SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:Wat zegt jou dat dat een echte is? Is vaak fake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie downloaden de shows altijd pas de volgende ochtend? Er zijn manieren om gewoon live te kijken hoordoe ik namelijk ook, kost je 3 euro in de maand ongeveer en je hebt ook NFL, NHL e.d.
Is geen spoiler: Boogeyman is released.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wel leuk dat Boogeyman dan waarschijnlijk weer terugkomt, heb alleen maar wat kleine filmpjes gezien en het lijkt me echt zo leuk om te zienAls je ECW kijkt niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Grappig genoeg bekeek ik laatst een interview, en zag ik Bret Hart precies hetzelfde zeggen. Zou ik er dan toch een beetje verstand van hebben?
* Mr_Brownstone gaat ECW maar eens aanzetten.![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door Filay op 07-10-2006 01:45:52 ]
als dat zo is, dan is het mijn heldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:54 schreef Twizla het volgende:
Zeg Brahma Bull, je zit toevallig niet op ftd onder een tweedelige naam die ook met 2 b's begint?
Jij leest nooit nieuws sites of wel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:40 schreef Filay het volgende:
[..]
Wat zegt jou dat dat een echte is? Is vaak fake.
Jullie downloaden de shows altijd pas de volgende ochtend? Er zijn manieren om gewoon live te kijken hoordoe ik namelijk ook, kost je 3 euro in de maand ongeveer en je hebt ook NFL, NHL e.d.
[..]
Is geen spoiler: Boogeyman is released.
[..]
Als je ECW kijkt niet.![]()
Schiet me niks te binnen met ftd eigenlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:54 schreef Twizla het volgende:
Zeg Brahma Bull, je zit toevallig niet op ftd onder een tweedelige naam die ook met 2 b's begint?
www.ftd.nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Schiet me niks te binnen met ftd eigenlijk
Ik heb de poster die jij bedoelt gezien en voor zover ik heb gelezen is het nog niet zeker of hij echt of fake is. Ik ga het ook niet geloven totdat het op wwe.com staat (stond het daarop? Kijk er niet vaak meer?)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Jij leest nooit nieuws sites of wel?
De officiele poster is al uit en daar staat Booker, Big Show en Cena op als kampioen.
Ja leuk, live kijken om 3 uur snachts, en nog betalen ook. Super
En dit staat nu op wwe.com:
The Boogeyman (Marty Wright) has been re-signed by WWE. He will be training at Booker T's school in Houston.
Stond anders bij dat hij officieel released is door de WWE.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:19 schreef Filay het volgende:
[..]
Ik heb de poster die jij bedoelt gezien en voor zover ik heb gelezen is het nog niet zeker of hij echt of fake is. Ik ga het ook niet geloven totdat het op wwe.com staat (stond het daarop? Kijk er niet vaak meer?)
En Boogey re-signed? OMG wat een drama, leuke gimmick maar de man kan geen enkele move goed en hij is oud.
Juist niet boeiendquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Stond anders bij dat hij officieel released is door de WWE.
En het leuke van de Boogeyman is juist de gimmick
Kunnen er wel meer niet worstelen bij de WWE en er zijn er ook zat die oud zijn. Kortom: Boeiend.
Ik eigenlijk ook, om het feit dat de afbeeldingen van Cena en vooral booker er erg slecht en vaag uitzien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik gok er ook op dat die poster nep is!
Hij is wel leuk maar de WWE gebruikt hem verkeerd. Hij hoort geen mensen als JBL en Booker T (hoewel... die zuigt toch) te squashen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gelukkig vinden de meeste mensen hem wel leuk.
Naja ik hoop het in ieder geval niet.. maar k ben er ook bang voor dat Booker na No Mercy gewoon nog World Champion is... Ik schat dat Batista zijn titel terug krijgt zo net na de jaarwisseling.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Als die poster nep is zetten alle nieuws sites erbij dat het misschien een neppe is en dat hij nog niet officieel bevestigt is. Deze keer stond erbij dat hij wel officeel was. Lijkt me van wel dan toch?
Het commentaar van JBL en Cole is goed (komt door JBL) maar verder is het entertainment gehalte laag vergeleken bij RAW. RAW = Entertainment, SMACKDOWN = Wrestling maar de laatste tijd is dat wrestling ook minder geworden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Naja ik hoop het in ieder geval niet.. maar k ben er ook bang voor dat Booker na No Mercy gewoon nog World Champion is... Ik schat dat Batista zijn titel terug krijgt zo net na de jaarwisseling.
Ik moet Brownstone trouwens gedeelte gelijk geven, je mening over het Smackdown roster deel ik allerminst maar Smackdown is echt wel een goeie show nu! Dat commentaar (ook deze week weer) van JBL en Cole is idd echt kostelijk vermaak!!!
en jups.. ECW begint langzaam vorm te krijgen, hoewel ik me afvraag of ze weten welke hoofdlijn ze moeten volgen om een duidelijk image te krijgen voor waar ECW nu voor staat. Mss nog 2-3 goeie toevoegingen aan het roster en ze kunnen echt iets op gaan bouwen.
Sneetje, het was rustig een grote snee hoorquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:30 schreef Fugie het volgende:
dat hardcore een sneetje in zijn rug kreeg was natuurlijk wel een goeie boost voor ecw
The Spirit Squad zekerquote:
in een bra en pantys match tegen de divas en dan volledig geowned worden en de tag titles naar 2 divasquote:
Dat was al een tijd bekend, dat heb ik ook gezegd maar toen kreeg ik een golf van kritiek over me heen dat Angle zich zou doodworstelen.....quote:Nu praat hij ook erover dat Angle zichzelf dood gaat worstelen. En zegt ook dat de hoofdreden dat hij weg gegaan is zijn gezondheid is en niks anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |