abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 september 2006 @ 18:48:57 #151
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42175803
wat is daar ownen aan?
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_42181061
Die grote anouncement van Teddy was ook wel een domper zeg

MVP eindelijk een contract, ben benieuwd wat hij kan in de ring eigenlijk.
  woensdag 27 september 2006 @ 21:44:36 #153
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42181301
*Bericht verwijdert SCSA komt nooit meer terug*
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_42182420
Kid Kash released !
  donderdag 28 september 2006 @ 00:53:35 #155
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42187607
LUHG
pi_42188993
It's Real. It's Damn Real!

Holy shit! Dixie Carter delivers! Aardverschuiving in wrestling world hahahaha.
Maar ik zeg alleen alles wat Angle zegt is waar en ik promoot TNA totdat iedereen hier kijkt . "Held back by WWE" hij heeft gelijk punt
WWE wist dat hij lichamelijk niet in al te beste staat was en ze laten hem dan opdraven in houseshows.

Hadden ze dat niet gedaan dan genoten ze nu een stuk langer van The Total Non-Stop Wrestling Machine!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  donderdag 28 september 2006 @ 08:46:10 #157
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42191105
Hoe heeft hij gelijk dan?.....omdat de WWE zich zorgen maakte om zn gezondheid? of omdat hij in zn 1e jaar in de WWE 3 grote titels won incl de World Title? of omdat hij ongeveer elke titel heeft gehad in de tijd dat hij er zat? Het worstelen op house shows was zn EIGEN keus, ze hadden hem al 30 dagen geschorst en dat was niet voor niets maar hij kwam terug nog steeds verslaafd aan de pijnstillers en nog steeds eigenwijs over hoe hij moest worstelen, hij WEIGERDE hulp voor zn verslaving en daarom is hij ontslagen. Ja hoor held back omdat je werkgever (die al niet zo goed te kijk staat bij het algemene publiek) zich zorgen om je maakt en bang is dat je jezelf iets aan doet. Ze lieten hem dus gewoon helemaal niet opdraven in houseshows, integendeel zelfs, ze MOESTEN hem wel releasen omdat er geen andere manier was om hem te laten stoppen, die man is gestoord en ook backstage was hij niet meer in de hand te houden.
Er is helemaal geen aardveerschuiving, dit is niet alsof Cena, Triple H, Shawn Michaels of the Rock naar TNA zijn gegaan, het is Kurt Angle maar, iemand die in de laatste 2 jaar afgegleden is naar slechts een klein deel van wat hij kan, ja hij is een goede worstelaar , maar dit heeft echt geen gevolgen voor ook maar iets in de worstelwereld.
Er waren zelfs berichten dat men zelfs WILDE dat hij naar TNA ging al was het maar voor zn eigen gezondheid, al moet ik dat nog zien Angle kennende.
Luck is for losers
pi_42198148
Als je werkgever het beste met je voor heeft waarom stel je dan dag na dag een card op met je zorgenkindje? Voor houseshows nota bene? Waarom laat je hem niet alleen z'n ding doen op televisie?
Tuurlijk willen mensen dan liever dat hij naar TNA gaat waar ze hem niet elke dag in de ring zetten. Dat zijn nou mensen die wel iets om de persoon Angle geven en niet om de mogelijke inkomsten die hij kan opleveren.

En wel of geen aardverschuiving...Kurt Angle is tot nu toe de grootste man die is overgelopen. Het is maar hoe je het bekijkt. Laat me raden als Kid Kash naar TNA gaat is het wel een aardverschuiving?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 22% gewijzigd door roepdeman op 28-09-2006 14:19:39 ]
  donderdag 28 september 2006 @ 15:14:53 #159
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42200133
Dude....Kid Kash heb ik niet perse om hem genomen het is een nickname die me ook is aangemeten bij mn eigen sport. Kid Kash van ECW was cool...Kid Kash in het begin van zn WWE tijd was goed gebruikt nu boeit hij me weinig en heeft al in TNA gezeten.
Zoals ik zei....de WWE had hem al geschorst en liet hem niet meer zo veel op house shows worstelen en het meeste kwam van Angle af omdat hij WILDE worstelen, je ziet het nu toch ook? Angle word ontslagen omdat ze gewoon geen andere keus hebben met zn verslaving, zn persoonlijke problemen en zn lichaam en amper 2 maanden later tekent hij bij TNA, het zegt al genoeg dat WWE hem liet gaan zonder de standaard 90 day no compete clause. Weet je nog een na de dood van Eddie dat er een bericht uit kwam dat er iemand op de Deathwatch stond? iemand groter dan Guerrero en die meer impact zou hebben mocht hij overlijden? Deze persoon werd elke dag gecontroleerd door mensen of hij nog wel leefde, juist die persoon was Angle, ook zo goed als bewezen omdat Angle de enige was die toen een open email stuurde aan die reporter waarin hij zei nooit iets te doen wat zn gezondheid in gevaar zo brengen waar die in essentie dus over loog aangezien hij WM 19 met een gebroken nek deed.
Of het moment dat de WWE een persconferentie uitbracht over hun Wellness Policy...de 1e die openlijk zn twijfels had was Angle, niet in het minst omdat hij verslaafd is aan pijnstillers (1 vd best bekende "geheimen") diezelfde pijnstillers zijn waarschijnlijk ook de reden waarom zn lichaam zo is.
Kijk gewoon naar hem, vergelijk fotos....zn Armen zijn enorm gekrompen, na elke bump moet hij in zn handen knijpen of losgooien om maar enigszins het gevoel terug te krijgen in zn handen en zn hoofd is gegroeid vooral rond zn voorhoofd, wat toevallig 1 vd symptomen is van HGH nemen.
Als TNA geen rechtzaak aan de broek krijgt is Angle dus ontslagen zonder no compete clause, waarom zou Vince dat doen met 1 van zn allergrootste sterren? Het enige wat ik kan bedenken is ook het meest angstaanjagende....Vince wilt niet dat Angle doodgaat onder contract van de WWE.

Wat er ook gebeurt, hoe smerig Vince ook is...hij heeft nu wel de morele overhand op iedereen want hij heeft gedaan wat hij vond dat in het belang stond van 1 van zn werknemers niet die van zn bedrijf.
Luck is for losers
pi_42200723
[offtopic]
Je bent ook een mede American Football player? netjes netjes.
[/offtopic]

Vince heeft zelf genoeg macht om iemand wel of niet op een card te laten verschijnen. Als hij het wilde dan had hij hem koste wat kost wel verboden om niet bij houseshows op te draven. En toch ook wel raar hoe je het zo stelt. Hij heeft het beste met hem voor maar hij mag niet overlijden bij de WWE want dat schaadt het product.
  donderdag 28 september 2006 @ 15:41:29 #161
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42200773
Nou ik denk meer dat het een kwestie is van....we kunnen je niet dwingen (resultaten uit het verleden) dus dan zorgen we er maar voor dat je gewoon helemaal niet bij ons onder contract staat (hij werd trouwens wel doorbetaald omdat hij een gegarandeerd contract had wat nu vervalt) en als je dan gezond bent enzo ben je altijd welkom om terug te komen. Dan vind ik het een naaistreek dat hij gelijk naar TNA stapt, die hem (begrijpelijk trouwens) meteen tekenen ook al weten ze zijn gezondheidstoestand.
Luck is for losers
pi_42202675
Nu krijgt de Tag Team divisie op Smackdown toch weer een klap. Ik neem aan dat The Pitbulls nu verleden tijd zijn?
pi_42208012
Kidkash19: Het is Kurt Angle maar???? Goldberg groter dan Angle? sorry hoor maar vind je het heel erg als ik jou niet serieus meer neem: hoe groot je stukken tekst ook moge zijn.
  donderdag 28 september 2006 @ 20:31:42 #164
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42210599
quote:
Op donderdag 28 september 2006 19:25 schreef Allanon666 het volgende:
Kidkash19: Het is Kurt Angle maar???? Goldberg groter dan Angle? sorry hoor maar vind je het heel erg als ik jou niet serieus meer neem: hoe groot je stukken tekst ook moge zijn.
Ik zie liever Goldberg
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 28 september 2006 @ 23:56:30 #165
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42219927
quote:
Op donderdag 28 september 2006 20:31 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Ik zie liever Goldberg
Ik ook, maar die is nu meer bezig met films.Toch jammer dat veel worstelaars op en gegeven moment het worstelen laten voor wat het is, en gaan acteren(ja maak er maar geintjes over).
LUHG
pi_42220003
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Ik ook, maar die is nu meer bezig met films.Toch jammer dat veel worstelaars op en gegeven moment het worstelen laten voor wat het is, en gaan acteren(ja maak er maar geintjes over).
Wat voor filmcarriere heeft Goldberg nu eigenlijk, heb maar bar weinig films van hem gezien.
Beter voor hem stapt hij weer terug de ring in.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:17:52 #167
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42221792
quote:
Op donderdag 28 september 2006 23:59 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Wat voor filmcarriere heeft Goldberg nu eigenlijk, heb maar bar weinig films van hem gezien.
Beter voor hem stapt hij weer terug de ring in.
Geen idee, maar stond een tijdje op terug op internet toen hij zogenaamd naar TNA zou gaan dat hij even zich wou focussen op "acting".
LUHG
pi_42221831
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Geen idee, maar stond een tijdje op terug op internet toen hij zogenaamd naar TNA zou gaan dat hij even zich wou focussen op "acting".
Goldberg naar TNA , ik heb TNA een aantal keer op Eurosport gezien maar ik vond het echt niks.
Buiten het Nederlands commentaar om vind ik de ring een behoorlijke afknapper.
Ik had liever gezien dat Goldberg naar Monday Night Raw kwam.
  vrijdag 29 september 2006 @ 01:26:02 #169
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42221910
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 01:20 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Goldberg naar TNA , ik heb TNA een aantal keer op Eurosport gezien maar ik vond het echt niks.
Buiten het Nederlands commentaar om vind ik de ring een behoorlijke afknapper.
Ik had liever gezien dat Goldberg naar Monday Night Raw kwam.
Eens!
LUHG
  vrijdag 29 september 2006 @ 08:39:52 #170
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42224231
Geloof me als Goldberg de Impact zone in komt met een zelfde soort muziek als dat hij had in WCW en hij speelt het zelfde personage als in WCW en niet in WWE zou hij Angle MAKKELIJK passeren qua pop qua buzz qua publiciteit qua alles, je gaat me niet vertellen dat je Angle nog steeds zo goed vind als zn periode van 2001 tot 2003 ? Hij is zo ver afgegleden en mensen zien dat, en dan kan hij wel een "intens" personage spelen de man is maar een klein percentage van wat hij ooit kon. "Intense" ECW Angle was gewoon WWE Angle maar dan met een headbutt er aan toegevoegd om het wat "harder" te laten lijken.
Zoals ik zei het is Angle maar ja en als jij denkt dat hij groter is dan Goldberg dan moet jij maar eens goed gaan kijken naar de periode dat Goldberg de WWE in kwam en vertel me dan hoe het zit
Luck is for losers
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:53:52 #171
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42227119
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 08:39 schreef kidkash19 het volgende:
Geloof me als Goldberg de Impact zone in komt met een zelfde soort muziek als dat hij had in WCW en hij speelt het zelfde personage als in WCW en niet in WWE zou hij Angle MAKKELIJK passeren qua pop qua buzz qua publiciteit qua alles.
Ben ik het wel met je eens ja!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_42229582
Goldberg: heeft samen met Russo WCW verziekt. Ik denk dat qua impact The next big thing Brock Lesnar vele malen meer heeft betekend dan een Goldberg. Powerwrestlers hebben we zat in de wwe: Batista/Lashley/Cena etc. maar een echte goede wrestler als Angle: niet te vervangen. Waarom heb we het hier steeds over oude koeien die zo diep in de sloot zitten dat ze met geen enkel methode er meer uit komen. SCSA, The Rock, Goldberg etc. Die gasten zijn gestopt of willen niet meer.. Angle diep gezakt? Ze hebben hem sinds zijn heel turn naar mijn idee gewoon niet meer goed gebruikt. Het is een super Babyface die een wrestletechnisch zijn gelijke niet kent. ik ben eerlijk gezegd geen liefhebber van submissionwrestlers maar Angle is van een heel ander dimensie die kan zelf nu nog steeds meer dan die paar powermovies van Goldberg.
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:04:40 #173
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42230537
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:23 schreef Allanon666 het volgende:
Goldberg: heeft samen met Russo WCW verziekt. Ik denk dat qua impact The next big thing Brock Lesnar vele malen meer heeft betekend dan een Goldberg. Powerwrestlers hebben we zat in de wwe: Batista/Lashley/Cena etc. maar een echte goede wrestler als Angle: niet te vervangen. Waarom heb we het hier steeds over oude koeien die zo diep in de sloot zitten dat ze met geen enkel methode er meer uit komen. SCSA, The Rock, Goldberg etc. Die gasten zijn gestopt of willen niet meer.. Angle diep gezakt? Ze hebben hem sinds zijn heel turn naar mijn idee gewoon niet meer goed gebruikt. Het is een super Babyface die een wrestletechnisch zijn gelijke niet kent. ik ben eerlijk gezegd geen liefhebber van submissionwrestlers maar Angle is van een heel ander dimensie die kan zelf nu nog steeds meer dan die paar powermovies van Goldberg.
Goldberg heeft WCW niet verziekt hoor. en als dat al zo zou zijn geweest op enig level (wat is dus niet geloof) dan zijn er 100 andere dingen of personen aan te wijzen die het ECHT verziekt hebben. Download maarus het interview van JBL met Bischoff. Niet dat je er vanuit moet gaan dat hij 100% de waarheid spreekt maar daar wordt de naam Goldberg nieteens genoemd als het gaan om de downfall van de WCW. Ik beweer trouwens ook helemaal niet dat ANgle diep gezakt is!! Technische gezien is hij mss wel de beste wrestler today. Maar als ik mocht kiezen wie ik liever zag dan ging ik toch voor Goldberg!! en brock lesnar is een sukkel
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:00:22 #174
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42231905
pfff als Goldberg iets heeft gedaan is het wel WCW wat kijkers bezorgen....kijk je hoeft mij niet serieus te nemen maar met die uitspraak neem ik jou al helemaal niet serieus...Goldberg-Hogan op Nitro waar Goldberg de titel won was 1 vd beste zo niet DE best bekeken Nitro ooit, hoe die man is opgebouwd is ongelofelijk en dat was niet door Russo. Het spreekt al boekdelen dat men het nog steeds over die winning streak heeft als het om Goldberg gaat, nee degene die WCW hebben gekilled waren meer de Directie (omdat ze worstelaars teveel invloed gaven) en mensen als Hogan, Hall, Nash, Flair enz enz enz
Brock is nooit ECHT een iemand geweest waar mensen voor keken, hij was goed....zo niet beter dan Angle (op zn mic skills na en daar ging het mis), Hij is vele malen sterker dan Angle, heeft net zo veel technische skills als Angle en is gewoon iemand waar je mond van open valt als hij bezig is vanwege zn grootte maar was niet iemand die echt een impact had en is al 2 jaar niet in Amerika gezien en is een beetje een joke geworden na zn Football avontuur.
WWE is allang van het traditionele "worstelen" afgestapt dat is al sinds de Attitude era en daarom is Angle iemand die er uitsteekt omdat hij een andere stijl heeft maar zoals ik zei....3 a 4 jaar geleden was Angle vele malen beter dan dat hij nu is, de WWE heeft hem goed beschermd in zn Verhalen en in de ring door hem zo te verkopen (daar zijn announcers voor).
Luck is for losers
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:17:35 #175
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42233697
"Who's Next!!!!!!!!!"

en dan die intro erbij
na die vonkenregen die rook uitademen, dat was echt vet
In die tijd echt 1 v/d allerbeste personages naar mijn mening

Vooral zijn jackhammer was impressive. Zware gasten echt LANG op 1 arm houden terwijl hij er qua spieren nog redelijk normaal uit zag. Niet zoals Lashley of Batista nu iig.

Hij doet op dit moment trouwens ook commentaar bij World Fight League (ofzo)
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:27:24 #176
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42233902
Nou redelijk normaal.....hij was ook wel huge hoor, ik denk dat als je Batista en Goldberg naast elkaar zet dat het niet eens zo heel veel uitmaakt qua grootte....Batista is wel wat droger dan Goldberg daarom ziet Goldberg er redelijk normaal uit maar die schouders van hem waren niet normaal.
Goldberg is nou het prototype van hoe je van een slechte/gemiddelde worstelaar een geweldige kan maken door hem een personage aan te meten die bij hem past.
Maar zo zie je maar hoe dubbel mensen zijn...zeggen over Cena dat ie maar 5 moves heeft enzo terwijl Goldberg er nog minder had, zo zie je hoe belangrijk een personage kan zijn (Terwijl die van Cena niet eens slecht is)

[ Bericht 19% gewijzigd door kidkash19 op 29-09-2006 15:36:24 ]
Luck is for losers
pi_42234178
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:27 schreef kidkash19 het volgende:
Nou redelijk normaal.....hij was ook wel huge hoor, ik denk dat als je Batista en Goldberg naast elkaar zet dat het niet eens zo heel veel uitmaakt qua grootte....Batista is wel wat droger dan Goldberg daarom ziet Goldberg er redelijk normaal uit maar die schouders van hem waren niet normaal.
Goldberg is nou het prototype van hoe je van een slechte/gemiddelde worstelaar een geweldige kan maken door hem een personage aan te meten die bij hem past.
Maar zo zie je maar hoe dubbel mensen zijn...zeggen over Cena dat ie maar 5 moves heeft enzo terwijl Goldberg er nog minder had, zo zie je hoe belangrijk een personage kan zijn (Terwijl die van Cena niet eens slecht is)
Eigenlijk heb je wel gelijk wat Moves betreft.
Kan me eigenlijk maar 2 moves herinneren van Goldberg, de spere en de Jackhammer.
De rest was het gewoon incasseren en af en toe een klap uitdelen.
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:44:25 #178
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42234279
Klopt ook helemaal, maar zoals ook al gezegd is; het personage Goldberg, zijn storyline en idd bv. de entrance maakte hem imo gewoon super!!
  vrijdag 29 september 2006 @ 15:44:59 #179
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42234293
Ja en hij had af en toe een kick (Damn him for ending Brets Career!!!) en hij was opzich wel atletisch voor iemand van zijn grootte maar het waren over het algemeen de Spear, Jackhammer en die vage Rolling leg lock die die had...maar hij was erg onveilig in de ring
Luck is for losers
pi_42235172
Hoe zit het dan met dat voorcontract dat hij onlangs had getekend? Was dat een contract met Spike of TNA?

(Dat geluid van het publiek na die match tegen Hogan was te gruw!)
  vrijdag 29 september 2006 @ 16:42:27 #181
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42235773
Volgens mij was dat met Spike maar weet het niet zeker, maar volgens mij heb ik ook iets gehoord dat TNA de "grote" worstelaars niet echt kan betalen en dat Spike ze onder contract krijgt ofzo maar dat kan ik mis hebben
Luck is for losers
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:37:30 #182
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42237075
goooooooldbeeeeeerg goooooooooooldbeeeeeeerg!!!!!
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:02:27 #183
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42237737
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:37 schreef Tazmaniac het volgende:
goooooooldbeeeeeerg goooooooooooldbeeeeeeerg!!!!!
<useless fact>
dat ging over de speakers, zodat mensen het zouden gaan scanderen
</useless fact>
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:07:00 #184
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42237827
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:02 schreef Paxlie het volgende:

[..]

<useless fact>
dat ging over de speakers, zodat mensen het zouden gaan scanderen
</useless fact>
but still
pi_42243241
Wat is die Jimmy Wang Yang goed zeg !
  vrijdag 29 september 2006 @ 22:07:39 #186
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42244128
Dat was al bekend toen die Akio was of toen hij gewoon Jimmy Yang was vd Jung Dragons
Luck is for losers
  zaterdag 30 september 2006 @ 14:55:34 #187
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42258134
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat is die Jimmy Wang Yang goed zeg !
Hoe wist je dat zo vroeg al?? Of heb je het niet over JWY op Smackdown?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tazmaniac op 30-09-2006 15:05:29 ]
  zaterdag 30 september 2006 @ 15:27:23 #188
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42258607
edit: laat maar. verhaaltje wat hier stond sloeg nergens op.

[ Bericht 48% gewijzigd door Mr_Brownstone op 30-09-2006 15:35:17 ]
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zaterdag 30 september 2006 @ 17:37:42 #189
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42261038
net Raw gekeken van afgelopen maandag. Cena on the mic

damn I love it
zometeen smackdown en dan ECW maar kijken
pi_42270823
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 14:55 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Hoe wist je dat zo vroeg al?? Of heb je het niet over JWY op Smackdown?
SPOILER
Ik had hem om 4 uur al binnen vrijdag want hij wordt in Australie al eerder uitgezonden natuurlijk, 16 uur eerder ofzo. Dus kan lekker snel downloaden.

En Lashey pushen ze wel enorm ja, maar ze zijn niet zo tevreden over Batista dus daarom denk ik.
  zondag 1 oktober 2006 @ 11:19:34 #191
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42276322
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 00:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik had hem om 4 uur al binnen vrijdag want hij wordt in Australie al eerder uitgezonden natuurlijk, 16 uur eerder ofzo. Dus kan lekker snel downloaden.

En Lashey pushen ze wel enorm ja, maar ze zijn niet zo tevreden over Batista dus daarom denk ik.
haha das handig geregeld!! Ik vind de match-up voor komende vrijdag maar dom!! Maja dat ze het niet meer zo hebben op Batista is idd wel duidelijk..
  zondag 1 oktober 2006 @ 21:58:15 #192
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42293478
Kan een mooie Raw worden.Edge en Cena in een steel cage, voor de championship!Hopelijk komt Bisshoff nog even langs en DX zal er ook wel zijn.
LUHG
pi_42293697
En Jeff tegen Nitro voor de titel ook nog
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:18:13 #194
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42294257
Ik hoop dat Matt interfered en dat de hardy boyz terug komen.Maar dat is hopen tegen beter weten in.Maar ik hoop dat Jeff wint.
LUHG
pi_42295251
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik hoop dat Matt interfered en dat de hardy boyz terug komen.Maar dat is hopen tegen beter weten in.Maar ik hoop dat Jeff wint.
Zou leuk zijn ja, maar dat zie ik dan eerder gebeuren bij No Mercy. Dan heeft Smackdown gelijk weer een tag team erbij die de plaats van the pitbulls kan innemen.
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:40:22 #196
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42295375
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Zou leuk zijn ja, maar dat zie ik dan eerder gebeuren bij No Mercy. Dan heeft Smackdown gelijk weer een tag team erbij die de plaats van the pitbulls kan innemen.
Of ze gaan naar RAW want daar is ook wel behoefte aan een goed tagteam!!
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:42:04 #197
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42295446
kendrik en london vs the hardy boyz

dat zou wel een toffe wedstrijd opleveren gok ik
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:47:37 #198
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42295722
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef Paxlie het volgende:

hell yeah!! Ik vind London en Kendrik echt goed (imo nóg beter dan een maand of 2 geleden)
pi_42297656
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef Paxlie het volgende:

Daar zat ik dus ook aan te denken ja.

Ze doen toch amper een verhaal bij de tag teams, dus dan zou het Face tegen Face gedeelte niet zo uitmaken denk ik.
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:40:12 #200
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42305009
man de lijn tussen faces en heels is aardig vervaagd hoor, het zijn niet echt meer de olddays van faces tegen heels al is dat nog wel de basis vh worstelen, het maakt verder niet zo uit of het face - face is of heel- heel
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')