As you may have seen or heard the latest news, Kurt Angle is a huge fan of all MMA programs (K1, UFC, PRIDE, WEC, and IFL to name a few) this former Olympic Gold Medalist and Extreme Athlete has the heart and the deep driven passion to show he's the best of the best. Angle has his sight on a full physical recovery and plans a day to put it all on the line....Real Fighter will have the exclusive....
411 Mania

Zou jammer zijn. Ik hoopte dat hij de grote announcement van TNA zou zijn, die de komende PPV gemaakt zou worden. MIsschien is het dat ook wel, en probeert hij ons zo in het ongewisse te houden. Wie weet.

Als ie echt MMA in gaat, zal er wel een Brock - Angle wedstrijd komen
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_42003397
voordat kurt ufc/pride/ifl gaat doen moet ie nog wel ff wat trainen denk ik
pi_42004307
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42008880
Als Kurt te snel gaat ben ik bang dat hij niet lang meer te bewonderen zal zijn in een ring.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over de Sp778\irit Squad trouwens, één van die gozers is toch een trainer in OVW? Of heb ik het nu mis?

[ Bericht 10% gewijzigd door roepdeman op 21-09-2006 13:47:39 (//) ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 21 september 2006 @ 10:47:17 #54
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42009123
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:53 schreef Cantona_No.7 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.M.A.B
  donderdag 21 september 2006 @ 12:37:14 #55
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42012031
omg!!! waarom hebben ze hem laten gaan??? En hoezo vond je dat te verwachten roep??? der waren allerlei promo filmpjes gemaakt voor zijn terugkeer... ik vond hem geweldig en had ook een goed fysiek!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42013656
Holy shit! Als zijn signing het grote nieuws is van TNA ga ik Sterren dansen op het ijs kijken vanaf nu. Weet je wat ik gooi dancing on ice er ook bij. Hell no dat hij bij TNA moet.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_42017052
Ik hoorde een heel sterk gerucht dat ze op de maandag avond een show krijgen en dat de monday night wars weer komen. Maar dat lijkt me erg sterk.
  donderdag 21 september 2006 @ 15:47:34 #58
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42017151
als dat gebeurt ligt TNA zo onder de zoden. TNA is er nog helemaal niet klaar voor om met WWE te concurreren. Het grote nieuws zou misschien een nieuwe TV-deal van 2 uur kunnen zijn, maar het lijkt me stug dat ze (de zender waar TNA bij zit) dat risico zullen nemen. De ratings zijn sinds de winter/lente weer teruggezakt naar 0.7/0.8 ongeveer (van 1.1/1.2)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr_Brownstone op 21-09-2006 15:59:25 ]
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_42017839
Lijkt me trouwens erg sterk dat "de grote anouncement" is dat ze de boogeyman signen hoor

Smackdown ziet er wel goed uit trouwens.
pi_42018498
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_42019433
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef Allanon666 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ECW heeft hem nog wel even nodig, denk dat als ze hem naar Smackdown sturen de ECW ratings flink zullen dalen. En idd hun 2 zijn wel de beste op het moment. RVD dan ook wel natuurlijk.
  donderdag 21 september 2006 @ 21:19:53 #62
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42027703
Dacht ook eerst dat CMPunk naar SD zoiu verhuizen maar mss is het een eenmalig optreden bij SD waarbij ze voor de title gaan (zoals ook eerder omgekeerd bij batista en show)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 21 september 2006 @ 21:27:18 #63
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42028010
quote:
by Dave Meltzer

Dave@wrestlingobserver.com

The big surprise that will supposedly change the entire history and face of the industry that TNA is promoting for Sunday's PPV is the return of Vince Russo.

In a panic move driven by the decline in ratings (which has been across the board for every pro wrestling and MMA TV show and not specific to TNA), the company has hired Russo to join the booking committee. Russo will work with Dutch Mantel and Jeff Jarrett. Mike Tenay and Scott D'Amore have been taken off the committee. It's unclear where Jeremy Borash stands.

The company has given Russo guidelines that there can be no sleaze on its wrestling shows, whatever that is supposed to mean. The announcement will be made to the wrestlers over the weekend.

At this point it is unclear what this will mean as far as personnel, but there will likely be a shake-up there as well. At this point we have no indication that any major players will be quitting immediately over this, although some will likely not renew their deals. The announcement does kill dead the Bill Goldberg negotiations.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_42032755
quote:
Op donderdag 21 september 2006 21:27 schreef Mr_Brownstone het volgende:

[..]
Wie?

Edit: Even opgezocht, dus in principe is hij het brein achter de WWF Attitude era?
pi_42032800
Is dat de Vince Russo die een groot aandeel had in de ondergang van WCW?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42032889
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Is dat de Vince Russo die een groot aandeel had in de ondergang van WCW?
Geloof het wel ja:

http://en.wikipedia.org/wiki/Vince_Russo
pi_42033362
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Geloof het wel ja:

http://en.wikipedia.org/wiki/Vince_Russo


Edit:
Brahma-Bull, jij kende hem echt niet?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42033504
Eerlijk gezegt niet nee, maar ik keek toen ik echt heel klein was, en toen rond 2001 ofzo op Fox 8, dat liep ook nog eens maanden achter

En dan sinds een paar maanden volg ik het weer, weet verder wel veel erover maar over hem eigenlijk nooit wat gehoort of gelezen.
  donderdag 21 september 2006 @ 23:40:25 #69
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42034082
Dat Russo (én Ferrara) verantwoordelijk waren voor de ondergang van WCW is grote onzin. OK, ze hebben niet bepaald bijgedragen aan de verbetering ervan, en ook genoeg crap bedacht die voor storylines moesten doorgaan, maar Bisschoff is zeker de hoofdverantwoordelijke. Hij zorgde ervoor dat de main-eventers constant hetzelfde bleven, en bouwde geen nieuwe sterren op. Russo heeft er voor gezorgd dat er veel nieuwe gezichten een veel prominentere plek kregen op Nitro en Thunder, alleen het was al veel te laat. Het probleem met Russo is alleen, en dat staat ook in dat Wikipedia artikel, dat hij iemand nodig heeft om de klote ideeen eruit te filteren. Dat had hij niet in WCW. Dat Kevin Sullivan de boel overnam na Russo's vertrek hielp ook niet echt doordat Benoit, Malenko, Guerrero en Saturn toen besloten te vertrekken.

Uiteindelijk draait het toch allemaal om starpower.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 21 september 2006 @ 23:45:20 #70
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42034246
Is dat niet die gast die hogan's wcw title negeerde en er zelf een in het leven riep die naar bookter t ging??
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 21 september 2006 @ 23:47:24 #71
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42034318
Ja
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  donderdag 21 september 2006 @ 23:49:58 #72
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42034401
heb ik pas nog gezien.. was toendertijd veel commotie om die man ja... downfall of tna?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 22 september 2006 @ 01:16:59 #73
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42036699
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Eerlijk gezegt niet nee, maar ik keek toen ik echt heel klein was, en toen rond 2001 ofzo op Fox 8, dat liep ook nog eens maanden achter

En dan sinds een paar maanden volg ik het weer, weet verder wel veel erover maar over hem eigenlijk nooit wat gehoort of gelezen.
Moet je flink rondkijken op wikipedia.Staat van alles op, zoals the Montreal screwjob, en de verschillende Era's van de WWF/WWE.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 22 september 2006 @ 03:03:57 #74
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42037816
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:49 schreef Tazmaniac het volgende:
heb ik pas nog gezien.. was toendertijd veel commotie om die man ja... downfall of tna?
Het ligt er een beetje aan of hij in toom kan worden gehouden. Maar het schijnt nu weer dat zijn aanstellen niet het grote nieuwe is (maar hij zal wel in dienst treden vanaf dinsdag). Is in de laatste paar uur weer een hoop nieuws bijgekomen op http://www.411mania.com/wrestling (wat een erg respectabele site schijnt te zijn)
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:15:37 #75
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42041922
Ja ik las ook net dat het niet het GROTE nieuws was. Kverwacht BIG NAME(S) singing anders zou ik het ook niet weten. Hebben jullie trouwens ookal gelezen wie er de IMpact! na No Surrender bijzijn?? Thanks voor de site Brownstone!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 22 september 2006 @ 11:33:40 #76
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42042404
Nou dan ben ik benieuwd met welke ahum Grote ahum naam ze komen, volgens mij zijn alle grote namen al getekend of te oud om nog echt iets bijzonders te zijn. Denk dat ze wel erg wanhopig zijn als je Vince Russo inhuurt, okee het is een vriendje van Jarrett maar toch..... Hij was echt niet de reden van het Attitude era, als je eens wist hoeveel er geschrapt is van zijn ideeen. Ik denk dat als je goede ideeen hebt je toch de juiste personen nodig hebt op dat moment om ze ten uitvoer te brengen, en in die tijd had hij natuurlijk wel het BESTE talent wat er in jaren was, Austin, Rock, een Shawn Michaels in zn prime, een opkomende Triple H enz enz

Ik heb ooit iets gelezen dat het schrijven van een script ongeveer zo ging

Ze kregen allereerst heel veel input van de worstelaars zelf

-de 3 Schrijvers (Russo, Ferrara, Banks) kwamen bijelkaar en maakten een ruw script voor iedere worstelaar die input had gegeven. Dit werd dan verder ge-edit en ging naar McMahon, die zei dan wat hij aangepast wilde hebben en Russo deed dat dan.

-Dit script ging dan naar de Tapings toe en werd daar verder ge-edit aan de hand van de tijd die ze hadden, blessures, verdere input, egos, worstelaars die niet opdaagden enz enz

-Ze liepen meestal maar een week vooruit en de wedstrijden werden niet move voor move geschreven maar ze wilden wel dat bepaalde dingen op bepaalde tijdstippen gebeurden, McMahon had (zoals altijd) het laatste woord over alles

-In WCW werkte het niet zo omdat er TEVEEL egos rondliepen en er teveel worstelaars Creative Control hadden over hun personage dus wilden bepaalde mensen niet verliezen, ook was er niemand die echt het laatste woord had ala McMahon

[ Bericht 22% gewijzigd door kidkash19 op 22-09-2006 11:43:57 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42045891
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:53:01 #78
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42046428
waar denk je dat het de laatste 25 posts over ging, mouse?
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  vrijdag 22 september 2006 @ 13:55:05 #79
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42046512
Mijn stiekeme hoop is overigens nog steeds dat Angle naar TNA gaat. Ik zie het niet gebeuren, maar als het gebeurt zal het TNA een verschrikkelijke boost geven. Hij hoeft niet eens te worstelen. Z'n naam alleen al zal een hoop mensen trekken. Laat hem gewoon wat promo's geven (wat genoeg voor hem is om zichzelf en z'n tegenstander over te krijgen) en 1x per maand worstelen op PPV. Reizen hoeft niet meer omdat alles in Orlando wordt opgenomen, en houseshows hebben ze ook niet.

Zou perfect voor hem zijn.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_42047033
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Moet je flink rondkijken op wikipedia.Staat van alles op, zoals the Montreal screwjob, en de verschillende Era's van de WWF/WWE.
Ja dat weet ik allemaal wel, wist alleen deze gast ze naam niet.
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:10:31 #81
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42048366
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ja dat weet ik allemaal wel, wist alleen deze gast ze naam niet.

Trouwens ik snap WWE weer eens niet.Je released the Boogeyman, één van de leuke dingen op SD(wat al zo goed draait )en dan signen ze 2 cold scorpio.Is die zoveel beter geworden in de jaren dat ie weg was?Lijkt me niet!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:16:02 #82
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42048498
Angle is bijna niet mee te communiceren en zn loyaliteit aan McMahon is ongelofelijk groot dus ik zie het niet gebeuren, zn manager heeft ook gezegd dat hij klaar is met worstelen.

Ze halen al die veteranen omdat ze een te jong en onervaren roster hebben en deze gasten kunnen mooi met ze werken en ze zo bij te schaven. De Boogeyman was toch kut met een grote T.....Ja zn backstage dingetjes waren leuk maar het moment dat hij de ring in stapte was hij bijna nog slechter dan Khali, toen raakte het wormen eten "over" en was het helemaal gedaan met hem
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:57:13 #83
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42049551
Hopen voor SD dat Benoit en JBL binnenkort weer de ring ingaan.Die kunnen wat niveau aanbrengen.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:09:22 #84
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42049882
JBL is RETIRED!!!!!!! staat maar een paar keer vermeld in de afgelopen paar topics...hes done for...*zucht* nogmaals
quote:
John Bradshaw Layfield noted in a recent commentary on TheStreet.com that he was retiring from in-ring competition for good. In his final column on the website, JBL wrote, "I have also come to believe that you can't fight father time. A broken back suffered in a match in England, compounded by a herniated and bulged disc, finally made me realize my career as a professional wrestler was over. I since migrated to the color commentary position much in the way that Jesse Ventura did before me."

JBL was injured shortly after WrestleMania, during the overseas trip of Europe in late April. Despite his injury, JBL continued to wrestle and he had successfully politicked himself to beat Rey Mysterio for the World title at the Judgment Day PPV. The plan was for him to be the first person to be the World Champ and the U.S. champ at the same time. However, on the week of the PPV, he sensed that that he couldn't wrestle any longer. He told management that he needed to take the summer off due to the pain and injury. He lost the PPV match, then two days later at Smackdown taping, he lost the U.S. title in quick match to Bobby Lashley. During the same show, he vowed to leave SmackDown if he didn't beat Rey Mysterio for the title later that night. He lost the match and then he went on to his announcing role in June.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 22 september 2006 @ 17:02:53 #85
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42051016
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:09 schreef kidkash19 het volgende:
JBL is RETIRED!!!!!!! staat maar een paar keer vermeld in de afgelopen paar topics...hes done for...*zucht* nogmaals
[..]
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42056120
Over JBL gesproken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_42058412
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_42059536
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 21:21 schreef MrSASO het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rematch voor de title, maar niet met dezelfde voorwaarden als de match waarin hij de title verloor. Het zou nogal raar zijn als cena nu zijn title en zijn raw contract inzet en edge niets
pi_42063564
Jammer dat van JBL, moest weer erg lachen vandaag om zijn commentaar. Was een goeie Smackdown zeg. Leuke graphics nu ook, vorige waren beetje ouderwets.

Die dans van Teddy
pi_42064010
Vindt dit over JBL trouwens niet echt een spoiler hoor.

Update van de situatie:


We reported earlier here that JBL may be leaving WWE following the company’s No Mercy PPV early next month in order to pursue his full time career as an investment banker. According to an update by Dave Meltzer (editor of the Wrestling Observer Newsletter), this may not be the case.

It appears as if WWE wants to keep JBL as a color commentator for the SmackDown brand and have already began negotiations on a deal that will keep him. There is even a possibility that the new deal may have already been reached.

Check back here later for more details on this breaking story.

Source: WrestlingObserver.com
  zaterdag 23 september 2006 @ 02:09:58 #91
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42067957
Ff tussendoor JBL als commentator is:
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42070005
goede actie van JBL

ik zit nu in India en kan dus geen WWE downloaden
ze zenden hier wel TNA uit geloof ik, maar dat is vanavond en dan gaan we uit eten
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 23 september 2006 @ 10:23:47 #93
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42070822
JBL blijft waarschijnlijk...woej woej!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42075951
1 dag in de week ff commentaar, in de avonduren Alsof dat zoveel gevraagd is
pi_42076381
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:33 schreef Fugie het volgende:
1 dag in de week ff commentaar, in de avonduren Alsof dat zoveel gevraagd is
ik denk dat je daar toch wel langer mee bezig bent. Je moet de verhaallijnen goed kennen en weten wat er gaat gebeuren en je daarop voorbereiden. JR schijnt ook regelmatig brainstormsessies te houden hiervoor.

Anders kon natuurlijk ook iedere jan boerenlul het
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_42076653
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:49 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ik denk dat je daar toch wel langer mee bezig bent. Je moet de verhaallijnen goed kennen en weten wat er gaat gebeuren en je daarop voorbereiden. JR schijnt ook regelmatig brainstormsessies te houden hiervoor.

Anders kon natuurlijk ook iedere jan boerenlul het
Hij is zelf worstelaar geweest, en als je iedere Smackdown commentaar geeft weet je het verhaal toch wel?
En elke beweging kan hij ook, en ruzie maken met Coal ook. Dus dat is een beetje onzin. Hij kan daar echt wel gewoon gaan zitten met 2 blaadjes voor zich en gewoon commentaar geven.

Trouwens, hoe erg ik Cena ook normaal haat. Bij 5 Questions blijft hij leuk en dat nieuwe shirt is echt geniaal



Edit: Ze hebben trouwens de line-up eindelijk bijgewerkt van de RAW waar ik heen ga, stond eerst nog Big Show en Trish enzo bij en allemaal oudere RAW sterren, nu is hij bijgewerkt:

Featured talent:
John Cena
Edge
DX
Randy Orton
Johnny Nitro
Jeff Hardy
Carlito
Spirit Squad
Umaga
Mickie James
Lita
Candice

And many more!

[ Bericht 7% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 23-09-2006 16:40:02 ]
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:42:34 #97
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42082424
haha JBL was weer schitterend bezig deze week!! SD was best goed moet ik toegeven. Kan niet w88 op de match van volgende week!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42083897
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:42 schreef Tazmaniac het volgende:
haha JBL was weer schitterend bezig deze week!! SD was best goed moet ik toegeven. Kan niet w88 op de match van volgende week!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeg ik me ook af ja, ze past echt goed bij Kendrick en London
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:32:15 #99
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42084304
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Vroeg ik me ook af ja, ze past echt goed bij Kendrick en London
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 24 september 2006 @ 09:58:52 #100
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42087993
Ashley = waste of space, als London/Kendrick iemand nodig hebben is het wel iemand die een interview kan geven, niet "ik raak al geblesseerd als ik van de bank af kom" Ashley
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 24 september 2006 @ 10:08:36 #101
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42088106
Heej mensen, ik las gisteren tijdens de downtime toch iets raars op wikipedia
Ik heb er tenminste niks over gehoord of loop ik achter??
Zal zeker een grap van wiki zijn ofzo??

"NORMAN SMILEY has just signed with WWE wrestling on Friday, September 22, 2006. It is rumored to be the biggest WWE contract in WWE history."
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:58 schreef kidkash19 het volgende:
Ashley = waste of space, als London/Kendrick iemand nodig hebben is het wel iemand die een interview kan geven, niet "ik raak al geblesseerd als ik van de bank af kom" Ashley
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42090345
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:58 schreef kidkash19 het volgende:
Ashley = waste of space, als London/Kendrick iemand nodig hebben is het wel iemand die een interview kan geven, niet "ik raak al geblesseerd als ik van de bank af kom" Ashley
Je bent homo ?
  zondag 24 september 2006 @ 15:52:40 #103
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42093329
Als ik naar opgepompte wijven wil kijken zet ik wel een pornootje op. Ashley kan niks. Serieus, ik heb haar nog nooit iets goeds zien doen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zondag 24 september 2006 @ 17:26:09 #104
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42095306
Juist....Ik vind Ashley heus wel een redelijk lekker wijf maar ze moeten ook wat kunnen hoor...

enne Wikipedia is ongelofelijk onbetrouwbaar
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42095987
Lijkt er trouwens wel op dat JBL blijft, ze gaan hem nu alles geven wat hij nodig heeft, zodat hij gewoon bij Smackdown kan blijven.

Ook leuk dat Hulk tegen Big Show wilt voor WM23, al hoop ik liever dat Stone Cold stiekem toch terugkomt.
  zondag 24 september 2006 @ 18:41:35 #106
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42096269
Waar is bekend geworden dat de Hulk wel tegen the Big Show wil op WM 23?En Ashley is zeker een lekker wijf.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42096768
quote:
Op zondag 24 september 2006 18:41 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Waar is bekend geworden dat de Hulk wel tegen the Big Show wil op WM 23?En Ashley is zeker een lekker wijf.
Hij heeft met Vince gepraat, hij wil zelfs al terugkomen bij Survivor Series en Royal Rumble. Het liefst zou die tegen Stone Cold willen maar hij heeft natuurlijk zware blessures. Als dat niet doorgaat wil hij graag tegen Big Show omdat ze ook vrienden zijn en natuurlijk omdat het terug in de tijd gaat naar Hulk tegen Andre
  zondag 24 september 2006 @ 19:49:35 #108
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42097341
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Hij heeft met Vince gepraat, hij wil zelfs al terugkomen bij Survivor Series en Royal Rumble. Het liefst zou die tegen Stone Cold willen maar hij heeft natuurlijk zware blessures. Als dat niet doorgaat wil hij graag tegen Big Show omdat ze ook vrienden zijn en natuurlijk omdat het terug in de tijd gaat naar Hulk tegen Andre
Big news dus.De terugkeer van SCSA zou het mooiste zijn, maar die nek van hem he.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42098073
quote:
Op zondag 24 september 2006 19:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Big news dus.De terugkeer van SCSA zou het mooiste zijn, maar die nek van hem he.
Mja, allebei zou wel leuk zijn, maar heb wel liever Stone Cold ja. We zullen zien.

Vraag me trouwens ook af wanneer Foley weer terugkomt.
  zondag 24 september 2006 @ 22:12:26 #110
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42099988
Austin wilt waarschijnlijk helemaal niks met Hogan te maken hebben door zn geschiedenis in WCW met hem en zelfs in WWE was er nog iets voorgevallen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42100435
Ach, Hogan had ook gezegt dat hij wel tegen Austin zou willen jobben als dat het beste is voor de WWE. Dus wie weet.

Alsnog zijn de kansen erg klein helaas.
  maandag 25 september 2006 @ 08:34:46 #112
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42106366
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand moet toch de 1e zijn
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42106897
quote:
Op maandag 25 september 2006 08:34 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iemand moet toch de 1e zijn
Was te verwachten

Maar blij ben ik er niet mee. Zal TNA dan toch langzaam een concurrent gaan worden?
  maandag 25 september 2006 @ 09:36:49 #114
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42106958
Nee ik denk niet dat er iemand is die mensen kan wegtrekken bij de WWE dat het ook echt een concurrent word als dat WCW was.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42106994
Hm zou best kunnen ja.
Al zou het opzich niet erg zijn dat ze een concurrent zouden worden, zou de WWE alleen maar leuker maken omdat ze dan opeens alles zullen doen om te vinden (vooral Vince kennede )

We zullen zien, ze zijn ook nu naar dinsdag 9 uur verhuist las ik.
Vraag me af of Kurt daar wel bij past eigenlijk.


Dit is trouwens nog dat van Hogan:
quote:
Hulk Hogan called into the Bubba the Love Sponge show today live from Vince McMahon's office where he was waiting to have a meeting with McMahon. Hogan said that he wanted to return to WWE and that he was open to working Survivor Series or the Royal Rumble. He added that Brooke Hogan's CD drops next week and he wants Vince to promote it on RAW this week.

The topic of a WrestleMania 23 match with Steve Austin came up. Hogan said that he would even work the match as a heel, but that he would still get all the cheers. When asked if he would job to Austin, Hogan said he would do whatever is best for business.

Vince McMahon finally showed up and Hogan did an impression of him saying "YOU'RE FIRED."
Die splash van de TNA site nu is wel vet trouwens:



[ Bericht 28% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 25-09-2006 09:48:56 ]
  maandag 25 september 2006 @ 10:12:51 #116
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42107429
TNA is nog lang geen concurrent van de WWE....het is nog geen ijsblokje in de oceaan voor ze. Angle naar TNA zal Vince heus niet zo leuk vinden lijkt mij maar om nou te zeggen dat ze daardoor kijkers zullen verliezen....neuh. Er is niet echt een ster meer die (zoals in de tijd van WCW) mensen kan wegtrekken....ja misschien als bv Triple H (NEVER!) of Shawn naar TNA gaan van de 1 op de andere dag.
Ik hoop dat Kurt weet wat ie doet....al betwijfel ik het met zijn geestestoestand
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 25 september 2006 @ 10:15:55 #117
25261 Jihad_Joe
Wat een gare naam
pi_42107490
Ik weet iig dat ik zeker TNA ga kijken, Zodra Kurt Angle er is tenmniste...
TNA wordt iig beter dan Smackdown!!
Oja..., deze link is echt meesterlijk en deze niet
  maandag 25 september 2006 @ 10:43:44 #118
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42107973
Angle gaat zichzelf helemaal niet doodworstelen. Waarom zou hij ook? Het is niet nodig. Angle hoeft niet iedere week te worstelen om zichzelf en z'n tegenstanders over te krijgen. Hij hoeft niet te reizen omdat alles in Orlando word opgenomen. Hij hoeft niet naar houseshows omdat ze die niet hebben. Hell... de eerste paar maanden hoeft hij eigenlijk niet eens wat te doen. De buzz die Angle meebrengt is al genoeg. Maargoed, dat zei ik al eerder.


And by the way... Told you so
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  maandag 25 september 2006 @ 10:44:50 #119
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42107994
Trouwens...

Angle vs. Joe
Angle vs. Styles
Angle vs. Daniels
Angle vs. Homicide
etc.
etc.

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  maandag 25 september 2006 @ 11:08:44 #120
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42108314
O ja.....en jij denkt dat Angle dat gaat doen? Als die man al denkt normaal door te kunnen gaan met 3 zware blessures waarom zou hij dan niks doen voor een aantal maanden? Die vent is een workaholic, tot zo'n uiterste dat zn eigen gezondheid hem niks meer uitmaakt. Hij heeft een verrotte nek, een lichaam wat nog maar weinig aan kan en is verslaafd aan pijnstillers. Het is niet alsof hij een midacardertje word nee hij zal wel het middelpunt worden...wat dus verantwoordelijkheid meebrengt. De stijl is ook anders dan in WWE aangezien daar ongeveer alles mag en ze het niet zo nauw nemen met veiligheid wat Angle dus ook weer tot uiterste drijft.
Hij is zo geblesseerd dat zn lichaam niet eens meer KAN helen, de man moet stoppen en denken aan zn gezondheid. Hij is geen schim meer van wat hij ooit wel was, ok hij heeft af en toe nog een goede wedstrijd maar hij is niet meer zo constant als dat hij een paar jaar terug was. Ik zie het somber in qua Angle zn gezondheid, hij heeft zelf gezegd dat 1 verkeerde move het einde van zn carriere kan betekenen zo niet zn leven.....met de stijl die er in TNA is is die kans een stuk groter
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 25 september 2006 @ 11:20:53 #121
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42108497
Wel gedurft van Angle! Voor de rest is alles al een beetje gezegd! He's a mad man!! Vince gaat dit niet leuk vinden!! Ben benieuwd hoe Kurt het gaat doen binnen TNA! Mss dat er nu meer mensen overstappen die afgedankt zijn door WWE.. boogeyman?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 25 september 2006 @ 11:31:52 #122
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42108676
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:08 schreef kidkash19 het volgende:

Hij is zo geblesseerd dat zn lichaam niet eens meer KAN helen, de man moet stoppen en denken aan zn gezondheid.
bronnetje misschien?
Ik las nog niet zo lang geleden namelijk het tegenovergestelde, dat hij door z'n rustperiode weer flink was aangekomen, z'n lichaam redelijk aan het helen is en hij zich iig weer een stuk beter voelt.

Kijk, ik snap je punt wel en ben het ook met je eens. Het zal alleen werken als hij zich limiteert (vooral de frequentie waarmee hij de ring in stapt). Maar je kan nu wel zeggen hij is een workaholic, hij is verslaafd aan pijnstillers, z'n lichaam is kapot. Maar niemand hier weet precies hoe het er met z'n lichaam voor staat op wat internet geruchten na. Niemand weet waar hij precies verslaafd aan is en óf hij uberhaupt (nog) wel verslaafd is.

Daarnaast, wat ik al zei... het feit dat hij niet meer hoeft te reizen en geen houseshows hoeft te doen zal ook een flinke aderlating zijn op het geweld dat zijn lichaam heeft moeten incasseren. Mentaal zal het hem ook wel helpen omdat hij gewoon iedere dag naar huis kan. Als ik me niet vergis was dat ook een groot probleem bij hem, het hele familie gebeuren.

En ach, stijlen.... wat is de stijl van TNA precies? Nu spoel ik meestal door als ik Jarret of Sting zie. Maar ik geloof niet dat ik één van die twee ooit iets heb zien doen waarvan ik dacht "Zo, het had je nek kunnen wezen." Ik verwacht niet dat Angle Corkscrew Plancha's gaat doen. Ik verwacht juist dat het heel erg submission based gaat zijn, simpelweg omdat dat hot is/aan het worden is. Kunnen ze meteen mooi bouwen naar een Samoa Joe/Kurt Angle fued.

Ik zeg niet dat hij de reddende engel van TNA gaat worden (hoewel, als iemand het kan, dan is hij het!). Maar je moet er ook niet meteen vanuit gaan dat het niks wordt.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  maandag 25 september 2006 @ 11:50:34 #123
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42108980
Zoals ik zei....er is een reden waarom de WWE 1 van zn grootste sterren zomaar laat gaan...zonder no-compete clause en whatever, dit hebben ze gedaan om hem tegen zichzelf in bescherming te nemen en 2 maanden later tekent hij bij TNA. De stijl in TNA is toch wat "stiffer" dan WWE, vooral als hij tegen Joe gaat die er om bekend staat stiff te werken, denk dan vooral ook aan suplexes in allerlei variaties.
Hij zegt dat hij zich beter voelt.....komende van een man die denkt nog door te kunnen gaan met 3 zware blessures die hij opliep tijdens een ECW match tegen RvD, een man die er ok bekend staat blessures niet te melden of in ieder geval te doen alsof ze niet zo erg zijn.
Kijk het is groot nieuws voor TNA hoor daar niet van...ben alleen bang dat zij dalijk degene zijn die het nieuws de wereld in moeten brengen dat er iets met Angle is gebeurt
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 25 september 2006 @ 11:52:40 #124
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_42109007
Angle
"oh jongens, hij gaat een ankle lock doen.... auw dat dat vast veel pijn, dat net doen alsof je iemand zn been breekt! wat spectaculair!!"

ik wil spektakel zien, aangezien de winnaar en de moves al van te voren geplanned zijn. als ik technische greepjes wil zien kijk ik wel naar echt worstelen.. waar niet alles nep is.

maarja wel veel publiciteit voor TNA door deze move.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  maandag 25 september 2006 @ 11:58:06 #125
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42109088
lees deze brief van Angle maar eens...de man heeft hulp nodig
quote:
http://kurtanglewwe.com/letter.pdf

The text:

To all my respective fans in WWE/ECW,

The letter you are about to read is not from WWE, nor from my agent, but from me- Kurt Angle…to my all fans.

This is my personal ‘Thank You’ straight from my heart, to all my fans for being here with me and providing me with the most honorable privilege to perform and entertain for you. Thank you for tuning into your TVs weekly, for visiting me at hundreds of house show chanting ‘You Suck’ (I love that phrase), to every single good, bad or indifferent e-mail I’ve received over the past 6 years and continue to receive daily. Thank you for being there and making my life truly blessed.

When I came to WWE, many fans had doubts that an Olympic Gold Medalist in Amateur Wrestling could turn and master the art of Sports Entertainment. To my humble surprise, God graciously granted me the gift to make this exciting transition in my life. Coming into the WWE, I had one goal in mind...to be the VERY BEST! Many say I am; some may say I'm not. But I want you to know with over six solid years of non-stop wrestling action under my belt from all the shows to the world tours...I treated every single match as if it were my last!

I’ve never known a time in my life from training, competition or entertainment that I have not tried to give over 100%. I honestly do not know of any other way to wrestle or perform, and I have always wanted to give YOU, the fans, what I would expect to see.

From the entertainment standpoint, (good guy or bad guy), it’s been truly exciting, but I know in my heart that I have not reached my peak. Critics have compared me to very honorable wrestlers like Rick Flair, Bret Hart, Shawn Michaels and the Undertaker, all of whom I value and truly respect. But there is one BIG difference between us. I am by far the most aggressive and intense athlete of all on the mat. When I step into the ring, I treat it as real, it feels real and then I play it like a real shoot fight.

As an amateur wrestler for 23 years and a pro for 6, unfortunately over the past 4 years I have suffered many injuries. I broke my neck twice and had two major neck surgeries. I’ve fractured my ribs, hip, tailbone, fingers and toes while also tearing almost every major muscle at least one time or another. Injuries have always been a natural part of the business and my life, but where I have failed is not taking the time off to recover. When I’m off the mental stress, sitting back becomes worse than the physical pain. Something tells my inner soul to go back regardless of the condition. The funny thing is, this obsession is what the industry loves, but this obsession can also be my
destruction.

Week after week, day after day, 250 days a year on the road can be a living hell for anyone, especially when you’re in daily pain for months on end. It was at home when I began to realize how severe the problems were- when a simple task like taking out the garbage is like a full workout and I needed Motrin in order to get up and do it.

It’s time to rest! After 6 long years, I looked into my wife’s eyes and finally saw that she, too, was severely stressed and worn out due to my livelihood that she had to endure. My 3-year old daughter Kyra basically became my nurse, thinking she had to put ice packs or heating pads on my neck, back and legs because she could see the pain her daddy was in.

At this point, something happened that made me realize that wrestling wasn't the most important thing in my life. I sat down with my wife Karen, who had tears in her eyes. I could see in her face how concerned she was for me. She said,

“I love you. I didn't marry you because you were a WWE Superstar. I married you before you ever joined them. Kurt, I’m so worried that if you continue going at this pace, something bad is really going to happen and I don't want Kyra and Kody (our unborn son) to grow up without their father.”

I did take this all to heart, but then, as usual, a couple of days later, I went back on the road, wanting to electrify my new ECW fans.

My last event was at the Westchester Arena in White Plains, New York. The show was sold out. The main event was me against RVD. I had a great match against RVD as the fans were cheering for both of us. The more we wrestled (Rob and I wrestle more of a realistic shoot style), the more I wanted to give them. Ten minutes into the match, I severely pulled my groin. Most wrestlers would have quit right on the spot. But the fans were chanting louder and louder "THIS MATCH RULES!" continuously, so I kept going. Compensating for my groin injury, I pulled my lower abdominal muscle off my pelvic bone. Now, I was in trouble, but I looked up at the fans and they were screaming
louder than ever.

So Rob and I started into our finish, false finish after false finish, back and forth. But the one thing the fans noticed is that I was doing half of the match on one leg. That made it feel even more real for the fans. I can only thank God and the fans for keeping me going, as I was in so much pain. And at the end of the match, I had the opportunity to beat RVD. I set him up for the Angle Slam and Rob countered with a flying DDT. My hamstring blew out. The fans cheered and I could not move in the ring. As the agonizing pain grew greater, I could only look around. Every fan was on their feet giving me a standing ovation. And this was at a house show, not a PPV. My only regret was that I
could not stand up and thank them all for it.

To the ones who love me, the ones who hated me and even the ones who loved to hate me- You were and are my inspiration. God was and is my strength and so is my family—my Mom, sister and brothers, my father (God rest his soul), my Manager Dave Hawk and most especially, my wife Karen, who went through hell during my career. She has never given up on me.

Fans, thank you all for the memories. It was quite a ride. I would not trade any of it for the world. As I sit here a bit teary eyed, I do want all of you to know, I will be fine. I will finally get to spend some real quality time with my family… time that is much, much overdue. My plan and goal is to become stronger mentally, physically and spiritually. I, Kurt Angle, will be back! That’s a promise. And that’s DAMN TRUE!

Vince, if you happen to read this, I want to again say thank you from the bottom of my heart. You are a great man! When we get together, the next cup of coffee is on me. ; )

God Bless,

Kurt Angle
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 25 september 2006 @ 11:59:48 #126
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42109104
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:50 schreef kidkash19 het volgende:
De stijl in TNA is toch wat "stiffer" dan WWE, vooral als hij tegen Joe gaat die er om bekend staat stiff te werken, denk dan vooral ook aan suplexes in allerlei variaties.
Om de woorden van CM Punk en Joe zelf maar te gebruiken, met betrekking tot hoe stiff Joe echt werkt: Don't believe the hype.

Anyway, we wachten het maar af.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  maandag 25 september 2006 @ 12:24:56 #127
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42109590
en nog zo 1...om maar aan te geven hoe ver die vent heen is
quote:
http://www.post-gazette.com/pg/04221/358416.stm


Eight summers ago, Angle brought home wrestling gold

To say that his life has been lived on the go ever since would be an understatement (and painfully so).

Sunday, August 08, 2004
By Chico Harlan, Pittsburgh Post-Gazette

Look at my face," Kurt Angle says. This, he figures, is the sacrifice -- one of many. His head is bald, famous and abused, a cranial cutting board. "It looks like I've aged 15 years in the last five."

He points to a fleshy scar running past his brow. That's where Stone Cold Steve Austin stuck him once with a pointed razor, a prop for the bloodthirsty, and jerked the blade forward. Angle geysered blood that day. Another day, in another pro wrestling match, he smacked a concrete floor with a thud -- followed by church silence -- when a table, designed to break his fall, collapsed just as he landed on it. Angle couldn't move for 15 seconds. He needed days to regain his memory and lose the headaches. He continued with the match.
Angle can no longer hear with his left ear, drained of fluid 80 times. He has nerve damage in his face. He's had six knee surgeries and a broken neck. He's dislocated his shoulder and ripped ligaments in his ankle. In every way, he has followed the vagaries of an intractable desire -- it's lifted him up and broken him down, sometimes all at once.
The achievements, for Angle, are so elating: an Olympic gold medal in 1996 as an amateur wrestler, now a million-dollar income as a pro wrestling superstar. The anguish is so acute: days in hospitals, moments when he hears his wife worry he'll be in a wheelchair a decade from now. But this is a cosmic-size genetic experiment -- we've found a man whose interface lacks a stop button -- so Kurt Angle nods, takes the pain with the elation and keeps going harder than ever, never stopping ... never stopping ... never stopping.
The Kurt Angle of today is the natural progeny of a realized goal, an Olympic dream that required years of relentless, exhausting work. Angle trained maniacally, eight or nine hours every day, to wrestle in the 1996 Olympic Games in Atlanta. When he defeated Iran's Abbas Jadidi, the culmination of a dream he'd kept since age 5, Angle fell to the ground, weakened by tears and joy. But an Olympian's life journey doesn't end when an athlete steps from the podium, medal around neck; no, quite the opposite. That's just when the journey begins. The desire to work, to achieve, still festers in present tense. And suddenly, that desire is divorced from its lifelong goal.

It's been eight years now since Atlanta, and Angle still pours an Olympian's effort into everything he does. That's why Pittsburgh's most famous Olympic champion is now known internationally as one of the top World Wrestling Entertainment (WWE) superstars. It's a profession tailored perfectly for Angle's needs. He can still sweat, he can still succeed. He can still sacrifice.

The sacrifices are worth it. Many mornings, Angle still pinches himself -- his dream, the gold medal, is resting by his desk downstairs. So are replicas of two WWE title belts.
The sacrifices are not worth it. Many mornings, Angle, 35, struggles to rise from bed.
"When I was trying for the Olympics," Angle remembers, "I'd train so ferociously that some days I'd make myself sick. I did things I knew nobody else would do. Once I got to the point where I wanted to quit, that's when the real training started."
He'd squat 400-odd pounds 28 times ... after squatting 315 pounds 44 times and 225 pounds 73 times and 135 pounds 149 times ... after running six miles ... after running dozens of wind sprints while carrying his training partner over his back ... after charging up a hill, with added resistance, for 2 1/2 minutes.
He did this every day, for every muscle set in his body. He consumed 1,000 calories for breakfast. He set an alarm to eat meals during the night. He punched himself in the head when he thought of quitting, when his body screamed of fatigue. No, he'd mutter. Nothing could stop him. "I kept a training log at home," Angle says, "and sometimes I go back and look at it and I'm just like, how did I do this? I think it probably contributed to how I feel now. When you train like that, some people think it keeps you young. But you're actually breaking your body down."

For what? At what cost? Every time Angle thought about the sacrifices, he thought more about his father, a man whose blood pumped with the same determination, a man who transferred toughness to his son not so much at the time of his boy's birth, but at the time of his own death. In 1985, David Angle, 55, fell from a construction site and landed on his head. The drop broke both of his shoulders and cracked his skull in three places. He then walked to the hospital with the injuries that would kill him.

Angle had his first varsity football game at Mt. Lebanon a day later. Lord knows how many people told him not to play, but they didn't know. Pain, in whatever capacity -- even grief -- could become not just something to overcome, but something to work with. Angle stuck his arms around that belief and finished the game with 16 solo tackles, two touchdowns and an interception -- the best game he'd ever play. Nothing could stop him.
After graduating college at Clarion, Angle poured a young life of experiences into one outlet: the Olympics. The Games consumed his life, all of it, every drop, life itself was a sacrifice. But five months before Atlanta, Angle cracked two vertebrae and pulled four muscles in his neck. Two disks poked into his spinal cord, and the pain hurled violent tremors throughout his body. One look, and doctors saw the endpoint for Angle's Olympic dreams. They brought him into an office and explained he needed six months to rest, no wrestling. He would risk paralysis by continuing. Angle ignored the warnings, found a painkiller called mepivacaine and kept on wrestling with more resoluteness than anybody else on the planet. Nothing could stop him.

"He never saw limits," manager and bodybuilder David Hawk says. "That's what made him successful. His pain tolerance is incredible. Not only can he live with pain, he can come out and smile and act like nothing's wrong. Once you can do that, you can do almost anything."

Pain joined Angle in so many successes, its meaning slowing twisted from a warning to a reassurance.
Here is pain.
Here is success.
Here is Kurt Angle, following both paths and hoping they run parallel.
Here is where it leads -- to a sofa in Angle's spacious Coraopolis estate, where Angle rests on an off day. He can use a rest. In mid-July, he spent two weeks in Japan. Days later, back in Pittsburgh, Angle, having whirled around the planet on a WWE tour this summer, needed a minute to recall where he'd last been.
Pro wrestling keeps Angle away from his family -- his wife, Karen, and his 20-month-old daughter, Kyra -- at least four days per week. His wrestling contract makes the life possible. His injuries make the life frightening.
"I don't think what he's doing to himself is worth it," Karen says.
Angle, for one, enjoys so much about his life. His playful daughter has softened his heart and improved his marriage. He has a pool in the backyard and a BMW in the driveway. His Herculean build -- "He's 6-foot, 240-pounds with a neck the size of a waist," WWE wrestler Edge says -- draws eternal attention. When Angle goes out for lunch at a restaurant just minutes from his house, he smiles and signs autographs for everybody who stops by his table.
After the Olympics, the spotlight offered a quick flicker, but Angle didn't want it to stop. He appeared on TV with Jay Leno and Conan O'Brien. His schedule choked with speaking engagements -- some days, Angle would make a half-dozen stops at schools across Pittsburgh. In four days after winning the gold medal, he slept one hour.
"I hate to say it," Angle says, "but I really do love the spotlight. I didn't want it to let up."
For a Pay-Per-View event Aug. 15 in Toronto, Angle will return from his latest neck injury, which has kept him from wrestling (but not traveling) most of the year. Someday, he'll likely need two of his vertebrae fused together. Such a procedure would end his wrestling career, but Angle hopes to continue at least another three years without surgery.
Though he's already one of the WWE's most recognizable stars, Angle believes that three more years in the ring will allow his wrestling persona to grow into a pop culture force, similar to that of The Rock and Stone Cold Steve Austin. Privately, Angle's engaging and friendly, but his wrestling character is a pretentious bad guy who preaches about his own superiority. In the wrestling domain, where heroes become anti-heroes, Angle's gold medal acts as a badge for his character's ego. Fans hate him, and that alone means popularity.
The character is WWE head Vince McMahon's brainchild, and it required some discomfort -- particularly for Angle's wife and mother, who struggled to accept Angle as a man whose entrance into every arena draws a cascade of boos and taunts. It required some discomfort for Angle, too. At least initially. In 1996, McMahon offered Angle a lavish contract to join the WWE. Angle brought the offer to his agent, Ralph Cindrich, who promptly ripped it up.
Friends in the small community of amateur wrestling hoped Angle could become a vanguard for the sport. Angle, like Cindrich, simply wondered if a foray into pro wrestling would damage his image. Two years later, after a failed stint as a local sports broadcaster, Angle reconsidered. He tried out, this time with a much smaller contract, and learned the pro wrestling technique like a speedreader.
"What I didn't realize at the time, pro wrestling is not the next level to amateur wrestling," Angle says. "It's just a totally different career path. That's all it is. I'm sorry, but put Triple H in the ring with me for two minutes and he'll get eaten alive."
At times, Angle's toughness breeds his agony. When WWE officials sense Angle is struggling with injuries, they've given up asking him if he's OK. He always says yes. Instead, they call his wife, Karen.
The injuries rush at him mercilessly. One night in Nashville, Angle, awakened by his ringing cell phone, jumped from his bed and collided with a hotel room bureau. He needed stitches in his forearm once the bleeding subsided.
When healthy, Angle travels 240 days a year, a blaze of different hotels and different cities. His neck provides constant worry. So do three more years in a business where injuries are practically mandatory.
"The only time I'm 100 percent is right before a match, with the adrenaline and everything," Angle says. "But after that, I'm right back down to the bottom again. It sucks, because if I want to play with Kyra" -- as Angle talks, his daughter plays on the living room floor -- "sometimes I just can't do it."
His wife, sitting beside him, continues. "If he gets to the point where he really can't play with her, that will be it. No matter what you have in your house, no matter how good your life is, you can't give that up. If that's what happens, that's when I'll put my foot down and make him stop."
She glances at her husband. Pain converges with gain, and this is where they lead -- one road, traveled wearily.
Angle smiles, driven by instinct. This is the inevitable answer. "I'll never stop," he says.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 25 september 2006 @ 14:28:36 #128
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42112618
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  maandag 25 september 2006 @ 14:31:28 #129
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42112718
een Main Eventer??....KANE??!!! op dit moment niet en de IC-Title is niet bedoeld voor Main eventers die is juist bedoeld voor mensen als Nitro, Benjamin, Hardy, Carlito en Masters
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 25 september 2006 @ 14:38:32 #130
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42112945
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:31 schreef kidkash19 het volgende:
een Main Eventer??....KANE??!!! op dit moment niet en de IC-Title is niet bedoeld voor Main eventers die is juist bedoeld voor mensen als Nitro, Benjamin, Hardy, Carlito en Masters
Weet ik, maar ik houdt er niet van dat kneuzen als Nitro een belt hebben.En Kane zie ik als main eventer door zijn geschiedenis vooral.Laat ik het anders zeggen, Kane heb veel meer aanzicht dan die andere muppets.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  maandag 25 september 2006 @ 15:28:36 #131
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42113728
de IC title is niet voor gevestigde namen als Kane enzo...het is bedoeld als opstapje voor nieuwe sterren, kijk maar naar wie hem allemaal heeft gehad.....even een lijstje : Bret, Shawn, Piper, Owen, Macho Man,Triple H, Warrior, Kevin Nash, Scott Hall, Austin, Rock enz enz. Al die gasten hadden op dat moment ook niet echt aanzien maar hebben de IC title gekregen als opstapje naar het grote werk, Kane heeft dat allemaal al gezien en gedaan en heeft de title niet nodig, juist een jonge gozer heeft hem nodig en Nitro doet er goede dingen mee, het is een beetje het verhaal dat hij altijd met de winst er van door gaat op welke sneaky manier dat dan ook gebeurt.
Kane gaat misschien toch stoppen en heeft gezegd dat als dat gebeurt hij een nieuwe ster wilt maken dus waarom zou hij de IC nodig hebben?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 25 september 2006 @ 15:39:27 #132
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42114045
no surrender gedownload werkt ie niet BUMMER!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42127209
Former RAW General Manager Eric Bischoff has been spotted at Ford Center - the site of tonight's RAW. What's he doing there? (van www.wwe.com)

Wat zou dat betekenen?

Kan waarschijnlijk RAW pas woensdag kijken helaas
  maandag 25 september 2006 @ 23:48:04 #134
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42128745
Er gaan geruchten dat er vandaag een nieuwe GM word benoemd
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 25 september 2006 @ 23:54:03 #135
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42128962
Ondankbare hond eigenlijk die Angle
quote:
Kurt Angle
"Being with TNA feels like I have finally found my home. I had fun in WWE at certain times, but I was never really happy. Now being part of TNA, I know I have a purpose. I feel like I am part of history, part of a company that is now only on the rise--not only going to be the number one watched wrestling show in the world within a short period of time--but TNA gives me an opprotunity to spread my wings. The company has no limits to where it can go. The sky is the limit and the main reason is because they brought the 'real' back into wrestling and that is a perfect fit for the greatest wrestler in USA Olympic history. I have room to grow here and to help TNA grow. Working for these caring and very giving employers of TNA makes me feel like I have a purpose and that the sky is the limit. I don't feel trapped or held back like I did the first six years in my tenure with the other company. They held me back. Now, our wonderful audience will see the real Kurt Angle doing what I love to do--real wreslting--and that's what puts a smile on my face each time I come to work. I even smile when I think about it. TNA will be the most watched television show on cable television. It's only a matter of time. Now, I get the opportunity and privilege of being part of it. Thank you TNA for saving my career, my life and my desire to do what I love. I will be here in some capacity for the rest of my life. That's real...that's damn real."
Have fun in TNA Kurt!!! Met veel poeha binnenkomen......dan afglijden net als Christian/Rhino. Vooral niet aan jezelf en je familie denken, nee lekker gaan worstelen en MMA'en is goed voor je nek
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 25 september 2006 @ 23:57:39 #136
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42129095
Wow, dit kan wat worden op Raw.Ik moet om 1 uur werken, dus tijd zat om smorgens Raw te gaan kijken.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42134848
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef kidkash19 het volgende:
Ondankbare hond eigenlijk die Angle
[..]

Have fun in TNA Kurt!!! Met veel poeha binnenkomen......dan afglijden net als Christian/Rhino. Vooral niet aan jezelf en je familie denken, nee lekker gaan worstelen en MMA'en is goed voor je nek
Vondt ik ook ja, als het niet voor de WWE was, was hij nooit zo ver gekomen.
Maar hij moet het zelf weten. Hij doet het nu allemaal zelf vindt ik hoor.

Helaas kan ik pas waarschijnlijk morgen RAW kijken

Ben benieuwt wat er gaat gebeuren als Bischoff nieuwe GM wordt zeg. Wat zullen Vince en Shane dan doen? Verder fueden met DX?
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:24:27 #138
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42135246
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder was het een suffe raw...misschien wel 1 vd slechtste ooit
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 26 september 2006 @ 10:26:36 #139
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42135285
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:54 schreef kidkash19 het volgende:
Ondankbare hond eigenlijk die Angle
[..]

Have fun in TNA Kurt!!! Met veel poeha binnenkomen......dan afglijden net als Christian/Rhino. Vooral niet aan jezelf en je familie denken, nee lekker gaan worstelen en MMA'en is goed voor je nek
Ik snap jou echt niet

Alsof Christian/Rhyno te vergelijken zijn met Angle Totaal verschillende klasse. Er is op dit moment geen grotere naam in the wrestling wereld dan Kurt Angle.

Hmm... 20 keer per maand worstelen en de hele dag reizen en nooit bij je familie zijn... .of... 3x per maand worstelen, nooit hoeven reizen en iedere dag bij je familie zijn. Nou, ik had wel geweten wat ik had gekozen. en dat drie keer per maand worstelen is dan nog een hoge schatting. Lijkt mij juist de ideale plek om je lichaam een beetje te helen en veel tijd met je familie door te brengen.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:41:09 #140
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42139925
Daar gaat die post niet om...het gaat erom hoe Angle nu reageert....Held back by WWE?? oja je hebt alleen maar ongeveer elke belt gewonnen die er te winnen valt, je hebt hele grote pushes gehad al vanaf het begin dat je binnenkwam en hebt heel veel te danken aan de WWE en dan reageer je zo? Integer iemand ja......
Let maar op wat er gebeurt....Christian werd als DE verlosser binnen gehaald won de titel....en er gebeurde verder niks mee, het is Jarrett wat de klok slaat daar en Angle zal het in het begin leuk doen maar daarna is het over.
Geen grotere naam dan Angle?? ik kan er zo 3 noemen die "redelijk" vrij zijn om te gaan en staan waar ze willen die groter zijn...Austin, Rock en Goldberg zijn MAKKELIJK groter dan Angle misschien Jericho ook nog en ik durf zelfs te zeggen dat als een Bret Hart wat doet daar dat ook HIJ een grotere impact heeft dan Angle.
Dat 20x per maand worstelen hoefde al niet aangezien hij naar ECW gestuurd is om het wat lichter voor hem te maken....het was zn EIGEN keus om toch elke keer wel te worstelen tegen alle adviezen in. Vergeet niet dat het GEEN exclusief contract is en hij dus ook MMA kan gaan doen
quote:
Kurt Angle was not in Orlando, FL last night for the No Surrender PPV, and isn't expected at tonights "Impact" tapings. Angle was on the phone with Dixie Carter during the PPV Sunday night. The segment that aired on the broadcast was filmed late Wednesday night in Nashville by an independent film crew. Dave Meltzer is reporting that Angle's TNA contract is not an exclusive deal, which will allow him to seek MMA matches, which seems to be the plan for Angle's camp. At this point, Angle is expected to appear at the 10/22 Bound for Glory PPV in Detroit, but isn't scheduled to wrestle on the show.
Daar word ie zeker gekilled, ja hij heeft wat technische skills ja maar met dat lichaam en die nek is ie zo kapot.
In TNA is er ook geen wellness policy dus hij mag lekker met zn verslaving aan pijnstillers doorgaan daar want er is toch geen controle...iets wat er bij de WWE wel was en ook 1 vd redenen is dat hij ontslagen is. Tuurlijk zal het lichtere schema beter zijn voor hem maar dit is ook iemand die maar 1x verkeerd hoeft neer te komen en het is over op dit moment, als je je Lies zwaar verrekt, je buikspier compleet van het bot afscheurt en je hamstring scheurt in dezelfde wedstrijd is je lichaam op en 2 maandjes met de blessures die hij heeft is niet genoeg, man een half jaar is nog niet genoeg met dat verrotte lichaam wat hij heeft
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:07:43 #141
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42142036
TNA's 1e keus..

Credit : Me

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:30:30 #142
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42142601
Nog steeds raw aant downloaden.Had hem vanmorgen willen downen, maar moest eerder werken.Maar goed dan maar straks ff kijken.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42164833
Beetje matige RAW, maar kon er mee door, 8 oktober komt er een 3 uur season premier van RAW, beetje vreemd dat er season premiere's zijn omdat het eigenlijk het hele jaar doorloopt? Snapte dat ook al niet bij Smackdown. (al zijn hun dan wel op een nieuwe zender maar toch, een nieuw seizoen?)
  woensdag 27 september 2006 @ 13:19:41 #144
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42167769
Ik snap de seasonpremiere ook niet zo.Maar goed, een uur langer Raw!Cena was masterlijk aan de mic!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 27 september 2006 @ 15:22:48 #145
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42171222
Volgens mij is dat het begin vh hoogseizoen van de TV....In oktober beginnen alle series opnieuw ofzo
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 27 september 2006 @ 16:53:42 #146
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42172873
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:22 schreef kidkash19 het volgende:
Volgens mij is dat het begin vh hoogseizoen van de TV....In oktober beginnen alle series opnieuw ofzo
Ja dat zou kunnen
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42173889
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  woensdag 27 september 2006 @ 17:37:19 #148
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42173983
Ongoefelijk.....tough dude hoordie Holly.....zag er nasty uit....24 hechtingen
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42174887
Wel vette ECW ja, die match van RVD tegen Holly

Valt me trouwens op dat RVD echt altijd voor de leukste wedstrijden zorgt, zoals toen met Sabu en RVD als tagteam bijvoorbeeld. En nu deze weer.
  woensdag 27 september 2006 @ 18:28:12 #150
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42175273
Ik zag Foley laatst in z'n docu en die had toch een aardige kut in z'n kop.Foley owned HH.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 27 september 2006 @ 18:48:57 #151
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42175803
wat is daar ownen aan?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42181061
Die grote anouncement van Teddy was ook wel een domper zeg

MVP eindelijk een contract, ben benieuwd wat hij kan in de ring eigenlijk.
  woensdag 27 september 2006 @ 21:44:36 #153
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42181301
*Bericht verwijdert SCSA komt nooit meer terug*
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42182420
Kid Kash released !
  donderdag 28 september 2006 @ 00:53:35 #155
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42187607
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42188993
It's Real. It's Damn Real!

Holy shit! Dixie Carter delivers! Aardverschuiving in wrestling world hahahaha.
Maar ik zeg alleen alles wat Angle zegt is waar en ik promoot TNA totdat iedereen hier kijkt . "Held back by WWE" hij heeft gelijk punt
WWE wist dat hij lichamelijk niet in al te beste staat was en ze laten hem dan opdraven in houseshows.

Hadden ze dat niet gedaan dan genoten ze nu een stuk langer van The Total Non-Stop Wrestling Machine!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 28 september 2006 @ 08:46:10 #157
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42191105
Hoe heeft hij gelijk dan?.....omdat de WWE zich zorgen maakte om zn gezondheid? of omdat hij in zn 1e jaar in de WWE 3 grote titels won incl de World Title? of omdat hij ongeveer elke titel heeft gehad in de tijd dat hij er zat? Het worstelen op house shows was zn EIGEN keus, ze hadden hem al 30 dagen geschorst en dat was niet voor niets maar hij kwam terug nog steeds verslaafd aan de pijnstillers en nog steeds eigenwijs over hoe hij moest worstelen, hij WEIGERDE hulp voor zn verslaving en daarom is hij ontslagen. Ja hoor held back omdat je werkgever (die al niet zo goed te kijk staat bij het algemene publiek) zich zorgen om je maakt en bang is dat je jezelf iets aan doet. Ze lieten hem dus gewoon helemaal niet opdraven in houseshows, integendeel zelfs, ze MOESTEN hem wel releasen omdat er geen andere manier was om hem te laten stoppen, die man is gestoord en ook backstage was hij niet meer in de hand te houden.
Er is helemaal geen aardveerschuiving, dit is niet alsof Cena, Triple H, Shawn Michaels of the Rock naar TNA zijn gegaan, het is Kurt Angle maar, iemand die in de laatste 2 jaar afgegleden is naar slechts een klein deel van wat hij kan, ja hij is een goede worstelaar , maar dit heeft echt geen gevolgen voor ook maar iets in de worstelwereld.
Er waren zelfs berichten dat men zelfs WILDE dat hij naar TNA ging al was het maar voor zn eigen gezondheid, al moet ik dat nog zien Angle kennende.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42198148
Als je werkgever het beste met je voor heeft waarom stel je dan dag na dag een card op met je zorgenkindje? Voor houseshows nota bene? Waarom laat je hem niet alleen z'n ding doen op televisie?
Tuurlijk willen mensen dan liever dat hij naar TNA gaat waar ze hem niet elke dag in de ring zetten. Dat zijn nou mensen die wel iets om de persoon Angle geven en niet om de mogelijke inkomsten die hij kan opleveren.

En wel of geen aardverschuiving...Kurt Angle is tot nu toe de grootste man die is overgelopen. Het is maar hoe je het bekijkt. Laat me raden als Kid Kash naar TNA gaat is het wel een aardverschuiving?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 22% gewijzigd door roepdeman op 28-09-2006 14:19:39 ]
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 28 september 2006 @ 15:14:53 #159
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42200133
Dude....Kid Kash heb ik niet perse om hem genomen het is een nickname die me ook is aangemeten bij mn eigen sport. Kid Kash van ECW was cool...Kid Kash in het begin van zn WWE tijd was goed gebruikt nu boeit hij me weinig en heeft al in TNA gezeten.
Zoals ik zei....de WWE had hem al geschorst en liet hem niet meer zo veel op house shows worstelen en het meeste kwam van Angle af omdat hij WILDE worstelen, je ziet het nu toch ook? Angle word ontslagen omdat ze gewoon geen andere keus hebben met zn verslaving, zn persoonlijke problemen en zn lichaam en amper 2 maanden later tekent hij bij TNA, het zegt al genoeg dat WWE hem liet gaan zonder de standaard 90 day no compete clause. Weet je nog een na de dood van Eddie dat er een bericht uit kwam dat er iemand op de Deathwatch stond? iemand groter dan Guerrero en die meer impact zou hebben mocht hij overlijden? Deze persoon werd elke dag gecontroleerd door mensen of hij nog wel leefde, juist die persoon was Angle, ook zo goed als bewezen omdat Angle de enige was die toen een open email stuurde aan die reporter waarin hij zei nooit iets te doen wat zn gezondheid in gevaar zo brengen waar die in essentie dus over loog aangezien hij WM 19 met een gebroken nek deed.
Of het moment dat de WWE een persconferentie uitbracht over hun Wellness Policy...de 1e die openlijk zn twijfels had was Angle, niet in het minst omdat hij verslaafd is aan pijnstillers (1 vd best bekende "geheimen") diezelfde pijnstillers zijn waarschijnlijk ook de reden waarom zn lichaam zo is.
Kijk gewoon naar hem, vergelijk fotos....zn Armen zijn enorm gekrompen, na elke bump moet hij in zn handen knijpen of losgooien om maar enigszins het gevoel terug te krijgen in zn handen en zn hoofd is gegroeid vooral rond zn voorhoofd, wat toevallig 1 vd symptomen is van HGH nemen.
Als TNA geen rechtzaak aan de broek krijgt is Angle dus ontslagen zonder no compete clause, waarom zou Vince dat doen met 1 van zn allergrootste sterren? Het enige wat ik kan bedenken is ook het meest angstaanjagende....Vince wilt niet dat Angle doodgaat onder contract van de WWE.

Wat er ook gebeurt, hoe smerig Vince ook is...hij heeft nu wel de morele overhand op iedereen want hij heeft gedaan wat hij vond dat in het belang stond van 1 van zn werknemers niet die van zn bedrijf.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42200723
[offtopic]
Je bent ook een mede American Football player? netjes netjes.
[/offtopic]

Vince heeft zelf genoeg macht om iemand wel of niet op een card te laten verschijnen. Als hij het wilde dan had hij hem koste wat kost wel verboden om niet bij houseshows op te draven. En toch ook wel raar hoe je het zo stelt. Hij heeft het beste met hem voor maar hij mag niet overlijden bij de WWE want dat schaadt het product.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 28 september 2006 @ 15:41:29 #161
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42200773
Nou ik denk meer dat het een kwestie is van....we kunnen je niet dwingen (resultaten uit het verleden) dus dan zorgen we er maar voor dat je gewoon helemaal niet bij ons onder contract staat (hij werd trouwens wel doorbetaald omdat hij een gegarandeerd contract had wat nu vervalt) en als je dan gezond bent enzo ben je altijd welkom om terug te komen. Dan vind ik het een naaistreek dat hij gelijk naar TNA stapt, die hem (begrijpelijk trouwens) meteen tekenen ook al weten ze zijn gezondheidstoestand.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42202675
Nu krijgt de Tag Team divisie op Smackdown toch weer een klap. Ik neem aan dat The Pitbulls nu verleden tijd zijn?
pi_42208012
Kidkash19: Het is Kurt Angle maar???? Goldberg groter dan Angle? sorry hoor maar vind je het heel erg als ik jou niet serieus meer neem: hoe groot je stukken tekst ook moge zijn.
  donderdag 28 september 2006 @ 20:31:42 #164
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42210599
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:25 schreef Allanon666 het volgende:
Kidkash19: Het is Kurt Angle maar???? Goldberg groter dan Angle? sorry hoor maar vind je het heel erg als ik jou niet serieus meer neem: hoe groot je stukken tekst ook moge zijn.
Ik zie liever Goldberg
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 28 september 2006 @ 23:56:30 #165
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42219927
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:31 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ik zie liever Goldberg
Ik ook, maar die is nu meer bezig met films.Toch jammer dat veel worstelaars op en gegeven moment het worstelen laten voor wat het is, en gaan acteren(ja maak er maar geintjes over).
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42220003
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ik ook, maar die is nu meer bezig met films.Toch jammer dat veel worstelaars op en gegeven moment het worstelen laten voor wat het is, en gaan acteren(ja maak er maar geintjes over).
Wat voor filmcarriere heeft Goldberg nu eigenlijk, heb maar bar weinig films van hem gezien.
Beter voor hem stapt hij weer terug de ring in.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:17:52 #167
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42221792
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:59 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Wat voor filmcarriere heeft Goldberg nu eigenlijk, heb maar bar weinig films van hem gezien.
Beter voor hem stapt hij weer terug de ring in.
Geen idee, maar stond een tijdje op terug op internet toen hij zogenaamd naar TNA zou gaan dat hij even zich wou focussen op "acting".
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42221831
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Geen idee, maar stond een tijdje op terug op internet toen hij zogenaamd naar TNA zou gaan dat hij even zich wou focussen op "acting".
Goldberg naar TNA , ik heb TNA een aantal keer op Eurosport gezien maar ik vond het echt niks.
Buiten het Nederlands commentaar om vind ik de ring een behoorlijke afknapper.
Ik had liever gezien dat Goldberg naar Monday Night Raw kwam.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:26:02 #169
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42221910
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:20 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Goldberg naar TNA , ik heb TNA een aantal keer op Eurosport gezien maar ik vond het echt niks.
Buiten het Nederlands commentaar om vind ik de ring een behoorlijke afknapper.
Ik had liever gezien dat Goldberg naar Monday Night Raw kwam.
Eens!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 29 september 2006 @ 08:39:52 #170
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42224231
Geloof me als Goldberg de Impact zone in komt met een zelfde soort muziek als dat hij had in WCW en hij speelt het zelfde personage als in WCW en niet in WWE zou hij Angle MAKKELIJK passeren qua pop qua buzz qua publiciteit qua alles, je gaat me niet vertellen dat je Angle nog steeds zo goed vind als zn periode van 2001 tot 2003 ? Hij is zo ver afgegleden en mensen zien dat, en dan kan hij wel een "intens" personage spelen de man is maar een klein percentage van wat hij ooit kon. "Intense" ECW Angle was gewoon WWE Angle maar dan met een headbutt er aan toegevoegd om het wat "harder" te laten lijken.
Zoals ik zei het is Angle maar ja en als jij denkt dat hij groter is dan Goldberg dan moet jij maar eens goed gaan kijken naar de periode dat Goldberg de WWE in kwam en vertel me dan hoe het zit
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:53:52 #171
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42227119
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 08:39 schreef kidkash19 het volgende:
Geloof me als Goldberg de Impact zone in komt met een zelfde soort muziek als dat hij had in WCW en hij speelt het zelfde personage als in WCW en niet in WWE zou hij Angle MAKKELIJK passeren qua pop qua buzz qua publiciteit qua alles.
Ben ik het wel met je eens ja!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42229582
Goldberg: heeft samen met Russo WCW verziekt. Ik denk dat qua impact The next big thing Brock Lesnar vele malen meer heeft betekend dan een Goldberg. Powerwrestlers hebben we zat in de wwe: Batista/Lashley/Cena etc. maar een echte goede wrestler als Angle: niet te vervangen. Waarom heb we het hier steeds over oude koeien die zo diep in de sloot zitten dat ze met geen enkel methode er meer uit komen. SCSA, The Rock, Goldberg etc. Die gasten zijn gestopt of willen niet meer.. Angle diep gezakt? Ze hebben hem sinds zijn heel turn naar mijn idee gewoon niet meer goed gebruikt. Het is een super Babyface die een wrestletechnisch zijn gelijke niet kent. ik ben eerlijk gezegd geen liefhebber van submissionwrestlers maar Angle is van een heel ander dimensie die kan zelf nu nog steeds meer dan die paar powermovies van Goldberg.
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:04:40 #173
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42230537
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:23 schreef Allanon666 het volgende:
Goldberg: heeft samen met Russo WCW verziekt. Ik denk dat qua impact The next big thing Brock Lesnar vele malen meer heeft betekend dan een Goldberg. Powerwrestlers hebben we zat in de wwe: Batista/Lashley/Cena etc. maar een echte goede wrestler als Angle: niet te vervangen. Waarom heb we het hier steeds over oude koeien die zo diep in de sloot zitten dat ze met geen enkel methode er meer uit komen. SCSA, The Rock, Goldberg etc. Die gasten zijn gestopt of willen niet meer.. Angle diep gezakt? Ze hebben hem sinds zijn heel turn naar mijn idee gewoon niet meer goed gebruikt. Het is een super Babyface die een wrestletechnisch zijn gelijke niet kent. ik ben eerlijk gezegd geen liefhebber van submissionwrestlers maar Angle is van een heel ander dimensie die kan zelf nu nog steeds meer dan die paar powermovies van Goldberg.
Goldberg heeft WCW niet verziekt hoor. en als dat al zo zou zijn geweest op enig level (wat is dus niet geloof) dan zijn er 100 andere dingen of personen aan te wijzen die het ECHT verziekt hebben. Download maarus het interview van JBL met Bischoff. Niet dat je er vanuit moet gaan dat hij 100% de waarheid spreekt maar daar wordt de naam Goldberg nieteens genoemd als het gaan om de downfall van de WCW. Ik beweer trouwens ook helemaal niet dat ANgle diep gezakt is!! Technische gezien is hij mss wel de beste wrestler today. Maar als ik mocht kiezen wie ik liever zag dan ging ik toch voor Goldberg!! en brock lesnar is een sukkel
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:00:22 #174
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42231905
pfff als Goldberg iets heeft gedaan is het wel WCW wat kijkers bezorgen....kijk je hoeft mij niet serieus te nemen maar met die uitspraak neem ik jou al helemaal niet serieus...Goldberg-Hogan op Nitro waar Goldberg de titel won was 1 vd beste zo niet DE best bekeken Nitro ooit, hoe die man is opgebouwd is ongelofelijk en dat was niet door Russo. Het spreekt al boekdelen dat men het nog steeds over die winning streak heeft als het om Goldberg gaat, nee degene die WCW hebben gekilled waren meer de Directie (omdat ze worstelaars teveel invloed gaven) en mensen als Hogan, Hall, Nash, Flair enz enz enz
Brock is nooit ECHT een iemand geweest waar mensen voor keken, hij was goed....zo niet beter dan Angle (op zn mic skills na en daar ging het mis), Hij is vele malen sterker dan Angle, heeft net zo veel technische skills als Angle en is gewoon iemand waar je mond van open valt als hij bezig is vanwege zn grootte maar was niet iemand die echt een impact had en is al 2 jaar niet in Amerika gezien en is een beetje een joke geworden na zn Football avontuur.
WWE is allang van het traditionele "worstelen" afgestapt dat is al sinds de Attitude era en daarom is Angle iemand die er uitsteekt omdat hij een andere stijl heeft maar zoals ik zei....3 a 4 jaar geleden was Angle vele malen beter dan dat hij nu is, de WWE heeft hem goed beschermd in zn Verhalen en in de ring door hem zo te verkopen (daar zijn announcers voor).
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:17:35 #175
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42233697
"Who's Next!!!!!!!!!"

en dan die intro erbij
na die vonkenregen die rook uitademen, dat was echt vet
In die tijd echt 1 v/d allerbeste personages naar mijn mening

Vooral zijn jackhammer was impressive. Zware gasten echt LANG op 1 arm houden terwijl hij er qua spieren nog redelijk normaal uit zag. Niet zoals Lashley of Batista nu iig.

Hij doet op dit moment trouwens ook commentaar bij World Fight League (ofzo)
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:27:24 #176
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42233902
Nou redelijk normaal.....hij was ook wel huge hoor, ik denk dat als je Batista en Goldberg naast elkaar zet dat het niet eens zo heel veel uitmaakt qua grootte....Batista is wel wat droger dan Goldberg daarom ziet Goldberg er redelijk normaal uit maar die schouders van hem waren niet normaal.
Goldberg is nou het prototype van hoe je van een slechte/gemiddelde worstelaar een geweldige kan maken door hem een personage aan te meten die bij hem past.
Maar zo zie je maar hoe dubbel mensen zijn...zeggen over Cena dat ie maar 5 moves heeft enzo terwijl Goldberg er nog minder had, zo zie je hoe belangrijk een personage kan zijn (Terwijl die van Cena niet eens slecht is)

[ Bericht 19% gewijzigd door kidkash19 op 29-09-2006 15:36:24 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42234178
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:27 schreef kidkash19 het volgende:
Nou redelijk normaal.....hij was ook wel huge hoor, ik denk dat als je Batista en Goldberg naast elkaar zet dat het niet eens zo heel veel uitmaakt qua grootte....Batista is wel wat droger dan Goldberg daarom ziet Goldberg er redelijk normaal uit maar die schouders van hem waren niet normaal.
Goldberg is nou het prototype van hoe je van een slechte/gemiddelde worstelaar een geweldige kan maken door hem een personage aan te meten die bij hem past.
Maar zo zie je maar hoe dubbel mensen zijn...zeggen over Cena dat ie maar 5 moves heeft enzo terwijl Goldberg er nog minder had, zo zie je hoe belangrijk een personage kan zijn (Terwijl die van Cena niet eens slecht is)
Eigenlijk heb je wel gelijk wat Moves betreft.
Kan me eigenlijk maar 2 moves herinneren van Goldberg, de spere en de Jackhammer.
De rest was het gewoon incasseren en af en toe een klap uitdelen.
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:44:25 #178
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42234279
Klopt ook helemaal, maar zoals ook al gezegd is; het personage Goldberg, zijn storyline en idd bv. de entrance maakte hem imo gewoon super!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:44:59 #179
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42234293
Ja en hij had af en toe een kick (Damn him for ending Brets Career!!!) en hij was opzich wel atletisch voor iemand van zijn grootte maar het waren over het algemeen de Spear, Jackhammer en die vage Rolling leg lock die die had...maar hij was erg onveilig in de ring
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42235172
Hoe zit het dan met dat voorcontract dat hij onlangs had getekend? Was dat een contract met Spike of TNA?

(Dat geluid van het publiek na die match tegen Hogan was te gruw!)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:42:27 #181
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42235773
Volgens mij was dat met Spike maar weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik ook iets gehoord dat TNA de "grote" worstelaars niet echt kan betalen en dat Spike ze onder contract krijgt ofzo maar dat kan ik mis hebben
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:37:30 #182
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42237075
goooooooldbeeeeeerg goooooooooooldbeeeeeeerg!!!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:02:27 #183
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42237737
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:37 schreef Tazmaniac het volgende:
goooooooldbeeeeeerg goooooooooooldbeeeeeeerg!!!!!
<useless fact>
dat ging over de speakers, zodat mensen het zouden gaan scanderen
</useless fact>
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:07:00 #184
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42237827
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:02 schreef Paxlie het volgende:

[..]

<useless fact>
dat ging over de speakers, zodat mensen het zouden gaan scanderen
</useless fact>
but still
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42243241
Wat is die Jimmy Wang Yang goed zeg !
  vrijdag 29 september 2006 @ 22:07:39 #186
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42244128
Dat was al bekend toen die Akio was of toen hij gewoon Jimmy Yang was vd Jung Dragons
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:55:34 #187
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42258134
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat is die Jimmy Wang Yang goed zeg !
Hoe wist je dat zo vroeg al?? Of heb je het niet over JWY op Smackdown?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Tazmaniac op 30-09-2006 15:05:29 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 30 september 2006 @ 15:27:23 #188
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42258607
edit: laat maar. verhaaltje wat hier stond sloeg nergens op.

[ Bericht 48% gewijzigd door Mr_Brownstone op 30-09-2006 15:35:17 ]
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:37:42 #189
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42261038
net Raw gekeken van afgelopen maandag. Cena on the mic

damn I love it
zometeen smackdown en dan ECW maar kijken
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_42270823
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:55 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Hoe wist je dat zo vroeg al?? Of heb je het niet over JWY op Smackdown?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had hem om 4 uur al binnen vrijdag want hij wordt in Australie al eerder uitgezonden natuurlijk, 16 uur eerder ofzo. Dus kan lekker snel downloaden.

En Lashey pushen ze wel enorm ja, maar ze zijn niet zo tevreden over Batista dus daarom denk ik.
  zondag 1 oktober 2006 @ 11:19:34 #191
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42276322
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 00:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik had hem om 4 uur al binnen vrijdag want hij wordt in Australie al eerder uitgezonden natuurlijk, 16 uur eerder ofzo. Dus kan lekker snel downloaden.

En Lashey pushen ze wel enorm ja, maar ze zijn niet zo tevreden over Batista dus daarom denk ik.
haha das handig geregeld!! Ik vind de match-up voor komende vrijdag maar dom!! Maja dat ze het niet meer zo hebben op Batista is idd wel duidelijk..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:58:15 #192
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42293478
Kan een mooie Raw worden.Edge en Cena in een steel cage, voor de championship!Hopelijk komt Bisshoff nog even langs en DX zal er ook wel zijn.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42293697
En Jeff tegen Nitro voor de titel ook nog
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:18:13 #194
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42294257
Ik hoop dat Matt interfered en dat de hardy boyz terug komen.Maar dat is hopen tegen beter weten in.Maar ik hoop dat Jeff wint.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42295251
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik hoop dat Matt interfered en dat de hardy boyz terug komen.Maar dat is hopen tegen beter weten in.Maar ik hoop dat Jeff wint.
Zou leuk zijn ja, maar dat zie ik dan eerder gebeuren bij No Mercy. Dan heeft Smackdown gelijk weer een tag team erbij die de plaats van the pitbulls kan innemen.
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:40:22 #196
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42295375
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Zou leuk zijn ja, maar dat zie ik dan eerder gebeuren bij No Mercy. Dan heeft Smackdown gelijk weer een tag team erbij die de plaats van the pitbulls kan innemen.
Of ze gaan naar RAW want daar is ook wel behoefte aan een goed tagteam!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:42:04 #197
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42295446
kendrik en london vs the hardy boyz

dat zou wel een toffe wedstrijd opleveren gok ik
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:47:37 #198
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42295722
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef Paxlie het volgende:
kendrik en london vs the hardy boyz

dat zou wel een toffe wedstrijd opleveren gok ik
hell yeah!! Ik vind London en Kendrik echt goed (imo nóg beter dan een maand of 2 geleden)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42297656
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef Paxlie het volgende:
kendrik en london vs the hardy boyz

dat zou wel een toffe wedstrijd opleveren gok ik
Daar zat ik dus ook aan te denken ja.

Ze doen toch amper een verhaal bij de tag teams, dus dan zou het Face tegen Face gedeelte niet zo uitmaken denk ik.
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:40:12 #200
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42305009
man de lijn tussen faces en heels is aardig vervaagd hoor, het zijn niet echt meer de olddays van faces tegen heels al is dat nog wel de basis vh worstelen, het maakt verder niet zo uit of het face - face is of heel- heel
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 2 oktober 2006 @ 12:38:47 #201
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42308007
Heel vs. Heel werkt bijna nooit.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  maandag 2 oktober 2006 @ 13:09:21 #202
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42308934
nee komt ook niet zo heel vaak voor meestal alleen met speciale stip net als aankomende SD
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42313574
Ze proberen dus
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:27:56 #204
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42321224
Hogan kan me niks schelen, SCSA wel!Maar goed net ff Austin vs McMahon(the dvd) gedownload.Fok man wat waren dat tijden!Ok tuurlijk er werd gestreden met Nitro, maar toch.Wat een shows, en dan had je alleen de McMahon/Austin angle.Verder Kane vs the Undertaker, je had DX en the Rock!Wat een raw shows waren dat.

*zucht*
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 03:27:04 #205
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42326932
Van mij hoeft het niet.

* Mr_Brownstone ziet nog voor zich hoe Hogan een chokeslam van UT nam...
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_42330625
RAW download staat aan. Duurt nog uurtje of 2 ofzo.
Heb er zin in

Ah mooi, al klaar.

Even terug uploaden

[ Bericht 34% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 03-10-2006 12:03:23 ]
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 12:09:05 #207
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42331730
Ik heb het al binnen nu

overigens:
[PS2 / Xbox360] Smackdown vs Raw 2007
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_42333893
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:23:23 #209
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42338289
Hahaha wat lag ik weer dubbel om DX!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 18:50:13 #210
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42338777
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 13:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:05:28 #211
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_42339092
spoilers niet lezen is echt kut
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 19:14:47 #212
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_42339314
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_42339538
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 18:50 schreef Paxlie het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 20:19:07 #214
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42340439
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga deze raw bewaren voor mijn collega die in de Pacific zijn vrouw ligt te palen
Dit moet ie gewoon zien
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_42341110
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 20:19 schreef Paxlie het volgende:

[..]

ik ga deze raw bewaren voor mijn collega die in de Pacific zijn vrouw ligt te palen
Dit moet ie gewoon zien
Net weer gekeken, ze doen hem echt allebei enorm goed zeg. Echt respect voor die 2 daar.
Denk wel dat hij wat geloofwaardiger overkwam dan Bret tegen Ownen zeg
  woensdag 4 oktober 2006 @ 00:24:07 #216
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42347265
NOTHING beat Bret vs Owen!.....dat was zo goed...het verhaal ernaar toe...de wedstrijd zelf...het einde...en the aftermath.....een andere goede "vergeten" cage match is Shamrock-Rock-Foley
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 4 oktober 2006 @ 11:34:45 #217
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42353356
OMFG!!!!!!!!!!

No Mercy Card changed!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat vinden jullie hiervan!!! gaat het dan echt gebeuren????
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42353891
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 00:24 schreef kidkash19 het volgende:
NOTHING beat Bret vs Owen!.....dat was zo goed...het verhaal ernaar toe...de wedstrijd zelf...het einde...en the aftermath.....een andere goede "vergeten" cage match is Shamrock-Rock-Foley
Ik bedoel meer de geloofwaardigheid ervan. Toen ik naar de hart cage match keek en ze proberen uit het hek te komen door de deur of eroverheen. En dat de andere net op het laatste moment nog opstaat enzo.

Dat had je bij Cena/Edge echt veel minder en het kwam gewoon allemaal veel geloofwaardiger over, voor mij iig. En ze deden het allebei echt super, hoe Edge steeds uit de FU kwam en dan opeens een counter deed. Heerlijk die spanning.


En Tazz: wow
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:08:22 #219
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42354235
Twee kicken tribute filmpjes die ik op Youtube vond.

Bret Hart: http://www.youtube.com/watch?v=G3zhFEK7iJA

Victoria: http://www.youtube.com/watch?v=0kp1orhhok0
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:30:05 #220
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42354794
Ik denk dat de WWE het NWO trademark heeft vernieuwd ook omdat TNA het dan niet kan gebruiken...ik zou het ontettend stom vinden om de NWO (LAME! oud en gebroken) tegen de "nieuwe" (saaiere) DX te laten gaan....de nostalgie van DX is al weg die van de NWO was al weg na hun 1e x in de WWE en het heeft helemaal geen meerwaarde verder...ik zie het al voor me...een oude gebroken Hogan, een bijna niet meer in staat te kunnen worstelen Kevin Nash, een te oude Scott Hall tegen de oude Triple H en de christelijke Michaels en allemaal proberen ze "cool" te zijn
quote:
Ik bedoel meer de geloofwaardigheid ervan. Toen ik naar de hart cage match keek en ze proberen uit het hek te komen door de deur of eroverheen. En dat de andere net op het laatste moment nog opstaat enzo.
het verhaal bij die Cagematch was juist dat ze er allebei heel vaak probeerden uit te komen dat maakte die match uniek, ze combineerden dit met een geweldig staaltje technisch worstelen en een einde die heel innovatief was en niets af deed aan het krediet van Owen, hij was een jaar lang opgebouwd en was het hoogtepunt van hun feud en ik ben blij deze Summerslam nog altijd op video te hebben alleen al om deze match

[ Bericht 24% gewijzigd door kidkash19 op 04-10-2006 12:50:33 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:14:06 #221
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42357752
Misschien wel interessant om te luisteren dit .....is een interview met een voormalig PA die bij de WWE werkte die wat dingen verteld zoals:

-Dat Orton zn schorsing gespeeld was om zn "bad boy" image op te schroeven en een reden te geven om hem naar Raw te gooien

-Dat sommige mensen in de tv producites geen historie weten van de WWE

- Hoe zn TNA zien (dat ze iedere PPV en Impact opnemen en loggen intern)

grappig interview zeker de moeite waard (luister ook even het laatste deel over Triple H, hes not all the internet claims to be)

http://dl01.blastpodcast.com/indeedwrestling/15285_1157433044.mp3

[ Bericht 3% gewijzigd door kidkash19 op 04-10-2006 14:42:28 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:05:14 #222
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42359315
Tuurlijk kan het vernieuwen van het NWO trademark zijn om TNA er van weg te houden.Maar met alle geruchten kan het idd wel eens zijn dat er DX vs NWO komt op survivor series.Bishoff is terug en in zijn boek wordt gepraat over de NWO(op die manier is de NWO opgedoken in de storyline).En hij zei tegen DX dat ze een soort van afgezaagde NWO waren.Zie het hoe je zelf wil, maar ik vindt DX vs NWO op SS best realistisch.En ik denk om uit te maken wie beter is: NWO of DX, vanwege het zogenaamde feit dat DX, een NWO "ripp off" zou zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cantona_No.7 op 04-10-2006 15:16:45 ]
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:19:51 #223
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42359753
Zoals ik al zei dat zou dus echt ontzettend stom zijn en al zouden ze dat doen kan ik maar 1 ding zeggen....

Goh wie zou dat winnen? Vince zn eigen creatie of de NWO die door WCW zijn bedacht

i guess you know the answer already mr Anderson

[ Bericht 73% gewijzigd door kidkash19 op 04-10-2006 15:25:16 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:28:06 #224
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42360041
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 15:19 schreef kidkash19 het volgende:
Zoals ik al zei dat zou dus echt ontzettend stom zijn en al zouden ze dat doen kan ik maar 1 ding zeggen....

Goh wie zou dat winnen? Vince zn eigen creatie of de NWO die door WCW zijn bedacht

i guess you know the answer already mr Anderson
Hoewel....in Vince z'n geval zal het zijn de groep die het meeste geld oplevert
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:32:57 #225
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42360218
Net ECW gekeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet ecw gerelateerd: Wat is het toch verdomd irritant dat ze een replay gaan spelen als er een cover komt!!! Ze w88 de cover dan wel af voordat ze op play duwen maar goh.. zou het de 3count worden... big surprise NO! ONLY 2!!!!!!!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 15:38:58 #226
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42360447
quote:
Hoewel....in Vince z'n geval zal het zijn de groep die het meeste geld oplevert
Right net zoals alle andere WCW/ECW worstelaars die toen overkwamen.....zie Steiner/ Booker T voor een groot deel van zn WWE carriere/ de 1e x dat de NWO er was/ en de Invasion

enige uitzondering op de regel is eigenlijk Austin en die heeft zn karakter voor een groot deel zelf gecreeerd

[ Bericht 2% gewijzigd door kidkash19 op 04-10-2006 16:01:54 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 4 oktober 2006 @ 16:10:36 #227
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42361514
Ik vraag me af of de productiecrew uberhaupt er vanaf weet of een cover een 3-count zal worden. Hoewel... het lijkt me aan de andere kant ook wel handig als ze weten wat de finish is, zodat ze het goed in beeld kunnen brengen. De announcers weten het vaak iig niet (JR & King sowieso niet)

1-2-kickout is sowieso het grootste probleem in worstelen vandaag. Als ik iets zou kunnen veranderen, dan zou ik dat veranderen. Je ziet tegenwoordig bijna nooit meer iemand een kickout doen bij 1, of zelfs voor 1. Hoewel dat wel logisch zou zijn, vooral vroeg in de match. Het haalt de spanning gewoon weg. Het livepubliek anticipeert er al jaren op... "TWOOOOOOO" en grote signs met '2' erop.

Grappig genoeg bekeek ik laatst een interview, en zag ik Bret Hart precies hetzelfde zeggen. Zou ik er dan toch een beetje verstand van hebben?

* Mr_Brownstone gaat ECW maar eens aanzetten.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 16:45:18 #228
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42362336
Vroeger waren er ook niet veek kickouts op 1 hoor ik bedoel ik kijk nu sinds 1990 naar de WWE en heb vanaf 92 tapes verzameld maar ook daar kwam het maar sporadisch voor dat men bij 1 kickte......logischer is om niet zo vroeg in de match voor de pin te gaan maar ja tegenwoordig met die 5 a 10 min wedstrijden word dat wat lastiger.

Ik kan me trouwens nog ergens een wedstrijd herinneren (volgens mij was het er 1 met Angle) waarin pas na een minuut of 15 de 1e pinfall geprobeerd werd en daar werd wel een big deal van gemaakt.

Trouwens het TWOOOOOOOOOOOOOOOOOOO bestaat al een aantal jaar en is van oorsprong bedacht in ik dacht Montreal omdat er een ref was die dat zo zei.....het publiek vond dit wel leuk en nam dit over
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 5 oktober 2006 @ 08:43:51 #229
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42380034
Yahooooooooooooooooooooooooooooo als dit waar is ben ik een happy camper

To clear up all of the rumors regarding WWE bringing back the New World Order, the reason for all the mentions of the group on television is to push Eric Bischoff’s Controversy Creates Cash book. As of now, there are no plans to bring back the popular faction. Though it is possible that those plans could change, it is unlikely. One of the reasons that WWE has renewed some of the NWO trademarks could be to sale some of the classic NWO merchandise again. This would make sense due to the recent success in other classic merchandise sales.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 5 oktober 2006 @ 13:23:02 #230
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42386485
Las ik ook, en zou idd kunnen kloppen.Maar ik hoop nog steeds dat dit een afleiding is.Maar ik heb ook de SS poster gezien, en daar staat geen NWO op.Dus ik denk geen NWO in WWE.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  donderdag 5 oktober 2006 @ 15:57:25 #231
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42391954
zoals ik zei ....Yahooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42402217
Ik bedenk me opeens, dat omdat Kane waarschijnlijk gaat verliezen en van RAW weg gaat, dat hij na zijn tijdje weg terugkomt met lang haar + masker, en dan samen met Undertaker op Smackdown gaat.

Lijkt me iig wel een goed plan al zelf ik het zelf
  donderdag 5 oktober 2006 @ 21:16:50 #233
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_42403072
een tijdje en lang haar, dat duurt wel ff
pi_42403993
Dat is waar, maar hij weet volgens mij zelf ook niet hoelang hij weg gaat blijven. Iig masker terug dan
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 00:03:07 #235
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42409786
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42409950
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bedoel ik dus.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 08:44:37 #237
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42414101
en hij neemt waarschijnlijk 6 maanden vrij
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 13:40:40 #238
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42421093
jeeeeeeeej
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42422029
over 10 mins Smackdown klaar, maar wil hem pas vanavond kijken. Is altijd leuker omdat het dan echt Friday Night is heh
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 14:56:05 #240
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42423238
OMG Brahma Bull
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42427049
Wel leuk dat Boogeyman dan waarschijnlijk weer terugkomt, heb alleen maar wat kleine filmpjes gezien en het lijkt me echt zo leuk om te zien
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:21:15 #242
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42427441
Boogeyman roeleert de pan uit.
A.M.A.B
pi_42435676
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_42442442
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zegt jou dat dat een echte is? Is vaak fake.

Jullie downloaden de shows altijd pas de volgende ochtend? Er zijn manieren om gewoon live te kijken hoor doe ik namelijk ook, kost je 3 euro in de maand ongeveer en je hebt ook NFL, NHL e.d.
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wel leuk dat Boogeyman dan waarschijnlijk weer terugkomt, heb alleen maar wat kleine filmpjes gezien en het lijkt me echt zo leuk om te zien
Is geen spoiler: Boogeyman is released.
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Grappig genoeg bekeek ik laatst een interview, en zag ik Bret Hart precies hetzelfde zeggen. Zou ik er dan toch een beetje verstand van hebben?

* Mr_Brownstone gaat ECW maar eens aanzetten.
Als je ECW kijkt niet.

[ Bericht 21% gewijzigd door Filay op 07-10-2006 01:45:52 ]
pi_42442461
Dubbel
pi_42442821
Zeg Brahma Bull, je zit toevallig niet op ftd onder een tweedelige naam die ook met 2 b's begint?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 02:13:22 #247
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42443295
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 01:54 schreef Twizla het volgende:
Zeg Brahma Bull, je zit toevallig niet op ftd onder een tweedelige naam die ook met 2 b's begint?
als dat zo is, dan is het mijn held
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_42443296
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 01:40 schreef Filay het volgende:

[..]

Wat zegt jou dat dat een echte is? Is vaak fake.

Jullie downloaden de shows altijd pas de volgende ochtend? Er zijn manieren om gewoon live te kijken hoor doe ik namelijk ook, kost je 3 euro in de maand ongeveer en je hebt ook NFL, NHL e.d.
[..]

Is geen spoiler: Boogeyman is released.
[..]

Als je ECW kijkt niet.
Jij leest nooit nieuws sites of wel?

De officiele poster is al uit en daar staat Booker, Big Show en Cena op als kampioen.

Ja leuk, live kijken om 3 uur snachts, en nog betalen ook. Super

En dit staat nu op wwe.com:

The Boogeyman (Marty Wright) has been re-signed by WWE. He will be training at Booker T's school in Houston.
pi_42443315
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 01:54 schreef Twizla het volgende:
Zeg Brahma Bull, je zit toevallig niet op ftd onder een tweedelige naam die ook met 2 b's begint?
Schiet me niks te binnen met ftd eigenlijk
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 02:19:28 #250
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42443444
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Schiet me niks te binnen met ftd eigenlijk
www.ftd.nu

ene bouwboef post daar altijd raw, smackdown en ecw
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_42443449
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij leest nooit nieuws sites of wel?

De officiele poster is al uit en daar staat Booker, Big Show en Cena op als kampioen.

Ja leuk, live kijken om 3 uur snachts, en nog betalen ook. Super

En dit staat nu op wwe.com:

The Boogeyman (Marty Wright) has been re-signed by WWE. He will be training at Booker T's school in Houston.
Ik heb de poster die jij bedoelt gezien en voor zover ik heb gelezen is het nog niet zeker of hij echt of fake is. Ik ga het ook niet geloven totdat het op wwe.com staat (stond het daarop? Kijk er niet vaak meer?)

En Boogey re-signed? OMG wat een drama, leuke gimmick maar de man kan geen enkele move goed en hij is oud.
pi_42443495
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:19 schreef Filay het volgende:

[..]

Ik heb de poster die jij bedoelt gezien en voor zover ik heb gelezen is het nog niet zeker of hij echt of fake is. Ik ga het ook niet geloven totdat het op wwe.com staat (stond het daarop? Kijk er niet vaak meer?)

En Boogey re-signed? OMG wat een drama, leuke gimmick maar de man kan geen enkele move goed en hij is oud.
Stond anders bij dat hij officieel released is door de WWE.

En het leuke van de Boogeyman is juist de gimmick
Kunnen er wel meer niet worstelen bij de WWE en er zijn er ook zat die oud zijn. Kortom: Boeiend.
pi_42443551
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Stond anders bij dat hij officieel released is door de WWE.

En het leuke van de Boogeyman is juist de gimmick
Kunnen er wel meer niet worstelen bij de WWE en er zijn er ook zat die oud zijn. Kortom: Boeiend.
Juist niet boeiend Er zijn inderdaad wrestlers die hun wrestlingcapaciteiten goed maken met hun gimmick. Bij Boogeyman vind ik dat niet. Hij squashed JBL, dat slaat nergens op. JBL IS A WRESTLING GOD!
pi_42444327
Gelukkig vinden de meeste mensen hem wel leuk.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:08:51 #255
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42449812
Ik gok er ook op dat die poster nep is!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:29:01 #256
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42450320
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik gok er ook op dat die poster nep is!
Ik eigenlijk ook, om het feit dat de afbeeldingen van Cena en vooral booker er erg slecht en vaag uitzien.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:32:19 #257
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42450387
welke poster
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_42450692
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gelukkig vinden de meeste mensen hem wel leuk.
Hij is wel leuk maar de WWE gebruikt hem verkeerd. Hij hoort geen mensen als JBL en Booker T (hoewel... die zuigt toch) te squashen.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:28:31 #259
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42453108
Niks mis met ECW. Ze hebben wekelijks één goeie match van 20 minuten, ze hebben CM Punk, ze hebben Heyman, ze hebben Styles. Het geheel begint allemaal langzaam wat meer vorm te krijgen in de vorm van storylines e.d.. Het zal natuurlijk nog wel even duren voordat het allemaal lekker loopt, maar ik zie zeker potentie. Helemaal als je nagaat dat ze iedere week maar een uurtje hebben.

Ik snap daarentegen niet dat mensen naar RAW kunnen kijken. Dat wordt bij mij na 15 minuten ge-fastforward. Zelfs de cagematch van afgelopen week kon me niet boeien (grotendeels dankzij Cena. respect voor de man achter het Cena karakter wat we op tv zien, maar ik ben die vent zo zat). Smackdown vind ik daarentegen wel weer iedere week genieten. Maar dat komt omdat ik aan vrijwel niemand een hekel heb. Finlay, Bookah, Regal, Chavo, Kennedy, Lashley, Hardy, Helms... all fine by me. Alleen Batista is een beetje so-so. Maarja, je kan niet alles hebben. Eigenlijk maakt het me niet eens zoveel uit wie er worstelt. JBL & Cole vind ik hilarisch, en dat alleen is al reden genoeg voor mij om het te kijken.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:32:37 #260
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42453243
Oja, dat was trouwens een reactie op een eerdere post van Fi(n)lay
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_42454646
Als die poster nep is zetten alle nieuws sites erbij dat het misschien een neppe is en dat hij nog niet officieel bevestigt is. Deze keer stond erbij dat hij wel officeel was. Lijkt me van wel dan toch ?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 16:02:12 #262
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42455459
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Als die poster nep is zetten alle nieuws sites erbij dat het misschien een neppe is en dat hij nog niet officieel bevestigt is. Deze keer stond erbij dat hij wel officeel was. Lijkt me van wel dan toch ?
Naja ik hoop het in ieder geval niet.. maar k ben er ook bang voor dat Booker na No Mercy gewoon nog World Champion is... Ik schat dat Batista zijn titel terug krijgt zo net na de jaarwisseling.

Ik moet Brownstone trouwens gedeelte gelijk geven, je mening over het Smackdown roster deel ik allerminst maar Smackdown is echt wel een goeie show nu! Dat commentaar (ook deze week weer) van JBL en Cole is idd echt kostelijk vermaak!!!

en jups.. ECW begint langzaam vorm te krijgen, hoewel ik me afvraag of ze weten welke hoofdlijn ze moeten volgen om een duidelijk image te krijgen voor waar ECW nu voor staat. Mss nog 2-3 goeie toevoegingen aan het roster en ze kunnen echt iets op gaan bouwen.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42455560
Cena is ziek

5 Questions is die helemaal verrot en staat maar te hoesten, maar hij moest het verplicht doen

Wel lachen weer
pi_42459841
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 16:02 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Naja ik hoop het in ieder geval niet.. maar k ben er ook bang voor dat Booker na No Mercy gewoon nog World Champion is... Ik schat dat Batista zijn titel terug krijgt zo net na de jaarwisseling.

Ik moet Brownstone trouwens gedeelte gelijk geven, je mening over het Smackdown roster deel ik allerminst maar Smackdown is echt wel een goeie show nu! Dat commentaar (ook deze week weer) van JBL en Cole is idd echt kostelijk vermaak!!!

en jups.. ECW begint langzaam vorm te krijgen, hoewel ik me afvraag of ze weten welke hoofdlijn ze moeten volgen om een duidelijk image te krijgen voor waar ECW nu voor staat. Mss nog 2-3 goeie toevoegingen aan het roster en ze kunnen echt iets op gaan bouwen.
Het commentaar van JBL en Cole is goed (komt door JBL) maar verder is het entertainment gehalte laag vergeleken bij RAW. RAW = Entertainment, SMACKDOWN = Wrestling maar de laatste tijd is dat wrestling ook minder geworden.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:30:33 #265
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_42462124
dat hardcore een sneetje in zijn rug kreeg was natuurlijk wel een goeie boost voor ecw
pi_42462221
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:30 schreef Fugie het volgende:
dat hardcore een sneetje in zijn rug kreeg was natuurlijk wel een goeie boost voor ecw
Sneetje, het was rustig een grote snee hoor

Zit nu Byte This the kijken met Vince.
Hij zegt zelf ook dat ECW hardcore gekilled heeft, en dat het publiek om de mensen moet geven die bepaalde matches doen (TLC, Hell In A Cell etc) anders is het gewoon een stuntshow.

Heeft hij toch wel gelijk in.

Nu praat hij ook erover dat Angle zichzelf dood gaat worstelen. En zegt ook dat de hoofdreden dat hij weg gegaan is zijn gezondheid is en niks anders.

En nu over Benoit dat hij wel slim was om zelf te zeggen dat hij even tijd weg neemt, om ook zijn lichaam wat tijd te geven om te genezen.

Haha "MVP will make his debut tomorrow on No Mercy, we don't know who he will be facing..do you know? Yes. Will you tell us? No."

Heerlijke vent ook

[ Bericht 6% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 07-10-2006 20:54:34 ]
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:58:37 #267
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42462988
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:12 schreef Filay het volgende:

[..]

RAW = Entertainment
The Spirit Squad zeker
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:00:21 #268
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_42465012
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:58 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

The Spirit Squad zeker
in een bra en pantys match tegen de divas en dan volledig geowned worden en de tag titles naar 2 divas
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:06:14 #269
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42465195
quote:
Nu praat hij ook erover dat Angle zichzelf dood gaat worstelen. En zegt ook dat de hoofdreden dat hij weg gegaan is zijn gezondheid is en niks anders.
Dat was al een tijd bekend, dat heb ik ook gezegd maar toen kreeg ik een golf van kritiek over me heen dat Angle zich zou doodworstelen.....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:37:43 #270
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42466074
Een andere mening is geen kritiek
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_42467612
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 22:06 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat was al een tijd bekend, dat heb ik ook gezegd maar toen kreeg ik een golf van kritiek over me heen dat Angle zich zou doodworstelen.....
Weet ik, herhaal het alleen maar wat Vince zei

Weet iemand trouwens welke blessures etc. Stone Cold allemaal precies heeft?

Staat overal alleen maar dingen zoals: Austin was forced to retire from the ring in 2003 due to a variety of chronic injuries.

Maar niet de preciese problemen dus. Iemand?

[ Bericht 21% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 08-10-2006 01:35:18 ]
pi_42472710
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:58 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

The Spirit Squad zeker
Er zit meer bij RAW?

DX? bijvoorbeeld.
pi_42472713
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 05:48 schreef Filay het volgende:

[..]
Er zit meer bij RAW?

DX? bijvoorbeeld.
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 23:33 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Weet ik, herhaal het alleen maar wat Vince zei

Weet iemand trouwens welke blessures etc. Stone Cold allemaal precies heeft?

Staat overal alleen maar dingen zoals: Austin was forced to retire from the ring in 2003 due to a variety of chronic injuries.

Maar niet de preciese problemen dus. Iemand?
Ik dacht dat het een nekblessure was..
  zondag 8 oktober 2006 @ 11:30:27 #274
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42474897
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 05:48 schreef Filay het volgende:

[..]

Er zit meer bij RAW?

DX? bijvoorbeeld.
DX is idd ontzettend lachen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:00:50 #275
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42476807
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 05:49 schreef Filay het volgende:


[..]

Ik dacht dat het een nekblessure was..
Klopt. En beide knieeen. Z'n problemen met de politie en z'n alcoholgebruik zullen er ook wel wat mee te maken hebben gehad.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_42478253
Mja nek dacht ik al, maar knieeen kan ik me ook best voorstellen. Maar ze dragen toch juist allemaal kniebeschermers? Vooral Stone Cold had volgens mij al een speciale knie beschermer voor een lange tijd.
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:08:46 #277
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42478379
Hij had er zelfs twee.

Die kniebeschermers dragen ze pas als het kwaad al is geschied. Ik geloof dat het ermee te maken heeft dat je knie dan niet te ver kan buigen/strekken zodat je niets afscheurt.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:12:45 #278
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_42478481
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:08 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Hij had er zelfs twee.

Die kniebeschermers dragen ze pas als het kwaad al is geschied. Ik geloof dat het ermee te maken heeft dat je knie dan niet te ver kan buigen/strekken zodat je niets afscheurt.
idd, ze voorkomen dat je je niet overstrekt ofzo. Tevens geeft het extra stevigheid aan je knie zodat er minder kracht op komt.
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:53:23 #279
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42479499
Vince verlult z'n eigen bijna on Byte This.Hem wordt gevraagd waar hij en Hogan over hebben gesproken.Zegt ie:Well what it really was about was on appearing on....................Hogan knows best.Volgens mij wou hij wat anders zeggen.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42481454
Toch wel jammer dat het zo moest eindigen voor hem
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:25:52 #281
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42481971
Ik heb net ff de docu "Forever Hardcore" zitten kijken, over de ouwe ECW. Maar wat blijkt die Shane Douglas een ontzettende son of a bitch te zijn als je die verhalen hoort. Je krijgt ook een hele goeie indruk over hoe verschillende wrestlers over elkaar denken. Alles behalve koek en ei backstage. Een aanrader dus om te kopen/downloaden
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42482343
Misschien een rare vraag, maar wat doet Eric Bisschof nou eigenlijk?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_42482743
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Misschien een rare vraag, maar wat doet Eric Bisschof nou eigenlijk?
Heeft een boek geschreven, en is daarvoor 2 keer op RAW geweest en heeft een interview gegeven op www.wwe.com

Daarin zei hij iets over wat hij nu deed, weet niet meer precies. Maar nu even met het boek iig.

Worden jullie trouwens ook gek van The Marine trailers en clips tijdens de shows door ?

Thank god kan je het doorspoelen want wordt er echt ziek van zeg
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:50:52 #284
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42482747
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:37 schreef dyonvbaal het volgende:
Misschien een rare vraag, maar wat doet Eric Bisschof nou eigenlijk?
Hij heeft een boek geschreven: Cash Creates Controversy waarin hij uithaalt naar een aantal namen binnen de wrestlingwereld, maar ook de schuld voor een deel bij zichzelf legt over de 'downfall of WCW'
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:52:19 #285
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42482796
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 16:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:


Worden jullie trouwens ook gek van The Marine trailers en clips tijdens de shows door ?
me too.. heb hem 1x afgekeken en dat kwam door die chick haha.. nu spoel ik het ook altijd door!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:05:03 #286
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42489361
Hierbij mijn voorspellingen voor No Mercy vanaaf!!

- King Booker vs. Bobby Lashley vs. Batista vs. Finlay --> Die poster zegt niet veel (omdat k nog steeds niet 100% zeker weet of hij echt is) maar toch verwacht ik dat Booker hem nog fftjes houdt

- The Undertaker vs. Mr. Kennedy --> Jullie denken allemaal Kennedy maar ik denk dat Kennedy nu nog niet van hem wint..

- Rey Mysterio vs. Chavo Guerrero Chavo wint omdat dinges hem een voorwerp geeft en Rey daarmee neerslaat

- Matt Hardy vs. Gregory Helms --> Hoop ook dat ze Matt richting de Hardy Boyz gaat duwen, maar het zou zomaar kunnen zijn dat Hardy idd wint omdat het geen title match is

- Paul London & Brian Kendrick vs. K.C. James & Idol Stevens --> Het is te vroeg voor James en Stevens om een title te winnen. Ik vind dat ze nu al snel gepushed zijn naar een title match maar dat komt denk ik ook door het verlies van de Pittbulls

- MVP's wedstrijd is tegen Vito --> Vito wint omdat MVP zich terugtrekt als hij merkt dat Vito erg sterk is en zo een count-out aan zijn broek krijgt

Ik hoop natuurlijk dat Batista wint maar ik verwacht dat the beast nog een maand of 3 moet wachten.

[ Bericht 44% gewijzigd door Tazmaniac op 08-10-2006 21:06:35 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42490054
- King Booker vs. Bobby Lashley vs. Batista vs. Finlay - Staat al op de poster dus nogal simpel.
- The Undertaker vs. Mr. Kennedy - Denk dat Kennedy nu ze grootste push gaat krijgen, ook omdat Undertaker vooral de jongeren pushed.
- Rey Mysterio vs. Chavo Guerrero - Heeft nu al genoeg verloren van Chavo denk ik zo.
- Matt Hardy vs. Gregory Helms - Geen titel match dus het maakt weinig uit voor Helms. (Matt is te zwaar voor de titel)
- Paul London & Brian Kendrick vs. K.C. James & Idol Stevens - Lastige, ze zijn wel lang champs, maar het is denk ik wel te vroeg voor James en Stevens.
- MVP's wedstrijd is tegen Vito - Overduidelijk denk ik, en heel misschien tegen Mizz ofzo
pi_42490610
- King Booker vs. Bobby Lashley vs. Batista vs. Finlay - Ik gok op Lashley, Vince geilt op grote brede mannen. Lashley is er nog niet klaar voor maar krijgt de titel. Hij zal hem wel snel weer kwijt zijn.
- The Undertaker vs. Mr. Kennedy - Kennedy, ik hoop het meer dan dat ik het verwacht. Kennedy is cool.
- Rey Mysterio vs. Chavo Guerrero - Rey. Jammer genoeg.
- Matt Hardy vs. Gregory Helms - Helms ownt, Helms wint omdat Hardy klaar wordt gestoomd voor de Hardyz Reunion.
- Paul London & Brian Kendrick vs. K.C. James & Idol Stevens - Ik wil hopen dat ze winnen... Hooligans dan he.
- MVP's wedstrijd is tegen Vito - Overduidelijk.
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:00:30 #289
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42491527
leuke voorspellingen tot nu toe ik heb er ook ff een uitleg bij gezet!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:19:12 #290
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42492367
booker zal wel winnen door bemoeienis van dat wijf van hem of door Regal.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42493859
Misschien komt Benoit wel tegen MVP
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:14:05 #292
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42494622
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Misschien komt Benoit wel tegen MVP
dat ren ik een rondje van vreugde
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 8 oktober 2006 @ 22:21:01 #293
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42494910
Zou prachtig zijn, omdat Benoit ongeveer weer fit zou zijn.Maar denk dat dit nog te vroeg is.Alhoewel dit wel een knaller zou zijn!Het is een ppv dus zou mooi zijn!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42498269
Volgens mij is MVP nieteens zo slecht hoor, zijn gimmick is gewoon niet leuk, al doet hij hem wel super natuurlijk.

Heb net een training video gekeken, waar Cena ook in zit, samen met Samoan Joe
Had het eerst niet door dat Joe er ook in zat, en ik dacht steeds van, die papzak kan er niks van. Maar hij is vooral goed bij de suplexes merkte ik later. Weet alleen dat hij nu bij TNA zit en het goed doet volgens mij, maar wel grappig om de WWE champ tegen een TNA (champ?) te zien worstelen jaren voordat het zover was.
  zondag 8 oktober 2006 @ 23:55:42 #295
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42498702
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 23:41 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Volgens mij is MVP nieteens zo slecht hoor, zijn gimmick is gewoon niet leuk, al doet hij hem wel super natuurlijk.

Heb net een training video gekeken, waar Cena ook in zit, samen met Samoan Joe
Had het eerst niet door dat Joe er ook in zat, en ik dacht steeds van, die papzak kan er niks van. Maar hij is vooral goed bij de suplexes merkte ik later. Weet alleen dat hij nu bij TNA zit en het goed doet volgens mij, maar wel grappig om de WWE champ tegen een TNA (champ?) te zien worstelen jaren voordat het zover was.
haha ja, samoa (zonder n) Joe is echt wel een goeie wrestler die een IMPRESSIVE winning streak heeft! en neej hij is nu geen champ..alhoewel hij nu wel de title gestolen heeft van Jeff Jarett en hij weigerd hem terug te geven ik verwacht dat hij binnenkort de champ wordt, alhoewel dat nu niet meer zo zeker is na de komst na Angle
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_42498742
Samoa Joe in zo gezegt een "legend" in de indy sene
Joe is niet de Champ on TNA (licht vreemd naar bijna 2 jaar ongeslagen te zijn (in TNA)
verder is Joe veel te zien in ROH (Ring Of Honner)
ook zie je hem wel een terug in CZW(?) en IWA-MS (promotion gerund door hardcore Legend Ian Rotten)
pi_42499060
Wel grappig om te zien, denk dat het minstens 10 jaar oud is die band. Cena maakte ook wat fouten bij standaard bewegingen, redelijk grappig om te zien
  maandag 9 oktober 2006 @ 00:14:28 #298
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42499147
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 00:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wel grappig om te zien, denk dat het minstens 10 jaar oud is die band. Cena maakte ook wat fouten bij standaard bewegingen, redelijk grappig om te zien
hoe ben je eraan gekomen?
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_42499407
BTzone staat ie, Ultimate Pro Wrestling Training DVD.

Laten ze een heleboel bewegingen zien, hoe je ze moet doen en dat soort dingen, erg intressant ook. Met Tom Howard als trainer:

http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Howard
pi_42499573
Heb een nieuw topic al klaarstaan.
pi_42499581
Dus deze maar dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')