SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de Sp778\irit Squad trouwens, één van die gozers is toch een trainer in OVW? Of heb ik het nu mis?
[ Bericht 10% gewijzigd door roepdeman op 21-09-2006 13:47:39 (//) ]Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op donderdag 21 september 2006 00:53 schreef Cantona_No.7 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A.M.A.B
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef Allanon666 het volgende:ECW heeft hem nog wel even nodig, denk dat als ze hem naar Smackdown sturen de ECW ratings flink zullen dalen. En idd hun 2 zijn wel de beste op het moment. RVD dan ook wel natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:by Dave Meltzer
Dave@wrestlingobserver.com
The big surprise that will supposedly change the entire history and face of the industry that TNA is promoting for Sunday's PPV is the return of Vince Russo.
In a panic move driven by the decline in ratings (which has been across the board for every pro wrestling and MMA TV show and not specific to TNA), the company has hired Russo to join the booking committee. Russo will work with Dutch Mantel and Jeff Jarrett. Mike Tenay and Scott D'Amore have been taken off the committee. It's unclear where Jeremy Borash stands.
The company has given Russo guidelines that there can be no sleaze on its wrestling shows, whatever that is supposed to mean. The announcement will be made to the wrestlers over the weekend.
At this point it is unclear what this will mean as far as personnel, but there will likely be a shake-up there as well. At this point we have no indication that any major players will be quitting immediately over this, although some will likely not renew their deals. The announcement does kill dead the Bill Goldberg negotiations.
Geloof het wel ja:quote:Op donderdag 21 september 2006 23:08 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Is dat de Vince Russo die een groot aandeel had in de ondergang van WCW?![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Geloof het wel ja:
http://en.wikipedia.org/wiki/Vince_Russo
Moet je flink rondkijken op wikipedia.Staat van alles op, zoals the Montreal screwjob, en de verschillende Era's van de WWF/WWE.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Eerlijk gezegt niet nee, maar ik keek toen ik echt heel klein was, en toen rond 2001 ofzo op Fox 8, dat liep ook nog eens maanden achter![]()
En dan sinds een paar maanden volg ik het weer, weet verder wel veel erover maar over hem eigenlijk nooit wat gehoort of gelezen.
Het ligt er een beetje aan of hij in toom kan worden gehouden. Maar het schijnt nu weer dat zijn aanstellen niet het grote nieuwe is (maar hij zal wel in dienst treden vanaf dinsdag). Is in de laatste paar uur weer een hoop nieuws bijgekomen op http://www.411mania.com/wrestling (wat een erg respectabele site schijnt te zijn)quote:Op donderdag 21 september 2006 23:49 schreef Tazmaniac het volgende:
heb ik pas nog gezien.. was toendertijd veel commotie om die man ja... downfall of tna?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat weet ik allemaal wel, wist alleen deze gast ze naam niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Moet je flink rondkijken op wikipedia.Staat van alles op, zoals the Montreal screwjob, en de verschillende Era's van de WWF/WWE.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allemaal wel, wist alleen deze gast ze naam niet.
quote:John Bradshaw Layfield noted in a recent commentary on TheStreet.com that he was retiring from in-ring competition for good. In his final column on the website, JBL wrote, "I have also come to believe that you can't fight father time. A broken back suffered in a match in England, compounded by a herniated and bulged disc, finally made me realize my career as a professional wrestler was over. I since migrated to the color commentary position much in the way that Jesse Ventura did before me."
JBL was injured shortly after WrestleMania, during the overseas trip of Europe in late April. Despite his injury, JBL continued to wrestle and he had successfully politicked himself to beat Rey Mysterio for the World title at the Judgment Day PPV. The plan was for him to be the first person to be the World Champ and the U.S. champ at the same time. However, on the week of the PPV, he sensed that that he couldn't wrestle any longer. He told management that he needed to take the summer off due to the pain and injury. He lost the PPV match, then two days later at Smackdown taping, he lost the U.S. title in quick match to Bobby Lashley. During the same show, he vowed to leave SmackDown if he didn't beat Rey Mysterio for the title later that night. He lost the match and then he went on to his announcing role in June.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:09 schreef kidkash19 het volgende:
JBL is RETIRED!!!!!!! staat maar een paar keer vermeld in de afgelopen paar topics...hes done for...*zucht* nogmaals
[..]
quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:21 schreef MrSASO het volgende:rematch voor de title, maar niet met dezelfde voorwaarden als de match waarin hij de title verloor. Het zou nogal raar zijn als cena nu zijn title en zijn raw contract inzet en edge nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik denk dat je daar toch wel langer mee bezig bent. Je moet de verhaallijnen goed kennen en weten wat er gaat gebeuren en je daarop voorbereiden. JR schijnt ook regelmatig brainstormsessies te houden hiervoor.quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:33 schreef Fugie het volgende:
1 dag in de week ff commentaar, in de avondurenAlsof dat zoveel gevraagd is
Hij is zelf worstelaar geweest, en als je iedere Smackdown commentaar geeft weet je het verhaal toch wel?quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik denk dat je daar toch wel langer mee bezig bent. Je moet de verhaallijnen goed kennen en weten wat er gaat gebeuren en je daarop voorbereiden. JR schijnt ook regelmatig brainstormsessies te houden hiervoor.
Anders kon natuurlijk ook iedere jan boerenlul het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:42 schreef Tazmaniac het volgende:
haha JBL was weer schitterend bezig deze week!! SD was best goed moet ik toegeven. Kan niet w88 op de match van volgende week!!!Vroeg ik me ook af ja, ze past echt goed bij Kendrick en LondonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af ja, ze past echt goed bij Kendrick en London
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |