SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door roepdeman op 28-09-2006 14:19:39 ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...
Ik zie liever Goldbergquote:Op donderdag 28 september 2006 19:25 schreef Allanon666 het volgende:
Kidkash19: Het is Kurt Angle maar???? Goldberg groter dan Angle? sorry hoor maar vind je het heel erg als ik jou niet serieus meer neem: hoe groot je stukken tekst ook moge zijn.
Ik ook, maar die is nu meer bezig met films.Toch jammer dat veel worstelaars op en gegeven moment het worstelen laten voor wat het is, en gaan acteren(ja maak er maar geintjes over).quote:
Wat voor filmcarriere heeft Goldberg nu eigenlijk, heb maar bar weinig films van hem gezien.quote:Op donderdag 28 september 2006 23:56 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik ook, maar die is nu meer bezig met films.Toch jammer dat veel worstelaars op en gegeven moment het worstelen laten voor wat het is, en gaan acteren(ja maak er maar geintjes over).
Geen idee, maar stond een tijdje op terug op internet toen hij zogenaamd naar TNA zou gaan dat hij even zich wou focussen op "acting".quote:Op donderdag 28 september 2006 23:59 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat voor filmcarriere heeft Goldberg nu eigenlijk, heb maar bar weinig films van hem gezien.
Beter voor hem stapt hij weer terug de ring in.
Goldberg naar TNAquote:Op vrijdag 29 september 2006 01:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Geen idee, maar stond een tijdje op terug op internet toen hij zogenaamd naar TNA zou gaan dat hij even zich wou focussen op "acting".
Eens!quote:Op vrijdag 29 september 2006 01:20 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Goldberg naar TNA, ik heb TNA een aantal keer op Eurosport gezien maar ik vond het echt niks.
Buiten het Nederlands commentaar om vind ik de ring een behoorlijke afknapper.
Ik had liever gezien dat Goldberg naar Monday Night Raw kwam.
Ben ik het wel met je eens ja!quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:39 schreef kidkash19 het volgende:
Geloof me als Goldberg de Impact zone in komt met een zelfde soort muziek als dat hij had in WCW en hij speelt het zelfde personage als in WCW en niet in WWE zou hij Angle MAKKELIJK passeren qua pop qua buzz qua publiciteit qua alles.
Goldberg heeft WCW niet verziekt hoor. en als dat al zo zou zijn geweest op enig level (wat is dus niet geloof) dan zijn er 100 andere dingen of personen aan te wijzen die het ECHT verziekt hebben. Download maarus het interview van JBL met Bischoff. Niet dat je er vanuit moet gaan dat hij 100% de waarheid spreekt maar daar wordt de naam Goldberg nieteens genoemd als het gaan om de downfall van de WCW. Ik beweer trouwens ook helemaal niet dat ANgle diep gezakt is!! Technische gezien is hij mss wel de beste wrestler today. Maar als ik mocht kiezen wie ik liever zag dan ging ik toch voor Goldberg!! en brock lesnar is een sukkelquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:23 schreef Allanon666 het volgende:
Goldberg: heeft samen met Russo WCW verziekt. Ik denk dat qua impact The next big thing Brock Lesnar vele malen meer heeft betekend dan een Goldberg. Powerwrestlers hebben we zat in de wwe: Batista/Lashley/Cena etc. maar een echte goede wrestler als Angle: niet te vervangen. Waarom heb we het hier steeds over oude koeien die zo diep in de sloot zitten dat ze met geen enkel methode er meer uit komen. SCSA, The Rock, Goldberg etc. Die gasten zijn gestopt of willen niet meer.. Angle diep gezakt? Ze hebben hem sinds zijn heel turn naar mijn idee gewoon niet meer goed gebruikt. Het is een super Babyface die een wrestletechnisch zijn gelijke niet kent. ik ben eerlijk gezegd geen liefhebber van submissionwrestlers maar Angle is van een heel ander dimensie die kan zelf nu nog steeds meer dan die paar powermovies van Goldberg.
Eigenlijk heb je wel gelijk wat Moves betreft.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:27 schreef kidkash19 het volgende:
Nou redelijk normaal.....hij was ook wel huge hoor, ik denk dat als je Batista en Goldberg naast elkaar zet dat het niet eens zo heel veel uitmaakt qua grootte....Batista is wel wat droger dan Goldberg daarom ziet Goldberg er redelijk normaal uit maar die schouders van hem waren niet normaal.
Goldberg is nou het prototype van hoe je van een slechte/gemiddelde worstelaar een geweldige kan maken door hem een personage aan te meten die bij hem past.
Maar zo zie je maar hoe dubbel mensen zijn...zeggen over Cena dat ie maar 5 moves heeft enzo terwijl Goldberg er nog minder had, zo zie je hoe belangrijk een personage kan zijn (Terwijl die van Cena niet eens slecht is)
<useless fact>quote:Op vrijdag 29 september 2006 17:37 schreef Tazmaniac het volgende:
goooooooldbeeeeeerg goooooooooooldbeeeeeeerg!!!!!
but stillquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
<useless fact>
dat ging over de speakers, zodat mensen het zouden gaan scanderen
</useless fact>
Hoe wist je dat zo vroeg al?? Of heb je het niet over JWY op Smackdown?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat is die Jimmy Wang Yang goed zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tazmaniac op 30-09-2006 15:05:29 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zaterdag 30 september 2006 14:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hoe wist je dat zo vroeg al?? Of heb je het niet over JWY op Smackdown?Ik had hem om 4 uur al binnen vrijdag want hij wordt in Australie al eerder uitgezonden natuurlijk, 16 uur eerder ofzo. Dus kan lekker snel downloaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Lashey pushen ze wel enorm ja, maar ze zijn niet zo tevreden over Batista dus daarom denk ik.
haha das handig geregeld!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik had hem om 4 uur al binnen vrijdag want hij wordt in Australie al eerder uitgezonden natuurlijk, 16 uur eerder ofzo. Dus kan lekker snel downloaden.
En Lashey pushen ze wel enorm ja, maar ze zijn niet zo tevreden over Batista dus daarom denk ik.
Zou leuk zijn ja, maar dat zie ik dan eerder gebeuren bij No Mercy. Dan heeft Smackdown gelijk weer een tag team erbij die de plaats van the pitbulls kan innemen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:18 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik hoop dat Matt interfered en dat de hardy boyz terug komen.Maar dat is hopen tegen beter weten in.Maar ik hoop dat Jeff wint.
Of ze gaan naar RAW want daar is ook wel behoefte aan een goed tagteam!!quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Zou leuk zijn ja, maar dat zie ik dan eerder gebeuren bij No Mercy. Dan heeft Smackdown gelijk weer een tag team erbij die de plaats van the pitbulls kan innemen.
hell yeah!! Ik vind London en Kendrik echt goedquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef Paxlie het volgende:
kendrik en london vs the hardy boyz
dat zou wel een toffe wedstrijd opleveren gok ik![]()
Daar zat ik dus ook aan te denken ja.quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:42 schreef Paxlie het volgende:
kendrik en london vs the hardy boyz
dat zou wel een toffe wedstrijd opleveren gok ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |