abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42427049
Wel leuk dat Boogeyman dan waarschijnlijk weer terugkomt, heb alleen maar wat kleine filmpjes gezien en het lijkt me echt zo leuk om te zien
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 17:21:15 #242
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42427441
Boogeyman roeleert de pan uit.
A.M.A.B
pi_42435676
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_42442442
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zegt jou dat dat een echte is? Is vaak fake.

Jullie downloaden de shows altijd pas de volgende ochtend? Er zijn manieren om gewoon live te kijken hoor doe ik namelijk ook, kost je 3 euro in de maand ongeveer en je hebt ook NFL, NHL e.d.
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 17:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wel leuk dat Boogeyman dan waarschijnlijk weer terugkomt, heb alleen maar wat kleine filmpjes gezien en het lijkt me echt zo leuk om te zien
Is geen spoiler: Boogeyman is released.
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 16:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Grappig genoeg bekeek ik laatst een interview, en zag ik Bret Hart precies hetzelfde zeggen. Zou ik er dan toch een beetje verstand van hebben?

* Mr_Brownstone gaat ECW maar eens aanzetten.
Als je ECW kijkt niet.

[ Bericht 21% gewijzigd door Filay op 07-10-2006 01:45:52 ]
pi_42442461
Dubbel
pi_42442821
Zeg Brahma Bull, je zit toevallig niet op ftd onder een tweedelige naam die ook met 2 b's begint?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 02:13:22 #247
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42443295
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 01:54 schreef Twizla het volgende:
Zeg Brahma Bull, je zit toevallig niet op ftd onder een tweedelige naam die ook met 2 b's begint?
als dat zo is, dan is het mijn held
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_42443296
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 01:40 schreef Filay het volgende:

[..]

Wat zegt jou dat dat een echte is? Is vaak fake.

Jullie downloaden de shows altijd pas de volgende ochtend? Er zijn manieren om gewoon live te kijken hoor doe ik namelijk ook, kost je 3 euro in de maand ongeveer en je hebt ook NFL, NHL e.d.
[..]

Is geen spoiler: Boogeyman is released.
[..]

Als je ECW kijkt niet.
Jij leest nooit nieuws sites of wel?

De officiele poster is al uit en daar staat Booker, Big Show en Cena op als kampioen.

Ja leuk, live kijken om 3 uur snachts, en nog betalen ook. Super

En dit staat nu op wwe.com:

The Boogeyman (Marty Wright) has been re-signed by WWE. He will be training at Booker T's school in Houston.
pi_42443315
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 01:54 schreef Twizla het volgende:
Schiet me niks te binnen met ftd eigenlijk
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 02:19:28 #250
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42443444
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Schiet me niks te binnen met ftd eigenlijk
www.ftd.nu

ene bouwboef post daar altijd raw, smackdown en ecw
pi_42443449
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij leest nooit nieuws sites of wel?

De officiele poster is al uit en daar staat Booker, Big Show en Cena op als kampioen.

Ja leuk, live kijken om 3 uur snachts, en nog betalen ook. Super

En dit staat nu op wwe.com:

The Boogeyman (Marty Wright) has been re-signed by WWE. He will be training at Booker T's school in Houston.
Ik heb de poster die jij bedoelt gezien en voor zover ik heb gelezen is het nog niet zeker of hij echt of fake is. Ik ga het ook niet geloven totdat het op wwe.com staat (stond het daarop? Kijk er niet vaak meer?)

En Boogey re-signed? OMG wat een drama, leuke gimmick maar de man kan geen enkele move goed en hij is oud.
pi_42443495
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:19 schreef Filay het volgende:

[..]

Ik heb de poster die jij bedoelt gezien en voor zover ik heb gelezen is het nog niet zeker of hij echt of fake is. Ik ga het ook niet geloven totdat het op wwe.com staat (stond het daarop? Kijk er niet vaak meer?)

En Boogey re-signed? OMG wat een drama, leuke gimmick maar de man kan geen enkele move goed en hij is oud.
Stond anders bij dat hij officieel released is door de WWE.

En het leuke van de Boogeyman is juist de gimmick
Kunnen er wel meer niet worstelen bij de WWE en er zijn er ook zat die oud zijn. Kortom: Boeiend.
pi_42443551
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Stond anders bij dat hij officieel released is door de WWE.

En het leuke van de Boogeyman is juist de gimmick
Kunnen er wel meer niet worstelen bij de WWE en er zijn er ook zat die oud zijn. Kortom: Boeiend.
Juist niet boeiend Er zijn inderdaad wrestlers die hun wrestlingcapaciteiten goed maken met hun gimmick. Bij Boogeyman vind ik dat niet. Hij squashed JBL, dat slaat nergens op. JBL IS A WRESTLING GOD!
pi_42444327
Gelukkig vinden de meeste mensen hem wel leuk.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:08:51 #255
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42449812
Ik gok er ook op dat die poster nep is!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:29:01 #256
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_42450320
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 12:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik gok er ook op dat die poster nep is!
Ik eigenlijk ook, om het feit dat de afbeeldingen van Cena en vooral booker er erg slecht en vaag uitzien.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:32:19 #257
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_42450387
welke poster
pi_42450692
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Gelukkig vinden de meeste mensen hem wel leuk.
Hij is wel leuk maar de WWE gebruikt hem verkeerd. Hij hoort geen mensen als JBL en Booker T (hoewel... die zuigt toch) te squashen.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:28:31 #259
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42453108
Niks mis met ECW. Ze hebben wekelijks één goeie match van 20 minuten, ze hebben CM Punk, ze hebben Heyman, ze hebben Styles. Het geheel begint allemaal langzaam wat meer vorm te krijgen in de vorm van storylines e.d.. Het zal natuurlijk nog wel even duren voordat het allemaal lekker loopt, maar ik zie zeker potentie. Helemaal als je nagaat dat ze iedere week maar een uurtje hebben.

Ik snap daarentegen niet dat mensen naar RAW kunnen kijken. Dat wordt bij mij na 15 minuten ge-fastforward. Zelfs de cagematch van afgelopen week kon me niet boeien (grotendeels dankzij Cena. respect voor de man achter het Cena karakter wat we op tv zien, maar ik ben die vent zo zat). Smackdown vind ik daarentegen wel weer iedere week genieten. Maar dat komt omdat ik aan vrijwel niemand een hekel heb. Finlay, Bookah, Regal, Chavo, Kennedy, Lashley, Hardy, Helms... all fine by me. Alleen Batista is een beetje so-so. Maarja, je kan niet alles hebben. Eigenlijk maakt het me niet eens zoveel uit wie er worstelt. JBL & Cole vind ik hilarisch, en dat alleen is al reden genoeg voor mij om het te kijken.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 14:32:37 #260
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42453243
Oja, dat was trouwens een reactie op een eerdere post van Fi(n)lay
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_42454646
Als die poster nep is zetten alle nieuws sites erbij dat het misschien een neppe is en dat hij nog niet officieel bevestigt is. Deze keer stond erbij dat hij wel officeel was. Lijkt me van wel dan toch ?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 16:02:12 #262
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42455459
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 15:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Als die poster nep is zetten alle nieuws sites erbij dat het misschien een neppe is en dat hij nog niet officieel bevestigt is. Deze keer stond erbij dat hij wel officeel was. Lijkt me van wel dan toch ?
Naja ik hoop het in ieder geval niet.. maar k ben er ook bang voor dat Booker na No Mercy gewoon nog World Champion is... Ik schat dat Batista zijn titel terug krijgt zo net na de jaarwisseling.

Ik moet Brownstone trouwens gedeelte gelijk geven, je mening over het Smackdown roster deel ik allerminst maar Smackdown is echt wel een goeie show nu! Dat commentaar (ook deze week weer) van JBL en Cole is idd echt kostelijk vermaak!!!

en jups.. ECW begint langzaam vorm te krijgen, hoewel ik me afvraag of ze weten welke hoofdlijn ze moeten volgen om een duidelijk image te krijgen voor waar ECW nu voor staat. Mss nog 2-3 goeie toevoegingen aan het roster en ze kunnen echt iets op gaan bouwen.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_42455560
Cena is ziek

5 Questions is die helemaal verrot en staat maar te hoesten, maar hij moest het verplicht doen

Wel lachen weer
pi_42459841
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 16:02 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Naja ik hoop het in ieder geval niet.. maar k ben er ook bang voor dat Booker na No Mercy gewoon nog World Champion is... Ik schat dat Batista zijn titel terug krijgt zo net na de jaarwisseling.

Ik moet Brownstone trouwens gedeelte gelijk geven, je mening over het Smackdown roster deel ik allerminst maar Smackdown is echt wel een goeie show nu! Dat commentaar (ook deze week weer) van JBL en Cole is idd echt kostelijk vermaak!!!

en jups.. ECW begint langzaam vorm te krijgen, hoewel ik me afvraag of ze weten welke hoofdlijn ze moeten volgen om een duidelijk image te krijgen voor waar ECW nu voor staat. Mss nog 2-3 goeie toevoegingen aan het roster en ze kunnen echt iets op gaan bouwen.
Het commentaar van JBL en Cole is goed (komt door JBL) maar verder is het entertainment gehalte laag vergeleken bij RAW. RAW = Entertainment, SMACKDOWN = Wrestling maar de laatste tijd is dat wrestling ook minder geworden.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:30:33 #265
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_42462124
dat hardcore een sneetje in zijn rug kreeg was natuurlijk wel een goeie boost voor ecw
pi_42462221
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:30 schreef Fugie het volgende:
dat hardcore een sneetje in zijn rug kreeg was natuurlijk wel een goeie boost voor ecw
Sneetje, het was rustig een grote snee hoor

Zit nu Byte This the kijken met Vince.
Hij zegt zelf ook dat ECW hardcore gekilled heeft, en dat het publiek om de mensen moet geven die bepaalde matches doen (TLC, Hell In A Cell etc) anders is het gewoon een stuntshow.

Heeft hij toch wel gelijk in.

Nu praat hij ook erover dat Angle zichzelf dood gaat worstelen. En zegt ook dat de hoofdreden dat hij weg gegaan is zijn gezondheid is en niks anders.

En nu over Benoit dat hij wel slim was om zelf te zeggen dat hij even tijd weg neemt, om ook zijn lichaam wat tijd te geven om te genezen.

Haha "MVP will make his debut tomorrow on No Mercy, we don't know who he will be facing..do you know? Yes. Will you tell us? No."

Heerlijke vent ook

[ Bericht 6% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 07-10-2006 20:54:34 ]
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:58:37 #267
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_42462988
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:12 schreef Filay het volgende:

[..]

RAW = Entertainment
The Spirit Squad zeker
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:00:21 #268
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_42465012
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:58 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

The Spirit Squad zeker
in een bra en pantys match tegen de divas en dan volledig geowned worden en de tag titles naar 2 divas
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:06:14 #269
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_42465195
quote:
Nu praat hij ook erover dat Angle zichzelf dood gaat worstelen. En zegt ook dat de hoofdreden dat hij weg gegaan is zijn gezondheid is en niks anders.
Dat was al een tijd bekend, dat heb ik ook gezegd maar toen kreeg ik een golf van kritiek over me heen dat Angle zich zou doodworstelen.....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 22:37:43 #270
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_42466074
Een andere mening is geen kritiek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')