SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:53 schreef The-Brahma-Bull het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]ik ga deze raw bewaren voor mijn collega die in de Pacific zijn vrouw ligt te palenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit moet ie gewoon zien
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Net weer gekeken, ze doen hem echt allebei enorm goed zeg. Echt respect voor die 2 daar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik ga deze raw bewaren voor mijn collega die in de Pacific zijn vrouw ligt te palen
Dit moet ie gewoon zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wat vinden jullie hiervan!!! gaat het dan echt gebeuren????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Ik bedoel meer de geloofwaardigheid ervan. Toen ik naar de hart cage match keek en ze proberen uit het hek te komen door de deur of eroverheen. En dat de andere net op het laatste moment nog opstaat enzo.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:24 schreef kidkash19 het volgende:
NOTHING beat Bret vs Owen!.....dat was zo goed...het verhaal ernaar toe...de wedstrijd zelf...het einde...en the aftermath.....een andere goede "vergeten" cage match is Shamrock-Rock-Foley
het verhaal bij die Cagematch was juist dat ze er allebei heel vaak probeerden uit te komen dat maakte die match uniek, ze combineerden dit met een geweldig staaltje technisch worstelen en een einde die heel innovatief was en niets af deed aan het krediet van Owen, hij was een jaar lang opgebouwd en was het hoogtepunt van hun feud en ik ben blij deze Summerslam nog altijd op video te hebben alleen al om deze matchquote:Ik bedoel meer de geloofwaardigheid ervan. Toen ik naar de hart cage match keek en ze proberen uit het hek te komen door de deur of eroverheen. En dat de andere net op het laatste moment nog opstaat enzo.
Hoewel....in Vince z'n geval zal het zijn de groep die het meeste geld oplevertquote:Op woensdag 4 oktober 2006 15:19 schreef kidkash19 het volgende:
Zoals ik al zei dat zou dus echt ontzettend stom zijn en al zouden ze dat doen kan ik maar 1 ding zeggen....
Goh wie zou dat winnen? Vince zn eigen creatie of de NWO die door WCW zijn bedacht
i guess you know the answer already mr Anderson
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet ecw gerelateerd: Wat is het toch verdomd irritant dat ze een replay gaan spelen als er een cover komt!!! Ze w88 de cover dan wel af voordat ze op play duwen maar goh.. zou het de 3count worden... big surprise NO! ONLY 2!!!!!!!!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Right net zoals alle andere WCW/ECW worstelaars die toen overkwamen.....zie Steiner/ Booker T voor een groot deel van zn WWE carriere/ de 1e x dat de NWO er was/ en de Invasionquote:Hoewel....in Vince z'n geval zal het zijn de groep die het meeste geld oplevert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:03 schreef Cantona_No.7 het volgende:Dat bedoel ik dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef The-Brahma-Bull het volgende:Wat zegt jou dat dat een echte is? Is vaak fake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie downloaden de shows altijd pas de volgende ochtend? Er zijn manieren om gewoon live te kijken hoordoe ik namelijk ook, kost je 3 euro in de maand ongeveer en je hebt ook NFL, NHL e.d.
Is geen spoiler: Boogeyman is released.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wel leuk dat Boogeyman dan waarschijnlijk weer terugkomt, heb alleen maar wat kleine filmpjes gezien en het lijkt me echt zo leuk om te zienAls je ECW kijkt niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Grappig genoeg bekeek ik laatst een interview, en zag ik Bret Hart precies hetzelfde zeggen. Zou ik er dan toch een beetje verstand van hebben?
* Mr_Brownstone gaat ECW maar eens aanzetten.![]()
[ Bericht 21% gewijzigd door Filay op 07-10-2006 01:45:52 ]
als dat zo is, dan is het mijn heldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:54 schreef Twizla het volgende:
Zeg Brahma Bull, je zit toevallig niet op ftd onder een tweedelige naam die ook met 2 b's begint?
Jij leest nooit nieuws sites of wel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:40 schreef Filay het volgende:
[..]
Wat zegt jou dat dat een echte is? Is vaak fake.
Jullie downloaden de shows altijd pas de volgende ochtend? Er zijn manieren om gewoon live te kijken hoordoe ik namelijk ook, kost je 3 euro in de maand ongeveer en je hebt ook NFL, NHL e.d.
[..]
Is geen spoiler: Boogeyman is released.
[..]
Als je ECW kijkt niet.![]()
Schiet me niks te binnen met ftd eigenlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:54 schreef Twizla het volgende:
Zeg Brahma Bull, je zit toevallig niet op ftd onder een tweedelige naam die ook met 2 b's begint?
www.ftd.nuquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:14 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Schiet me niks te binnen met ftd eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |